Ja, en Fleur, Marnix en Carl ook nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat Douwe en Maxime nog de 6 stemmen hebben?
Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat aapje is inderdaad een leuk geintje wat ze erbij gestopt hebben.
@Boy_snakeye... dat aapje is volgens mij gewoon tam hoor. Wilde aapjes zul je niet zo dichtbij zien komen.
Douwe wint inderdaad wel die prijs, alsmede de prijs van eerlijkste deelnemer. Zo wordt ie in ieder geval neergezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef babette21 het volgende:
Oh en de Award voor Mooiste Outfit gaat naar Douwe,
moet steeds zo lachen om die mislukte tuinbroek
En hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen, aangezien hij er bij elk spel als eerste
uitligt is hij - hoe grappig ook - voor niemand een waardig tegenstander [in de finale]
Dat heb ik niet gezien,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou bij terra incognita waren ook apen die dichtbij kwamen , dus ja.....
dat is in sommige gevallen zelfs dodelijk! maarja dat is griep natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef merino het volgende:
damn wat is die Emma cute
en Douwe regeert nog steedsDe held uit Friesland
vond vooral mooi vorige aflevering toen ze uit die boot moesten springen; "Ga ik nog bijna op mijn bek ook"
al denk ik dat Maxime gaat winnen. Is al bijna onofficieel tot winnaar uit geroepen...
Carl ga ik het niet eens over hebben. Die heeft vast en zeker al genoeg gezeik aan zijn hoofd als ie over straat loopt
en om weer ff de vergelijking met de Amerikaanse Survivor erbij te pakken;
- Het slaat echt HELEMAAL nergens op dat de belgen roepen dat het spel niet eerlijk gespeeld wordt als Maxime eruit geflikkerd wordt. Het gaat er niet om wie verdient te winnen, het gaat erom wie wint. Als je dat wil doen door het hele spel onder de radar te vliegen heb je het imo gewoon verdient
- De sterkste er eerst uit is logica ten top
- Al die twists en turns en nieuwe spel elementen. Wordt er beetje gek van. Kennelijk is het spel in originele vorm niet leuk genoeg met Nederlands/Belgische kandidaten....
- Altijd weer die belgie-nederland confrontatie. Heeft gewoon geen zin zo met beidde landen. Volgende keer moet dit echt anders!!
- Rot op met al die mietjes kandidaten (including Wim). Wat een slechte casting hebben ze hierbij zeg
- Ze kunnen allemaal ook niet rekenen. Vroeg me echt af waar ze het vandaan halen om in een keer 6 stemmen te geven. Als je zo dom bent verdien je het om te vertrekken...
- De eerste echte allience van dit seizoen overleeft het maar liefst 1 dag ofzo. Het wordt tijd dat Richard Hatch ff komt laten zien hoe het spel gespeeld dient te worden...
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef weathergirl het volgende:
de meeste apenrassen leven niet alleen, dus het lijkt me sterk dat dit een wild aapje is. dan zou ie toch wel regelmatig teruggaan naar z'n groep.
@ merino: Wim had een blindedarmontsteking. Daar zou jij ook hartstikke ziek van zijn.
Ik ben echt benieuwd na hoeveel dagen beidde kampen gecompleet verlaten zijn als de Nederlanders/Belgen in Guatamala gaan zitten. Dat overleven ze nog geen weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef trepper het volgende:
[..]
Deze gasten mogen Richard Hatch z'n schoenen nog niet eens poetsen. Zet hem samen met Boston Rob en Cesternino tussen deze gasten en die belgen en nederlanders zijn binnen no time het eiland afgekickt.
Vind ik ook maf. En dat terwijl de omgeving van survivor meestal 10 x zwaarder is dan die maleisische eilanden waar ze elke keer bij ER naartoe gaan. Denk alleen maar aan Afrika, Amazon en nu Guatemala, daar is niemand vrijwillig afgevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef merino het volgende:
[..]
dan vind ik het nog steeds raar dat in 11 seizoenen Survivor maar 1 iemand tussentijds is afgevallen vanwege fysieke problemen en dat was omdat hij midden in een kampvuur gevallen was.
Magoed, al te hard wil ik ook niet zijn, natuurlijk kan het ook pech zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |