Kom je nu meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Pffff wat een kutteam heeft Stuttgart zeg.. gewoon niet leuk meer..
Winnen hiermee van topteams is gewoon niet mogelijk![]()
ik wil graag het tegendeel gaan bewijzenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:55 schreef Knoekie het volgende:
Zeker met Millaan scoor je hartstikke makkelijk.
Ik heb geen idee hoe je dat aanmaakt, met irc heb ik me nooit zo beziggehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik wil graag het tegendeel gaan bewijzen
kan er niet gewoon een IRC-kanaal geopend worden? dat heb ik persoonlijk liever dan 20 extra mensen in mn msn-list terwijl die juist lekker beknopt is zonder personen die ik misschien een paar keer nodig heb en vervolgens nooit meer.
Had je dit ook gezegt als je geen Internazionale had?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat een onzin, we hebben al teams... ga nou niet zolang door met loten totdat iedereen tevreden is... dat lukt namelijk toch niet...
Ik ken dat hele team niet, en ja, het maakt me geen donder uit waar ik mee speel. Ik wil gewoon leuk spelen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegt als je geen Internazionale had?
Had ik ook eerst last van maar die verander je met Cquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nu oefen ik met Juventus en die spelen 4-4-2 en dat krijg ik niet aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |