Ik kan er ook niet veel van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:20 schreef heiden6 het volgende:
Zet mij maar neer hoor, al kan ik er zoals gezegd weinig van.
Misschien is het leuker om steeds 2 wedstrijden te doen net als in het echt. En als het gelijk is kijken naar doelsaldo. Elk doelpunt telt gewoon 1 keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef bamihap het volgende:
Dat zijn inderdaad belangrijke dingen om die ook vast te leggen.
Wat dachten we van
-6 minuten per helft niet meer niet minder
-Elke wedstrijd 3 wissels
-Er word gekozen voor officiële teams, geen custom made teams
Eventueel
-Iedere deelnemer kiest van te voren zijn team en behoud deze het gehele toernooi
ff verzinnnen voor meer regels![]()
[EDIT]
Natuurlijk nog:
-Cheats zijn ten strengste verboden
-Het weer blijft op custom staan
Bij 2 wedstrijden, al is het bijvoorbeeld 2x 1-3 dan heb je toch een probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien is het leuker om steeds 2 wedstrijden te doen net als in het echt. En als het gelijk is kijken naar doelsaldo. Elk doelpunt telt gewoon 1 keer.
En dan de finale wel gewoon 1 wedstrijd. 2 x 10 minuten ofzo.
Als je router hebt nrtje 3658 op TCPquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee.
Maarre werkt de MP ook met de ehhh niet winkel versie?
En moeten er nog bepaalde poorten open voor direct ip verbinding?
De kans dat dit daadwerkelijk voorkomt is niet echt groot. Dan kun je inderdaad een beslissingwedstrijd doen. Maar dat zal in de praktijk waarschijnlijk niet voorkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef bamihap het volgende:
[..]
Bij 2 wedstrijden, al is het bijvoorbeeld 2x 1-3 dan heb je toch een probleem.
We zouden dan een extra wedstrijd moeten houden. maar word dit dan een wedstrijd van 6 minuten per helft of misschien korter?
De finale word in ieder geval 1 wedstrijd van 10 minuten![]()
.
Ik wil straks wel potje spelen. Kan ik gelijk zien of het werkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De kans dat dit daadwerkelijk voorkomt is niet echt groot. Dan kun je inderdaad een beslissingwedstrijd doen. Maar dat zal in de praktijk waarschijnlijk niet voorkomen.
2 wedstrijden lijkt me leuker omdat je meer kans hebt en je speelt meer... Anders ben je er na 1 potje verliezen al uit.
Iemand trouwens zin om vanavond een potje te spelen?
ports openzettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik en Hamotje kunnen niet verbinden met elkaar. Omdat we beide een router hebben.
Ja hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog mensen die een potje willen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |