Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef Luutgaert het volgende:
Maar gaat het bij degene die host ook net zo traag als bij diegene die joint?
Zou tof zijn!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil wel ff een schema maken en regelementen opstellen! Ik heb toch niks te doen.
Is goed ideequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:01 schreef Hamotje het volgende:
Ook moeten we teams kiezen. Misschien handig om nu al te zeggen?
Team: Villarrealquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef Ricky_ het volgende:
Ik wil graag meedoen
Als er nog plek is dan
Ook een manier. Dan kan iedereen dus nu een topclub kiezen die bij die 16 mag misschien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm het lijkt me het eerlijkste om gewoon 16 (als dat het aantal deelnemers is) topteams uit te kiezen en die te verloten onder de deelnemers.
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:45 schreef Messenga het volgende:
Of je doet gewoon wie het eerst maalt..
klikquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...
En dirk kuyt alle teams 2 x slaat nergens op...
oneerlijke strijd slaat ook nergens op..... Daarom ben ik ook voor om loten wie welk team krijgt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij voor AC Milan gekozen? Ik zie alleen dat je op de eerste pagina voor Juventus hebt gekozen...
En dirk kuyt alle teams 2 x slaat nergens op...
Wat heeft loten dan voor zin als je toch al kunt kiezen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Loten ben ik ook voor, en een half sterretje meer of minder zegt ook niks hoor...
Dat als er meerder mensen een team willen, dat team eerlijk "verdeeld" word. En dat kan dus dmv een loting. Iedereen kan gewoon een team kiezen ja.. En waar dubbele "inschrijvingen" voor zijn kan geloot worden.. Lijkt me een eerlijke oplossing.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat heeft loten dan voor zin als je toch al kunt kiezen?
Tsjah, maar bij loten heb je weer balende mensen als ze het niet worden. Bij het "wie het eerst kiest, wie het eerst maalt" gedoe heb je toch geen keus, en richt je je automatisch op een ander team..quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat als er meerder mensen een team willen, dat team eerlijk "verdeeld" word. En dat kan dus dmv een loting. Iedereen kan gewoon een team kiezen ja.. En waar dubbele "inschrijvingen" voor zijn kan geloot worden.. Lijkt me een eerlijke oplossing.
Jij wilt alleen niet loten omdat jij verreweg het beste team uit Fifa hebt gekozen (AC Milan)quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tsjah, maar bij loten heb je weer balende mensen als ze het niet worden. Bij het "wie het eerst kiest, wie het eerst maalt" gedoe heb je toch geen keus, en richt je je automatisch op een ander team..
Mee eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen per aanmelding. Dus wie het eerst zich heeft aangemeld voor het toernooi mag als eerst een team kiezen 2e daarna 3e daarna etc..
Dat is wel eerlijk.
haha, van mij mag je Milan hebben hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij wilt alleen niet loten omdat jij verreweg het beste team uit Fifa hebt gekozen (AC Milan)
Ook niet mee eens. Met dezelfde reden die jij geeft bij je eerst alinea...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is toch totaal niet eerlijk, mensen die nu aan het werk zijn of om wat voor reden dan ook niet op de pc zitten moeten nu een ander team kiezen terwijl ze er al vanaf het begin bij zitten.
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen per aanmelding. Dus wie het eerst zich heeft aangemeld voor het toernooi mag als eerst een team kiezen 2e daarna 3e daarna etc..
Dat is wel eerlijk.
EENS!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel eerlijk.
Onzin, je meldt je niet dagen later aan omdat je aan het werk of wat dan ook was...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet mee eens. Met dezelfde reden die jij geeft bij je eerst alinea...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |