M.E. plsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een exit en een uithuisplaatsing?
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
en weer heeft Menno zijn zender onklaar gemaakt
ja daarom denk ik dat hij het expres doetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.
Met een beetje schmink erop zou het minder opvallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid heeft haar zonnebril maar opgezet om niet naar de rattekop van Menno te hoeven zien.![]()
Van Rica idd was grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
ja daarom denk ik dat hij het expres doet
ik versta geen woord van dat gebrabbel van hem
ik herinner met nog een leuke murmeldemurmeldemurmel post van een tijdje terug
ik ga met je mee, ik hoef geen Ingrid Menno meerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
Van Rica idd was grappigTot morgen
![]()
We kijken BB dan ook op de PC en niet op TVquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:46 schreef foetre het volgende:
neehoor
Heb hier geen tv lees alleen ff mee.
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:52 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel is de enige in het huis die alles goed kan relativeren. Hij heeft mensen kennis en is gewoon koelbloedig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat 99% hier via internet kijkt
Foetre! hai! .. je hebt een naamtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:57 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan geen streams meekijken ivm met fucking tyfus firewall op me werk.
Thuis kijk ik ook alleen via de streams 4 kanaaltjes tegelijk.
Hij trekt het zich gewoon allemaal niet zo aan. Chantal ziet gewoon veel spoke. loopt veel te lullen, maar dat gaat alleen ten koste van dr zelf. Roel maakt zich er gewoon niet zo druk om allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.
Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef Loedertje het volgende:
Dat het achterbaks is om dit niet gewoon tegen Tanja te zeggen Bor?
Dan moet je ook niet gaan roepen dat je zelf wél zo eerlijk bent nietwaar ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.
Haast niemand zecht iets recht in een anderes zn smoel in het huis.
Ik slaap ook weleensquote:Als je naar ROel geluisterd had een uur geleden dan had je gehoord dat hij zich tig malen heeft ingehoeden deze week.
Ook toen hij mocht roken lulde hij over Tanja.quote:Mede omdat hij niet mag roken en hij zich dan liever gedijst houd dan omdat hij weet dat hij zich zelf niet is dan. dus an TT Tanja er volgende week is kan ze dr dikke borsten gaan nat maken.
Tja, dat krijg je als je amper de live-streams volgt en alleen afgaat van dat half uurtje op TV.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef BorTheWolf het volgende:
je zag het ook met de uitzending van vanavond dat Tanja genoot van dr opmerking over jus d'Orange tegen Rob.
Die staat op nummer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
De echte achterbakse in het huis is Sjankwal.
Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ROELLLLLLLLLLLLLLL Die anti-Rob campagne heeft Sjankwal op touw gezet!!!! Domme zak die je bent...![]()
Wat ik al eerder had gepost....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeft
Zij was ook de eerste die na die nominaties naar Rob ging om hem te vertellen dat ze ook niet snapte waarom hij zoveel stemmen kreeg
Eng mens.
Woei, het is alweer donderdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dag des oordeels
Yep, Dido ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
Rob kan best goed zingen.....
gisteravond nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
Rob kan best goed zingen.....
ik neem het toch maar op ik wil dat zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:17 schreef kluivie het volgende:
Ik denk dat je hier alles wel zal kunnen volgen na afloop wat dat betreft is het hier geweldig je hoeft niks te missen.......eigenlijk is de fok! een ander big brother huis alleen zien we elkaar niet krijg ik het idee![]()
Eet ze vanavond
Nee, volgens mij kun je de live uitzending niet via de site kijken. Alleen de reguliere uitzendingen, en het halve uur na de live-uitzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef Riann het volgende:
[..]
ik neem het toch maar op ik wil dat zienvolgens mij kun je daarna de live uitzending toch ook nog op de sait kijken. en dankje
![]()
Ja ik ga denk ik ook maar gewoon naar de site kijken alles kan je toch terug vragen of bb niet weet ik eigenlijk niet......weet niet of ik kijk ligt eraan wat er nog isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef Riann het volgende:
[..]
ik neem het toch maar op ik wil dat zienvolgens mij kun je daarna de live uitzending toch ook nog op de sait kijken. en dankje
![]()
Murningquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:42 schreef teamlead het volgende:mogguh...
Niet al te veel gemist gisteren geloof ik... (behalve dan een zeurende chantal en tanja)
Is dat mennoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef doka het volgende:
Menno en Ingrid
dit bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Chantal vannacht tegen Roel over Dido aan het stoken was?
Mijn dank is bij voorbaat al groot.
Yepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus dat is het tondeuse incident)
Nee.quote:
lekker origineelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
Overigens: Ik las van de week ergens dat rob gezegd zou hebben dat als hij eruit gestemd zou worden, hij pas vrijdag zou vertrekken... Hij heeft dus goed gekeken naar held Ed.... Maar zou ie dat ook echt gaan doen? En hoe gaat Hummie daarop reageren?
Hummie zou dat prachtig vinden, net als bij Ed: heisa=extra kijkcijfersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
Overigens: Ik las van de week ergens dat rob gezegd zou hebben dat als hij eruit gestemd zou worden, hij pas vrijdag zou vertrekken... Hij heeft dus goed gekeken naar held Ed.... Maar zou ie dat ook echt gaan doen? En hoe gaat Hummie daarop reageren?
Ik zou daar natuurlijk best van genieten. Gewoon lekker tegendraads.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
prioriteiten stellen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, we wachten af... (kan vanavond alwéér niet kijken verdikkeme)
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')quote:
Tuurlijk wel... Hummie kan je vast wel uitleggen hoe je dat doetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')
Maar goed, ik kan iemand natuurlijk niet dwingen om terug in de baarmoeder te kruipen en er een andere dag uit te komen.![]()
LOL, wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')
Ook niet als het om Big Brother gaat?quote:Maar goed, ik kan iemand natuurlijk niet dwingen om terug in de baarmoeder te kruipen en er een andere dag uit te komen.![]()
Dat is trouwens Rob's liedjesboek...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef teamlead het volgende:
pfff... kan er geen zangverbod komenLinda met haar krakende stem, Menno die 32 jaar van Doe Maar voor de eerste keer voorleest...
![]()
Is Linda een keer nuchter, is het nog niet goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef teamlead het volgende:
pfff... kan er geen zangverbod komenLinda met haar krakende stem, Menno die 32 jaar van Doe Maar voor de eerste keer voorleest...
![]()
Ik vind haar leuker als ze niet nuchter isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:09 schreef doka het volgende:
[..]
Is Linda een keer nuchter, is het nog niet goed
Mja, dat is waar!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind haar leuker als ze niet nuchter is
* flugeltje zit in de verzekeringen.quote:
Mooi, kun je een lekkere korting voor mij regelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit in de verzekeringen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou daar natuurlijk best van genieten. Gewoon lekker tegendraads.
het viel me destijds bij Ed tegen dat de bewoners zelf ook tegen hem aan begonnen zeiken. Eigenlijk zou gewoon iedereen achter hem moeten gaan staan.
Maar goed, we wachten af... (kan vanavond alwéér niet kijken verdikkeme)
Met drank ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
Met drank op ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
Als de rook opdracht mislukt dan wordt de pot niet aan 50.000 euro aangevuld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
He, zullen ze de weeen gaan opwekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
Tanja mag naar de verloskundige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |