Mocht dat zo zijn, wat ik me niet kan (lees: wil) voorstellen, dan haak ik ook af. Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...
Rob gaat er uit en moet iemand meenemen. Uiteraard wordt het dan Menno...
Als het zo is dat iemand eruit moet zonder dat ze een kans hebben gekregen van het publiek, kap ik met kijken (denk ik...)
Nee hoor, zwart beeld, de streams lijken overbelastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen ziet weer spoken.
Dan kan Dido wel stoppen met zingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Riann het volgende:
misschien zingen ze wel zoveel omdat ze hopen dat als ze eruit komen een platencontract krijgen of zo
alleen de koffer van de baby nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Gia het volgende:
De koffers zijn er.
Hier niet hoor. Perfect beeld op alle 4 streams.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, zwart beeld, de streams lijken overbelast
Hier groen beeld, en de buffer die steeds leeg loopt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Perfect beeld op alle 4 streams.
Geen enkele kans op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Gia het volgende:
Hier ook, beeld op vier streams.
Lieske zit een beetje droevig te kijken. Denk echt dat zij het is die er uit gaat/wil.
Ik denk dat Chantal een weekje in dat huisje gaat vertoeven met de man die BB voor haar heeft uit gekozen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...
Misschien is het reclame voor dat Talpaprogramma waarbij iedereen een ster kan wordenquote:
Versatel streams zijn beter hier (gelukkig)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier groen beeld, en de buffer die steeds leeg loopt...
Ik zal eens de versatel streams proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |