zal wel wat kosten ja, maar je komt toch terug in NL?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is versturen vanuit Indonesie naar Nieuw-Zeeland duur?Omdat ik dan dus ws in Nieuw-Zeeland zit.
![]()
Ohja zeker maar dan moet jij ze al die tijd bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel wat kosten ja, maar je komt toch terug in NL?
ze zullen wel niet wegrollen in die tijd hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja zeker maar dan moet jij ze al die tijd bewaren.
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zullen wel niet wegrollen in die tijd hoor.![]()
Dan kom je maar wat eerder terugquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.
neuh, die verdwijnen gewoon in de kast. Je krijgt ze vol, kun je zelf proevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.
Topquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, die verdwijnen gewoon in de kast. Je krijgt ze vol, kun je zelf proeven![]()
quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel me eraan herinneren he..![]()
En dat zou erg zijn omdatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan gaan we hier allemaal dood
Dat gaat een beetje moeilijk worden... Grote autoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker voor je .En dan lekker met de kids naar het bos en zo. heerlijk herfst
![]()
Ik hoop voor de kerst ook nog een paar daagjes te kunne nemen.
Maar zie het somber in, als baasje dan nog niet terug is.![]()
Och, als toch iedereen doodgaat, laat mij dan ook maar lekker gaan hoorquote:
Ja maar als iedereen in Nederland dood gaat, kan ik toch nog mooi naar het buitenland. Laat mij dus maar levenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, als toch iedereen doodgaat, laat mij dan ook maar lekker gaan hoor.
Ook al zou in Nederland niemand doodgaan, dan kan je alsnog mooi naar het buitenland.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen in Nederland dood gaat, kan ik toch nog mooi naar het buitenland. Laat mij dus maar leven![]()
dat ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook al zou in Nederland niemand doodgaan, dan kan je alsnog mooi naar het buitenland.
Voor mij ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is voor mij 15 minuten rijden![]()
België dan
Tja, tis dan ook een ultra geheim plaatsjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom ken ik Bengelshaven dan niet?
dat blijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, tis dan ook een ultra geheim plaatsje
Dat is weer wat overdreven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef de straat slechts uit te lopen
ik ookquote:
nog makkelijker kan haast niet..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef de straat slechts uit te lopen
Dat zijn wel interessante plaatsen om te ontdekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al die geheime plaatjes zijn minder plekken om naar toe te gaan.![]()
Dat zou je zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog makkelijker kan haast niet..
jawel, maar als het geheim is kan ik er niet komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn wel interessante plaatsen om te ontdekken.
dankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knuffel geeft aan buzzer en flash, de harde werkers.
Hoezo dat niet? Het kan je zomaar overkomen, opeens heeeeeeyy, dit plaatsje ken ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar als het geheim is kan ik er niet komen natuurlijk.
dan ga ik eens fietsen dan binnenkort. wie weet kom ik nog eens langs je huisje in Bengelshaven dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat niet? Het kan je zomaar overkomen, opeens heeeeeeyy, dit plaatsje ken ik niet![]()
Geheim, wil niet zeggen dat het op slot zit.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank
het valt niet mee, beetje moeite met concentreren, maar goed ik worstel me er wel doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |