abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31521731
De camera's waren van 's ochtends tot 's avonds aanwezig. Zoals eerder gezegt is E.R. voor iedereen wel geschikt, maar je moet wel stevig in je schoenen staan. Verassend genoeg mocht je wel met de camera mensen praten, maar Annita spreekt dit tegen: "Het was verboden". Elbert zegt dat iedereen vreselijk stonk. Het oude team lag Elbert niet goed.

Elbert moest eerste 20 dagen nog in een resort zitten, voordat hij naar huis mocht. Wel mocht hij zoveel bellen als hij wilde. Dat was erg jammer, maar het bellen maakte het wel goed. Hij had een douche, toilet, veel eten en hij was vrienden geworden met de kok.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31521809
20 dagen nog blijven
pi_31521893
Op het eiland waren geen persoonlijke items. De aandrang om naar het andere eiland te zwemmen was erg groot, maar het was gewoon te ver. Annita zegt dat de honger erger was dan de heimwee. Elbert vond het niet fair dat ze Wim niet weg stemde, ondanks dat ze wisten dat hij erg ziek was. Annita geeft aan Douwe een beertje te vinden, maar wel een heel gesloten mens. Elbert vond het eten tijdens de samensmelting geweldig ( ondanks die koude patat ). Elbert's dochter is natuurlijk voor haar pappa, maar nu ze marnix heeft ontmoet is hij haar held. Elbert geeft verder aan dat hij slecht sliep.
pi_31522084
Elbert heeft Wim pas leren kennen na de expeditie en vind het een aardige jongen. De crew mocht en gaf ook geen etensrestjes aan de kandidaten. Elbert geeft wel aan dat ze wel iets gejat hebben. Elbert zegt, na de zoveelste vraag over "vrienden", dat je natuurlijk ook moet vergeven ( hij bedoelt Carl. ) Op het eiland heb je geen benul van tijd. Als Elbert iets anders had willen doen dan was het: Helemaal niks. Elbert heeft ook John's interview gezien bij het programma Thuis. Elbert haatte niemand, maar hij had natuurlijk wel zijn voorkeuren. Van het jongeren kamp waren Maxime en Fleur Elbert's favoriteten.
pi_31522144
Elbert zegt dat iedereen wel zonnebrand kreeg op het eiland. John en Carl konden niet tegen autoriteit. Als hun er niet geweest waren dan had Esther een goede leider geweest volgens Elbert. Op het eiland waren geen slangen maar wel veel muggen. Maar behalve zonnebrand kregen ze ook muggenolie.
pi_31522284
De brieven worden gewoon neergelegt door de crew. Met de baard van Elbert was het snel gedaan. Dat was het eerste dat hij eraf haalde nadat hij weggestemd werd. Elbert leest, net als Carl, verschillende forums. In die choco bar kan je alles in chocolade vorm krijgen. Van emma en meredith heeft hij niet echt een mening. Hij had weinig contact met die twee.
pi_31522343
De kandidaten werden gewaarschuwt dat veel eten na een tijd van ondervoeding slecht was voor je. Er waren veel stormen en regenbuien op de eilanden. Op schiphol was het erg druk, toen hij naar huis ging. Het was verboden om bomen te kappen op het eiland. Het was wel wennen voor Elbert om thuis weer naast zijn vrouw te slapen en het zelfde geld voor zijn vrouw zelf.
pi_31522467
Elbert kon zich niet meer beheersen toen hij thuis was met zoetigheid. De opnamens waren trouwens van 21 juni tot 10 augustus. Elbert zegt: "Ik ging blanco in en kwam er slank uit!" Elbert heeft het schilderen afgebouwd en is nu fulltime bezig in de sportschool. Hij heeft er dan ook niet lang over gedaan om de oude Elbert weer te worden. Hij is weer op gewicht en traint hard. Zijn dochtertje is trouwens 9 jaar oud.
pi_31522536
Elbert deed absolut niet mee voor het geld, maar als Elbert gewonnen had en dus het geld ook had, dan zou hij de helft geven aan de stichting de opkikker. Ook van Nicole heeft Elbert geen mening. Hij heeft haar nooit gezien. Elbert gaat vast en zeker op vakantie naar maleisie en raad het iedereen aan. Elbert geeft maar weer eens aan dat Douwe echt top was.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:22:58 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31522539
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef caradoc het volgende:
Elbert leest, net als Carl, verschillende forums.
. Hoi . Carl !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31522583
caradoc kan je niet editten ofzo Ipv ffs 35 posts achter elkaar te maken
pi_31522621
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
Dat kan, maar daar heb ik niet voor gekozen. Dit gaat makkelijker en sneller voor mij, ik moet ook alles bij houden hoor Maar wees blij. Na 2 uur hou ik het wel voor gezien. Nog twee laatste dingen ...

Elbert vond niet dat bepaalde proeven teveel fysiek waren en dus teveel in zijn voordeel. Zoals de proef met tom ... hij zegt: "Tom traint toch ook". Het vieste op het eiland waren wel de slakken.
pi_31522736
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
Wees blij met dit super verslag van de chat!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:36:39 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31522856
Ik ben blij met dit verslag van de chat, of het nou in 1 post was of in 35, ik heb weer wat nieuwe indrukken opgedaan van Elbert.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31523019
Toch leuk dat hij zolang blijft chatten , ik zie 'm net uitloggen.
sig verwijderd door FA
pi_31523901
Chico. . Ik wil ook een aapje! .

En ik hoop van harte dat Carl volgende week exit is. Als zelfs mak lammetje Meredith hem stom vindt. .

En Douwe ligt dus goed in de groep, anders hadden ze 'm wel weggestemd. Dus dat is gunstig. .
pi_31526220
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef caradoc het volgende:
Elbert geeft maar weer eens aan dat Douwe echt top was.
Eensch!

Chico , zo lief, helemaal leuk!
Hopelijk is Emma er wat liever voor, dan de gemene Carl.
pi_31527830
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef caradoc het volgende:
Douwe heeft trouwens een vriendin.
pi_31528209
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef weathergirl het volgende:
Maxime schreef mooie brieven, maar hij is wel uitgekookt hoor... 'Hopelijk zijn ze geëmotioneerd thuis". Hij weet dus wel hoe hij mensen moet bespelen.
Ik weet niet hoor, als je zoveel details over iedereen weet te verwerken in die brieven geeft het wel aan dat je interesse hebt voor je medekandidaten en ook echt naar hen luistert. Hierdoor is maxime toch erg in mijn aanzien gestegen. Ik had het niet verwacht. Het geeft voor mij aan dat hij echt interesse heeft voor de anderen of dat berekenend is?

Volgens mij is hij gewoon zo.
pi_31528870
Dat aapje Wat moet dat echt supercool geweest zijn. Snap echt niet dat Carl, ondanks dat jatten van eten, zo debiel deed

Leuk dat Emma de proef won. Dat Elbert eruit ging, was wel te verwachten. Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
pi_31528931
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat aapje Wat moet dat echt supercool geweest zijn. Snap echt niet dat Carl, ondanks dat jatten van eten, zo debiel deed

Leuk dat Emma de proef won. Dat Elbert eruit ging, was wel te verwachten. Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Dat aapje is tam en zal dus zijn best doen om te blijven jatten. Ik kan me wel voorstellen dat dat een irritatie is. Maar goed, ze zitten op het winnaars-eiland en hebben niet veel te klagen volgens mij.
pi_31528990
Het is natuurlijk heel fijn wanneer je, in een spel waarin alle mensen berekenend zijn en hun eigen agenda hebben, een aapje bij je krijgt dat geen 'hidden agenda' heeft. Dat is nu juist zo prettig van dieren in het algemeen. Het feit dat Carl niets van Chico moest hebben, zegt mij meer over de man dan alle afleveringen van ER tot dusver...
pi_31529391
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef weathergirl het volgende:
Het is natuurlijk heel fijn wanneer je, in een spel waarin alle mensen berekenend zijn en hun eigen agenda hebben, een aapje bij je krijgt dat geen 'hidden agenda' heeft. Dat is nu juist zo prettig van dieren in het algemeen. Het feit dat Carl niets van Chico moest hebben, zegt mij meer over de man dan alle afleveringen van ER tot dusver...
Dat denk ik ook wel. Als je je eten opruimt lijkt mij dat er niets aan de hand is.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:00:16 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31529486
Hé Caradoc, bedankt voor je verslag!

Alles is verder al gezegd over de aflevering, ik heb wel weer genoten hoor. Jullie zijn het vast wel met me eens dat het nu onmogelijk is voor Esther om nog terug te keren. Iedereen heeft nu een band met elkaar en daar komt ze niet meer tussen. Ze zal een vreemde eend in de bijt blijven en dat is geen benijdenswaardige positie lijkt mij. Dus ik denk dat we Esther echt niet meer terug zien in de expeditie.

Nog even over Meredith; in het voorstukje van vorige week beschuldigt ze Carl ergens van. Ik krijg een deja vu van het complot waar ze Esther tegenover de groep mee confronteerde. Wat een achterbakse actie zeg! Ik ben niet voor Carl en hoop dat ie snel 'op mag zouten' (bron: Douwe), maar dit vind ik zo achter de ellebogen. Meredith is een vreselijke meeloper en ze probeert haar eigen hachje veilig te stellen door Carl af te stoten. Maxime omschreef het mooi: "Meredith vliegt hier mooi doorheen."
Ze vond dit zo lief van hem, maar ik vond dit wel een hele subtiele omschrijving, volgens mij zat hier meer achter dan Meredith in de gaten had.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_31529504
Maxim vind ik wat sympathieker worden. Die brieven die hij schreef wezen op interesse in je medemens en dat vond ik wel ok.
Die aap en carl ga ik ook nog wel eens in de hehaling kijken, brilliante tv
Dat is eens wat anders...
pi_31531226
Ik heb via een livestream gekeken, maar dat ging niet altijd goed. Soms geen geluid bijvoorbeeld. Gelukkig doen ze bij de Belgen ondertiteling.
Maar ik heb dus niets over een complot gehoord. Elbert stelde dat voor? Toen ze allemaal bij elkaar zaten of toen hij alleen met Douwe en Fleur was? Ik zag ze wel met de hele groep bij elkaar zitten. En is dat complot verbroken of hebben ze alle drie voor zichzelf besloten om het toch maar niet te doen? En hoe kreeg Maxime daar lucht van? Hoe reageerde de rest? Veel vragen, maar echt wel relevante info!

Verder zou ik net zo pissed worden als Carl op die aap. Lijkt me logisch. Er zijn zoveel mensen die van hun huisdier houden, maar die wel even boos worden als ie eten steelt. Maar het is inderdaad heel typisch van Carl dat uitgerekend hij weer in de clinch ligt met iets/iemand!

Ik denk ook dat hij er door de regie in is gezet. Anders had hij het bos wel ingerend toen Carl m achterna ging.

Verder bewijst dit verhaal maar weer eens dat mannen hun spullen niet op kunnen ruimen
Dan was er niets aan de hand geweest.
Spoilers!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:34:43 #228
44906 merino
World of Sleepers
pi_31531955
damn wat is die Emma cute

en Douwe regeert nog steeds De held uit Friesland
vond vooral mooi vorige aflevering toen ze uit die boot moesten springen; "Ga ik nog bijna op mijn bek ook "

al denk ik dat Maxime gaat winnen. Is al bijna onofficieel tot winnaar uit geroepen...

Carl ga ik het niet eens over hebben. Die heeft vast en zeker al genoeg gezeik aan zijn hoofd als ie over straat loopt

en om weer ff de vergelijking met de Amerikaanse Survivor erbij te pakken;
- Het slaat echt HELEMAAL nergens op dat de belgen roepen dat het spel niet eerlijk gespeeld wordt als Maxime eruit geflikkerd wordt. Het gaat er niet om wie verdient te winnen, het gaat erom wie wint. Als je dat wil doen door het hele spel onder de radar te vliegen heb je het imo gewoon verdient
- De sterkste er eerst uit is logica ten top
- Al die twists en turns en nieuwe spel elementen. Wordt er beetje gek van. Kennelijk is het spel in originele vorm niet leuk genoeg met Nederlands/Belgische kandidaten....
- Altijd weer die belgie-nederland confrontatie. Heeft gewoon geen zin zo met beidde landen. Volgende keer moet dit echt anders!!
- Rot op met al die mietjes kandidaten (including Wim). Wat een slechte casting hebben ze hierbij zeg
- Ze kunnen allemaal ook niet rekenen. Vroeg me echt af waar ze het vandaan halen om in een keer 6 stemmen te geven. Als je zo dom bent verdien je het om te vertrekken...
- De eerste echte allience van dit seizoen overleeft het maar liefst 1 dag ofzo. Het wordt tijd dat Richard Hatch ff komt laten zien hoe het spel gespeeld dient te worden...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31532420
volgende keer niet alleen hollanders en vlamingen maar ook wat walen erbij die nederlands kunnen. wedden dat de vlamingen dan het goed kunnen vinden met de hollanders?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:48:34 #230
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_31533406
kijkcijfers van gisteren: 865.000
ja
pi_31533552
Carl Gelukkig gaat hij weer van het eiland af (of Marnix). Emma komt dacht ik in de plaats of Meredith. Dat kun je zien in het voorstukje.
Wat een eikel is het toch ook. Het is toch logisch dat zo'n aap voedsel steelt? Als je dat nog niet eens weet en daarom boos wordt, ben je geen echte robinson.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:03:14 #232
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31533850
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Ja, en Fleur, Marnix en Carl ook nog.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31534559
Heb net de aflevering online terug gekeken.
Bij de pagina van ER op talpa kun je maar 6 afleveringen terugkijken en bij "programma gemist" alle 8

Maar wat een leuke aflevering. Eindelijk dat aapje in beeld. Echt lacuh. Ik zou dat beestje proberen te trainen ofzo. Je hebt toch niks beters te doen. En Emma ze heeft echt iets. Hoe ze eruit ziet als ze alleen haar verslag doet voor de camera.

En maxim die mooie brieven schrijft. En dat die dingen heeft onthouden geeft aan hoe sociaal die is.

Carl gaat er echt wel uit. Wat een loser hij kan niet eens omgaan met een simpel klein aapje.

En Elbert is echt wel een top kerel. Ook dat verslag van caradoc. Echt leuk om te lezen hoe sympathiek die Elbert is. Een grote beer met een hart van goud.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:31:51 #234
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31534616
Wat een heerlijke aflevering gisteren, en dat allemaal met dank aan Chico
Ik heb me echt rotgelachen om die aap

Elbert eindelijk weg, volgende week Carl eruit [tenzij hij immuniteit wint].... het gaat lekker
alleen Esther, die blijf ik wel missen.....
pi_31534657
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat Chico Carl zou krabben of bijten
pi_31535050
Dat aapje is inderdaad een leuk geintje wat ze erbij gestopt hebben.

@Boy_snakeye... dat aapje is volgens mij gewoon tam hoor. Wilde aapjes zul je niet zo dichtbij zien komen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:49:34 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31535064
Oh en de Award voor Mooiste Outfit gaat naar Douwe,
moet steeds zo lachen om die mislukte tuinbroek

En hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen, aangezien hij er bij elk spel als eerste
uitligt is hij - hoe grappig ook - voor niemand een waardig tegenstander [in de finale]
pi_31535414
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat aapje is inderdaad een leuk geintje wat ze erbij gestopt hebben.

@Boy_snakeye... dat aapje is volgens mij gewoon tam hoor. Wilde aapjes zul je niet zo dichtbij zien komen.
Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31535415
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef babette21 het volgende:
Oh en de Award voor Mooiste Outfit gaat naar Douwe,
moet steeds zo lachen om die mislukte tuinbroek

En hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen, aangezien hij er bij elk spel als eerste
uitligt is hij - hoe grappig ook - voor niemand een waardig tegenstander [in de finale]
Douwe wint inderdaad wel die prijs, alsmede de prijs van eerlijkste deelnemer. Zo wordt ie in ieder geval neergezet.
pi_31535435
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....
Dat heb ik niet gezien,
pi_31535672
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:33:23 #242
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_31536113
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
dat is in sommige gevallen zelfs dodelijk! maarja dat is griep natuurlijk ook...
Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
pi_31536293
En wie overleven weer zoals gewoonlijk ieder jaar in ER? Alle passieve grijze muizen.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:54:34 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_31537585
Douwe ziet Carl aankomen op zee :

'Ah nee hè ?'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31538115
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef merino het volgende:
damn wat is die Emma cute

en Douwe regeert nog steeds De held uit Friesland
vond vooral mooi vorige aflevering toen ze uit die boot moesten springen; "Ga ik nog bijna op mijn bek ook "

al denk ik dat Maxime gaat winnen. Is al bijna onofficieel tot winnaar uit geroepen...

Carl ga ik het niet eens over hebben. Die heeft vast en zeker al genoeg gezeik aan zijn hoofd als ie over straat loopt

en om weer ff de vergelijking met de Amerikaanse Survivor erbij te pakken;
- Het slaat echt HELEMAAL nergens op dat de belgen roepen dat het spel niet eerlijk gespeeld wordt als Maxime eruit geflikkerd wordt. Het gaat er niet om wie verdient te winnen, het gaat erom wie wint. Als je dat wil doen door het hele spel onder de radar te vliegen heb je het imo gewoon verdient
- De sterkste er eerst uit is logica ten top
- Al die twists en turns en nieuwe spel elementen. Wordt er beetje gek van. Kennelijk is het spel in originele vorm niet leuk genoeg met Nederlands/Belgische kandidaten....
- Altijd weer die belgie-nederland confrontatie. Heeft gewoon geen zin zo met beidde landen. Volgende keer moet dit echt anders!!
- Rot op met al die mietjes kandidaten (including Wim). Wat een slechte casting hebben ze hierbij zeg
- Ze kunnen allemaal ook niet rekenen. Vroeg me echt af waar ze het vandaan halen om in een keer 6 stemmen te geven. Als je zo dom bent verdien je het om te vertrekken...
- De eerste echte allience van dit seizoen overleeft het maar liefst 1 dag ofzo. Het wordt tijd dat Richard Hatch ff komt laten zien hoe het spel gespeeld dient te worden...
Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:33:12 #246
44906 merino
World of Sleepers
pi_31539765
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.
Magoed, al te hard wil ik ook niet zijn, natuurlijk kan het ook pech zijn...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:35:11 #247
44906 merino
World of Sleepers
pi_31539811
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef trepper het volgende:

[..]

Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.
Ik ben echt benieuwd na hoeveel dagen beidde kampen gecompleet verlaten zijn als de Nederlanders/Belgen in Guatamala gaan zitten. Dat overleven ze nog geen week
pi_31539918
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef merino het volgende:

[..]

dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.
Magoed, al te hard wil ik ook niet zijn, natuurlijk kan het ook pech zijn...
Vind ik ook maf. En dat terwijl de omgeving van survivor meestal 10 x zwaarder is dan die maleisische eilanden waar ze elke keer bij ER naartoe gaan. Denk alleen maar aan Afrika, Amazon en nu Guatemala, daar is niemand vrijwillig afgevallen.

Bovendien is niemand vanwege ziektes in survivor ooit vrijwillig weggegaan. Mike Skupin had 3e graads brandwonden door dat kampvuur, dus logisch dat ie werd geevacueerd.
pi_31540001
Briljante opmerking van Douwe trouwens over waar zijn brief heen moest: "Agh, doe maar naar mijn stamkroeg".
//geen commentaar...
pi_31550258
ach ja, de amerikanen zijn allemaal stoer en tough, tuurlijk. ik kan me herinneren dat er vorig jaar mensen in de mangroven moesten verblijven, toch ook best pittig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')