trek de kabels van je optische drives gewoon los man..probleem opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef r8ality het volgende:
Waarom kunnen die whizkids geen fatsoenlijk cracks maken voor starforce games?
Kutzooi.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1702quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef r8ality het volgende:
Dan nog doet ie het niet. Evenals Trackmania Sunrise. Kankernieuwe hoere-Starforce.
Waar wil je het over hebben schat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:17 schreef Partygurl het volgende:
Gaat het hier ooit nog ergens over?
Binnenkort. Wanneer krijg je die MDA?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef daNpy het volgende:
Cracken mag niet Joost
Wanneer gooi je dat DVDtje af Flow?
Ik had een MDA van T-Mobile. Wat een fuck ding was dat. Veel te sloom e.d.quote:
Ik krijg de laatste nieuwe, dus hopelijk een stuk beter. Flow is er ook tevreden overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had een MDA van T-Mobile. Wat een fuck ding was dat. Veel te sloom e.d.
Hopelijk is die van jou een flink stuk beter.
je kan er niet eens mee bellenquote:
Wij kennen geen Joep.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
www.ppc-phones.nl
Heeft ie opgezet met een OGD-collega van me die ook bij Jan de Rijk werkt, Joep. Très toevallig.
Iig niet over de nieuwe aankopen van bepaalde mensen hierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben schat?
Ik heb echt geen diee over wie je het hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
www.ppc-phones.nl
Heeft ie opgezet met een OGD-collega van me die ook bij Jan de Rijk werkt, Joep. Très toevallig.
Does iets vertellen dan... Zeuren kan iedereen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:21 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Iig niet over de nieuwe aankopen van bepaalde mensen hier![]()
Netjes, nog een 6 cilindertje ook nogquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef omegaproject het volgende:
Hoezo sterk staaltje motorbouw techniek....
180Pk uit 1.1 liter (1100CC)
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2723
Ja werkelijk .. waarom kunnen ze dit niet met auto's?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Netjes, nog een 6 cilindertje ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |