De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:45 schreef blieblie het volgende:
Half wakker... Bluh....
Ook lekker geruststellend, je fiets in de fietsenstalling bij het Station zetten en zo 2 kereltjes zien rondstruinen naar een fiets die ze mee kunnen jatten.
Daar kan ik echt extreem sjagerijnig van worden... Zoek een baan ofzo, luie klootzakken. Ik hoop dat mijn fiets er in ieder geval nog staat vanavond.
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marcoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?
iTunes is beetje kut programma als je er voor het eerst mee werkt. Heb al vele malen de inhoud van mijn ipod gedelete, playlists uit iTunes verwijderd etc. terwijl ik dat niet wilde. Maarrrr ondertussen snap ik het redelijk en ist prima te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationRedelijk dik Axa slot eromheen, knip, weg
![]()
Jij had toch een Ipod Mini? Hoe zit het met die Itunes software, is dat een beetje te doen, of zijn er inmiddels al progjes waarbij je gewoon kunt slepen, ik zit namelijk te denken aan een Ipod Nano.
Ik sleep al mijn muziek van windows verkenner naar de playlist van iTunes en het werkt perfect.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De mijne is 3 weken geleden weg gehaald, ook op het stationRedelijk dik Axa slot eromheen, knip, weg
![]()
Jij had toch een Ipod Mini? Hoe zit het met die Itunes software, is dat een beetje te doen, of zijn er inmiddels al progjes waarbij je gewoon kunt slepen, ik zit namelijk te denken aan een Ipod Nano.
Een auto die zo uit elkaar heeft gelegen hoef ik al niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marco
Hij gaat zelf voor een K20A![]()
Daar heb je gelijk in, alleen onze garage is momenteel afgeladen met verhuisspullen enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat 3/4 van je verf weg waait als je buiten gaat spuiten, ik prefereer een waslijntje in de schuur/garage oid.![]()
Thxquote:Wat een schattig blokje!
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:12 schreef daNpy het volgende:
Nightrijder
http://sodoma.xs4all.nl/af_forum/index.php?showtopic=1220&view=findpost&p=35318
Sorry, plaat ik de verkeerde link (naar het forum ipv het filmpjequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:
Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.
Ik heb het gezien ja en serieus in overweging genomen aangezien marco ook kan swappen. Maarja, ik wil ook nog een huis kopen hequote:Op maandag 17 oktober 2005 09:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou , de B16A2 van Marco
Hij gaat zelf voor een K20A![]()
Hoe je iemand kan penetreren die iets dikker dan normaal is. Je vraagt je meteen af hoe dik eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Tips voor sex met dikker meisje
Waar gaat dit over?.
Ik durvem niet te openen op stage.
Hij komt minder diep dan bij andere (magere) vrouwen..denk niet dat je de bedoeling van sex begrepen hebt als je probeert zo diep mogelijk erin te komen...als je dat onder goede sex verstaat..totaan je ballen erinquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Tips voor sex met dikker meisje
Waar gaat dit over?.
Ik durvem niet te openen op stage.
Die foto wil ik wel zien hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |