abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31518496
Yep, Maxime´s steun aan Carl in respons op de situatie rond Esther vond ik wat typisch, maar zeker is dat hij gewoon zijn eigen gang gaat en ook minder goed in te schatten is als zodanig. Maar die brieven waren inderdaad heel tof en al eerder ook liet hij zien na een proef met Marnix dat hij denkt vanuit een soort eerlijkheid (ging toen over wie extra eten kregen ofzo).
Hopelijk is hij gewoon echt zo ok. Want een goeie robinson kandidaat is hij in ieder geval wel.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:58:33 #152
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31518553
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk zojuist de ideale finale!

De drie finalisten liggen op een rijtje op het strand...
Ernst-Paul geeft het startschot...
Alle drie springen ze overeind...
En dan...

...beginnen ze luid te schreeuwen, te roepen, te smeken. Want de persoon naar wie Chico toeloopt wint ER 2005.

HAH! Had je dat maar geweten, KUT KARL!
Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ook
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:59:09 #153
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31518565
aarwghar
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31518605
Eindelijk, eindelijk, EINDELIJK hebben die Belgen door wat een Lul die Carl is! Hèhè. Zelfs Chico had het door, die zocht zijn heil bij Marnix. Zegt toch ook wel iets over Esther, met haar kon Marnix 2 weken op een rots doorbrengen, met Carl houdt hij het nog geen 3 dagen uit! Als John erin had gezeten, hadden ze misschien uiteindelijk ook nog wel doorgehad wat een Eikel dat is! Gelukkig komen dit soort dingen meestal wel uit, boontje om zijn loontje enzo. En Carl moet terug naar het eiland, hopelijk wint hij volgende week geen immuniteit want dan ligt hij eruit! Gebruikt Douwe gewoon in 1 x al zijn 6 stemmen, hoppekee!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:01:01 #155
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31518616
Pffft, ik kan niks in die chat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31518641
Maxime schreef mooie brieven, maar hij is wel uitgekookt hoor... 'Hopelijk zijn ze geëmotioneerd thuis". Hij weet dus wel hoe hij mensen moet bespelen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:02:54 #157
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31518673
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ook
NEEHEE!

Want in de regels staat duidelijk dat degene die door Chico gebitchslapped wordt aan de Eilandgoden geofferd moet worden. Stukje voor stukje.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31518819
(CHAT) Elbert was tegen de stemafspraak en vind het jammer dat hij door de productie zo is neergezet dat hij elke keer naar huis wilde. Knip en plak werk zegt hij.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31518908
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef caradoc het volgende:
(CHAT) Elbert was tegen de stemafspraak en vind het jammer dat hij door de productie zo is neergezet dat hij elke keer naar huis wilde. Knip en plak werk zegt hij.
knip en plakwerk of niet maar hij heeft toch echt zelf vier keer aangegeven dat hij weg wilde en toen weer niet. dat is geen knipwerk maar realiteit...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:11:19 #160
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_31518916
Je hoordehem op de tape toch duidelijk zelf Maxime voorstellen om op te stemmen?
Ik vond het sowieso raar dat Fleur en Douwe daar zo makkelijk mee instemden
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_31518948
zo zonde, elbert had de troef in handen

doordat hij had gezegt dat hij weg wilde kon hij wel raden dat slechts die belgen een stemmetje op hem uit zouden brengen (en dan ook niet veel om hun stemmen verder te besparen)

Hij had gewoon meteen 5 stemmen op meredith/marleen/maxime moeten knallen (emma niet want die is liev ). Was er of een belg uitgeweest of de belgen hadden meer stemmen moeten verbruiken
pi_31519042
Helaas word de chat gebombadeerd met spam van tering pubers.
pi_31519066
ja die chat loopt verre van soepel...
pi_31519101
Wat ik ervan gezien heb hebben de belgen ook zitten konkelen om eerst de nederlanders er een voor een uit te stemmen aan het begin. Maxime was daar ook onderdeel van.

Ik zag ook die twee belgische blondines elkaar aankijken en de nederlanders echt uitlachen vlak na de stemming. Hoe kunnen die nederlanders zo dom zijn, echt.

Dit wordt tot het eind een belgisch verhaal.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:18:06 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31519129
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef weathergirl het volgende:
ja die chat loopt verre van soepel...
Das een unbderstatement

Ook al die welkomst en verlaat-tekstjes steeds.. ja dan gaat het wel snel he
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  ESF Reporter maandag 17 oktober 2005 @ 22:19:48 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_31519182
Die chat. 't Is duidelijk herfstvakantie.
pi_31519233
Ik kan niet begrijpen dat die mods helemaal niets doen. Gooi dan die chat weer dicht of zo. Jezus man.
pi_31519335
lekkere chat sessie, loopt net zo soepel als de andere live expirimenten van Tapla. Dat zijn duidelijk slimme jongens die een goed comercieel plan hebben.
Ik kan mij nog heel goed herrineren dat jack spijkerman van de vara naar Tapla ging omdat het een profesioneele organisatie achter zat. Ik vind dat wel een goeie grap.wat een ongeloofijke amateurzender is het toch.
pi_31519338
Om de 5 minuten wordt er één iemand uitgezet. Het zla me niet verbazen dat dat gewoon een automatsiche kick is door te veel scheldwoorden of zo.
pi_31519360
Eindelijk is de chat weer dichtgegooit.
  Official ESF Kreviewer maandag 17 oktober 2005 @ 22:26:38 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31519370
- 3 (eik 4) nietszeggende vrouwtjes. Echt jammer, daar zit weinig in.
- Irritante kutbelgen zoals elk jaar, die alleen het spel spelen en vergeten te genieten.
- carl krijgt eindelijk z'n verdiende loon na z'n bitchactie tegen Esther.
- Jammer van dat gezeik van Elbert, die bracht er nog wat leven in.
- Douwe for president.
- Maxim is niet zo geweldig als het lijkt. Het is een belg. En belgen spelen het spelletje. .

Volgend jaar mogen ze van mij die stinkbelgen eruit laten.
pi_31519467
Ik keek trouwens net voor de uitzending even op Talpa-TT en daar stond bij ER van vandaag: "een nieuwe deelnemer", ik neem aan dat daar die aap mee wordt bedoeld
sig verwijderd door FA
pi_31519486
Ach, nog maar 250 mensen ... het gaat de goede kant op.
pi_31519591
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef caradoc het volgende:
Ach, nog maar 250 mensen ... het gaat de goede kant op.
Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?

Kun je het misschien hebben over ER en niet over talpa s.v.p.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_31519593
Elbert was in totaal 18 kilo afgevallen. Hij vond de brief die maxime geschreven had echt super, vooral voor zijn vrouw.
pi_31519617
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?

Kun je het misschien hebben over ER en niet over talpa s.v.p.
Het is E.R. gerelateerd hoor
pi_31519628
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Elbert was in totaal 18 kilo afgevallen. Hij vond de brief die maxime geschreven had echt super, vooral voor zijn vrouw.
Bedankt
www.jihadwatch.org
pi_31519672
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef caradoc het volgende:

[..]

Het is E.R. gerelateerd hoor
Het ging even helemaal over de chat techniek en niet de inhoud.
www.jihadwatch.org
pi_31519674
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik keek trouwens net voor de uitzending even op Talpa-TT en daar stond bij ER van vandaag: "een nieuwe deelnemer", ik neem aan dat daar die aap mee wordt bedoeld
Dat zou leuk zijn, Chico gun ik de overwinning wel
Wat een lief aapje is dat zeg! Groot gelijk dat hij niet naar Carl toeging, zou ik ook niet doen . Jammer dat Elbert weg is, vond hem best wel sympathiek, alleen jammer dat hij na elke tegenslag naar huis wilde. Douwe moet nu winnen, of anders Fleur of Marnix, maar verder gun ik het niemand .
pi_31519761
Elbert zegt dat hij een goed gevoel aan E.R. heeft overgehouden. Het viel tegen hoe sommige kandidaten over hem gesproken hebben, maar het was een spel dus het hoorde erbij volgens Elbert. Hij heeft nog veel contact met marnix en geloof het of niet, ook met carl.
pi_31519837
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef caradoc het volgende:
Elbert zegt dat hij een goed gevoel aan E.R. heeft overgehouden. Het viel tegen hoe sommige kandidaten over hem gesproken hebben, maar het was een spel dus het hoorde erbij volgens Elbert. Hij heeft nog veel contact met marnix en geloof het of niet, ook met carl.
Oh, dat is wel opvallend Zei hij ook erbij waarom?
pi_31519946
Ook met Fleur en Douwe heeft hij contact, maar alleen via de mail. Ze hebben het erg druk, maar Douwe komt binnenkort eens langs in de sportschool. Elbert vond de proeven erg leuk, al dachten John en Carl daar anders over. Samen met Wim, Marnix en Emma zijn ze nog eens naar die chocolade bar gegaan. Douwe, Fleur, Marnix, Maxime waren zijn maatjes.
pi_31520052
Het was super om er vrienden aan over te houden. Het hoogtepunt van de expeditie was het winnen van al die proefen op een rij, met kamp noord. Zijn favourite robinson is Marnix en zijn favourite proef was die met tom ( dat hij op één been ging staan ). Ook met die Tom heeft hij nog contact en was met Tom in de sportschool een keer.
pi_31520115
Hij heeft moeite met Carl gehad, maar Elbert zegt dat een spel een spel is. Carl heeft zijn excuses aangeboden en dat is reden genoeg om gewoon contact aan te houden met Carl. Elbert had wel moeite met de thuiskomst. Hij bond het maar raar dat hij zomaar eten kon pakken, wat en wanneer hij dat maar wilde. Hij heeft dit dus ook eigenlijk iets teveel gedaan na de thuiskomst ( mag ook wel hoor, je was 18 kilo afgevallen )
pi_31520269
Elbert was blij dat hij eruit was. Hij was teveel afgevallen en kon zich weer bij eten. Elberts sportschool heet Be Active. Hij zegt: "Kijk maar op www.beactive.nu of kom een keertje langs!" Elbert zegt dat er geen borg is betaald om zo te zorgen dat je niet te snel opgeeft. Op de vraag of Elbert iets heeft overgehouden aan dit hele gebeuren was zijn antwoord: "Veel wijsheden". Aan de camera's wen je snel. Elbert had wel een zwijgplicht en als hij deze doorbrak moest hij 50.000 euro betalen. Elbert is het met Anita ( die is er ook ) eens dat hij te praktisch is ingesteld.
pi_31520348
Behalve zijn familie heeft hij het trainen erg gemist. Elbert zegt dat het met Wim prima gaat. Douwe heeft zijn vlechtjes eruit gehaalt, maar zijn baard heeft hij nog wel.

Anita zegt dat je de eenvoud van de natuur niet snel vergeet.
pi_31520405
@ caradoc

Klasse kerel, die samenvattingen.
www.jihadwatch.org
pi_31520427
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef caradoc het volgende:
Behalve zijn familie heeft hij het trainen erg gemist. Elbert zegt dat het met Wim prima gaat. Douwe heeft zijn vlechtjes eruit gehaalt, maar zijn baard heeft hij nog wel.
Die vlechtjes waren er bij de proef daarna volgens mij al uit .
sig verwijderd door FA
pi_31520530
De snee die Elbert opliep in het begin is een mooi litteken geworden. Elbert geeft aan dat hij soms wordt herkent, en dat raar vindt, maar wel leuk. E.R. was wel streng vond Elbert, maar het draait nu eenmaal om de kijkcijfers. Elbert geeft aan dat zijn één na laatste proef het moeilijkste was. De proef waar hij van Maxime had verloren. Het was niet zo dat hij na het winnen van de proeven elke keer naar huis wilde. Dat is zo gemonteerd. Het had niets met de proeven te maken.

Annita geeft aan dat zij na de live uitzending "serieus gaan feesten" en Elbert stemt daar zeker mee in. Op de vraag "Heb jij geen gemenge gevoelens bij Elbert" zegt ze dat dat niet zo is. Op het eiland word alles vergroot. JE hebt niets anders dan gevoels omdat je dagelijkse ritme weg is.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:06:25 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31520531
Bedankt voor het samenvatten, caradoc.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:07:27 #191
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31520564
Bedankt caradoc! Super om de samenvatting zo terug te kunnen lezen
pi_31520637
Elbert wilde Maxime er niet meer uitstemmen omdat het een klasse gozer was. Hij was zelf klaar om te gaan, dus stemde hij niet. Het vond het wel raar om zichzelf terug te zien. Zoals gezegt miste hij het trainen erg, maar hij had de energie niet om te gaan trainen, vandaar. Elberts toekomst is niet veranderd door de expeditie, het is nog steeds positief.

Het eerste wat Elbert gegeten heeft bij thuiskomst was chocolade en patat. De patat bij de samensmelting was gewoon koud. Elbert moest wel nog wachten voordat hij naar huis moest, na de stemmingsronde.
pi_31520731
Ik vond die beelden dat Carl achter Chico aanrende echt geweldig..
Het is wel terecht dat Elbert eruit is met zn gezeur, maar ik vind het wel jammer dat er nog maar 2 nederlanders over zijn, maar dat zijn ook meteen de twee leuksten van ER vind ik persoonlijk. Jammer dat Douwe vaak niet mee kan komen in proeven..
pi_31520748
Nou
pi_31520793
Elbets dagboek, die te lezen is op de site van talpa, heeft Elbert geschreven op de eerste dag nadat hij eruit lag. Toen waren de emoties nog vers. John vind Elbert een lulhannes ( ). Elbert wist niet af van het winnaarseiland. Elbert geeft aan dat hij zichzelf heeft opgegeven voor het programma en dat de "rode vruchten" erg zoet zijn. Er zit maar weinig kalorien in die vruchten.

Elbert krijg geen geld voor deze chat maar vind het wel erg leuk, vandaar dat hij nog eveb blijft plakken. Zijn record in het bankdrukken is 210 kilo in wedstrijdverband. Elbert zou geen tweede keer meedoen, aan een televisie programma.
pi_31520949
Elbet mist van het eiland de rust het meest. Elbert verwachtingen van E.R. waren niet groot. Hij had het programma nog nooit gezien, vandaar. Annita geeft aan dat ze gewoon wou winnen. Annita is 10 kilo afgevallen. Verder geeft ze aan dat ze 7 tot 8 liter per dag dronken. Elbert zegt dat het water, als enigste, onbeperkt was.
pi_31521055
ijn favoriete robinson van de gehele serie was Marnix. Hij had dan ook maar één serie ( deze dus ) gezien. Om door de selectie te komen moesten ze een psychologische test afleggen en daarbij ook sporttesten. Spannend, Eenzaam, Verveling, Vrienden en Leerzaam zijn de 5 woorden waarmee Elbert de expeditie omschrijft. John vind hij dus een nare man en de televisie beelden ondersteunen dit alleen maar.
pi_31521155
Ondanks alles heeft Elbert Esther nog niet ontmoet. Op de vraag of je door de ondervoeding pretig voelt en in een roes bevind zegt Elbert dat de honger echt niet pretig was. Ook Annita geeft dit aan. Carl is buiten het spel een hele aardige man. De expeditie was niet onrealistische omdat je gewoon niet meer ziet na een tijd. Esther lijkt Elbert nog steeds een leuke en geschikte kandidaat. Toen Douwe in de boot werd weggestemd geeft Elbert toe dat het eigenlijk alleen maar kwam omdat margriet het voortouw nam en op Douwe stemde.
pi_31521246
Een pikant detail is dat Elbert en de rest gewoon in de zee naar de wc ging. "De visspullen waren aangespoelt" zegt elbert. Voor de verklaring waarom Carl Esther niet mocht zegt hij: "Carl was in het spel heel berekend en Esther lag hem niet". Elbert zegt dat ze de varaan niet durfde te vangen. Annita geeft aan dat ze het heel erg vond van Douwe's fuik.
pi_31521508
Elbert vond Emma het mooiste meisje op het eiland. Elbert zegt dat E.R. voor iedereen wel geschikt is en Annita zegt dat er geen haaien zijn in de zee. Elbert bevestigt dit en zegt verder dat hij de expeditie zeker nog gaat volgen, ook nu hij neit meer in beeld is. Elbert vond de aankomst echt geweldig. Elbert zegt dat hij Douwe's plaatst niet in had willen nemen op de rotsen met de geheime 30'ers. Douwe heeft trouwens een vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')