Eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef FabFabFabFab het volgende:
ja, maar sommige mensen konden zich door werk/school/andere verplichtingen niet eerder aanmelden, dus dan is misschien loting nog wel het eerlijkst.. je zou bijv ook kunnen doen dat de 10 5sterren teams verdeeld worden onder de eerste 10 mensen die zich aangemeld hebben, en die andere 10 4,5sterren teams onder laatste 10..
Uhm... jij weet de combinaties, is het dan niet eerlijker om een ander te laten kiezen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hier nu lootjes gemaakt van alle clubs en alle deelnemers en ga zo de combinaties trekken.
Ik heb de bovenstaande lijst eerlijk naar eer en geweten geloot + Ik heb er zelf ook weinig baat bij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uhm... jij weet de combinaties, is het dan niet eerlijker om een ander te laten kiezen?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal ik nu dan ff de pouls loten? Ik heb de opmaak al klaar staan dus....
Zegt niks over de teams.. je kan met nog zo'n goed team spelen, als de ander beter dan jou is kan hij bijvoorbeeld met Twente van Milan winnenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jeetje kijk mij met dat Deportivo bij allemaal toppers zitten
Das gelul of je moet echt heeeel veeeeel beter zijn. Maar met spelers van milan schiet je de bal van 20+ meter erin dat zal je met een twente speler niet lukken.. Je loopt twente er uit etc...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zegt niks over de teams.. je kan met nog zo'n goed team spelen, als de ander beter dan jou is kan hij bijvoorbeeld met Twente van Milan winnen
Maar Milan en Chelsea zijn vooral qua spelers en teamspitit al vele male beter dan PSG. Zeker met Millaan scoor je hartstikke makkelijk.quote:
Deportivo switchen voor Feyenoord lijkt me geen probleem....quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Teams zijn idd niet echt eerlijk maarja. Ik speel liever met Feyenoord...
Ik kan morgenavond echt niet...
Wie wil er nog een potje spelen?
Ga ik niet halen.. sorryquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz ik kan nog tot 23:00 uur FIFA'en....dan begint Mooi Weer de Leeuw.
Iemand?
Morgen ok? heb morgenochtend schoolexamens..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Messenga een potje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |