LOL, sorry maar ik kan zelf niks aanbieden, het is puur voor het respect van de mede fokkersquote:
Hier het toernooi bijhouden en spelen via direct ip, omdat de meeste mensen hem gedownload hebben denk ik kan je niet via de online versie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef Morthill het volgende:
Via Live I presume?
Je gooit graag 50 euro weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
ik ga 'm vanmiddag kopen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef bamihap het volgende:
Je was me voor TerroRobbie, ik heb je lijst ook ff in de beginpost gezet.
En mag ik de domste vraag van heel fok vragen wat houd de afkorting BMH in?![]()
Al gezocht op google maar daar kwam ik uit op "Bloemen Marketing Organisatie Holland"en dat zal je wel niet bedoelen denk ik
![]()
Ik kan er ook niet veel van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:20 schreef heiden6 het volgende:
Zet mij maar neer hoor, al kan ik er zoals gezegd weinig van.
Misschien is het leuker om steeds 2 wedstrijden te doen net als in het echt. En als het gelijk is kijken naar doelsaldo. Elk doelpunt telt gewoon 1 keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef bamihap het volgende:
Dat zijn inderdaad belangrijke dingen om die ook vast te leggen.
Wat dachten we van
-6 minuten per helft niet meer niet minder
-Elke wedstrijd 3 wissels
-Er word gekozen voor officiële teams, geen custom made teams
Eventueel
-Iedere deelnemer kiest van te voren zijn team en behoud deze het gehele toernooi
ff verzinnnen voor meer regels![]()
[EDIT]
Natuurlijk nog:
-Cheats zijn ten strengste verboden
-Het weer blijft op custom staan
Bij 2 wedstrijden, al is het bijvoorbeeld 2x 1-3 dan heb je toch een probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien is het leuker om steeds 2 wedstrijden te doen net als in het echt. En als het gelijk is kijken naar doelsaldo. Elk doelpunt telt gewoon 1 keer.
En dan de finale wel gewoon 1 wedstrijd. 2 x 10 minuten ofzo.
Als je router hebt nrtje 3658 op TCPquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee.
Maarre werkt de MP ook met de ehhh niet winkel versie?
En moeten er nog bepaalde poorten open voor direct ip verbinding?
De kans dat dit daadwerkelijk voorkomt is niet echt groot. Dan kun je inderdaad een beslissingwedstrijd doen. Maar dat zal in de praktijk waarschijnlijk niet voorkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef bamihap het volgende:
[..]
Bij 2 wedstrijden, al is het bijvoorbeeld 2x 1-3 dan heb je toch een probleem.
We zouden dan een extra wedstrijd moeten houden. maar word dit dan een wedstrijd van 6 minuten per helft of misschien korter?
De finale word in ieder geval 1 wedstrijd van 10 minuten![]()
.
Ik wil straks wel potje spelen. Kan ik gelijk zien of het werkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De kans dat dit daadwerkelijk voorkomt is niet echt groot. Dan kun je inderdaad een beslissingwedstrijd doen. Maar dat zal in de praktijk waarschijnlijk niet voorkomen.
2 wedstrijden lijkt me leuker omdat je meer kans hebt en je speelt meer... Anders ben je er na 1 potje verliezen al uit.
Iemand trouwens zin om vanavond een potje te spelen?
ports openzettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik en Hamotje kunnen niet verbinden met elkaar. Omdat we beide een router hebben.
Ja hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog mensen die een potje willen spelen?
Mooi, kun jij hosten? Ik namelijk nog nietquote:
Mail onderwegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
Kan de initiatiefnemer mij even mailen op [mijnnickname]@fok.nl ? tnx
Hee vet, jij hebt het al eens eerder georganiseert zie ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef Sport_Life het volgende:
Hmm lijkt me wel leuk om mee te doen, k heb alleen beetje weinig tijd denk ik, maar zet me maar op de "maybe" lijst.
Overigens; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/651249/ & http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1020626/
handleiding ff geleend van Loempie, dat vind ie vast niet ergquote:iedereen kan fifa 2006 hosten OOK al zit je achter een router, je moet deze porten forwarden naar de pc waar achter jij zit
Als je een firewall hebt geïnstalleerd en je online wilt spelen, moeten de volgende TCP/IP-poorten open staan in uitgaande richting:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP (port range)
Roomsvr 28300-28399 TCP/IP (port range)
De volgende UDP-poorten moeten open staan voor gamepackets, zowel voor uitgaande als inkomende verbindingen:
Gamepackets 3658 UDP
Ja dat is wel het leukstequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef bamihap het volgende:
Ik denk dat het het leukste is als we in pouls beginnen, liefst pouls van 4 teams en de eerste 2 gaan door naar de finales.
Gewoon Champions Leage dus eigenlijk![]()
Je kan ook met een kopie op internet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef Backhander het volgende:
kun je met een gekopieerde fifa 2006 CD ook online spelen
en als ik met mijn PS2 op internet ga kan ik dan tegen mensen op de computer spelen?
Ik wil het wel een keer, voeg me maar ff toe op msn. ( baswols85@hotmail.com )quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef Luutgaert het volgende:
Wil iemand een keer tegen mij en dan ook hosten?![]()
Hoe kan dit nou? Heb je geen key oid nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:19 schreef bamihap het volgende:
[..]
Je kan ook met een kopie op internet.![]()
Dus als het kan kan je ook gewoon downloaden, ik denk niet dat je met je ps2 op internet tegen een pc kan spelen.![]()
Ik heb je toegevoegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef bamihap het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer, voeg me maar ff toe op msn. ( baswols85@hotmail.com )
Ik heb nu ff geen tijd maar later wel![]()
Ik wil wel, maar jij moet dan wel hosten volgens mij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef Knoekie het volgende:
Iemand nu één of twee spelletjes tegen mij spelen?
Voeg me maar toe dan: ........... apestaartje hotmail.comquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:42 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar jij moet dan wel hosten volgens mij...![]()
nu alleen nog iemand zoeken die fifa voor mij wil kopieren..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:19 schreef bamihap het volgende:
[..]
Je kan ook met een kopie op internet.![]()
Dus als het kan kan je ook gewoon downloaden, ik denk niet dat je met je ps2 op internet tegen een pc kan spelen.![]()
Uitgelegd via msnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:03 schreef Hamotje het volgende:
Ik heb net even die poorten opgengezet.
Maar bij direc ip is mn adres nogsteeds 10.0.0.2
Hebben meer mensen dit?
Die vrije trapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Spanje 0 - 2 Italie
Arsenal 3 - 6 Manchester United
![]()
ik zometeen misschien (ik ben fifa aan het binnehalen met 30Mbytes/squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Knoekie het volgende:
Iemand nog zin een wedstrijdje?
Met 0 - 4 verloren en daarna met 4 - 0 gewonnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:
Speelt nu tegen uhm. nouja iemand van fok![]()
1-4 verloren en 3-2 gewonnen
dat heet tactiek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog een puntje, kun je niet echt als regel instellen maar Fair Play is toch wel iets waar men rekening mee mag houden. Zo speelde ik zojuist een partij tegen Knoekie waarbij 2 van mijn spelers door midden geschopt waren waardoor ik ze noodgedwongen moest wisselen. Terwijl de scheidsrechter er niet eens een kaart voor geeft.
Let er een beetje op met zn allen
Sorry, ik zie het....wrong topic.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef bamihap het volgende:
voor reacties op het spel is een ander topic ( zie OP ), maar een antwoord op je vraag.
Je moet D ingedrukt houden en bij je mannetje blijven rennen, dan gaat ie jagen en gaat ie tegen de tegenstander aanhangen. hij geeft als ie kan ook een schouderduw. bal afpakken is niet zo moeilijk hoor![]()
Geeft niet kan iedereen overkomenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het....wrong topic.
Ik had trouwens mijn instelling op Professional staan en dat is niet slim voor een beginner
Hierboven bijgewerkt.quote:
BaMiHap?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef bamihap het volgende:
Ohja, ff aan de modjes.
Ik weet nog steeds niet wat BMH inhoud!!!!!
En ik heb een mail naar je gestuurd als initiatiefnemer maar nog niks van gehoord.
Waarom moest ik dan een mail sturen![]()
Joh, je was net iets te snel voor mequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef bamihap het volgende:
En ik heb een mail naar je gestuurd als initiatiefnemer maar nog niks van gehoord.
Waarom moest ik dan een mail sturen![]()
ik wil wel maar ik heb momenteel problemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef Knoekie het volgende:
Iemand zin om nu een potje te spelen?
bij mij loopt ie niet echt soepel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef RayMania het volgende:
Bij wie loopt het soepel en bij wie traag? Hoe zou dat komen? Is echt niet lekker spelen.
quote:
Ik zal je er zo bijzetten, maar na de mail van MrSubtle is het wel handig dat er zoveel mogelijk mensen meedoen denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:56 schreef REFUSED het volgende:
dan zeg ik maar dat ik zeker mee doe als mijn misschien post genegeerd wordt
ik doe mee.
gedaan, maar wat is dan precies je internetsnelheid ( up en down )? moet toch wel lukken denk ik anders host gewoon een ander straksquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef Zwoerd het volgende:
Met een downspeed van 10kbs ga ik het denk ik niet redden![]()
Maar gooi mij anders maar op de maybe-list
Ik zie het inderdaad, mail terug al weer onderwegquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Joh, je was net iets te snel voor meik heb je zojuist je mail gelezen en geantwoord.
al geprobeerd alle specs wat lagere kwaliteit te zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef RayMania het volgende:
Bij wie loopt het soepel en bij wie traag? Hoe zou dat komen? Is echt niet lekker spelen.
Oh en natuurlijk betekent: meer deelnemers = meer prijzen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:57 schreef bamihap het volgende:
Ik krijg net bericht dat games.fok.nl een prijs beschikbaar maakt voor de winnaar van het toernooi.
het gaat hier niet om een xbox 360 of iets dergelijks, maar aan een kleinigheid natuurlijk. Maar dat lijkt me logisch
![]()
![]()
Als dit nu weer erg veel mensen meer aantrekt om mee te doen dan zal het deelnemers aantal groeien.Hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
Met veel dank aan games.fok.nl![]()
![]()
![]()

Tegen jou wil ik zeker niet verliezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom nog 2 dan kunnen we beginnen
Kan ik je er wel bijzetten dat je meedoet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef FabFabFabFab het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb het af en toe wel druk, dus ik kan niet altijd..
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef Luutgaert het volgende:
Maar gaat het bij degene die host ook net zo traag als bij diegene die joint?
Zou tof zijn!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil wel ff een schema maken en regelementen opstellen! Ik heb toch niks te doen.
Is goed ideequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:01 schreef Hamotje het volgende:
Ook moeten we teams kiezen. Misschien handig om nu al te zeggen?
Team: Villarrealquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef Ricky_ het volgende:
Ik wil graag meedoen
Als er nog plek is dan
Ook een manier. Dan kan iedereen dus nu een topclub kiezen die bij die 16 mag misschien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm het lijkt me het eerlijkste om gewoon 16 (als dat het aantal deelnemers is) topteams uit te kiezen en die te verloten onder de deelnemers.
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:45 schreef Messenga het volgende:
Of je doet gewoon wie het eerst maalt..
klikquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...
En dirk kuyt alle teams 2 x slaat nergens op...
oneerlijke strijd slaat ook nergens op..... Daarom ben ik ook voor om loten wie welk team krijgt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...
En dirk kuyt alle teams 2 x slaat nergens op...
Wat heeft loten dan voor zin als je toch al kunt kiezen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Loten ben ik ook voor, en een half sterretje meer of minder zegt ook niks hoor...
Dat als er meerder mensen een team willen, dat team eerlijk "verdeeld" word. En dat kan dus dmv een loting. Iedereen kan gewoon een team kiezen ja.. En waar dubbele "inschrijvingen" voor zijn kan geloot worden.. Lijkt me een eerlijke oplossing.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat heeft loten dan voor zin als je toch al kunt kiezen?
Tsjah, maar bij loten heb je weer balende mensen als ze het niet worden. Bij het "wie het eerst kiest, wie het eerst maalt" gedoe heb je toch geen keus, en richt je je automatisch op een ander team..quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat als er meerder mensen een team willen, dat team eerlijk "verdeeld" word. En dat kan dus dmv een loting. Iedereen kan gewoon een team kiezen ja.. En waar dubbele "inschrijvingen" voor zijn kan geloot worden.. Lijkt me een eerlijke oplossing.
Jij wilt alleen niet loten omdat jij verreweg het beste team uit Fifa hebt gekozen (AC Milan)quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tsjah, maar bij loten heb je weer balende mensen als ze het niet worden. Bij het "wie het eerst kiest, wie het eerst maalt" gedoe heb je toch geen keus, en richt je je automatisch op een ander team..
Mee eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen per aanmelding. Dus wie het eerst zich heeft aangemeld voor het toernooi mag als eerst een team kiezen 2e daarna 3e daarna etc..
Dat is wel eerlijk.
haha, van mij mag je Milan hebben hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij wilt alleen niet loten omdat jij verreweg het beste team uit Fifa hebt gekozen (AC Milan)
Ook niet mee eens. Met dezelfde reden die jij geeft bij je eerst alinea...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is toch totaal niet eerlijk, mensen die nu aan het werk zijn of om wat voor reden dan ook niet op de pc zitten moeten nu een ander team kiezen terwijl ze er al vanaf het begin bij zitten.
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen per aanmelding. Dus wie het eerst zich heeft aangemeld voor het toernooi mag als eerst een team kiezen 2e daarna 3e daarna etc..
Dat is wel eerlijk.
EENS!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel eerlijk.
Onzin, je meldt je niet dagen later aan omdat je aan het werk of wat dan ook was...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet mee eens. Met dezelfde reden die jij geeft bij je eerst alinea...
Eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef FabFabFabFab het volgende:
ja, maar sommige mensen konden zich door werk/school/andere verplichtingen niet eerder aanmelden, dus dan is misschien loting nog wel het eerlijkst.. je zou bijv ook kunnen doen dat de 10 5sterren teams verdeeld worden onder de eerste 10 mensen die zich aangemeld hebben, en die andere 10 4,5sterren teams onder laatste 10..
Uhm... jij weet de combinaties, is het dan niet eerlijker om een ander te laten kiezen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hier nu lootjes gemaakt van alle clubs en alle deelnemers en ga zo de combinaties trekken.
Ik heb de bovenstaande lijst eerlijk naar eer en geweten geloot + Ik heb er zelf ook weinig baat bij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uhm... jij weet de combinaties, is het dan niet eerlijker om een ander te laten kiezen?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal ik nu dan ff de pouls loten? Ik heb de opmaak al klaar staan dus....
Zegt niks over de teams.. je kan met nog zo'n goed team spelen, als de ander beter dan jou is kan hij bijvoorbeeld met Twente van Milan winnenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jeetje kijk mij met dat Deportivo bij allemaal toppers zitten
Das gelul of je moet echt heeeel veeeeel beter zijn. Maar met spelers van milan schiet je de bal van 20+ meter erin dat zal je met een twente speler niet lukken.. Je loopt twente er uit etc...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zegt niks over de teams.. je kan met nog zo'n goed team spelen, als de ander beter dan jou is kan hij bijvoorbeeld met Twente van Milan winnen
Maar Milan en Chelsea zijn vooral qua spelers en teamspitit al vele male beter dan PSG. Zeker met Millaan scoor je hartstikke makkelijk.quote:
Deportivo switchen voor Feyenoord lijkt me geen probleem....quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Teams zijn idd niet echt eerlijk maarja. Ik speel liever met Feyenoord...
Ik kan morgenavond echt niet...
Wie wil er nog een potje spelen?
Ga ik niet halen.. sorryquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz ik kan nog tot 23:00 uur FIFA'en....dan begint Mooi Weer de Leeuw.
Iemand?
Morgen ok? heb morgenochtend schoolexamens..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Messenga een potje?
Kom je nu meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Pffff wat een kutteam heeft Stuttgart zeg.. gewoon niet leuk meer..
Winnen hiermee van topteams is gewoon niet mogelijk![]()
ik wil graag het tegendeel gaan bewijzenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:55 schreef Knoekie het volgende:
Zeker met Millaan scoor je hartstikke makkelijk.
Ik heb geen idee hoe je dat aanmaakt, met irc heb ik me nooit zo beziggehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik wil graag het tegendeel gaan bewijzen
kan er niet gewoon een IRC-kanaal geopend worden? dat heb ik persoonlijk liever dan 20 extra mensen in mn msn-list terwijl die juist lekker beknopt is zonder personen die ik misschien een paar keer nodig heb en vervolgens nooit meer.
Had je dit ook gezegt als je geen Internazionale had?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat een onzin, we hebben al teams... ga nou niet zolang door met loten totdat iedereen tevreden is... dat lukt namelijk toch niet...
Ik ken dat hele team niet, en ja, het maakt me geen donder uit waar ik mee speel. Ik wil gewoon leuk spelen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegt als je geen Internazionale had?
Had ik ook eerst last van maar die verander je met Cquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nu oefen ik met Juventus en die spelen 4-4-2 en dat krijg ik niet aangepast.
Jij kan dus ook geen reden geven waarom je niet zelf je team mag kiezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:05 schreef bamihap het volgende:
de laatste loting vind ik eerlijk.
Nu geen gezeur meer over de teams, er zijn meerdere die liever een ander team hadden ( ik ook ) maar in het echt kan je ook niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |