Dat heeft Carl toch niet gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
Is het raar dat ik kotsneigingen krijg als ik Carl zie?
Esther vanaf het begin wegpesten, haar immuniteit wegnemen, haar wegstemmen, maar dán als Wim weggaat zeggen dat het jammer is dat een sterke vrouw als Esther nu niet bij de samensmelting mag zijn. Het lef
Dat bedacht ik me net ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft Carl toch niet gezegdDat vas volgens mij Marnix?
Huh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook zal de familie van de kandidaten meer bij het spel betrokken worden. De familie moeten namelijk zélf 7 dagen survivallen op een nabijgelegen eiland.
Familieleden/vrienden van Carl.quote:Ook zal de familie van de kandidaten meer bij het spel betrokken worden. De familie moeten namelijk zélf 7 dagen survivallen op een nabijgelegen eiland.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:52 schreef Aarti het volgende:
Elbert is echt een zwakkeling, laat ie gewoon gaan!
En dan mag esther terug![]()
Egoistisch ventje, die Wim.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja Douwe![]()
Verder suf dat Wim er de volgende dag uitgingHoeven we gelukkig niet meer naar dat irritante accent te luisteren maar toch, had dan gewoon de vorige dag gegaan, dan zat Esther er nog.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:20 schreef _MaximuS_ het volgende:
damn waarom komt aflevering 7 nou niet online :s
ik heb het einde van de aflevering namelijk gemist
quote:
Na-aperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
TeringVet Programma
chico pis eens lekker in carl ze bekquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:25 schreef partijman het volgende:
chico pis eens lekker in carl ze eten
Apen zijn soms net mensen. En Carl heeft er nogal moeite mee om met mensen om te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:23 schreef fayle het volgende:
Hahaha!
Carl krijgt zelfs ruzie met een aap.
Hoe veelzeggend...!
Ik lag ook helemaal dubbel.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:27 schreef trepper het volgende:
Whahahahha Douwe: Stuur maar naar m'n stamkroeg![]()
grijns... indeed...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Apen zijn soms net mensen. En Carl heeft er nogal moeite mee om met mensen om te gaan.
Ik wilde net het zelfde postenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:22 schreef cora4034 het volgende:
Carl en Chico.
Zelfs met een aap heeft hij problemen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Chico![]()
En ja, nu vind ik Elbert wel irritant worden met zn zoveelste 'ik wil weg'-zeiktirade
Nee, dat was niet zo handig, maja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:33 schreef TheVulture het volgende:
nou dat is het kortste complot uit de ER-geschiedenis.... doe dan niks want nu weet je bijna zeker dat je als Nederlanders geen kans meer hebt
En dan de volgende dag opstappenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:35 schreef Bayswater het volgende:
Elbert moet nu zijn 6 stemmen gaan werpen![]()
Zhenarquote:
Dood aan apenmeppers!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhenar!
Chico!
Carl die Chico wegjaagt
Elbert nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:41 schreef PirE het volgende:
Wie hebben er nu gestemd?
Dan gaat Carl er volgende week uit!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef TheVulture het volgende:JA Carl moet terug
Douwe: Oh nee he
Hahahahaquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:46 schreef mikerw het volgende:
kan die aap de plaats van carl of meredith niet innemen????
Als ik nou eens in die chat kwam....quote:
Oeh droomfinalequote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk zojuist de ideale finale!
De drie finalisten liggen op een rijtje op het strand...
Ernst-Paul geeft het startschot...
Alle drie springen ze overeind...
En dan...
...beginnen ze luid te schreeuwen, te roepen, te smeken. Want de persoon naar wie Chico toeloopt wint ER 2005.
HAH! Had je dat maar geweten, KUT KARL!
Ja,quote:
quote:
Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk zojuist de ideale finale!
De drie finalisten liggen op een rijtje op het strand...
Ernst-Paul geeft het startschot...
Alle drie springen ze overeind...
En dan...
...beginnen ze luid te schreeuwen, te roepen, te smeken. Want de persoon naar wie Chico toeloopt wint ER 2005.
HAH! Had je dat maar geweten, KUT KARL!
NEEHEE!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ook![]()
knip en plakwerk of niet maar hij heeft toch echt zelf vier keer aangegeven dat hij weg wilde en toen weer niet. dat is geen knipwerk maar realiteit...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef caradoc het volgende:
(CHAT) Elbert was tegen de stemafspraak en vind het jammer dat hij door de productie zo is neergezet dat hij elke keer naar huis wilde. Knip en plak werk zegt hij.
Das een unbderstatementquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef weathergirl het volgende:
ja die chat loopt verre van soepel...
Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef caradoc het volgende:
Ach, nog maar 250 mensen ... het gaat de goede kant op.
Het is E.R. gerelateerd hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?
Kun je het misschien hebben over ER en niet over talpa s.v.p.
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Elbert was in totaal 18 kilo afgevallen. Hij vond de brief die maxime geschreven had echt super, vooral voor zijn vrouw.
Het ging even helemaal over de chat techniek en niet de inhoud.quote:
Dat zou leuk zijn, Chico gun ik de overwinning welquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik keek trouwens net voor de uitzending even op Talpa-TT en daar stond bij ER van vandaag: "een nieuwe deelnemer", ik neem aan dat daar die aap mee wordt bedoeld
Oh, dat is wel opvallendquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef caradoc het volgende:
Elbert zegt dat hij een goed gevoel aan E.R. heeft overgehouden. Het viel tegen hoe sommige kandidaten over hem gesproken hebben, maar het was een spel dus het hoorde erbij volgens Elbert. Hij heeft nog veel contact met marnix en geloof het of niet, ook met carl.
Die vlechtjes waren er bij de proef daarna volgens mij al uitquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef caradoc het volgende:
Behalve zijn familie heeft hij het trainen erg gemist. Elbert zegt dat het met Wim prima gaat. Douwe heeft zijn vlechtjes eruit gehaalt, maar zijn baard heeft hij nog wel.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef caradoc het volgende:
Elbert leest, net als Carl, verschillende forums.
Dat kan, maar daar heb ik niet voor gekozen. Dit gaat makkelijker en sneller voor mij, ik moet ook alles bij houden hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
caradoc kan je niet editten ofzoIpv ffs 35 posts achter elkaar te maken
Wees blij met dit super verslag van de chat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
caradoc kan je niet editten ofzoIpv ffs 35 posts achter elkaar te maken
Eensch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef caradoc het volgende:
Elbert geeft maar weer eens aan dat Douwe echt top was.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef caradoc het volgende:
Douwe heeft trouwens een vriendin.
Ik weet niet hoor, als je zoveel details over iedereen weet te verwerken in die brieven geeft het wel aan dat je interesse hebt voor je medekandidaten en ook echt naar hen luistert. Hierdoor is maxime toch erg in mijn aanzien gestegen. Ik had het niet verwacht. Het geeft voor mij aan dat hij echt interesse heeft voor de anderen of dat berekenend is?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef weathergirl het volgende:
Maxime schreef mooie brieven, maar hij is wel uitgekookt hoor... 'Hopelijk zijn ze geëmotioneerd thuis". Hij weet dus wel hoe hij mensen moet bespelen.
Dat aapje is tam en zal dus zijn best doen om te blijven jatten. Ik kan me wel voorstellen dat dat een irritatie is. Maar goed, ze zitten op het winnaars-eiland en hebben niet veel te klagen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat aapjeWat moet dat echt supercool geweest zijn. Snap echt niet dat Carl, ondanks dat jatten van eten, zo debiel deed
Leuk dat Emmade proef won. Dat Elbert eruit ging, was wel te verwachten. Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Dat denk ik ook wel. Als je je eten opruimt lijkt mij dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef weathergirl het volgende:
Het is natuurlijk heel fijn wanneer je, in een spel waarin alle mensen berekenend zijn en hun eigen agenda hebben, een aapje bij je krijgt dat geen 'hidden agenda' heeft. Dat is nu juist zo prettig van dieren in het algemeen. Het feit dat Carl niets van Chico moest hebben, zegt mij meer over de man dan alle afleveringen van ER tot dusver...
Ja, en Fleur, Marnix en Carl ook nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat aapje is inderdaad een leuk geintje wat ze erbij gestopt hebben.
@Boy_snakeye... dat aapje is volgens mij gewoon tam hoor. Wilde aapjes zul je niet zo dichtbij zien komen.
Douwe wint inderdaad wel die prijs, alsmede de prijs van eerlijkste deelnemer. Zo wordt ie in ieder geval neergezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef babette21 het volgende:
Oh en de Award voor Mooiste Outfit gaat naar Douwe,
moet steeds zo lachen om die mislukte tuinbroek
En hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen, aangezien hij er bij elk spel als eerste
uitligt is hij - hoe grappig ook - voor niemand een waardig tegenstander [in de finale]
Dat heb ik niet gezien,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....
dat is in sommige gevallen zelfs dodelijk! maarja dat is griep natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef merino het volgende:
damn wat is die Emma cute
en Douwe regeert nog steedsDe held uit Friesland
vond vooral mooi vorige aflevering toen ze uit die boot moesten springen; "Ga ik nog bijna op mijn bek ook"
al denk ik dat Maxime gaat winnen. Is al bijna onofficieel tot winnaar uit geroepen...
Carl ga ik het niet eens over hebben. Die heeft vast en zeker al genoeg gezeik aan zijn hoofd als ie over straat loopt
en om weer ff de vergelijking met de Amerikaanse Survivor erbij te pakken;
- Het slaat echt HELEMAAL nergens op dat de belgen roepen dat het spel niet eerlijk gespeeld wordt als Maxime eruit geflikkerd wordt. Het gaat er niet om wie verdient te winnen, het gaat erom wie wint. Als je dat wil doen door het hele spel onder de radar te vliegen heb je het imo gewoon verdient
- De sterkste er eerst uit is logica ten top
- Al die twists en turns en nieuwe spel elementen. Wordt er beetje gek van. Kennelijk is het spel in originele vorm niet leuk genoeg met Nederlands/Belgische kandidaten....
- Altijd weer die belgie-nederland confrontatie. Heeft gewoon geen zin zo met beidde landen. Volgende keer moet dit echt anders!!
- Rot op met al die mietjes kandidaten (including Wim). Wat een slechte casting hebben ze hierbij zeg
- Ze kunnen allemaal ook niet rekenen. Vroeg me echt af waar ze het vandaan halen om in een keer 6 stemmen te geven. Als je zo dom bent verdien je het om te vertrekken...
- De eerste echte allience van dit seizoen overleeft het maar liefst 1 dag ofzo. Het wordt tijd dat Richard Hatch ff komt laten zien hoe het spel gespeeld dient te worden...
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
Ik ben echt benieuwd na hoeveel dagen beidde kampen gecompleet verlaten zijn als de Nederlanders/Belgen in Guatamala gaan zitten. Dat overleven ze nog geen weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef trepper het volgende:
[..]
Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.
Vind ik ook maf. En dat terwijl de omgeving van survivor meestal 10 x zwaarder is dan die maleisische eilanden waar ze elke keer bij ER naartoe gaan. Denk alleen maar aan Afrika, Amazon en nu Guatemala, daar is niemand vrijwillig afgevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef merino het volgende:
[..]
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.
Magoed, al te hard wil ik ook niet zijn, natuurlijk kan het ook pech zijn...
Ik vond het nogal sneu. Die man heeft overduidelijk een verstoord sociaal leven. En daarbij ook nog doen alsof hij contact met het thuisfront niet bij Expeditie Robinson vindt horen… Hij heeft gewoon geen thuisfront!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:43 schreef Smoonshine het volgende:
Briljante opmerking van Douwe trouwens over waar zijn brief heen moest: "Agh, doe maar naar mijn stamkroeg".
Kijk 'm dan ff terugquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef Backhander het volgende:
wil iemand mij vertellen wat er eergisteren in expeditie robinson is gebeurd?? want ik had die aflevering gemist![]()
gaaf BS, ik was hier al een tijd naar op zoek, maar nooit een goeie versie kunnen vinden. Dank!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:De muziek van Expeditie Robinson
![]()
ik krijg dan die opel reclame te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk 'm dan ff terug
http://www.talpa.tv/web/s(...)4/progid=2/show=true
Gewoon wachten , daarna gaat ie verder met de afleveringquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:12 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik krijg dan die opel reclame te zien![]()
Inderdaad, dat is toch wel een van de domste opmerkingen van deze expeditie...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:33 schreef Murray het volgende:
Emma of Meredith... 'Maxime zie ik als een mogelijke winnaar, die ga ik er echt niet uitstemmen hoor!'
...
Dat heeft natuurlijk ook te maken met een groot mentaliteitsverschil, dus je vergelijkt hier nu een beetje appels met peren. Maar ik vind ook dat er teveel mensen vrijwillig opstappen (al konden Elsje en Wim er dit jaar niks aan doen, hetzelfde geldt voor Jennifer een paar jaar terug).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef merino het volgende:
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.
Magoed, al te hard wil ik ook niet zijn, natuurlijk kan het ook pech zijn...
Bij http://members.home.nl/mullerremco/ER/PDVD_008.jpg wil je haar toch zo graag troostenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef Remzz het volgende:
Ff wat screenshots
http://members.home.nl/mullerremco/ER/
Waar dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:38 schreef ChrisJX het volgende:
Jammer dat ze al verklapt hebben dat Carl volgende week weg is
Misschien bedoelt ze van dat winnaarseiland? Verder heb ik ook niks gezien.quote:
Dus Carl leeft nog gewoon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef caradoc het volgende:
Elbert leest, net als Carl, verschillende forums.
ze lieten zien dat hij terug moet naar de groep, en men daar niet blij mee isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:38 schreef ChrisJX het volgende:
Jammer dat ze al verklapt hebben dat Carl volgende week weg is
ach, dat had de eerste de beste zeeëgel nog kunnen bedenken;quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:38 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedoel idd dat hij dan van het winnaarseiland af gaatDat hadden ze niet moeten zeggen.
Ik vind het niet leuk dat ze nu al laten zien hoe het verder gaat met het winnaarseiland. Het was leuker geweest om dat volgende week pas te vertellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:40 schreef babette21 het volgende:
ach, dat had de eerste de beste zeeëgel nog kunnen bedenken;
Marnix heeft fans op 't eiland, Carl niet...
Niet in de Stee. Ik heb hem wel al een aantal keer door Leeuwarden zien fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:53 schreef skiczukie het volgende:
Welke Leeuwarder heeft die Douwe wel eens in de Stee zien zitten?
Hopen dan maar dat hij niet de immuniteit weer wintquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar mooi dat Carl van het eiland af is, nu maar hopen dat hij er volgende week uitvliegt
me tooquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef BillyOcean het volgende:
kan me nu al verheugen op het feit dat carl in de knel komt op het grote eiland...
Nou eigenlijk niet, maar als ik daar weer eens kom en ik zie hem zitten dan koop ik een biertje voor emquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:53 schreef skiczukie het volgende:
Welke Leeuwarder heeft die Douwe wel eens in de Stee zien zitten?
tja, klopt, aan die meredith is weinig meer te fuckenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:59 schreef OldSchoolFool het volgende:
Er is dit jaar helemaal geen fotofuck topic. Zegt misschien ook wel wat over al die kleurloze Belgen die je geen inspiratie opdoen......
deze dan maar vol maken?quote:
yepquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:38 schreef rubbereend het volgende:
deze dan maar vol maken?
die is dan ook weer zo volquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep
kunnen we er vanavond weer vrolijk tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |