Ik al de hele dag maar ik zie het anderen posten dus ik denk ik doe lekker meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zijn er meerdere thuis geloof ik.
feli en sterkte dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
Is blijde kanker van mn oma is niet uitgezaaid, er is dus nog iets aan te doen
maar met m'n opa gaat t steeds slechter beetje dubbelgevoel dus
Ik weet niet welke smiley ik nou moet pakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
Is blijde kanker van mn oma is niet uitgezaaid, er is dus nog iets aan te doen
maar met m'n opa gaat t steeds slechter beetje dubbel gevoel dus
Deze:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smiley ik nou moet pakken
jij bent ook een West Woenselaar?quote:
lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, Stoommaaltijd kip met bami, paprika en ananas in de magnetron
ik zie het...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ heeft een nieuwe avatar
Best een langdradigequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ heeft een nieuwe avatar
Hij is toch wel leukquote:
Oke danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet er wel de tijd voor nemen om hem 'af te kijken'., maar hij's goed hoor
Heb er redelijk in de buurt gewoondquote:
Die cirkelde ook al boven Woensel-Noord daarnet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
er cirkelt hier een politie-heli rond, boven het centrum wel te verstaan. Misschien maar eens eventjes gaan kijken.
nee.. hij vloog weg.. ik ben er niet achteraan gegaan, ik hoorde geen schoten, sirenes en wat dan ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die cirkelde ook al boven Woensel-Noord daarnet!
Ben je al iets wijzer?
Toch wel fijn zo voor op de donderdag middag hoorquote:
Er is vandaag anders niemand vermoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel fijn zo voor op de donderdag middag hoor![]()
Dus er is al weer niets nuttigs gebeurd daarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is vandaag anders niemand vermoord![]()
er zitten er hier wel een paar die hun neus ophalen, maar ja, als echte Eindhovenaar moet je Woensel West als iets positiefs beschouwen he. Daar is tenminste een poging tot integratie gedaan.quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er is al weer niets nuttigs gebeurd daar
Ik ken heel Eindhoven niet geen idee waar het psv station staatquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
jij komt gewoon op tijd binnen![]()
Het was gewoon de stilte voor de storm![]()
Staat dat in Eindhoven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ken heel Eindhoven niet geen idee waar het psv station staat![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog nooit gezien in ieder geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |