Hehe, talpa.tv laat eindelijk weer eens vloeiende beelden zien ipv 1 frame per minuut. Ik heb afleveringen 5-8 net gekeken.
Maxime: ik herzie mijn mening, hij is in achting gestegen
Douwe: comic relief. En hij heeft goede smaak want Fleur is idd
Marnix: lijkt me een toffe kerel, maar ik weet nog niet echt hoe hij nou echt in elkaar zit. Veel is hem min of meer in de schoot geworpen. Wel tof dat hij inzag dat Carl na de samensmelting alleen bezig was mensen te verzamelen die hij kon gebruiken.
Elbert: Schizofreen. Als hij 'bij kennis' was dan was hij goed, maar als hij voor de zoveelste keer in de put zit... pfff loser.
Meredith: grijze muis, complotbitch, domme belg. Maar ook redelijk lekker, mooi gebit (niet ironisch bedoeld)
![]()
Carl: kwal. In aflevering 8 ietsje normaler maar dat kwam volgens mij omdat hij zich omhoog wil likken en inderdaad, zoals Marnix zei, "slaven" aan het zoeken is.
Emma: wat een ontzettend dom wicht. Moederskindje. Nog grijzer dan grijs zo saai. En dat iedereen
![]()
smilies bij haar naam plaatst snap ik niet, ze is zo saai dat ze gewoon lelijk is. Fleur is veel lekkerder en zelfs Meredith is mooier.
Marleen: weinig van gezien. Redelijk normaal.
Wim: smerige homo, was dan voor de stemming opgestapt. Papkindje, de derde van de drie grijze muisketiers.
Esther:
![]()
was vanaf het begin mijn favoriet, zonde, zo positief en sterk maar nooit een kans gekregen. Ook bijzonder nuecqbaar trouwens
![]()
O mag ik even toevoegen dat iedereen die heimwee krijgt, dood moet? Wat word ik daar moe van zeg. Oh boehe mijn mammie/nichtje/zusje/dochtertje waah huilie snif snif. Ik verdenk die mensen nog nooit langer dan een week van huis geweest te zijn. Zulk soort kandidaten moeten ze gewoon niet toelaten, vreselijk irritant. En er moet een flinke boete op voortijdig vertrekken komen te staan.
02:30, pff, bedtijd. Wel verslavend dat ER, ik moest en zou alle afleveringen zien die ik gemist had...
[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 23-10-2005 09:29:52 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn