abonnement Unibet Coolblue
pi_31373058
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 11 oktober 2005.
pi_31373303
Stream 2

0.04 Joost : Je bent wel gespreksonderwerp Rob. Je bent een centraal figuur en je bent genomineerd. Rob : Ik heb echt een fokking bank. Er loopt een hetze tegen mij. Dido : Wat zit je nou te zeiken ? Rob : Ik zit hier bij mijn maatjes. Joost : Er wordt nog steeds geroepen dat je homo bent. Misschien moet je iets hetero gaan doen. Rob : Serieus ? Joost : Nee. Ik denk dat Tanja gegarandeerd vrij is. Ik denk dat de BB kijker liever kijkt naar iemand die in haar strings voor de camera staat. Tieten, zuipen. Roel : Zo veel jongens stemmen niet, het zijn meer meisjes. Ik denk dat Tanja inderdaad wel blijft. Maar omdat ze een stokertje is. Niet omdat ze leuk is. Toen ik BB keek was ik voor de stoker. Pas tegen het einde stem je op wie je leuk vindt. Als zeven mensen op Lieske stemmen wil ik dat Lieske blijft.

0.09 Dido : Ik krijg zo'n pijn in mijn hoofd van dat gedoe en nagedenkgebeuren. Joost : Dat komt omdat jij niet nadenkt. Waarom sta jij niet stil ? Rob : Ik kan niet op één been staan. Lieske en die zwangere hoeven niet. Ik zal je vertellen, als ik er uit gestemd word kom ik weer terug. Joost : Dan moet je dat gele polootje aan doen. Dido : Ik ga lekker mijzelf zijn. Rob : Wat mij irriteert, die jongen heeft nog nooit iets uitgevoerd in het huis. Het persapparaat staat nog vuil op het aanrecht. Niemand zegt er iets van. Ik ga er iets van zeggen. Pers hem dan en ruim hem dan met je klotekop, probeer dat ding op te ruimen. Dat ga ik nou zeggen. Joost : Ik ga vanavond ook op zijn kussen kotsen. Dit kan echt niet. Ik ga in zijn bed schijten. Rob : Daar kan ik niet tegen. Ruimt ook niet op. Joost : Wat jij doet doen genomineerden. Die denken, ik heb toch niks meer te verliezen. Rob : Ik wil vrede houden. Ze zeggen al, als je door het huis loopt ben je al dominant. Dido : Zijn jullie bezig hoe de kijker je ziet ? Rob : Nee. Ik word anders. Ik word wat milder. Dat is mij niet ten goede. Ik laat steeds meer over me heen komen. Als ik wat ga zeggen ga ik wel bulderen, ik ga als een machine over iedereen heen walsen.

0.16 Roel : Als jij wilt bulderen is dat niet slecht voor je. Misschien zijn veel mensen het wel met je eens. Dido : Loop je gevoel achterna. Roel : Niet direct iemand aan zijn haren uit bed trekken. Rob : Dat kan niet meer bij Menno. Rob zegt dat hij anders had gereageerd als iemand hem had geschoren. Roel : Wie ben ik om te reageren als hij het zelf niet doet. Roel vindt de reactie van Menno frappant. Roel : Loopt ie ineens met een Tjsernobyl kapsel rond. Dido : Als een hond met schurftplekken. Joost : Ik waardeer Menno ook in bepaalde opzichten. Dido : Ik ook. Ik kan eigenlijk alles wel maken. Als ik er om moet lachen moet ik er om lachen. Hij ziet er toch niet uit. Joost : Ik dacht, ik ga niet lachen.

0.20 Joost : Ik hoop dat je blijft Rob. Dido : Ik vind dat mensen dingen te zwaar opvatten. Rob zegt dat je je daardoor inhoudt. Dido : Ik vind het ingewikkeld en vervelend. Ik word er geïrriteerd van. Roel : Je bent niet op vakantie. Ik vind het nog wel meevallen. Het wordt nog veel erger. Het is nog maar het begin. Dido : Denk je ? Rob : Ja, dat is toch logisch. Roel tegen Rob : Jij trekt het je ook te veel aan. Het zijn twee mensen die op je gestemd hebben (ze weten blijkbaar nog niet dat Ingrid ook op hem gestemd heeft).

0.25 Lieske komt er bij. Roel wil met Dido slapen. Dido wil het niet. Rob : Niet doen. Dan gaan jullie allebei roken. Jongens, morgen ga ik hete kip maken. Lieske : Niet te heet. Rob : Doordat Tanja zwanger is kan het niet te heet.

0.29 Dido : Ik ga slapen. Het spreken van Dido in haar slaap wordt besproken. Roel zegt dat ze de ergste is die hij heeft meegemaakt.
pi_31374930
0.36 De eierwekker gaat. Joost gaat op de stip staan. Rob vertrekt. Joost : Wat kunnen we morgenavond doen ? Roel : De sfeer moet er ook wel naar zijn. Kunnen we niet gaan grillen of zo ? Kan BB niks doen ? We hadden natuurlijk rantsoen (toen BB wat deed). Joost : We moeten zelf iets doen. Ik had bedacht een liedje te schrijven. Drie completten met een paar leuke zinnen. Roel zegt dat ze niet veel tijd hebben. Lieske zegt dat het wel kan. Ze doet het ook wel eens in drie uur in de trein. Joost : Ik heb het gepeild in de groep en iedereen vindt het leuk iets te doen. Lieske stelt voor dat iedereen met een voorwerp en een verhaaltje komt. Joost : Het moet lief of humoristisch bedoeld zijn. Lieske : Je moet niet iemand de hemel in prijzen. Je moet niet dingen zeggen die je niet meent. Joost : Dan moet je niets zeggen. Lieske : Je kan overal wel een leuke draai aan geven.

0.45 Dido brengt het voorstel van Lieske in de praktijk. Dido : Lieske, ik geef jou een groen blaadje omdat jij het nog bent. Roel : Ik krijg er een brok in mijn keel van. Dido : Roel, ik geef jou dit dingetje omdat er in deze tuin helaas geen eikels groeien.

0.52 Lieske wou een glas bier. Ze bedenkt op het laatste moment dat alcohol niet mag in combinatie met haar medicijnen. Dido drinkt het bier op.

0.57 Joost vond het vervelend klinken dat Rikkert Lieske Liesje noemde. Lieske en Roel hebben er geen probleem mee. Dido : Al mijn vrienden noemen me Do. Joost zegt dat hij wel Josti genoemd wordt. Dido gaat naar bed. Rob komt ze welterusten wensen.

1.05 Roel zegt dat hij hyperventileert en zweet doordat hij gestopt is met roken. Roel : Vandaag is de ergste dag. Je voelt je alsof je ruzie hebt gehad met iemand terwijl het niet zo is. Als je vijf, zes biertjes op hebt boeit het allemaal niet zo. Lieske : Ik had een aanvaring met Chantal. Tanja rookt meer dan vier sigaretten. Negen heeft ze er gisteren gerookt. Ik irriteer me er niet aan. Roel : Ik vind het wat veel. Joost : Ik vind het lullig voor mensen die niet mogen roken. Lieske : Die viel mij er op aan. Het wordt me niet duidelijk waar de aanvaring met Chantal precies over ging. Roel over Tanja : Ze rookt er veel meer dan dat. Joost : Ze voelt zich er relaxt bij. Als je voor haar een schaal neer zet ga je meer roken. Roel : Als je rookt kun je makkelijk drie sigaretten per dag roken. Als je je verveelt, okee. Het irriteert me wel als ze er een discussie over heeft. Dat ik maar een half uur op de stip sta als ik gedronken heb. Dan denk ik, kijk naar jezelf. Ze zei over Linda, wat triest. Laat haar lekker los gaan. Triest vind ik zo'n negatief kutwoord. Joost : Het is erg voor haarzelf. Ze bekijkt het negatief. Roel : Ze heeft kinderlijke denkbeelden. Ze zei tegen Chantal, ik zou het niet doen. Ze biedt zelf aan te stoppen, dan gooien ze er 50.000 euro tegen aan. Joost zegt dat Tanja over Roel zei toen die moest stoppen met roken 'Boontje komt om zijn loontje'. Roel : Echt waar ? Als ze donderdag moet vertrekken komt boontje om haar loontje. Lieske : Bij haar duurt het vier dagen voordat het uit haar systeem is. Ze heeft alleen zichzelf er mee. Roel : Als ze zegt, die Winnie de Poeh opdracht was makkelijk te halen, dan zit ik mezelf op te vreten. Of als ze jou een sloerie noemt. Joost : Heeft ze jou een sloerie genoemd ? Wat heb je dan verkeerd gedaan ? Roel : Ze knuffelde met Menno, met mij, met Rikkert. Iemand een sloerie noemen omdat je gezellig knuffelt. Joost : Je laten nemen door een Antilliaan als je geen verantwoordelijkheidsgevoel hebt.

1.14 Lieske : Ergens mag ik haar wel. Ze is heel lastig. Ik kan het relativeren. Mij heb je er niet mee. De enigste die je er mee hebt ben je zelf. Nathalie komt er bij. Roel : We zitten te raaskallen over Tanja. Boontje komt om zijn loontje. We zitten wel 50.000 euro te verdienen. Nathalie : Dat vind ik bullshit. Ze heeft het zelf gedaan (stoppen met roken). Joost : Ze heeft het aangeboden om een nominatie te voorkomen. Roel zag het gezicht van Tanja toen ze genomineerd werd. Joost : Sindsdien doet ze poeslief. Ze wil niet op de bank zitten. Het is gewoon een houding. De eierwekker gaat. Lieske : Ze is wel een relatief sfeerbepalend persoon. Je moet haar de sfeer niet laten bepalen. Roel : Ze gooit er oneliners uit en het wordt nog geaccepteerd van haar ook. Lieske : Ik kan ergens wel met haar opschieten. Ik mag haar ergens ook wel. Roel : Ze heeft je genomineerd, ze noemde je sloerie, ze zei dat ze tenenkrommend naar je gesprekken luisterde. Lieske : In de eerste weken had ik betere gesprekken met haar dan met bijvoorbeeld Ralph. Denk je dat Chantal mij blijft nomineren ? Dat denk ik ook ja. Roel tegen Lieske : Ik neem jou niet kwalijk dat je 5.000 euro aanneemt. Lieske : Ze nomineert onpersoonlijk. Roel : Ze heeft compleet krankzinnige nominatieregels. Joost : Er stemmen heel veel mensen tactisch. Lieske : Mijn stem van deze week was deels tactisch. Ik zou niet weten wat ik anders moet stemmen. Lin heeft wel iets gedaan wat niet mijn stijl is. Wat zij heeft gedaan zou ik nooit hebben gedaan. Tegen Roel : Jij denkt daar anders over, dat weet ik. Moet ik jou dan nomineren ? Ik wist dat Linda sowieso ook stemmen zou krijgen. Roel : Het feit dat je zo veel stemmen gehad hebt zou je wel eens gered kunnen hebben. Thuis hebben ze gezegd, we houden dat mooie blondje in het huis. Nathalie : Je kan beter denken, met wie wil ik overblijven. Lieske : Soms heb je ook dat iemand een rotopmerking maakt. Nathalie : Op een gegeven moment moet je toch kiezen. Lieske tegen Roel : Ik had nooit verwacht dat jij Menno zou nomineren. Roel : We hebben nul komma nul communicatie. Ik blijf er bij dat ik hem een formulespeler vind die ik niet ken. Gewoon een heel berekenend persoon. Niet mijn favoriete tactiek. Ik volg liever de andere weg. Lieske : Hij laat over bepaalde dingen niks los. Er zullen echt geen kamervragen gesteld worden als hij iets over politiek zegt. Roel : Ik kan mijn bek niet houden. Lieske : Ik flap alles er uit. Roel : Compleet afzijdig houden. Irak, Palestina, van Gogh. Het pas niet in de formule. Joost : Hij zal niet zeggen dat moslimfundamentalisten klootzakken zijn omdat hij ook stemmen van Fatima's wil. Jij zegt dat herrieschoppers niet de winnaar worden. Ik denk het juist wel. Roel : Omdat je mensen in de vingers snijdt. Als ik zegt dat ik CDA en LPF niks vind stemmen mensen niet op me. Lieske zegt dat ze in haar beginnersfilmpje heeft gezegd dat ze VVD stemt. Joost : In mijn filmpje staat dat ik al vijf jaar lid ben van D'66. Ik denk niet dat mensen daarom niet op mij stemmen. Joost zegt dat de VVD het goed doet in de peilingen. Lieske vindt dat niet. Lieske vindt dat de PVDA het wel goed doet in Groningen. Joost : Wallage verdient respect. Lieske : Wallage is fantastisch.

1.32 Nathalie : Ik denk er niet eens over na. Over hoe Nederland (over de bewoners denkt). Lieske : Iemand zei dat je niks kunt zeggen omdat je dan wat overkomt buiten het huis. Ingrid komt er bij zitten. Joost : Er gaat heus geen Turk voor je deur liggen hoor. Nathalie staat inmiddels op de stip. Ingrid : Ik heb zo last van mijn buik. Nathalie tegen Roel : Vandaag was je meer geïrriteerd. Roel zegt dat hij iemand over het hek had kunnen smijten. Hij ging in bed aan muziek van Björk liggen denken. Lieske : Ik ben blij dat ik nooit aan roken ben begonnen. Roel : Ik zuip me helemaal klem elke dag. Ik kan niet geïrriteerd raken. Joost vertrekt.

1.42 Roel is even weg. Lieske zegt dat Linda heftig reageerde toen ze zei dat iemand niet dronken op de stip zou moeten gaan staan. Linda zei o.a. dat ze Tanja had moeten nomineren. Linda is er na in slaap gevallen. Lieske zegt dat ze zich vervolgens op Dido heeft afgereageerd. Dido had daar wel begrip voor. Nathalie en Lieske vinden dat aan Roel niet veel te merken is als hij bier drinkt. Roel test de 'bos hout' van Lieske. Roel : Lies, je hebt niks te klagen.

2.00 De eierwekker gaat. Ingrid gaat op de stip staan.
pi_31375304
pi_31375709
Ingrid: "Ik dacht ook voor ik het huis in kwam, dat als er vuile spelletjes worden gespeeld, ik ook mee zou doen. Maar ik kan dat echt niet...."

pi_31375710
sessie Menno (Ingrid, Roel)
circa 2.30
Als Menno staat, komt Roel weer uit bed. Hij lijkt een stuk nuchterder. Hij praat normaal en vraagt naar wat er aan de hand is met Rob.
Ingrid vertelt hoe Rob stookte bij Joost en Natalie, en hoe die 2 dat met Ingrid en Menno hebben uitgepraat.
Roel hoort hun zo veel mogelijk uit, maar vertelt helemaal niets over de tirade eerder die avond die Rob afstak over Menno.
Het sinaasappelsapincident wordt nog besproken. Ingrid en Menno vertellen dat ze sap gingen persen omdat ze meerdere mensen met een glaasje sap zagen en dus ook voor zich zelf gingen halen. Toen Rob vroeg "maken jullie ook voor anderen" was daarom het antwoord nee.

Roel voelt zich flink bijgepraat, maar maakt duidelijk dat hij geen standpunt wil innemen. Ingrid en Menno begrijpen dat. Van hun kant willen ze verder ook niet uitwijden.

Ondertussen heeft Roel plaats genomen op de stip.

4.10
Linda komt er bij, en neemt plaats op de stip. Ingrid en Menno gaan naar bed.
Roel spreekt meteen Linda aan om te peilen wat zij weet.
Roel zegt dat hij niet meteen het ene of het andere verhaal gelooft. Hij noemt het Joost-Natalie verhaal.
Linda zegt direct "O, maar dat is waar!"

Roel "Waarom zegt Rob dan niet zulke dingen tegen ons?"
Linda "Omdat hij denkt dat wij aan zijn kant staan"

Roel neemt hardop nog alles eens door. Linda geeft aan dat er toch rare dingen zijn die hij zegt. Over dat hij niet zou drinken bijvoorbeeld.
Roel "Hij heeft echt iets tegen Menno"
Linda "Ik denk dat ze elkaar als een potentiele winnaar zien"

Roel "Ik vind het allemaal erg interessant om aan te horen. Maar Ingrid en Menno kunnen heel wat bij elkaar verzinnen."

Linda verbaast zich nog steeds over de homo-leugen van Menno, dat ze daar zo ingetrapt is. Roel denkt dat hij wel door gehad zou hebben dathet een geheime missie zou zijn.

Linda "Maar je kunt het hem niet kwalijk nemen, want hij weet dat hij al een nominatie van Rob heeft"
Roel "Misschien heeft hij er ook wel een grote stereotoren voor gekregen. Ik zou het hem niet kwalijk nemen. We spelen een spel om een bedrag te winnen. Wat weten we nou van elkaar. Misschien ben jij wel Miepje uit Assen die Hunebed-rondleidingen geeft".

Beiden : dat Tanja pissig was over de homo-leugen van Menno, en dat ze zei "boontje komt om zijn loontje" toen Roel wéér moest stoppen met roken.
Linda vindt de geheime missies erg leuk.

(Linda is erg fris en vrolijk, leuke meid zo)

[ Bericht 97% gewijzigd door avonne op 12-10-2005 04:27:05 ]
pi_31375729
4.27
Roel laat merken dat hij nu moeite heeft met niet roken. Roel heeft een sigaret gepakt, voetbalt een beetje en ijsbeert een rondje door het huis.
Dan duikt hij op Linda voor een stevige knuffel.
Linda complimenteert hem dat hij het niet roken volhoudt.
Linda denkt dat als ze donderdag overleeft, dat ze zich dan oersterk zal voelen.
Roel vindt Linda een heel warm mens, en hoopt dat ze blijft.

Roel geeft toe dat het ook zijn schuld is dat Tanja de weekopdracht niet volhield, vanwege zijn eigen irritaties ruzie kregen.
Hij verbaast zich er over dat Tanja hem niet heeft genomineerd. Linda verwacht niet dat ze nog eens door Tanja voor het zelfde zal worden genomineerd.

Linda "ik zeg gewoon "blijf van mijn vent af"
Roel vertelt dat hij Dido heeft gezegd, dat ze afwijzend en koel was, en dat hij dan ook niks aan haar heeft als hij geen enkele aandacht van haar krijgt.
Ze rekenen uit dat Dido zo'n 5 dagen de koele bitch was voor zij (Roel en Linda) op elkaar zijn gedoken.
"Dan zegt ze "je hebt me gekwetst", en dan heeft ze me al dagen links laten liggen"
Roel "Ik heb een paar keer met jou gezoend, and that's it" "Met Lieske was alleen slapen, niet eens zoenen"

(geen woord dus over aftrekken gister, dus dat is dus misshcien niet gebeurd)

Linda en Roel zijn het helemaal met elkaar eens. Het is gezellig en geen "fucking kuisheidswedstrijd"
Linda denkt dat alles uit gezonden zal zijn.

Roel gaat Chantal wakker maken.

(ik stop hier)

[ Bericht 49% gewijzigd door avonne op 12-10-2005 04:42:48 ]
pi_31375749
4.44
Roel bij het bed van Chantal (geil fluisterend) "kom je buiten een spelletje spelen?'
even later "spelletje stil staan"
pi_31375806
3.12 Menno staat op de stip met een muts op. Menno zegt dat hij Rob heeft genomineerd omdat hij mensen tegen elkaar uit speelt. Ingrid noemt daar een aantal voorbeelden van. O.a. dat Rob gezegd heeft dat Joost tranen in zijn ogen had omdat Menno en Ingrid hem pestten. Ik kan Ingrid niet altijd volgen. Roel ook niet. Ze noemt o.a. iets met Dido waar Roel op door vraagt. Ingrid zegt dat de betrokkenen daar zelf maar mee moeten komen. Ingrid : Hij weet de helft niet van wat ie zegt. Roel : Ik moet een beetje mijn voelsprieten gaan uitsteken dan. Ik heb het allemaal niet meegekregen. Ingrid : Jij was de enige die hij een beetje aan het meekrijgen was. Menno : In onze ogen klopt er iets niet. Of ie met het spel bezig is ? Of er echt iets is ? Hij probeert Ingrid en mij en Joost en mij uit elkaar te krijgen. Als ik het goed begrijp beweren Menno en Ingrid dat Rob tegen Joost heeft gezegd dat hij zich niet van de groep af moest keren door steeds met Menno te triktrakken. Nathalie heeft er ook iets mee te maken. Ze zou o.a. gezegd hebben dat er iets niet klopt. Roel : Ik kom overal laat achter. Als ik jou genomineerd heb is het om redenen die ik zelf heb. Ingrid vraagt Roel diverse malen wat Rob tegen hem gezegd heeft. Roel : Ik heb nooit problemen met hem. Hij komt oprecht over. Wat ik nu hoor komt bizar over. Roel zegt dat o.a. Tanja niks tegen hem wil zeggen over Rob. Roel : Meer mensen spelen een spelletje. Joost nomineert mij onder het mom van homofoob. Hij heeft niks tegen mij gezegd. Hij wil mij weg hebben. De manier waarop hij het aanpakt vind ik smerig. Mijn tolerantie zou een schijntolerantie zijn. Ik blijf er nuchter onder. Het is een tactische actie van Joost. Hij had er niet over moeten praten natuurlijk. Ingrid en Menno zeggen dat Joost twijfelde tussen Rob en Tanja. Menno : Het heeft ook met Dido te maken. Menno legt het uit. Roel : Vind ik raar van hem. Laat het lekker aan Dido zelf over. Laat haar zelf haar leven regelen. Dat heeft hij ook niet tegen mij gezegd. Ingrid : Je hoeft ook niet van tevoren te zeggen dat je iemand nomineert. Als je iemand een klootzak vindt vind je hem een klootzak. Roel : Zeg dan dat je hem een klootzak vindt. Ingrid : Dat vind ik ook.

3.26 De eierwekker gaat. Roel gaat op de stip staan. Ingrid over Rob : Tanja heeft een eng gevoel bij hem. Chantal ook in het begin. Ik heb het ook. Roel : Ik ben wel benieuwd. Interessante ontwikkeling. Eindelijk weet ik het geheimzinnige gedoe. Menno : Als hij het spel speelt ontkent ie toch. Roel : Als er vier man bij zijn. Dan is hij zijn eigen ruiten aan het ingooien. Menno : We confronteren hem niet, het komt vanzelf wel een keer. Ik vind het ook niet erg dat hij mij een klootzak noemt. Ingrid zegt dat hij Menno een klootzak noemde bij het jus d'orange pers incident. Ingrid zegt dat veel meer mensen jus hadden geperst. Menno : Er waren nog heel veel sinaasappels. Roel : Mij boeit het niet. Ingrid : Het grijpt Tanja ook aan. Roel : Tanja geniet er van. Ingrid : Tanja mag hem niet. Dat zie je ook bij die kleren (die Rob uit de wasmachine haalde). Roel : Zodra er iets met andere mensen aan de hand is geniet zij. Toen er iets met Linda aan de hand was ging zij alles doorspelen aan Dido. Dat Rob genoeg heeft van Tanja snap ik ook wel. Hij heeft haar genomineerd. Hij heeft het vaak genoeg voor haar opgenomen. Ik moet dat van Rob eerst met eigen ogen zien. Ingrid : Hij kan het ook goed bedoeld hebben. Roel : Joost en Nathalie, daar kan hij toch prima mee opschieten. Hoe komt hij daar dan bij ? Ingrid : Het is erg om te horen dat iemand vindt dat je (Joost) een zwakkeling bent. Toen begon hij (Rob) het in de gaten te krijgen. Toen is hij stil geworden.

3.37 Ingrid over Rob : Hij vindt dat er veel spelletjes gespeeld worden. Hij vindt dat iedereen om Lieske heen hangt. Menno : Ik denk dat er heel weinig maskers zijn. Dat hou je gewoon niet drie maanden vol. Roel : Ik stond van Joost zijn nominatie te kijken. Waar heeft iedereen het over ? Welk spelletje is begonnen ? Omdat Joost zich niet op zijn gemak voelt in een jurk bij mij zou me een paar ton door de neus geboord worden. Ik ga het meer in de gaten houden. Er gaat veel langs mij heen. Ik heb een oprechte open relatie met Rob. Roel klinkt ineens een stuk zachter. Roel : Je gaat wel merken dat het geen vakantie is. Het is één grote freakshow. Het gaat wel om een paar ton. Menno : Je hebt niet door dat je in een tv programma zit. Roel : Het is wel de bedoeling van het hele geintje. Menno : Ze laten ballonnetjes op om te hopen dat er wat gaat knappen. Het is een redelijk mindfucking spelletje.

3.47 Ingrid : Joost en Nathalie denken er precies hetzelfde over (als zij en Menno).

3.51 Het geluid van Roel is weer normaal. Ingrid : Dat Joost Ralph nomineerde om Nathalie heb ik tegen hem gezegd, bullshit. Menno : Toen ik het huis in kwam was geld een belangrijk issue voor mij. Je hebt er geen invloed op (je hebt niet in de hand dat je wint). Roel : Het geeft rust. Als je een tactiek hebt maak je een fout en dan slaat het terug. Menno : Ik ben helemaal niet meer met het geld bezig. Wel in mijn achterhoofd. Als iemand zegt je bent egoistisch, je zit alleen hier voor het geld geloof ik niet dat je mij kent.

3.59 Roel : Als ik dit soort dingen merk, wat jullie nou zeggen, heb ik er schijt aan. Dom spel ook (van Rob als het waar is). Ik sta er echt van te kijken. Ingrid : De feiten zijn gewoon waar. Ik weet niet of hij het bedoelt heeft. Sindsdiens is hij ook pffff gegaan. Hij had het in de gaten. Linda verschijnt. Linda : Ik vind het een beetje koud. Roel : Linda is ook iemand die geen spelletjes speelt. Ingrid : En ik dan ? Roel : Jij bent een rasspeler. Ingrid : Ik kan het echt niet. Ik ben echt bang dat ik een opdracht krijg. Roel : Jij kan echt bullshit lullen. Ik weet niet hoe lang je het vol kan houden.

4.04 Ingrid : Ik ben echt minder gaan roken. Roel : Ik wil kapot graag een sigaret aansteken vandaag. Vandaag is de enige echte kutdag die ik gehad heb. De andere dagen vergat ik het soms zelfs. Vanochtend, elk geluidje, elk dingetje. Ik werd wakker alsof ik ruzie had gehad met iemand.

4.08 De wekker gaat. Linda gaat op de stip staan. Menno en Ingrid zijn vertrokken. Roel : Er is me wel veel duidelijk geworden vandaag. Wat het spel betreft. Ik neem niet alles voor waar aan wat ik hoor. Ik snap nu wel wat er allemaal om Rob rond gaat. Linda : Dat heb ik opgevangen. Veel mensen gingen denken .... Roel : .... dat hij de boel ging opstoken. Linda : Ja. Roel : Ik sta er wel van te kijken. Linda : Misschien is het wel niet waar. Roel : Ik moet al dat soort dingen eerst zelf zien. Ik vind het wel interessante ontwikkelingen in ieder geval. Menno wil dat Rob als eerste vertrekt. Joost en Nathalie zouden er mee zijn gekomen. Linda : Dat is wel waar. Linda even later : Zo is Tanja van mening veranderd. Volgens mij. Die zei ineens, de manier waarom Rob het spel speelt. Soms hadden ze het daar 's nachts over. Roel : Daar heeft Tanja haar mening op gebasseerd ? Ze hebben haar overtuigd. Ik neem alles met wat Tanja doet met een korreltje zout. Iedereen zegt, het spelletje is begonnen. Ik heb het helemaal niet door gehad. Linda : Ik heb niks aan Rob gemerkt. Roel : Ik merk dat ik hem af en toe verdedig. Misschien is het allemaal op een misverstand gebaseerd. Linda : Ik ging ook twijfelen. Rob vertelt elke keer iets heel anders. Ook met dat drinken bijvoorbeeld. Toen Chantal vroeg naar het (alcohol) drinken lachte hij. Roel : Hij speelt er ook mee. Linda : Ik weet niet wat ik moet geloven. Menno kan ook letterlijk in je gezicht liegen. Niet te geloven. Roel : Ik vind Menno en Ingrid grote goochelaars. Wat ze zeggen neem ik met een korreltje zout. Dat het (Rob) één of andere acteur is. Linda : Hij is niet zo doorsnee als de rest. Roel : Waarom is hij niet doorsnee ? Hij is een oerhollander. Hij heeft echt iets met Menno. Linda : Ze kunnen elkaar niet luchten of zien. Ik denk dat ze elkaar als potentiële winnaars zien. Ik ga geen theorieën van andere mensen overnemen. Roel : Ingrid en Menno kunnen er een aardig potje van maken met liegen. Linda zegt dat Menno na haar nog iemand heeft overgehaald op hem te stemmen als homo omdat hij niet zeker wist of Linda het wel geloofde. Linda : Ik geloofde het niet echt. Hij was bang dat ik zou zeggen dat het een geheime opdracht was. Hij speelde een spelletje voor zichzelf, toen had ie die hele opdracht nog niet gehad. Rood worden, je verspreken. Roel : Ik vind het een apart mannetje. Misschien heeft ie er wel een dikke stereotoren voor gekregen. Dat weet je niet. Buiten het spel ga ik dingen pas persoonlijk nemen. Terecht (neem je dingen niet persoonlijk in het BB huis), het gaat om een heleboel geld en ik ken je helemaal niet. Tanja snapt geen reet dat we met een spelletje bezig zijn. Die denkt dat we op vakantie zijn of zo. Roel vertelt het boontje komt om zijn loontje verhaal aan Linda. Roel : Dan spoor je toch niet helemaal.

4.32 Roel zegt dat hij het jammer zou vinden als Linda moet vertrekken. Hij vindt dat ze een warme hartelijke persoonlijkheid heeft. Hij stond er van te kijken dat Tanja haar genomineerd heeft. Roel : Ik denk niet dat ze het nog een keer doet als je de bank overleeft. Linda : Niet met dezelfde motivatie. Roel begint over zijn relatie met Dido. Het is het bekende verhaal. Linda : Lieske heeft totaal geen motivatie tegen mij. Ze bekijkt het per week zegt ze. Roel : Na het feest vond ik Lieske een beetje betweterig. Linda : Het was ook helemaal geen ramp. Roel : Het was lachen. Het lijkt wel een kuisheidswedstrijd hier. Het gaat nergens over. Linda zegt dat ze zeker weet dat 'dat van Naat en mij en dat fruit' uitgezonden is (het zat zat inderdaad in de uitzending van de afgelopen avond).

4.43 Er is geluid van Roel die Chantal wakker maakt. Linda is in beeld. Linda als Roel terug is : Jij doet het goed als alcoholist. Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje. Linda : Dat zou een goede opdracht zijn. Ik zou het ook wel doen. Ik heb geen spijt van die feestjes. Roel : Als jij er ingestemd wordt komt dat door die feestjes. Als jij op de keuketafel je billen laat zien zeggen de kijkers niet, dat willen we niet meer. Linda : Niemand staat er van te kijken, zelfs mijn ouders niet. Mijn moeder kijkt de aflevering van de vorige dag. Ze vraagt eerst vijf vriendinnen, is het een beetje te bekijken. Thuis gaat het precies hetzelfde. Ik kan mijn kleren niet aanhouden en ik kan niet van mannen afblijven. Ik zie het probleem niet. Thuis is dat natuurlijk geen probleem. Roel : Hier ook niet. Linda : Het is ook nog zo dat op elk feestje ik met een vrouw zoen. Om het af te maken. Roel : M.a.w. je bent helemaal jezelf hier. Linda : Beter dan dat je eruit gestemd wordt, dat je denkt, was ik maar mezelf geweest. Ik ben echt duidelijk de rooie losbol.

4.51 Chantal verschijnt. De wekker gaat. Chantal gaat op de stip staan. Chantal vraagt of Linda heeft geslapen. Linda : Ik heb er nooit problemen mee hier. Roel : Ik weet een stuk meer nou. Het meest verlichtende was nog wel Menno en Ingrid. Ik snap nu iedereen met dat Robverhaal. Chantal : Wat dan ? Roel : Dat weet jij toch wel. Chantal : De leugens en de tegenstrijdige verhalen ? Roel : Ja. Chantal : Ik heb al die verhalen ook gehoord. Roel : Voor hetzelfde geld zijn Menno en Ingrid van toneelvereniging Maastricht. Chantal : Ik ben er ook op een gegeven moment in mee gegaan. Roel : Ik moet het eerst allemaal zelf zien. Ik heb Rob altijd oprecht gevonden. Chantal : Ik ben van de week naar Rob gegaan en ik heb gezegd dat ik twijfels over hem heb. Ik heb gezegd, het is aan jou om weg te nemen. Niemand heeft ooit Rob er mee geconfronteerd. Niemand weet of het verhaal dat Ingrid verteld heeft wel klopt. Roel : Het interessante is, Joost en Nathalie hebben niet op Rob gekozen en Tanja die er geen zak mee te maken heeft heeft haar nominatie er op gebaseerd. Hoe serieus moet je het verhaal nemen ? Chantal : Ik heb geanalyseerd wat er nou zo verschrikkelijk aan het verhaal is. Het is alleen maar dat Joost gehuild heeft. Roel : Misschien heeft Joost zitten flippen bij Rob en heeft hij het overdreven. Chantal zegt dat zij ook zelf eerst wil zien dat Rob iets verkeerds doet. Chantal : Vergeet niet dat Menno op de wip zat. Die wist dat hij genomineerd zou worden. Misschien is dat andere verhaal ook aangedikt. Roel zegt dat hij Menno en Ingrid de grootste goochelaars vindt. Chantal : Wat zeiden ze daar van ? Roel : Dat respecteerden ze. Chantal : Het is een vreemd spel. Roel : Het is een vreemd spel dat je midden in de nacht op een stip gaat staan. Ze creëren groepjes. Ik heb er in ieder geval wat van geleerd. Chantal : Ik vind dat er een vreemd sfeertje hangt. Roel : Menno zei dat Joost er over dacht om op Rob te stemmen. En hij stemt op mij. Chantal : Ik denk dat er een aantal mensen rondlopen die bewust hele gekke dingen kunnen doen. Je kan alleen op jezelf vertrouwen. Je kan heel makkelijk mensen beïnvloeden. Je kan niet elk verhaal voor waarheid aannemen.

5.05 Chantal zegt dat Menno in het bubbelbad aan Dido vroeg drie sigaretten te halen terwijl Rob er ook bij stond. Ze begrijpt dat niet. Chantal over Menno : Ik denk dat het een overschatting is dat hij een hele strategie kan bedenken. Roel : Hij is het meest berekenend. Chantal : Rob heeft ook een strategie. De vraag is of dat erg is.

5.11 Roel vertrekt. Hij probeerde Chantal op haar lippen te kussen. Ik weet niet of het gelukt is. Chantal : Ik heb altijd het gevoel dat ik verschrikkelijk aan het roddelen ben. Het is wel een beetje een groepjesidee. Iedereen is over elkaar aan het praten. Het is net als op school. Ik heb er nooit van gehouden. Chantal zegt dat de fruitpers nog steeds vies op het aanrecht staat om vervolgens te zeggen dat ze zich er helemaal niet aan irriteert. Chantal over deze BB : Ik heb het nooit zo heftig gezien. Het kan ook zijn dat er dingen niet uitgezonden zijn. Chantal zegt dat Ingrid eerst de zijkant van het haar van Menno weghaalde. Ze begrijpt niet dat hij toeliet dat ze verder ging. Linda : Hij heb echt zo'n rattekopje nou. Chantal : Roel staat het (een kale kop). Linda : Hij heeft ook een aangename stem om naar te luisteren. Chantal : Het is gewoon een leuke jongen.

5.27 Linda heeft Dido wakker gemaakt.

Dit is het voorlopig van mij.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 14:13:20 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31383735
Ingrid: zijn mijn wallen weg?
Menno: ja hoor die zijn weg,kan natuurlijk ook gewoon komen omdat je bijna 30 bent
Ingrid: hou je bek klootzak..
Menno : liever wallen tot op je knieen dan...
Ingrid: liever haar dan geen haar
Menno: liever een blauwe kont (geeft een keiharde mep op Ingrids kont) dan een strakke kont

Kunnen de mods hier eens gaan opruimen btw?
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 14:21:08 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31383939
Menno is kwaad uit de DBK gelopen.
Hij kreeg te horen dat hij zijn muts af moest zetten.
Menno is pissed: * anderen lopen al 5 weken met een hoofddoekje .*
BB: Er zijn regels...
Menno : ja en die regel is * Menno mag geen hoofddeksel dragen, er zijn mensen die al 5 weken met petten en hoofddoekjes lopen...
BB: Je mag in het huis je muts niet op...

IIG, Menno mag nog steeds binnenshuis géén muts dragen, Ingrid knoopt direct een zakdoekje om zijn hoofd ( zat eerst om haar hoofd ) en Menno gaat naar buiten

  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:19:28 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31385313
Menno is weer naar de dagboek kamer geweest en heeft nu emails te horen gekregen van kankerpatienten die zich gestoord hebben aan het hoofddoekje van Menno (zoiets begreep ik).
Menno is er redelijk down van nu.

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:42:49 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31385886
Menno legt uit aan Ingrid wat er gebeurd is in de dbk. Het schijnt dat er ook in emails geklaagd is over geintjes die Menno gemaakt heeft over kanker... en dat hij soms het woord 'kanker' gebruikt in gesprekken. Hij is er in ieder geval erg van geschrokken.
Ingrid protesteert en zegt dat ze dit zo geintjes van BB helemaal niet op prijs stelt. Ze zegt tegen Menno - en indirect dus ook aan BB - dat ze vrijwillig exit gaat als ze dit soort geintjes blijven flikken. Ze heeft geen zin om bij alles wat ze zegt te moeten gaan nadenken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31386314
Chantal en joost in de keuken.

Over hun haren:
Chan: ik zal nooit, nooit zo maar iemands haar verprutsen. Nee.
Ik zou het niet eens durven!!
Joost: nee ik snap het ook niet. (Joost heeft een masker op getekend en een cape om BATMAN.)

Joost vertelt Chantal van de email die aan menno is voorgelezen over het feit dat iemand zich stoorde aan het continue ge”kanker” van Menno.

Nooit over nagedacht dat je mensen thuis kwetst eigenlijk, zegt Joost:
Oow ik wel zegt chantal. Ik heb vanaf dag 1: ik vid mezelf aardig, misschien interpreteren de mensen thuis wel alles heel anders. Misschien wordt ik straks wel met eieren bekogeld.
Joost: misschien moetenw e daar gewoon nu niet rekening mee houden.
Chan: of juist wel. Iedereen vormt zich een mening, en ik kan me niet verdedigen.
Joost: als je overal rekening mee moet houden is het niet leuk.

(het gaat erover dat iedereen meningen vormen en dat je nu kwetsbaar bent, in dit huis. Straks kun je naar je hoofd krijgen wat je hier allemaal doet.)

Chan: Iets kleins wordt heel groot. Je kunt hier ruzie krijgen over een ei. We doen hier niet ernstige dingen hier. Het is een jonge groep. Het blad voor de mond gaat weg en dat juich ik toe.
Joost: ik voel daardoor wel hier een bedrukte sfeer, en klap ik dicht.
Chan: sinds 2 a 3 dagen ben jij weer een beetje jezelf,
Joost: ik wil vanavond, voor de genomineerden ene leuk afscheids te organiseren.
Chan: misschien kunnen we iedereen iets leuks geven. Rob de ballen, linda een truitje van me wat ze wel erg leuk vind.. (tanja ff gemist)
BB: Joost zender checken.

Stream3
Linda menno, ingrid,
Menno: Ik mag geen hoofddoek dragen en door zo’n sanctie wordt je met je feiten op je neus.. ehh met je neus op de feiten gedrukt.
Joost komt binnen (buiten) met soep.
Lin: lekker Joost!

Menno staat op de stip.

Ze hebben het over het woord kanker, waar menno een opmerking van BB over heeft gehad.
Lieske zegt dat ze het woord nooit zegt, maar vast wel andere dingen zegt wat mensen niet kunnen hebben.
Lieske: hou je voor dat we onder een onwijs vergrootglas zitten, in het echte leven wordt het nog veel meer gezegd adan hier in huis. Wat je zegt, we zijn mensen van de straat, en nu wordt je publiekelijk figuur.
Menno: big brother is nu even het beschermende figuur.
Menno: in het mailtje stond: ik vind Menno een leuke jongen hoor, maar wat hij nu allemaal zegt, kan echt niet.

Stilte:
Nathalie: zooo nu zitten we allemaal na te denken over hoe alles overkomt wat we allemaal zeggen voor thuis.

Joost: zooo de soepman heeft 2 kommen soep en de eerste 2 zijn voor lieske en rob!!
Lies: JUICH

Ze eten allemaal soep met brood.
Babe In Totale Control of Herself
pi_31388580
18:05 Menno vertelt aan Roel wat er in de dbk gezegd is. Inderdaad zijn er reacties van de bigbrother prikpagina voorgelezen.
quote:
Goedemiddag,

Hier een BB-fan die regelmatig de streams bekijkt en beluisterd en heel veel geniet van deze BB maar met 1 ding heb ik enorm problemen.
Menno, die ik overigens verder een leuke jongen vind, roept om de haverklap kreten als kanker, chemokuurtje en ga zo maar door.
Dit doet mij pijn.
Ik wacht momenteel op de uitslag of ik kanker heb, enig idee hoe het voelt als je dan steeds iemand die kreet hoort roepen?
Mijn idee is, BB doe hier iets mee, geef die gasten daar eens keiharde voorlichting wat het is en per keer dat Menno dit roept geld in de pot voor het kankerfonds!
Dit moest ik echt even kwijt, hoop dat jullie hier iets aandoen want dit is niet normaal meer.

Heel veel groeten van Karin (die de haan of de metalmuziek elke ochtend veel te laat vind gaan)!
Hij heeft zijn excuses aangeboden. De sanctie is dat hij geen hoofddeksel op mag.

Roel: Ik sta er helemaal niet bij stil dat er altijd uitgezonden wordt, het wordt natuurlijk constant live op internet uitgezonden en vastgelegd in streamverslagen

Linda is blij dat ze geen e-mails heeft gehad van hoeren.

[ Bericht 21% gewijzigd door Fiorenza op 12-10-2005 18:22:29 ]
pi_31389125
Dido en Nathalie zijn een liedje aan het maken voor Linda en Tanja. (2 versies)
Op de muziek van "het is een nacht"

Joost is naar de dbk geweest, hij is druk bezig met de organisatie van een feestje voor de genomineerden.
Hij laat niks los.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fiorenza op 12-10-2005 18:33:18 ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:58:12 #17
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31389814
Joost gaat een gesprek voeren met de drie genomineerden. De rest aan tafel luistert mee.
Na afloop gaan ze allemaal naar buiten en gaat Joost met de toehoorders praten.
Dan gaan ze weer naar binnen en moet iedereen aangeven wie er van hun in huis mag blijven.
Deze keuze is niet bindend, de keuze wordt nog steeds door de kijker bepaald.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:00:09 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31389884
Het afscheidsdineetje van vanavond zal onder leiding staan van Joost. Hij gaat een uur lang een gesprek voeren met de drie genomineerden.
De anderen krijgen hapjes en moeten luisteren en mogen zich niet mengen in het gesprek.

Na afloop van Joost's interview moet de hele groep gaan bepalen wie van de genomineerden weg moet / mag blijven. De bedoeling is dat dingen uitgesproken worden over die onderling spelen.

Deze 'nominatie' zal niet bindend zijn.

Tanja wil niet meedoen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:01:49 #19
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31389939
Tanja doet niet mee. Ze houdt niet van zulk soort gesprekken.

Rob wordt kwaad en wil ook niet meedoen en zegt tegen Tanja: "Je kunt toch ook dingen achter mijn rug omzeggen, dus waarom nu niet".
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:02:44 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_31389966
Tanja: Ik ben geen prater, ik heb hier geen zin in, ik hou niet van zulke dingen. (Loopt weg)
Rob: Ze kan dingen toch ook achter mijn rug om zeggen, waarom dan niet aan tafel?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:04:33 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31390011
Joost: **jullie hebben dus wel een rol, maar niet tijdens het gesprek
**zitten jullie allemaal lekker? dan wil ik eerst even een toast uitbrengen**

Jongens laten we het glas heffen, op een mooie avond

Er mag onderling niet gesproken worden.
Er mag gerookt en gedronken worden, de bedoeling is dat we dingen gaan uitpraten...

Tanja onderbreekt en geeft aan dat ze absoluut geen zin heeft om mee te doen, geen zin heeft om tegen iemand te zeggen wat ze denkt...

Joost zegt * misschien zijn er wel mensen die wél iets tegen jou willen zeggen..

Tanja: Nee, en en ik heb ook geen zin heeft om te luisteren naar wat anderen over mij te zeggen , ik hou niet van dit soort gesprekjes..
Rob: O, dan heb ik op deze manier ook geen zin om mee te doen.
Joost baalt...
Tanja * en ik doe NIET mee..
Rob: Je kunt ook achter mijn rug dingen zeggen en dan mag je het nu ook recht in mijn gezicht doen...
Tanja staat op en loopt weg van tafel, Joost gaat er nog even achteraan maar is binnen een paar seconden weer terug...
Rob baalt, wilde heus wel meedoen maar is van mening dat het geen zin heeft als niet iedereen meedoet, als ze achter je rug over je praten moeten ze het ook openlijk kunnen...ik sta er wél open voor...

Joost gaat maar naar de DBK
Tanja gaat gezellig bij Roel zitten die op de stip staat...
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:07:23 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31390082
Joost is terug, gesprek gaat door, zonder Tanja.
Rob is het er niet mee eens, heeft volgens hem geen enkel nut op deze manier.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:54:21 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31391065
Het gesprek aan de keukentafel verloopt goed. Rob en Linda noemen de positieve eigenschappen maar benoemen ook de negatieve dingen.

In de tuin zit Tanja tegen Natalie aan te praten en zij geeft aan dat ze geen zin heeft om te doen wat anderen willen.Ze wil vooral zichzelf EN eerlijk blijven ...

vandaar dat Tanja nu dan ook eerlijk in de tuin zit en daar haar verhaal doet over hoe ze over iedereen denkt
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:28:04 #24
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31391668
Tanja loopt weer te zeiken, Nouuuww morgen ga ik , echt waar........ze heeft weer aandacht waar ze om smeekt.......het mooiste is als ze er zonder pardon uitgepleurt wordt !

Ingrid loopt het zooitje op te naaien , met haar opstokende accentje
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:42:51 #25
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31391950
Ik wil niet , ik kan niet , ik zal niet , ik moet niet , ik ga niet , ik ben niet , ik ik ik ik ik ik ik
Negatief Negatief Negatief Negatief
Iedereen is stom, dom, achterbaks, tegen haar, hebben het gedaan
ach ja ach ja ach ja zucht pffffff huil huil , jank jank , zeik zeik
Negatief Negatief Negatief
Daarom .........gieghel gieghel , zeur zeur zeur
Roddel Roddel Roddel Zeiken Zeiken ......Jammer dan
Het komt mij wel goed uit
Ik wil niet , ik kan niet , ik zal niet
Jank , zeik , zeur , jank , zeik , zeur Negatief Negatief
Daar hou ik niet van , Het was zeker weer dit het was zeker weer dat , Daar hou ik niet van
Bepaalde mensen dit , Bepaalde mensen dat zeik zeik zeik zeik
Negatief Negatief Zeur Zeur Zucht Zucht Jank Huil Zeur
Mensen dit Mensen doen dat Zeur Huil Zeik ETC ETC ETC ETC ETC

Zo gaat ongeveer het laatste half uurtje in de tuin , met Tanja.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')