abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31245115
quote:
EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit.

Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse.

Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen.

Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren.

FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers.

Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt.
© - De officiële FIFA 2006 website

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige delen

| 01 | 02 |

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots

Meer screenshots zijn hier te vinden.

Movies:

Alle (ingame) filmpjes van FIFA 2006 zijn hier te vinden

Stadions:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Old Trafford                  Parc des Princes
Rural Training Ground         Ataturk
Generic South American        Bernabeau
Urban Training Ground         Jose Alvalade
Generic Mediterranean         Div One Euro
Gerland                       Millennium Stadium
Generic Modern                San Siro
Div Two Euro                  Azteca    Generic
Olympic Style                 Camp Nou
Div Three Euro                Estadio Da Bessa    
Highbury                      Div One UK
Stadio De Luz                 Alpi
Div Two UK                    Seoul    
Westfalen                     Div Three UK
Daegu                         Mestalla
Generic Square Closed         Dragao    
Anfield                       Generic Square Open   
Bollaert                      BayArena
Generic Square Oval           Constant Vanden Stock       
Stamford Bridge               Velodrome       
Hamburg AOL                   Calderon       
St James Park               

Specificaties:

Downloads:

Download hier de FIFA 2006 screensaver (700kb)

FIFA 2006 DEMO

De demo van FIFA 2006 kunnen jullie hier downloaden. natuurlijk gratis

--

pi_31245368
Puike OP.

Nogmaals: Ik voetbal wel lekker op Amateur. Scoor makkelijk, win makkelijk. Wil alleen mijn spel verbeteren voor ik naar een hoger niveau ga. Dus zo min mogelijk kaarten halen. Heb nu 5 gele en 0 rode in 11 wedstrijden. Meer balbezit en een hoog passingpercentage. Afwerken mag ook wel wat beter.

FIFA zelf bevalt me ook steeds beter. Op lijn spelen + buitenspelval werkt erg goed. Consequente beslissingen met overtredingen van achteren, sowieso geel, vaak rood.
pi_31245505
Amateur is te makkelijk, en Semi-Pro is te moeilijk.
pi_31245886
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
dat vind ik ook dus speel ik nu maar op amateur
pi_31246666
Ik coach nu Hsv, kan alleen nog niet naar een hoger team, wat ik vreemd vind, want ik heb 2 seizoenen met Ajax alles gewonnen. En een 5 sterrencoach, of hoe ze het ook noemen. Even kijken naar welk team ik volgend seizoen kan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31247292
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, je hebt echt weer helemaal gelijk

Met Amateur win ik met 5-0 of hoger en Semi-Pro verlis ik weer 1-0 of speel ik gelijk
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:27:59 #7
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_31248111
FF doorzetten! Veel 1-2tjes doen. Echt je moet die knoppencombinaties leren en dan kom je een heel eind. Ik ben helemaal niet zo'n voetbalgamer, maar ik kan aardig meekomen op semi-pro. Eerste seizoen 2e (met ajax) en nu ben ik slecht begonnen, maar ben ik langzaam aan het terugkomen. In de Championleaugue heb ik niks te zoeken:
Real Madrid - Ajax 4-2
Ajax - Real Madrid 1-2
Lyon - Ajax 2-0
Ajax - Lyon 1-1
Middlesbrough - Ajax 1-1
Ajax - Middlesbrough nog niet gespeeld.

Maar ach het is wel geloofwaardig met het ajax van nu! Ik heb ook 2 spitsen die moeilijk kunnen scoren!
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
pi_31249472
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:07 schreef Badabingea het volgende:
Ik coach nu Hsv, kan alleen nog niet naar een hoger team, wat ik vreemd vind, want ik heb 2 seizoenen met Ajax alles gewonnen. En een 5 sterrencoach, of hoe ze het ook noemen. Even kijken naar welk team ik volgend seizoen kan.
dat weet ik wel hoe dat komt want je kan nu alleen de mindere teams coachen omdat je chelsea enz. nog niet kan die meot je nazmelijk unlocken in je fanshop voor 5000 puntern maar liefst ik ben dus nu 5000 punten aan het sparen dus als je die unlockt hebt kun je meer teams in cariere mode
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:39:44 #9
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_31249871
Semi-pro moeilijk. Vind ik wel mee vallen. Sta nu 4e en dat is goed. Alles winnen is ook niet leuk.
pi_31249925
alles verliezen is ook niet leuk.....
pi_31252216
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Backhander het volgende:

[..]

dat weet ik wel hoe dat komt want je kan nu alleen de mindere teams coachen omdat je chelsea enz. nog niet kan die meot je nazmelijk unlocken in je fanshop voor 5000 puntern maar liefst ik ben dus nu 5000 punten aan het sparen dus als je die unlockt hebt kun je meer teams in cariere mode
Zijn dat die Carriereteams?
Aha!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:24:37 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31255504
Ik speel op semi-pro aardig mee. Sta met Ajax iets van 3de in nederland en met HSV 2de in duitsland

Maar ehm... hoe zit dat met de Championleaugue wat Sambal_HOT zei
Ik kan namelijk alleen maar een seizoen spelen zeg maar met de manager en dan kan ik alleen maar ere devisie en NL beker spelen (met ajax dan). zit trouwens pas in mijn eerste seizoen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:35:56 #13
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31255853
Ach, Tis zo simpel als wat tegenwoordig, speel 2 x 2 minuten en win met 5-0 op Semi Pro
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:53:30 #14
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_31258141
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef Komakie het volgende:
Ik speel op semi-pro aardig mee. Sta met Ajax iets van 3de in nederland en met HSV 2de in duitsland

Maar ehm... hoe zit dat met de Championleaugue wat Sambal_HOT zei
Ik kan namelijk alleen maar een seizoen spelen zeg maar met de manager en dan kan ik alleen maar ere devisie en NL beker spelen (met ajax dan). zit trouwens pas in mijn eerste seizoen....
Krijg je pas in je 2e seizoen.
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:29:00 #15
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_31259337
Effe een paar vraagjes:

-Zit de Champions League er alleen in via Manager Mode of ook als je gewoon een seizoen afwerkt?

-Degene die in Manager Mode spelen, spelen jullie de wedstrijden zelf, of spelen jullie ala Fifa Manager/Total Club Manager/Football Manager, dus via simulatie?

-Kan je via Xbox Live nu ook 2 tegen 2 spelen, dus dat je met een vriend thuis zit op jouw of z'n live account en dan online kan spelen tegen anderen?.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_31260776
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Ach, Tis zo simpel als wat tegenwoordig, speel 2 x 2 minuten en win met 5-0 op Semi Pro
Zo jij bent goed
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:22:43 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31261010
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef Sambal_HOT het volgende:

[..]

Krijg je pas in je 2e seizoen.
aha ok
Dat was me ff ongaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:33:06 #18
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31261286
online @ xbox live
90 wins
en 46 verloren
Who the fuck is ajax ?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:04:16 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31262236
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
speel 2 x 2 minuten
Wat is dan nog de lol van een 'wedstrijd' als je 2x 2 speelt...of wil je gewoon zo snel mogelijk klaar zijn ofzo...

Anyway. Ik speel nog steeds eerste seizoen met Aston Villa. Sta dik eerste en zit overal nog in de race. Iedereen is tevreden en ik dus ook.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:27:24 #20
108558 Messenga
pi_31262936
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is dan nog de lol van een 'wedstrijd' als je 2x 2 speelt...of wil je gewoon zo snel mogelijk klaar zijn ofzo...

Anyway. Ik speel nog steeds eerste seizoen met Aston Villa. Sta dik eerste en zit overal nog in de race. Iedereen is tevreden en ik dus ook.
Beetje geld sprokkelen enzo, al gaat dat nu lastiger zit nu bij Juventus, heb per uitwedstrijd een verlies van 1800 ofzo wel een winst van 500 per thuiswedstrijd, maarja, ff wachten op de winterstop, dan ff paar spelers uitlenen of hebben mensen hier meer adviezen?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:29:01 #21
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31262983
vanmiddag met man.utd me kameraad alle hoeken van het veld laten zien! mijn verdediging zit pot en pot dicht.
geweldig spel
pi_31263014
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

Beetje geld sprokkelen enzo, al gaat dat nu lastiger zit nu bij Juventus, heb per uitwedstrijd een verlies van 1800 ofzo wel een winst van 500 per thuiswedstrijd, maarja, ff wachten op de winterstop, dan ff paar spelers uitlenen of hebben mensen hier meer adviezen?
verkopen want lenen krijg je geen geld voor
pi_31263153
Oké, kan iemand mij helpen?

Ik heb gister het spel gespeeld, alles deed het perfect, etc.

Nu krijg ik een melding als ik het spel opstart, en dat gaat als volgt:

FIFA 06 nécessite une carte vidéo accélératrice

Ik heb het spel gewoon op Nederlands geinstalleerd. Iemand anders die het zelfde probleem heeft als mij?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:35:16 #24
108558 Messenga
pi_31263173
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef Backhander het volgende:

[..]

verkopen want lenen krijg je geen geld voor
Goh , maar dan betaal je minder salaris
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:36:09 #25
108558 Messenga
pi_31263204
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Koenz0r het volgende:
Oké, kan iemand mij helpen?

Ik heb gister het spel gespeeld, alles deed het perfect, etc.

Nu krijg ik een melding als ik het spel opstart, en dat gaat als volgt:

FIFA 06 nécessite une carte vidéo accélératrice

Ik heb het spel gewoon op Nederlands geinstalleerd. Iemand anders die het zelfde probleem heeft als mij?
Nieuwste drivers van je grafi -Kaartje geinstalleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')