Sorry, ik zie het....wrong topic.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef bamihap het volgende:
voor reacties op het spel is een ander topic ( zie OP ), maar een antwoord op je vraag.
Je moet D ingedrukt houden en bij je mannetje blijven rennen, dan gaat ie jagen en gaat ie tegen de tegenstander aanhangen. hij geeft als ie kan ook een schouderduw. bal afpakken is niet zo moeilijk hoor![]()
Geeft niet kan iedereen overkomenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het....wrong topic.
Ik had trouwens mijn instelling op Professional staan en dat is niet slim voor een beginner
Hierboven bijgewerkt.quote:
BaMiHap?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef bamihap het volgende:
Ohja, ff aan de modjes.
Ik weet nog steeds niet wat BMH inhoud!!!!!
En ik heb een mail naar je gestuurd als initiatiefnemer maar nog niks van gehoord.
Waarom moest ik dan een mail sturen![]()
Joh, je was net iets te snel voor mequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef bamihap het volgende:
En ik heb een mail naar je gestuurd als initiatiefnemer maar nog niks van gehoord.
Waarom moest ik dan een mail sturen![]()
ik wil wel maar ik heb momenteel problemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef Knoekie het volgende:
Iemand zin om nu een potje te spelen?
bij mij loopt ie niet echt soepel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef RayMania het volgende:
Bij wie loopt het soepel en bij wie traag? Hoe zou dat komen? Is echt niet lekker spelen.
quote:
Ik zal je er zo bijzetten, maar na de mail van MrSubtle is het wel handig dat er zoveel mogelijk mensen meedoen denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:56 schreef REFUSED het volgende:
dan zeg ik maar dat ik zeker mee doe als mijn misschien post genegeerd wordt
ik doe mee.
gedaan, maar wat is dan precies je internetsnelheid ( up en down )? moet toch wel lukken denk ik anders host gewoon een ander straksquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef Zwoerd het volgende:
Met een downspeed van 10kbs ga ik het denk ik niet redden![]()
Maar gooi mij anders maar op de maybe-list
Ik zie het inderdaad, mail terug al weer onderwegquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Joh, je was net iets te snel voor meik heb je zojuist je mail gelezen en geantwoord.
al geprobeerd alle specs wat lagere kwaliteit te zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef RayMania het volgende:
Bij wie loopt het soepel en bij wie traag? Hoe zou dat komen? Is echt niet lekker spelen.
Oh en natuurlijk betekent: meer deelnemers = meer prijzen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:57 schreef bamihap het volgende:
Ik krijg net bericht dat games.fok.nl een prijs beschikbaar maakt voor de winnaar van het toernooi.
het gaat hier niet om een xbox 360 of iets dergelijks, maar aan een kleinigheid natuurlijk. Maar dat lijkt me logisch
![]()
![]()
Als dit nu weer erg veel mensen meer aantrekt om mee te doen dan zal het deelnemers aantal groeien.Hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
Met veel dank aan games.fok.nl![]()
![]()
![]()

Tegen jou wil ik zeker niet verliezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom nog 2 dan kunnen we beginnen
Kan ik je er wel bijzetten dat je meedoet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef FabFabFabFab het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb het af en toe wel druk, dus ik kan niet altijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |