Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk zojuist de ideale finale!
De drie finalisten liggen op een rijtje op het strand...
Ernst-Paul geeft het startschot...
Alle drie springen ze overeind...
En dan...
...beginnen ze luid te schreeuwen, te roepen, te smeken. Want de persoon naar wie Chico toeloopt wint ER 2005.
HAH! Had je dat maar geweten, KUT KARL!
NEEHEE!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja en dan loopt Chico naar Carl om hem een ongelofelijke bitchslap te geven. Dan wint ie nog ook![]()
knip en plakwerk of niet maar hij heeft toch echt zelf vier keer aangegeven dat hij weg wilde en toen weer niet. dat is geen knipwerk maar realiteit...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef caradoc het volgende:
(CHAT) Elbert was tegen de stemafspraak en vind het jammer dat hij door de productie zo is neergezet dat hij elke keer naar huis wilde. Knip en plak werk zegt hij.
Das een unbderstatementquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef weathergirl het volgende:
ja die chat loopt verre van soepel...
Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef caradoc het volgende:
Ach, nog maar 250 mensen ... het gaat de goede kant op.
Het is E.R. gerelateerd hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ga je hier in het forum verslag uitbrengen hoe het met een chat gaat?
Kun je het misschien hebben over ER en niet over talpa s.v.p.
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Elbert was in totaal 18 kilo afgevallen. Hij vond de brief die maxime geschreven had echt super, vooral voor zijn vrouw.
Het ging even helemaal over de chat techniek en niet de inhoud.quote:
Dat zou leuk zijn, Chico gun ik de overwinning welquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik keek trouwens net voor de uitzending even op Talpa-TT en daar stond bij ER van vandaag: "een nieuwe deelnemer", ik neem aan dat daar die aap mee wordt bedoeld
Oh, dat is wel opvallendquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef caradoc het volgende:
Elbert zegt dat hij een goed gevoel aan E.R. heeft overgehouden. Het viel tegen hoe sommige kandidaten over hem gesproken hebben, maar het was een spel dus het hoorde erbij volgens Elbert. Hij heeft nog veel contact met marnix en geloof het of niet, ook met carl.
Die vlechtjes waren er bij de proef daarna volgens mij al uitquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef caradoc het volgende:
Behalve zijn familie heeft hij het trainen erg gemist. Elbert zegt dat het met Wim prima gaat. Douwe heeft zijn vlechtjes eruit gehaalt, maar zijn baard heeft hij nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |