abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:14:06 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400897
Dat het achterbaks is om dit niet gewoon tegen Tanja te zeggen Bor?
pi_31400899
je zag het ook met de uitzending van vanavond dat Tanja genoot van dr opmerking over jus d'Orange tegen Rob.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_31400905
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef Loedertje het volgende:
Dat het achterbaks is om dit niet gewoon tegen Tanja te zeggen Bor?
Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.
Haast niemand zegt iets recht in een ander zn smoel in het huis. Als je naar Roel geluisterd had een uur geleden dan had je gehoord dat hij zich tig malen heeft ingehoeden deze week. Mede omdat hij niet mag roken en hij zich dan liever gedijst houd dan omdat hij weet dat hij zich zelf niet is dan. dus kan TT Tanja er volgende week is kan ze dr dikke borsten gaan nat maken.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:17:37 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400907
Ingrid is weg en nu is Joost het roddelgespreksonderwerp
Wat een heerlijk eerlijk stel toch zo samen
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:20:50 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400916
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:17 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.
Haast niemand zecht iets recht in een anderes zn smoel in het huis.
Dan moet je ook niet gaan roepen dat je zelf wél zo eerlijk bent nietwaar ?
quote:
Als je naar ROel geluisterd had een uur geleden dan had je gehoord dat hij zich tig malen heeft ingehoeden deze week.
Ik slaap ook weleens
Roel heeft inderdaad meerdere malen aangegeven dat hij zich moet inhouden maar ook anderen geven aan dat ze zich inhouden...
quote:
Mede omdat hij niet mag roken en hij zich dan liever gedijst houd dan omdat hij weet dat hij zich zelf niet is dan. dus an TT Tanja er volgende week is kan ze dr dikke borsten gaan nat maken.
Ook toen hij mocht roken lulde hij over Tanja.
Ze zijn allemaal onwijs eerlijk en roddelen allemaal écht niet.
pi_31400924
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef BorTheWolf het volgende:
je zag het ook met de uitzending van vanavond dat Tanja genoot van dr opmerking over jus d'Orange tegen Rob.
Tja, dat krijg je als je amper de live-streams volgt en alleen afgaat van dat half uurtje op TV.
Tanja geniet er alleen maar van als er iets tegen Rob is, maar dat weet Rob wel.
De echte achterbakse in het huis is Sjankwal.
Die ene situatie met die jus de orange wordt weer veel te veel opgeblazen. En Sjankwal komt er met haar stoken weer goed mee weg.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:25:03 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400934
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

De echte achterbakse in het huis is Sjankwal.
Die staat op nummer 1

Roel heeft heeft het nu over de Missie van Chantal ( het roddelen over Rob )
Chantal zal niet aangeven dat zij juist de aanstichtster is dat er drie mensen op Rob stemden.
De anti-Rob en anti-Menno campagne ..
pi_31400935
ROELLLLLLLLLLLLLLL Die anti-Rob campagne heeft Sjankwal op touw gezet!!!! Domme zak die je bent...
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:27:23 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400940
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ROELLLLLLLLLLLLLLL Die anti-Rob campagne heeft Sjankwal op touw gezet!!!! Domme zak die je bent...
Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeft
Zij was ook de eerste die na die nominaties naar Rob ging om hem te vertellen dat ze ook niet snapte waarom hij zoveel stemmen kreeg
Eng mens.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 05:30:40 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31400946
Roel maakt Dido wakker
*Er ligt een stip buiten....en daar moet jij op gaan staan*
Dido verbaast : * Ó....*

pi_31400947
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 05:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeft
Zij was ook de eerste die na die nominaties naar Rob ging om hem te vertellen dat ze ook niet snapte waarom hij zoveel stemmen kreeg
Eng mens.
Wat ik al eerder had gepost....
Volgens mij lijdt Sjankwal aan:

Pseudologia phantastica

`Pseudologia phantastica' is een ziekelijke, onweerstaanbare neiging om gefantaseerde belevenissen als waar gebeurd te presenteren. De personen die dergelijk gedrag vertonen worden pathologische leugenaars genoemd. Met pseudologia phantastica wordt in psychiatrische kringen veelal echter een kleiner gebied bedoeld: het gaat daarbij om `belevenissen' die inhoudelijk zeer onwaarschijnlijk of zelfs onmogelijk zijn. Dit komt voort uit het feit dat psychiaters te maken krijgen met mensen die vanwege hun psychische stoornis(sen) niet goed kunnen functioneren binnen de samenleving. Pathologische leugenaars met minder ver-gezochte verhalen zullen meestal beter functioneren. Natuurlijk speelt daarbij een rol dat `normalere' leugens minder snel als leugens kunnen worden geclassificeerd.

Het verhaal van een pathologische leugenaar zal vaak vol tegenstrijdigheden zitten, waarvoor de betreffende persoon echter steeds een verklaring heeft. Het aandragen van argumenten of zelfs bewijzen van het tegendeel helpt dus niet: overal heeft de persoon wel een reden (lees: smoes) voor. De betreffende personen zijn berucht om hun uiterlijke schijn van oprechtheid. Bovendien bezitten deze mensen (ondanks hun soms wonderbaarlijke verhalen) een grote overtuigingskracht. De reden waarom deze mensen dit soort gedrag vertonen kan uiteenlopen. Vaak is er echter sprake van het vragen om aandacht of sympathie. Bovendien kunnen financiële aspecten een rol spelen: liegen brengt in dergelijke gevallen geld op. De inhoud van de verhalen kan ook sterk uiteenlopen: van kleine `onschuldige' afwijkingen van de werkelijkheid tot verhalen over `paranormale' ervaringen. Bepalend voor de inhoud zijn vaak de de interessegebieden van de persoon. Ook kan het verhaal een bepaald `wens-denken' uitdrukken. Pseudologia phantastica kan soms bizarre verschijningsvormen aannemen. Zo komt het redelijk vaak voor dat mensen zich bij de politie aangeven voor een misdrijf die zij niet hebben begaan.

Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.

Tenslotte nog even een checklist voor pathologische leugenaars. Let daarbij op dat dit kenmerken zijn waarmee men in het algemeen kan controleren of iemand een pathologische leugenaar is. Afwijkingen kunnen voorkomen, en bovendien kan alleen een psychiater of een psycholoog een goede diagnose stellen.

Checklist:

• Een ziekelijke neiging om te liegen

• Oppervlakkige charme

• Snel intredende verveling

• Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd

• Sterke overtuigingskracht

• Uiterlijke schijn van oprechtheid

• Tegenstrijdige uitspraken

• Manipulatief gedrag

• Gebrek aan realistische lange-termijn-planning

• Impulsief gedrag

• Geen medeleven / geen invoelingsvermogen

• Onverantwoordelijk gedrag
pi_31400962
OMG
Alweer het Menno-verhaal van Sjankwal.... Ik ga slapen, dat mens maakt bij kompleet ziek.
pi_31400986
pi_31401048
Roel vertelt tegen Dido dat hij ernstig twijfelt aan Ingrid haar oprechtheid hij vindt haar veel hebben van Menno
Dido vindt dat Ingrid twee gezichten heeft......

Ben heel blij dat Roel en Ingrid door krijgen wat voor types Menno en Ingrid zijn.

Roel vindt Ingrid heel moeilijk te peilen,aan de ene kant aardig doen maar aan de andere kant een echte tang zijn die heel raar uit de hoek komt zegt Roel
Hij vindt het heel apart en Dido zegt je moet dat onthouden en spiegelen.
Dido vertrouwd haar niet door de dingen die Ingrid zegt....die kloppen niet met elkaar vindt Dido
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31401061
Mijn persoonlijke mening is dat Ingrid en Menno de hele Rob kwestie zwaar hebben zitten te verdraaien met als enige bedoeling dat hij eruit vliegt.
Ik weet nu ook heel goed waarom.
Rob heeft deze twee mensen door en die willen ze zo snel mogelijk kwijt....Tanja hebben ze al zover gekregen dat die zich in hun kamp heeft gevoegd.
Ben daarom blij dat ik nu hoor dat Roel en Dido nattigheid beginnen te voelen bij die twee nu
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 06:20:04 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31401062
Wie moet er nu wakker worden?
Geen hond die Dido's belletje gaat horen zo
pi_31401067
Roel wekt nu Rob om op de stip te gaan staan,ben benieuwd of zij het er nog met hun drieeen over hebben.
Als Rob eruit vliegt vandaag dan zijn er in ieder geval twee die iets door beginnen te krijgen daar ben ik blij om
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 06:36:49 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31401099
Aw wat lief
Rob leest de text voor, Dido en Roel zingen het na
*Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam, ;t ritme van de eenzaamheid...
...

Maak het tussen ons weer een beetje goed.....

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
pi_31401109
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dag des oordeels
Woei, het is alweer donderdag
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31401127
Rob kan best goed zingen.....
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 07:02:06 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31401159
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
Yep, Dido ook
Best gezellig zo
  Moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 08:19:34 #47
18653 crew  D.
pi_31401520
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
gisteravond nog niet
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:19:49 #48
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31401523
Rob kan best goed zingen
Zijn jullie toondoof ofzo?
Ik heb vol afgrijzen dat klaagelijke gezang van semi-intellectuele Nederlandse muziek aan moeten horen in de naam van verslag doen. Na 10 minuten deden mijn oren echter zoveel pijn dat ik besloot de streams uit te doen.

Nee ik denk niet dat Henk-Jan vol enthousiast uit zijn dak ging door dit nieuwe talent Alhoewel Rob wel mooi in het plaatje zou staan bij die andere minder goed te voet zanger.
pi_31401906
goedenmorgen, ik moet het vanavond opnemen want ik ga namelijk uit eten ook best lekker maar toch jammer dat ik het niet live kan volgen.
pi_31402247
Ik denk dat je hier alles wel zal kunnen volgen na afloop wat dat betreft is het hier geweldig je hoeft niks te missen.......eigenlijk is de fok! een ander big brother huis alleen zien we elkaar niet krijg ik het idee

Eet ze vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')