Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat je België zo in kunt lopen? Ach ja, je raakt eraan gewend he
Malbergquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .
Woensel-West, de Kruidenbuurtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .
Nee voor mij hoeft het nietquote:
quote:
Beiden nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Woensel-West, de Kruidenbuurt![]()
Alsof ik wat te zeggen hebquote:
toeristische tour.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Beiden nog nooit van gehoord
Maar ik heb die wijken nu wel even bekeken
akkoord.. maar die wilde ganzen he..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan gaan we het daar neit over hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
akkoord.. maar die wilde ganzen he..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
akkoord.. maar die wilde ganzen he..
Ik schrijf hem even opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat ik Malberg maar eens ga onderzoeken. Dat is wat dichterbij .
Dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
6.89
Weer een vak klaar, nu nog alleen ASP/SQL website maken enzo..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knuffel geeft aan buzzer en flash, de harde werkers.
Ik had voor SQL een 9 of zo.. kutvak ook.. vooral nutteloos.. Update insert en delete ken iedere kip nog wel.quote:
ik wel, als ik nog nooit iets in ASP heb gescriptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
ik zie het probleem vooralsnog niet
SQL is niet zo moeilijk, ASP welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had voor SQL een 9 of zo.. kutvak ook.. vooral nutteloos.. Update insert en delete ken iedere kip nog wel.
Wat luister je nu oude stijl # 854 daar zit ik nu even en dat is wel ongeveer wat ik luisterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat voor muziek luisteren de mensen hier dan??
als je nog nooit ASP gedaan hebt dan is het wel even wennen, zeker als je PHP gedaan hebt.. sommige dingen zijn net iets anders. best vervelend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
SQL is niet zo moeilijk, ASP wel
Maar ach, 't gaat me wel lukken
Dus ze laten je dingen doen die jullie nog nooit behandeld hebben. Da's lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik wel, als ik nog nooit iets in ASP heb gescript
Maar dat gaat me vast en zeker wel lukken, vooral met videotutorials ASP
Ik zie Good Charlotte staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat luister je nu oude stijl # 854 daar zit ik nu even en dat is wel ongeveer wat ik luister
Ik luister alles door elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie Good Charlotte staan![]()
Ikzelf ben helemaal weg van Greenday momenteel![]()
Ik heb het toch in het dossier gezetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is Maastricht, tja, dat is zeker dichterbij dan Eindhoven.
voor mij nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is Maastricht, tja, dat is zeker dichterbij dan Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |