Geef je er ook een paar gratis weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga er maar eens een paar duizend inkopen.. goed voor de handel![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Gaat aanschaffen.
En over duizende jaren komen de alien's en die zien dan al die lege huisjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het lost wel in een keer veel op, zoveel Nederlanders zijn er niet![]()
Je kunt maar 1 keer zo'n ding gebruiken he. Dan weet je datquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je er ook een paar gratis weg?
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je er ook een paar gratis weg?
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..![]()
Hebben ze gelijk onderdakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En over duizende jaren komen de alien's en die zien dan al die lege huisjes![]()
keuze tussen leven en dood, dan is tien euro toch nietsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ik
Kan jij die dingen niet goedkoop uit indonesie halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer zo'n ding gebruiken he. Dan weet je dat
dan gaan jullie allemaal de pijp uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ik
Het is maar de griep heurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
keuze tussen leven en dood, dan is tien euro toch niets![]()
![]()
Geef mij die paar dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Men niet want men is doodquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk onderdakWat zal men gelukkig zijn op deze aarde.
Ik kom toch niet buiten dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal de pijp uit
ik zal eens rondvragen, hoewel ze ze daar nu ook nodig hebben. Maar wie meer biedt, krijgt ze natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij die dingen niet goedkoop uit indonesie halen?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal eens rondvragen, hoewel ze ze daar nu ook nodig hebben. Maar wie meer biedt, krijgt ze natuurlijk![]()
alleen de blikjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik zoek nog wat goedkope Coca Cola blikjes uit Indonesië.
![]()
Ja. Voor de verzameling.quote:
als je me eraan herinnerd rond 20 februari zet ik het op mijn lijstje, dan neem ik wel wat mee terug, ik heb toch een bijna lege koffer op de terugwegquote:
Is versturen vanuit Indonesie naar Nieuw-Zeeland duur?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je me eraan herinnerd rond 20 februari zet ik het op mijn lijstje, dan neem ik wel wat mee terug, ik heb toch een bijna lege koffer op de terugweg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |