Dat hebben ze hier niet, dacht ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, dat hebben we ook.. blauwe schermen...![]()
raaskallen doet die knul..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
heb je vogelgriep?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !![]()
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij ga ik eerst over de 20.000 heen.. maar de 30.000 zal jij wel eerst halen![]()
bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.quote:
dat zou pas erg zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.
In theorie zou het mogelijk zijn.quote:
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In theorie zou het mogelijk zijn.
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
Missen jullie d_h al?
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.
En als ik al iets gemist heb....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeft
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En als ik al iets gemist heb....
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.
Ja hey he ik ben niet thuis.quote:
* indahnesia.com gaat naar allofmp3.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en indah, download Craig Armstrong - This Love eens. Lekker nummer.
Laat die trommels nog maar even gaan ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*lekker doorroffelende trommel*
* indahnesia.com uitzetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat die trommels nog maar even gaan ja.Maar zet het ff uit als je dat nummer binnen hebt.
En ook Counting Crows - Colorblind.quote:
morgen danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ook Counting Crows - Colorblind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |