quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef caradoc het volgende:
Elbert leest, net als Carl, verschillende forums.
Dat kan, maar daar heb ik niet voor gekozen. Dit gaat makkelijker en sneller voor mij, ik moet ook alles bij houden hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
caradoc kan je niet editten ofzoIpv ffs 35 posts achter elkaar te maken
Wees blij met dit super verslag van de chat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Repeat het volgende:
caradoc kan je niet editten ofzoIpv ffs 35 posts achter elkaar te maken
Eensch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef caradoc het volgende:
Elbert geeft maar weer eens aan dat Douwe echt top was.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef caradoc het volgende:
Douwe heeft trouwens een vriendin.
Ik weet niet hoor, als je zoveel details over iedereen weet te verwerken in die brieven geeft het wel aan dat je interesse hebt voor je medekandidaten en ook echt naar hen luistert. Hierdoor is maxime toch erg in mijn aanzien gestegen. Ik had het niet verwacht. Het geeft voor mij aan dat hij echt interesse heeft voor de anderen of dat berekenend is?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef weathergirl het volgende:
Maxime schreef mooie brieven, maar hij is wel uitgekookt hoor... 'Hopelijk zijn ze geëmotioneerd thuis". Hij weet dus wel hoe hij mensen moet bespelen.
Dat aapje is tam en zal dus zijn best doen om te blijven jatten. Ik kan me wel voorstellen dat dat een irritatie is. Maar goed, ze zitten op het winnaars-eiland en hebben niet veel te klagen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat aapjeWat moet dat echt supercool geweest zijn. Snap echt niet dat Carl, ondanks dat jatten van eten, zo debiel deed
Leuk dat Emmade proef won. Dat Elbert eruit ging, was wel te verwachten. Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Dat denk ik ook wel. Als je je eten opruimt lijkt mij dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef weathergirl het volgende:
Het is natuurlijk heel fijn wanneer je, in een spel waarin alle mensen berekenend zijn en hun eigen agenda hebben, een aapje bij je krijgt dat geen 'hidden agenda' heeft. Dat is nu juist zo prettig van dieren in het algemeen. Het feit dat Carl niets van Chico moest hebben, zegt mij meer over de man dan alle afleveringen van ER tot dusver...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |