Wel huur, das wel matigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:19 schreef blieblie het volgende:
Ik ben jaloers op je deal.
Maar mijn foon is mooier.
Als ik de loterij win ga ik hier in de penthouse wonen:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=267592
Hoe mooi. Echt way vet weer
.
Voor mij iig ook wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:34 schreef blieblie het volgende:
En wie kent dit "plein"???
[afbeelding]
Voor een tweetal Fok! Ehv gangers moet dit een bekend plaatje zijn.
Ik ben niet zo goed in het kuub gebeuren, hoeveel m2 is zo'n ding daar (gemiddeld)?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:36 schreef blieblie het volgende:
Al je zegt "Ik koop" doen ze echt niet moeilijk denk ik.
Als je het verhaal eronder leest zie je dat ze eerst de boel " koop" wilden maken, maar dat er te weinig vraag was naar zulke dure koopappartementen. Kost wel gelijk 9 ton dan... voor een penthouse van 600 a 700kuub inhoud.
Er vanuit gaande dat een gemiddelde kamer 2,5 a 3m hoog is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het kuub gebeuren, hoeveel m2 is zo'n ding daar (gemiddeld)?
Je kunt grote plaatjes niet hotlinken vanaf ImageShack.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:34 schreef blieblie het volgende:
En wie kent dit "plein"???
[afbeelding]
Voor een tweetal Fok! Ehv gangers moet dit een bekend plaatje zijn.
Hmmm, vaag... Kzal em vanavond thuis maar ff op eigen webspace zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt grote plaatjes niet hotlinken vanaf ImageShack.
Maar dit wordt de nieuwe kruising met de Montgomerylaan bij de Konmar. Oftewel, dat is het uitzicht naar beneden vanuit de nieuwe woontoren.
Je kunt hem ook zelf afsluiten.quote:
Dan neem ik jou licentie overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
Danny, ik heb TomTom Navigator 5 met alle PLUS-kaarten van Europa op straatniveau op DVD.
volgens mij heet Mex_ een MDA forum (link in zijn sig)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:12 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
2 nummers is niet zo handig maarja boejend. Ik kan mn huidige telefoon gewoon voor het tweede nummer houden
En ik krijg er ook nog een 521Mb SD kaartje bij
Ipod Videoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:42 schreef blieblie het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/39340
Woei.
Wat zouden ze nu weer lanceren?
Even zoeken danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij heet Mex_ een MDA forum (link in zijn sig)
http://www.ppc-phones.nl/quote:
www.ppc-phones.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij heet Mex_ een MDA forum (link in zijn sig)
Omdat we gewoon stug doorgaan met slap lullen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef _DeBje_ het volgende:
Waaaaaaaarom linken we niet meer naar het vorige topic?
trek de kabels van je optische drives gewoon los man..probleem opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef r8ality het volgende:
Waarom kunnen die whizkids geen fatsoenlijk cracks maken voor starforce games?
Kutzooi.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1702quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef r8ality het volgende:
Dan nog doet ie het niet. Evenals Trackmania Sunrise. Kankernieuwe hoere-Starforce.
Waar wil je het over hebben schat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:17 schreef Partygurl het volgende:
Gaat het hier ooit nog ergens over?
Binnenkort. Wanneer krijg je die MDA?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef daNpy het volgende:
Cracken mag niet Joost
Wanneer gooi je dat DVDtje af Flow?
Ik had een MDA van T-Mobile. Wat een fuck ding was dat. Veel te sloom e.d.quote:
Ik krijg de laatste nieuwe, dus hopelijk een stuk beter. Flow is er ook tevreden overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had een MDA van T-Mobile. Wat een fuck ding was dat. Veel te sloom e.d.
Hopelijk is die van jou een flink stuk beter.
je kan er niet eens mee bellenquote:
Wij kennen geen Joep.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
www.ppc-phones.nl
Heeft ie opgezet met een OGD-collega van me die ook bij Jan de Rijk werkt, Joep. Très toevallig.
Iig niet over de nieuwe aankopen van bepaalde mensen hierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben schat?
Ik heb echt geen diee over wie je het hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
www.ppc-phones.nl
Heeft ie opgezet met een OGD-collega van me die ook bij Jan de Rijk werkt, Joep. Très toevallig.
Does iets vertellen dan... Zeuren kan iedereen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:21 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Iig niet over de nieuwe aankopen van bepaalde mensen hier![]()
Netjes, nog een 6 cilindertje ook nogquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef omegaproject het volgende:
Hoezo sterk staaltje motorbouw techniek....
180Pk uit 1.1 liter (1100CC)
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2723
Ja werkelijk .. waarom kunnen ze dit niet met auto's?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Netjes, nog een 6 cilindertje ook nog
Jij bent gewoon een klein irritant kutventjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:31 schreef daNpy het volgende:
Of start je je eigen Geldrop-reeksin je eentje
En jij hebt een grote bek voor iemand die lang niet hier is geweestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een klein irritant kutventje![]()
Er zijn genoeg auto's met 180pk en een cilinderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja werkelijk .. waarom kunnen ze dit niet met auto's?
quote:mijn 2.5 zou dan 410Pk hebbenzónder turbo of compressor...
Whehe, daar heeft m'n pa gewerkt (bij TechniVision dus). Best belabberd idd, zal er eens wat van zeggen als ik Ad ziequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef blieblie het volgende:
Welke creatieveling is hier bezig geweest:
http://www.scubavision.nl/index.php
http://www.technivision.nl/
Overigens zal het wel van de zelfde eigenaar zijn. Maar damn! Met 2 compleet andere businessen, doe dan 2 andere logo's ofzo.
Eh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg auto's met 180pk en een cilinder
Nee hoor, maar dat wil niet automatisch zeggen dat jij alles bepaalt of wel ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
En jij hebt een grote bek voor iemand die lang niet hier is geweest
Of denk je serieus dat je meteen alles bepaalt in dit topic?
Nee want iedereen weet toch wel dat ík hier de zaakjes bepaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat wil niet automatisch zeggen dat jij alles bepaalt of wel ?![]()
Kan jouw pa tv's repareren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Whehe, daar heeft m'n pa gewerkt (bij TechniVision dus). Best belabberd idd, zal er eens wat van zeggen als ik Ad zie
Ik bedoelde 6 cilindersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Eh?
You are missing my point....
Jepquote:
Ja dat er auto's met 6 cilinders en 180Pk bestaan dat snap ik ook wel.... het gaat om de inhoud van 1,1literquote:
Nee hoor ik snap em welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
You are missing my point....
Je kan ook een blok van titanium bouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap em wel
Een motor is echter 4? 5? 6? keer zo licht als de huidige auto. Een motor voor in een auto moet er dus op gebouwd zijn om meer gewicht te kunnen vervoeren, en dus zwaarder uitgevoerd. En dan verlies je weer vermogen, maar meer inhoud is weer meer power, maar ook meer gewicht, etc.
Een turbo snoept bijvoorbeeld behoorlijk wat van het vermogen af (40pk ofzo?) maar op toeren levert hij er weer meer. Het rendement is laag, maar de uiteindelijke performance toch beter.
Er zitten nog meer factoren aan, zoals betrouwbaarheid en duurzaamheid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bovendien (het kan wel waar zijn, maar) ik vind het een slecht excuus.
Helaas voor jou gaat dit over Britse vrouwen... die zowieso meer verstand van voetbal hebben dan de gemiddelde Europeese vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:03 schreef _DeBje_ het volgende:
Aldus www.nu.nl
Voetbal
Wie vragen heeft over de regels van het voetbalspel, kan die het beste stellen aan een vrouw. Uit een Brits onderzoek blijkt dat vrouwen meer kennis hebben over het spel en mannen achter zich laten als het gaat om speluitleg. Zo bleek 59 procent van de vrouwen haarfijn te kunnen uitleggen wat de buitenspelregel inhoudt, terwijl maar 55 procent van de mannen kon uitleggen dat de voorste aanvaller zich niet voorbij de achterste verdediger mag bevinden als de bal wordt gespeeld.
Ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Helaas voor jou gaat dit over Britse vrouwen... die zowieso meer verstand van voetbal hebben dan de gemiddelde Europeese vrouw
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:16 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Dan is het nog steeds leuk, puh!
![]()
Op inkoopacties.net komen regelmatig ia's voorbij met de Adapt ontvanger erin, is een goei dingetje, klein en het accutje gaat een hele rit midden-Spanje --> Nederland mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar kun je trouwens een goedkoop BT GPS muisje bestellen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef omegaproject het volgende:
Heden is onze Flip heengegaan.... RIP Flip!
Wat voor accutje zit er in?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Op inkoopacties.net komen regelmatig ia's voorbij met de Adapt ontvanger erin, is een goei dingetje, klein en het accutje gaat een hele rit midden-Spanje --> Nederland mee.
Zelfde accu als bv in een Nokia 6600, er zit een autolader en normale lader bij. Die autolader kun je evt ook gebruiken om je MDA Compact en waarschijnlijk de MDA Vario mee op te laden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat voor accutje zit er in?
Knoopcel?
AAA penlite?
Ik ga ook met de fiets naar mijn werk en naar school .....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef blieblie het volgende:
Ik ben trouwens vandaag gewoon met de fiets naar mijn stage...
Vinden jullie dat niet goed van mij?
Even die review lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zelfde accu als bv in een Nokia 6600, er zit een autolader en normale lader bij. Die autolader kun je evt ook gebruiken om je MDA Compact en waarschijnlijk de MDA Vario mee op te laden.
Leuke review :
http://pocketnow.com/index.php?a=portal_detail&t=reviews&id=710&p=1
Wacht maar... Over een tijdje ben ik weer afgeslankt tot een knappe gespierde dunne jongeman en heb jij de omvang van een politievrouw op een scooterquote:
daar hebben ze 3x per week fitness voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wacht maar... Over een tijdje ben ik weer afgeslankt tot een knappe gespierde dunne jongeman en heb jij de omvang van een politievrouw op een scooter.
En hoe lang deed je erover?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef blieblie het volgende:
Ik ben trouwens vandaag gewoon met de fiets naar mijn stage...
Vinden jullie dat niet goed van mij?
Hint?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:13 schreef _DeBje_ het volgende:
Amerikaanse baart zestiende kind in 18 jaar
Gepost door Jorrit (Flem) UIN: 145948972 - Bron: AP
Gepubliceerd: donderdag 13 oktober 2005 @ 01:40
[verhaal]
![]()
Ja ik wil ook graag 16 keer bezwangerd wordenquote:
Als je ook 16 keer laat aborteren ben ik je manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook graag 16 keer bezwangerd worden![]()
serial killerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je ook 16 keer laat aborteren ben ik je man
Pfff ... als ik een keer op een kever ga staan ben ik toch ook geen moordenaar...quote:
Al wordt de ontvangst er wel slechter vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef r8ality het volgende:
Danny, dat is hetzelfde BT GPS muisje als ik en Floris hebben. Prima ding.
En hij is bestand tegen een 8 meter hoge val vanaf een dakkapel.
Ah ... dus toch het 'koude-start' verhaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:46 schreef r8ality het volgende:
Nee, ben ik achter gekomen, dat lag daar niet aan. Als het apparaatje lang niet aanstaat, "verliest" ie de posities van de satellieten en moet ie dus ff zoeken. En zeker met bewolkt weer gaat dat niet makkelijk. Als ik em de dag erop aanzet heeft ie binnen 10 seconden 5 satellieten te pakken.
Ik geen vakantie maar wel thuis werken komende week, dus betaald vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef daNpy het volgende:
Ook geen vakantie hier
Mex_, ik vind je site wel handig, maar best druk en moeilijk. En je forum is erg groot.
Aangezien ik geen websitemaak/design held ben:quote:
Niet BT GPS muis rond de 60 iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef daNpy het volgende:
Ook geen vakantie hier
Mex_, ik vind je site wel handig, maar best druk en moeilijk. En je forum is erg groot.
Hebben jullie het trouwens over de AD500 of de AD300?
89,- vind ik nogal veel geld voor een GPS muis, dacht dat ze rond de 60,- waren. Of vergis me ik zo sterk hierin?
Jong-Eindhoven.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef r8ality het volgende:
Nou dan mag je wel spreken over een -40 koude start.
O even niet vergeten:
[afbeelding]
Gosshie schat, had dan gezegd dat je een spartamet (hoe heet zo'n ding) bedoelde....quote:
Ik ook hoop ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef daNpy het volgende:
Ik zal er eens naar speuren. Ik krijg hem toch pas over ~3 weken
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gosshie schat, had dan gezegd dat je een spartamet (hoe heet zo'n ding) bedoelde....
Die mag je wel hoor...
Heb helaas niet zoveel keuze: iets van VAG, dus Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Ford, Jaguar, Volvo en Renault. De cash is geen optiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef daNpy het volgende:
Seat of de Ford, liefst eigenlijk een heel andere auto of de cash
Audi's en VW's zijn niet te betalen, ofja een Polotje wel uiteraard, maar goed, van de Leon zijn de leaseprijzen nog niet bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
Audi wellicht? Toch liever Seat ei'k
Waar ging je nu werken? CMG?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb helaas niet zoveel keuze: iets van VAG, dus Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Ford, Jaguar, Volvo en Renault. De cash is geen optie![]()
En ga je je nog om kletsen tot straatverkoper? Of blijf je bij je principes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef Inu het volgende:
Sow, hadden jullie niks te doen vandaag ofzo??
Heb vandaag Prodentjes uitgedeeld in Nijmegen en een doosje mee naar huis genomenHeb genoeg tandpasta voor een jaar nu
Ik blijf bij mijn principes natuurlijk, je kent me toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
En ga je je nog om kletsen tot straatverkoper? Of blijf je bij je principes?![]()
Atos Origin, met als functie, SAP Application Developer, maar voor ik zover ben zijn we een jaar verder denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ging je nu werken? CMG?
En wat ga je der doen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin, met als functie, SAP Application Developer, maar voor ik zover ben zijn we een jaar verder denk ikIk ben nu bezig met SAP XI, wat staat voor Exchange Infrastructure. Je kan er koppelingen mee maken tussen SAP en 'andere systemen'
Leg jij het verschil bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zeg Audi A3, Focus ST, Clio RS, Polo GTI ... in die volgorde
Als jij een betaalbaar, Japans alternatief geeft (met rwd uiteraard) dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou die wijvencabrio meteen de deur uit doen en een echte auto kopen, maar dat is mijn mening
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:07 schreef daNpy het volgende:
Omdat japanners betrouwbaar en aardig snel zijn misschien?
Honda NSX, Honda S2000, Mazda MX-5, RX 7, RX-8 en de Toyota MR2's zijn RWD, zo snel schieten me er niet meer te binnen.
Ja maar middenmotor, meest optimale enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.
Technisch gezien een van de betere ontwerpen (voor de achteras), maar op het circuit wil hij nog eens veraderlijk zijn met het kontje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.
Qua gewichtsverdeling wel, al is die bij de MX5 ook 50:50. Het is alleen niet zo handig als er ooit wat stuk gaat aan een MR2.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar middenmotor, meest optimale enzo
Zo'n 200¤ voor de schraalste 1.9TDIquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, hoeveel moet je bijbetalen voor die A3 (zie boven) ?
MX5 is geschorst nu, tot april ofzo, heb ik mooi de tijd om te sparen voor een Greddy kitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
En áls je een MR2 neemt wil je natuurlijk een Amerikaanse of Japanse turbo uitvoering
Die zijn rond de 30.000 Euro.quote:
Die berekeningen kun je zo helaas niet maken, het verschilt namelijk nogal per merk. Ford en Renault zijn veruit het goedkoopste, alles van VAG is zo'n 50¤-100¤ in de maand duurder voor autos met dezelfde catalogus waarde. Er wordt verder gegeken naar leasetermijn en km's per jaar. Bij mij 54 maandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die zijn rond de 30.000 Euro.
Dus eentje van 42.000 Euro kost 12.000 meer. Dat is 500 per maand extra over 24 maanden. Of hoe berekenen ze zoiets eigenlijk?
Ik was trouwens de 3.2 Quattro even vergeten. Die is "ietsje" sneller.![]()
Meestal is het 4 jaar, en bij Atos dus 4.5.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef blieblie het volgende:
Een normale leasetermijjn is toch 36 maanden?
Bij de grote IT Dienstverleners is iedereen voorzien van leasebak. Zelfs de secretaresses.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef daNpy het volgende:
Wat moet een interne medewerker met een leasebak?
(Of ben je een buiten-de-deur-programmeur?)
Klopt, ex-collega van de Para woont ook in België en rijdt nu in een Alfa GTquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef blieblie het volgende:
Een kerel die net bij CMG begonnen is heetf een passat uitgekozen.
Een nieuwe.
Maar dat komt omdattie in België least (maar in Nederland werkt, beetje vreemd) en de prijzen daar veel lager zijn.
Kut BPM.
Bij Atos moet je mobiele medewerker zijn om een laptop, auto en gsm te krijgen. Het is dan wel weer zo dat +/- 80% van de medewerkers mobiel is en dus bij klanten zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bij de grote IT Dienstverleners is iedereen voorzien van leasebak. Zelfs de secretaresses.
Hey die gast ken ik. Wat is z'n naam ook alweer? Hij heeft een leuke vriendin trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef blieblie het volgende:
Een kerel die net bij CMG begonnen is heetf een passat uitgekozen.
Een nieuwe.
Maar dat komt omdattie in België least (maar in Nederland werkt, beetje vreemd) en de prijzen daar veel lager zijn.
Kut BPM.
Oepsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik. Wat is z'n naam ook alweer? Hij heeft een leuke vriendin trouwens
Toen m'n broer in de "alles-kan, niets is te gek binnen de IT" jaren bij Cap Gemini ging werken had ie gewoon een Impreza GT Turbo als leasebakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef blieblie het volgende:
Een normale leasetermijjn is toch 36 maanden?
Ik heb het toch ook tegen Okke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het niet over dezelde![]()
My badquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook tegen Okke?
Ene Peter, heeft Hi gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik. Wat is z'n naam ook alweer? Hij heeft een leuke vriendin trouwens
Blond kort haar toch?quote:
Jij bent wel lief in IRL....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef Inu het volgende:
Sow, hadden jullie niks te doen vandaag ofzo??
Heb vandaag Prodentjes uitgedeeld in Nijmegen en een doosje mee naar huis genomenHeb genoeg tandpasta voor een jaar nu
Christianusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is niet m'n volledige naam bitch
Weet ik veulquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blond kort haar toch?
Ik had laatst bij kibje gegeten ter ere van de verjaardag van een chinese huisgenoot. En die Chinees had stage bij hem gelopen. Vandaar. Small world.
We hadden het er toen idd nog over. Hij wilde een A4 of een Passat. Maar de A4 vond hij te duur. A4 en Passat met dezelfde opties, dan betaal je voor de A4 z'on 10K meer.
M'n broer heeft nu hetzelfde "dilemma". Ik denk dat hij ook voor de nieuwe Passat gaat. De stationwagon wilde hij eigenlijk maar die vond ie weer te lomp.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tuurlijk... Ik val/viel niet op "niet" lieve meisjes/vrouwen![]()
.
Ik ben onschuldig. Ik was niet eens in Den Haag vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef blieblie het volgende:
Ja maar ik heb altijd gelijk.
Het gaat weer lekke in Den Haag: [update] Zeven terreurverdachten aangehouden
Den Haag Vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Ik was niet eens in Den Haag vandaag.
Ik zit nu ook met Maple wat Wiskunde te doen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
Huiswerk?! Op vrijdagmiddag?
Ga eens gauw GTL spelen jongeman! * kijkt streng
Daar is Okke heer en meester in, iets zeggen zonder dat je nu eigenlijk weet wat hij nu zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef FlowDesign het volgende:
Hoe bedoel je Okke?
Volvoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef daNpy het volgende:
Volvo 240 Turbo die even speelt op Explosive CarTuning Event 2005 te Landgraaf
Ja meneer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef blieblie het volgende:
Zo duidelijk genoeg?
Topquote:
Zwart?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Top.
Ik ga maar eens een voorstel doen om 80% te automatiseren.
Dat wil ik wel ff zwart regelen voor 25 euro per uur.
Wat is het voor ketel en wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
Ow noooo!!!
Hey, mijn CV ketel is aan het overlijden... Kost ook geld.
Een AWB gaat op zich wel. En een ketel uit 1988 is idd niet een van de jongste, maar als hij goed onderhouden is zou hij nog wel even mee kunnen en dan kun jij ondertussen gaan sparen voor een anderequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:
Nouw... De ketel is uit 1986.
Dus dattie aan het overlijden is blijkt vooralsnog niet uit acties maar wel uit euh... leeftijd.
Ik vraag me af of het rendabel is om em te vervangen.
Het is een: AWB (nooit van gehoord) L309UT, goh verrek! hijs uit 1988 volgens AEK.
quote:Tiener stuurt 8000 mailtjes per maand
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:16
In Schotland wordt een negentienjarige jongen behandeld voor zijn sms- en e-mailverslaving. In een jaar tijd heeft hij voor zevenduizend euro gesmst via zijn mobiel. Ook nam hij ontslag bij zijn werkgever toen hij door zijn bazen werd betrapt op het sturen van achtduizend e-mails per maand.
Volgens de Britse omroep BBC is dit zeer waarschijnlijk het eerste geval van dien aard in Schotland. Een spelletje Pingpong: zo zag hij het sms'en en het e-mailen. Ongeveer zevenhonderd smsjes per week verstuurde hij, onder wie de meeste aan zijn inmiddels ex-vriendin. Hij is door een vakbond doorverwezen naar een specialist.
Hangt er vanaf wat jij wenst. Moet hij alleen cv of ook warm water leveren? Hoeveel warm water wil jij eruit hebben? Wat zijn de installatie mogelijkheden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef blieblie het volgende:
Maar om even voort te borduren op het ontzettend spannende onderwerp genaamd "CV Ketels" (en nu allemaal opletten kinders, dit kunnen jullie dadelijk gebruiken als jullie ook iets gekocht hebben. Dus niet zeuren over boring onderwerpen).
Wat zijn nu de aanraders wat betreft CV ketels Juup? Ik had +/- 2000 euro incl. montage in gedachten voor een ketel. Liefst goedkoper natuurlijk, maar ik had opgevangen dat die krengen nu eenmaal zo duur zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:36 schreef blieblie het volgende:
Ik wil er CV en warm water uit (badkamer (met bad/douche) & keuken), installatiemogelijkheden zijn behoorlijk beperkt. Heb in het "rommelhok" weinig ruimte.
Iemand uit het appartementencomplex had het over een "Blauwe Engel". Scheen een tof ding te zijn.
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?quote:
Momenteel ben ik gek en dus ziek thuis. Maar het is wel mijn beroep ja, al hou ik het nu bij iets grotere toestellen zoals voor kantoorgebouwen en flats e.d.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?
Vaillant is mijn absolute voorkeur. Enorm degelijk en betrouwbaar. Prijs ligt nog steeds een paar 100 euro lager dan de ATAG.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef blieblie het volgende:
Ik reken op de expert.
Ik ben niet zo merktrouw ofzo.
En Nefit? is dat iets?
Wat is nu eigenlijk een reasonable prijs voor een goeie betrouwbare zuinige CV ketel?
Want ik zit natuurlijk met 2000 euro lekker vet onder de accepteerbare prijs.
Als ik weer werk wel ja, ik heb hier thuis geen installatie gereedschap (al is dat wel te huren voor heel weinig geld).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
Nefit is Nederlands.
Komt uit Almeloooooo geloof ik (Woei, mijn roots![]()
)
Maar je kan wel zoon ding aansluiten dus.
Nee dat is iets andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef blieblie het volgende:
Vaillant.... Is dat niet die LPG inbouwer die in Acht zit?
Of is dat weer wat anders? *Googlen gaat*
Duitse degelijkheid. De Vaillant Solide (dat is een combi HR ketel) die is zo eenvoudig en degelijk in elkaar gezet, daar kan geen enkel ander merk aan tippen. Qua rendement en warm water opwekking is hij ook enorm goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef blieblie het volgende:
Maar waarom Vaillant?
Heej kattenvriend, hoestie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gut gutquote:
interesse vanuit een oude studie (HBO Werktuigbouwkunde).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zo goed, maar ach ook dat overleef ik wel. Maar wat weet jij van verwarmingstoestellen?
zijn achternichtje ja. Heb haar inmiddels ook al gesproken..dat ontspoorde zit echt gewoon in die familiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef blieblie het volgende:
Hij lult uit zijn nek![]()
.
Ow ArTiC, mijn buurman en zijn vriendin/ex/nichtje/whatever schijnen een dag later gillend aan de telefoon gehangen te hebben ofzoiets. Ik hoorde zelfs van andere appartementbewoners dat hij familie van iemand ontmoet had op mijn feestje.
Dat is idd een mooi systeem ja. Zou men vaker moeten toepassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
interesse vanuit een oude studie (HBO Werktuigbouwkunde).
Had als project de opdracht om in een huis een duurzaam verwarmingssysteem te ontwerpen.
Ik heb toen ook een dag doorgebracht bij Kuijpers installaties, die hadden toendertijd een leuk (kantoor)systeem waarbij men gebruikt maakt van grondwater om te koelen/verwarmen etc.
Dat systeem had toen een bijzonder lage EPC waarde waardoor men voor 'bijverwarming' genoeg had aan een huis-tuin en keuken ketel
Heb er hier nog een 80 pagina projectverslag van waar dat hele systeem in 10 pagina's ofzo beschreven isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is idd een mooi systeem ja. Zou men vaker moeten toepassen.
Lekker leesvoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb er hier nog een 80 pagina projectverslag van waar dat hele systeem in 10 pagina's ofzo beschreven is
Er waren ook zoveel mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef ArTiC het volgende:
En volgens mij heb ik juist familie van een vriendin van mij ontmoet op jouw feestje bb. Andersom dus.
Ben er ook trots opquote:
Iedereen behalve julliequote:
Kun jij voor BB geen systeem maken voor zijn monitoren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben er ook trots op
Is het enige fatsoenlijke wat ik ooit op de fontys gemaakt heb...ohja ik heb met frezen en slijpen ook nog een pennenhouder gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Juup© het volgende:
Dames ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot later
Ik vond dat AmbilightTM juist wel aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun jij voor BB geen systeem maken voor zijn monitoren?
Oke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
Slaap lekker!!!
En we moeten een keer wat afspreken! Wanneer de poes der is natuurlijk.
uhuh, gelukkig had je hulpquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
Mijn Ambilight onscreen is beetje matig.
quote:
Johquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:25 schreef daNpy het volgende:
Dag word ook vaak gebruikt om iemand te groeten die aankomt
Nadeel is alleen dat 3/4 van je verf weg waait als je buiten gaat spuiten, ik prefereer een waslijntje in de schuur/garage oid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef daNpy het volgende:
Op de grond
Je kunt de spuitbus beter recht houden, en het onderdeel ophangen zodat je eromhen kan lopen en op oog hoogte kan spuiten.
Een waslijn vol...
[afbeelding]
auto onderdelen
(Er hingen nog een aantal kleinde onderdeeltjes bij)
Wat een schattig blokje!quote:
Had ik gisteren al gebookmarked iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef Mex_ het volgende:
Adapt bluetooth gps IA
http://www.inkoopacties.net/ia/8vm5g9p3/1
Ziet er netjes uitquote:
Ik weet het, ik ben totaal niet creatief wat dat soort dingen betreft, dit logotje heeft iemand anders gemaakt. Mocht je je geroepen voelen:quote:@Mexx, er staat een fout in je logo op je site
"For all you PPC phone needs" moet zijn "For all your PPC phone needs"
Kom maar halen, staat gruwelijk in de weg!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
Die bank is mss wel iets voor op Joost z'n kamer.
Geen mototrola kopen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
scheitzooi.
Waarom wil mijn gsm niet ff connecten met mijn pc.
Waarom moet Motorola weer zoon gare interface omheen bouwen.
Sorry maar dit vind ik echt niet mooiquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:05 schreef daNpy het volgende:
Resultaat van het stuurtje:
[afbeelding]
@Mexx, er staat een fout in je logo op je site
"For all you PPC phone needs" moet zijn "For all your PPC phone needs"
De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:45 schreef blieblie het volgende:
Half wakker... Bluh....
Ook lekker geruststellend, je fiets in de fietsenstalling bij het Station zetten en zo 2 kereltjes zien rondstruinen naar een fiets die ze mee kunnen jatten.
Daar kan ik echt extreem sjagerijnig van worden... Zoek een baan ofzo, luie klootzakken. Ik hoop dat mijn fiets er in ieder geval nog staat vanavond.
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marcoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iTunes is beetje kut programma als je er voor het eerst mee werkt. Heb al vele malen de inhoud van mijn ipod gedelete, playlists uit iTunes verwijderd etc. terwijl ik dat niet wilde. Maarrrr ondertussen snap ik het redelijk en ist prima te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationRedelijk dik Axa slot eromheen, knip, weg
![]()
Jij had toch een Ipod Mini? Hoe zit het met die Itunes software, is dat een beetje te doen, of zijn er inmiddels al progjes waarbij je gewoon kunt slepen, ik zit namelijk te denken aan een Ipod Nano.
Ik sleep al mijn muziek van windows verkenner naar de playlist van iTunes en het werkt perfect.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationRedelijk dik Axa slot eromheen, knip, weg
![]()
Jij had toch een Ipod Mini? Hoe zit het met die Itunes software, is dat een beetje te doen, of zijn er inmiddels al progjes waarbij je gewoon kunt slepen, ik zit namelijk te denken aan een Ipod Nano.
Een auto die zo uit elkaar heeft gelegen hoef ik al niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marco
Hij gaat zelf voor een K20A![]()
Daar heb je gelijk in, alleen onze garage is momenteel afgeladen met verhuisspullen enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat 3/4 van je verf weg waait als je buiten gaat spuiten, ik prefereer een waslijntje in de schuur/garage oid.![]()
Thxquote:Wat een schattig blokje!
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:12 schreef daNpy het volgende:
Nightrijder
http://sodoma.xs4all.nl/af_forum/index.php?showtopic=1220&view=findpost&p=35318
Sorry, plaat ik de verkeerde link (naar het forum ipv het filmpjequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:
Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.
Ik heb het gezien ja en serieus in overweging genomen aangezien marco ook kan swappen. Maarja, ik wil ook nog een huis kopen hequote:Op maandag 17 oktober 2005 09:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marco
Hij gaat zelf voor een K20A![]()
Hoe je iemand kan penetreren die iets dikker dan normaal is. Je vraagt je meteen af hoe dik eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Tips voor sex met dikker meisje
Waar gaat dit over?.
Ik durvem niet te openen op stage.
Hij komt minder diep dan bij andere (magere) vrouwen..denk niet dat je de bedoeling van sex begrepen hebt als je probeert zo diep mogelijk erin te komen...als je dat onder goede sex verstaat..totaan je ballen erinquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Tips voor sex met dikker meisje
Waar gaat dit over?.
Ik durvem niet te openen op stage.
Die foto wil ik wel zien hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |