quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"
editquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt door het beeld lopen met een ongelooflijke schuddende reet
Kan zo de catwalk op.
Een smurfenstem is allesbehalve geilquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
ja maarja ik vind het wel geil eigenlij en ik denk een heleboel anderen ook.
Het is trouwens ook een bemoederend stemmetje als ze bijv bij joost is.
Ik denk dat het haar uiteindelijk wel helpt. En volgens mij maak je je echt niet zo druk over haar stemmetje en de reden die ze heeft om het te gebruiken als ze niet negatieve gevoelens bij je opwekt.
Ze zorgen er wel voor dat de live uitzending vol met verrassingen komt te zitten en je het wel weer moet gaan kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een nieuwe komt er alleen maar als er in de eerste 2 weken iemand vrijwillig eruit gaat. Dus dat is helemaal niet meer aan de orde. Je hebt wel kans dat de andere twee mogen blijven als Tanja vrijwillig gaat, maar dat zullen de mensen niet pikken die de hele week gebeld hebben. Dus lastige keuze voor BB.
Dat durf ik te betwijfelen, aangezien ze op alle polls bijzonder laag staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
Ik kan ook niet tegen kinderen die beneden hun leeftijd doen voor aandacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
Het is trouwens ook een bemoederend stemmetje als ze bijv bij joost is.
Ik denk dat het haar uiteindelijk wel helpt. En volgens mij maak je je echt niet zo druk over haar stemmetje en de reden die ze heeft om het te gebruiken als ze niet negatieve gevoelens bij je opwekt.
Vond naats dronken stemmetje wel leuk...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Een smurfenstem is allesbehalve geil. Ik kan zulke mensen absoluut niet serieus nemen hierdoor.
Ja, goed he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is dus simpeler dan ik dacht![]()
Dank je wel![]()
Ik ga niet op details in maar sex met haar lijkt mij echt goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Een smurfenstem is allesbehalve geil. Ik kan zulke mensen absoluut niet serieus nemen hierdoor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"
Ze is aan het werk en dat is het lichaam niet gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja loopt flink te hijgen zeg...
Gatverdamme!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik ga niet op details in maar sex met haar lijkt mij echt goed.
En sex met haar stem
Linda heeft last van overmatig afgestorven hersencellen door alcohol gebruik...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Riann het volgende:
Linda is nooit niet goed bij haar hoofd
Dus ze is altijd goed bij haar hoofd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Riann het volgende:
Linda is nooit niet goed bij haar hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |