welk dossier?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb het toch in het dossier gezet
Al jaren niet meer geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tongelrape?
Is dat als iemand ongewenst oraal bevredigen ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tongelrape?
Met de golvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tongelrape?
Ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al jaren niet meer geweest.
Nee dat is een zwembad wat landelijk bekend staat omdat alle meisjes tussen 10 en 25 jaar verkracht worden door turken en marokkanenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dat als iemand ongewenst oraal bevredigen ?![]()
'quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is een zwembad wat landelijk bekend staat omdat alle meisjes tussen 10 en 25 jaar verkracht worden door turken en marokkanen
Dat mag. Voor jou is het gewoon dossier. En voor de andere users kladjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal meer van.![]()
Dat jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef blieblie het volgende:
Dames en Heren, Over enkele minuten begint het water.... Te golven.
Het staat bij de rest van mijn notes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat mag. Voor jou is het gewoon dossier. En voor de andere users kladje
Die mevrouw zegt dat al 16 jaarquote:
Attentie; over enkele minuten begint het water te golvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Met de golven![]()
![]()
En de lastige medelanders
ooh.. ik ben spuitelf..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef blieblie het volgende:
Dames en Heren, Over enkele minuten begint het water.... Te golven.
correct geantwoord.. U gaat door voor de kebab-schotel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die mevrouw zegt dat al 16 jaar![]()
.
Opzich wel aardig zwembad. Mits je oud genoeg en mannelijk bent.
Dan durven die kleine marokkaantjes niet.
Niet eerst langs het zwembad?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga maar eens naar huis...
nee, niet in de buurtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet eerst langs het zwembad?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die mevrouw zegt dat al 16 jaar![]()
.
Opzich wel aardig zwembad. Mits je oud genoeg en mannelijk bent.
Dan durven die kleine marokkaantjes niet.
Zoiets ja. Altijd handig die dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het staat bij de rest van mijn notes?
tss hou op zeg. Duurde het te lang, 2 minutenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry he.. maar het duurde duidelijk véél te lang![]()
Volgende is voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tss hou op zeg. Duurde het te lang, 2 minuten. Ik weet iig wie het zegt.
nou nouquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tss hou op zeg. Duurde het te lang, 2 minuten. Ik weet iig wie het zegt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oepz
Vergeet maar dus wat ik gezegd heb
Ik al de hele dag maar ik zie het anderen posten dus ik denk ik doe lekker meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zijn er meerdere thuis geloof ik.
feli en sterkte dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
Is blijde kanker van mn oma is niet uitgezaaid, er is dus nog iets aan te doen
maar met m'n opa gaat t steeds slechter beetje dubbelgevoel dus
Ik weet niet welke smiley ik nou moet pakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
Is blijde kanker van mn oma is niet uitgezaaid, er is dus nog iets aan te doen
maar met m'n opa gaat t steeds slechter beetje dubbel gevoel dus
Ken het helaasquote:
Deze:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smiley ik nou moet pakken
jij bent ook een West Woenselaar?quote:
lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, Stoommaaltijd kip met bami, paprika en ananas in de magnetron
ik zie het...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ heeft een nieuwe avatar
Best een langdradigequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ heeft een nieuwe avatar
Hij is toch wel leukquote:
Oke danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet er wel de tijd voor nemen om hem 'af te kijken'., maar hij's goed hoor
Heb er redelijk in de buurt gewoondquote:
Die cirkelde ook al boven Woensel-Noord daarnet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
er cirkelt hier een politie-heli rond, boven het centrum wel te verstaan. Misschien maar eens eventjes gaan kijken.
nee.. hij vloog weg.. ik ben er niet achteraan gegaan, ik hoorde geen schoten, sirenes en wat dan ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die cirkelde ook al boven Woensel-Noord daarnet!
Ben je al iets wijzer?
Toch wel fijn zo voor op de donderdag middag hoorquote:
Er is vandaag anders niemand vermoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel fijn zo voor op de donderdag middag hoor![]()
Dus er is al weer niets nuttigs gebeurd daarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is vandaag anders niemand vermoord![]()
er zitten er hier wel een paar die hun neus ophalen, maar ja, als echte Eindhovenaar moet je Woensel West als iets positiefs beschouwen he. Daar is tenminste een poging tot integratie gedaan.quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er is al weer niets nuttigs gebeurd daar
Ik ken heel Eindhoven niet geen idee waar het psv station staatquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
jij komt gewoon op tijd binnen![]()
Het was gewoon de stilte voor de storm![]()
Staat dat in Eindhoven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ken heel Eindhoven niet geen idee waar het psv station staat![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog nooit gezien in ieder geval![]()
Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staanquote:
Wat een onzin-beweringen hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staan![]()
Afgewerkt dat klinkt toch zo verkeert.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu komen de mensen tot leven in Woensel WestAls de politie afgewerkt is
![]()
In relatie tot Woensel West klinkt afwerken nog redelijk beschaafd, want bepaalde straten ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Afgewerkt dat klinkt toch zo verkeert.
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In relatie tot Woensel West klinkt afwerken nog redelijk beschaafd, want bepaalde straten ...
quote:
volgens mij wel.. alleen hebben we er hier geen grachten bij gekregen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.
Dat is hier in overijsel ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.
volgens mij ga ik eerst over de 20.000 heen.. maar de 30.000 zal jij wel eerst halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even tv kijken. Tegen 8 uur wel weer.
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is hier in overijsel ook.
Deventer
Zwolle en
Kampen hebben alle drie een straat genaamt pieterbrandsma laan![]()
Aah asso wijken enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?
Hier ook niet, staat een groot hek om,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel.. alleen hebben we er hier geen grachten bij gekregen.
*kuch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is hier in overijsel ook.
Deventer
Zwolle en
Kampen hebben alle drie een straat genaamt pieterbrandsma laan![]()
True. hier zijn het niet eens huizenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?
Dat kon toch ookquote:
o ja, dat hebben we ook.. blauwe schermen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet, staat een groot hek om,Aapjes kijken.
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staan![]()
Dat hebben ze hier niet, dacht ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, dat hebben we ook.. blauwe schermen...![]()
raaskallen doet die knul..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
heb je vogelgriep?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !![]()
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij ga ik eerst over de 20.000 heen.. maar de 30.000 zal jij wel eerst halen![]()
bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.quote:
dat zou pas erg zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.
In theorie zou het mogelijk zijn.quote:
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In theorie zou het mogelijk zijn.
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
Missen jullie d_h al?
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.
En als ik al iets gemist heb....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeft
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En als ik al iets gemist heb....
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.
Ja hey he ik ben niet thuis.quote:
* indahnesia.com gaat naar allofmp3.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en indah, download Craig Armstrong - This Love eens. Lekker nummer.
Laat die trommels nog maar even gaan ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*lekker doorroffelende trommel*
* indahnesia.com uitzetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat die trommels nog maar even gaan ja.Maar zet het ff uit als je dat nummer binnen hebt.
En ook Counting Crows - Colorblind.quote:
morgen danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ook Counting Crows - Colorblind.![]()
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
Missen jullie d_h al?
Valt wel op dat je minder post enzo...quote:
ik gun iedereen de rustquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt wel op dat je minder post enzo...
Nee ik spreek hem iedere dag wel ff normaal gesproken. Komt weinig uitquote:
is een beetje luie_hond aan het wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik spreek hem iedere dag wel ff normaal gesproken. Komt weinig uit
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
is een beetje luie_hond aan het worden
ik ken em nog niet zo langquote:
zoals gebruikelijk hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik spreek hem iedere dag wel ff normaal gesproken. Komt weinig uit
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
ow fuck
ik denk steeds dat ik met mijn kloon post
zit ik hier als d_h
Kan je best gedaan hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
dat zou ik op koninginnedag meer dan 2100 posts hebben gedaan
Op koninginnedag had ik andere dingen te doen dan op fok te zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een mens wordt gek van minder activiteit
Dat is toch niet hierquote:
quote:
In GCSCquote:
Nee maar iedereen kijkt het wel.quote:
Ik ben niet iedereenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee maar iedereen kijkt het wel.
Ik ook niet. Alleen een half uurtje ONM.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen. Kijk bijna nooit tv.
Waar ben je geweestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
Terug met een lading boekenIk heb nu al zin om te lezen maar ik moet nog werken
Naar het Boekenfestijn (boekenbeurs in Nederland en België waar ze massa's goedkope boeken verkopen. Altijd moeilijk om een keuze te maken welke boeken ik wel of niet meeneem naar huisquote:
Dacht dat je het over mij hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
In GCSC. Moet ik teruglezen ofzo, djiez, lees ik 1 keer niet terug zeg
.
Flessiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi Es
Mijn EOS is vandaag 1 jaar geworden![]()
Daarom dacht ik ook aan je trouwdag vanochtend
Feli!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi Es
Mijn EOS is vandaag 1 jaar geworden![]()
Daarom dacht ik ook aan je trouwdag vanochtend
Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13quote:
Klinkt alsof ik daar ook hebberig zou wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naar het Boekenfestijn (boekenbeurs in Nederland en België waar ze massa's goedkope boeken verkopen. Altijd moeilijk om een keuze te maken welke boeken ik wel of niet meeneem naar huis)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13.
http://www.boekenfestijn.be/agenda.aspquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar ook hebberig zou worden.
Tot morgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
felicitaties voor es
ik ga weer offline
tot morgen misschien, misschien, misschien....
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.boekenfestijn.be/agenda.asp
Misschien komen ze ook eens bij jou in de buurt![]()
Yeps, hebben we ondertussen ook al gedaan want onze kast staat al vol genoeg en we twijfelen ook constant of we boeken al dan niet hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel rommelmarkten en kringloopwinkels afstruinen (met een lijst wat we allemaal hebben in de hand, kwamen iets te vaak met boeken thuis die al op de plank stonden
).
Is dat die over Jack the Ripperquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps, hebben we ondertussen ook al gedaan want onze kast staat al vol genoeg en we twijfelen ook constant of we boeken al dan niet hebben.
Het is wel de plaats waar ik dat boek van Patricia Cornwell heb gevonden (kroniek van een moordenaar?)
Yeps dat boek is hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat die over Jack the Ripper. Die heb ik nog niet
.
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps dat boek is het![]()
Ik had het jou beter gevraagdkon ik het anders gekocht hebben voor jou en opgestuurd hebben
Domme ik![]()
Hebben: zeker nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek).
heb hier wel een drie-in-een boek staan. Kookboek is mij onbekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek).
De laatsten van de serie dus. Kookboek is Scarpetta's Wintertafelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben: zeker niet![]()
Maar ik heb er wel al veel gelezen in de bibliotheek vroeger en die vind ik dus ook niet op de boekenbeurs.
Van dat kookboek heb ik zelfs nog nooit gehoord![]()
Boeken gekocht van haar op beurs: Jack the ripper, Sporen, Aasvlieg en Eindstation
Bedankt (allemaal)quote:
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13.
7 bedoel jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwd
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwd
quote:
Mag ik boren? Mag ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
Pappie net gebeld, heeft ook gefeliciteerd met me behaal van cisco, voel me helemaal geweldig
Je moet nog een site in elkaar stekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eikel
van mij mag je.. boeit me geen fuck momenteel
sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13 jaar getrouwd op 13-10-13.
Ik kan nog wel tellen hoor
Een site? Owjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je moet nog een site in elkaar steken
Ik had je toch al gefeliciteerd?
hetzelfdequote:
Van uitstel komt afstelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een site? Owja
Dat komt maandag
idd
Druk zijn is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen naar leeuwarden
Vandaag ook weer druk geweest, net even snel weergegevens ingevult, en nu deze berichtje even
Weltrusten mensentot euh zie wel
Dat is een prestige-object van haar dat je echt niet wilt hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat die over Jack the Ripper. Die heb ik nog niet
.
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen naar leeuwarden
Vandaag ook weer druk geweest, net even snel weergegevens ingevult, en nu deze berichtje even
Weltrusten mensentot euh zie wel
Harns is leuk en mooi voor fotoowtjes jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we nogeens naar Harns gaan SGJ?
Je geeft het een herkansing?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we nogeens naar Harns gaan SGJ?
nee. Ik zei ook dat ik deze week cisco zou afronden, en dat heb ik ook gedaan.quote:
waar neus je rond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
![]()
Ben wat aan het rondneuzen.
Ik kan me daar nooit goed aan houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee. Ik zei ook dat ik deze week cisco zou afronden, en dat heb ik ook gedaan.
3 daagjes vrij en dan aan de slag.
Overal, hier op Fok! andere forums.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AmyLee het volgende:
Poging tot slapen gaat ondernemen![]()
allemaal
voor wie m wil (max. 1 p.p
)
Let hem smaken. Heb je wel verdiend dacht ik zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan pakt nog een glas wijn, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |