ports openzettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik en Hamotje kunnen niet verbinden met elkaar. Omdat we beide een router hebben.
Ja hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog mensen die een potje willen spelen?
Mooi, kun jij hosten? Ik namelijk nog nietquote:
Mail onderwegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
Kan de initiatiefnemer mij even mailen op [mijnnickname]@fok.nl ? tnx
Hee vet, jij hebt het al eens eerder georganiseert zie ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef Sport_Life het volgende:
Hmm lijkt me wel leuk om mee te doen, k heb alleen beetje weinig tijd denk ik, maar zet me maar op de "maybe" lijst.
Overigens; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/651249/ & http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1020626/
handleiding ff geleend van Loempie, dat vind ie vast niet ergquote:iedereen kan fifa 2006 hosten OOK al zit je achter een router, je moet deze porten forwarden naar de pc waar achter jij zit
Als je een firewall hebt geïnstalleerd en je online wilt spelen, moeten de volgende TCP/IP-poorten open staan in uitgaande richting:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP (port range)
Roomsvr 28300-28399 TCP/IP (port range)
De volgende UDP-poorten moeten open staan voor gamepackets, zowel voor uitgaande als inkomende verbindingen:
Gamepackets 3658 UDP
Ja dat is wel het leukstequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef bamihap het volgende:
Ik denk dat het het leukste is als we in pouls beginnen, liefst pouls van 4 teams en de eerste 2 gaan door naar de finales.
Gewoon Champions Leage dus eigenlijk![]()
Je kan ook met een kopie op internet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef Backhander het volgende:
kun je met een gekopieerde fifa 2006 CD ook online spelen
en als ik met mijn PS2 op internet ga kan ik dan tegen mensen op de computer spelen?
Ik wil het wel een keer, voeg me maar ff toe op msn. ( baswols85@hotmail.com )quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef Luutgaert het volgende:
Wil iemand een keer tegen mij en dan ook hosten?![]()
Hoe kan dit nou? Heb je geen key oid nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:19 schreef bamihap het volgende:
[..]
Je kan ook met een kopie op internet.![]()
Dus als het kan kan je ook gewoon downloaden, ik denk niet dat je met je ps2 op internet tegen een pc kan spelen.![]()
Ik heb je toegevoegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef bamihap het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer, voeg me maar ff toe op msn. ( baswols85@hotmail.com )
Ik heb nu ff geen tijd maar later wel![]()
Ik wil wel, maar jij moet dan wel hosten volgens mij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef Knoekie het volgende:
Iemand nu één of twee spelletjes tegen mij spelen?
Voeg me maar toe dan: ........... apestaartje hotmail.comquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:42 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar jij moet dan wel hosten volgens mij...![]()
nu alleen nog iemand zoeken die fifa voor mij wil kopieren..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:19 schreef bamihap het volgende:
[..]
Je kan ook met een kopie op internet.![]()
Dus als het kan kan je ook gewoon downloaden, ik denk niet dat je met je ps2 op internet tegen een pc kan spelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |