Hangt er vanaf wat jij wenst. Moet hij alleen cv of ook warm water leveren? Hoeveel warm water wil jij eruit hebben? Wat zijn de installatie mogelijkheden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef blieblie het volgende:
Maar om even voort te borduren op het ontzettend spannende onderwerp genaamd "CV Ketels" (en nu allemaal opletten kinders, dit kunnen jullie dadelijk gebruiken als jullie ook iets gekocht hebben. Dus niet zeuren over boring onderwerpen).
Wat zijn nu de aanraders wat betreft CV ketels Juup? Ik had +/- 2000 euro incl. montage in gedachten voor een ketel. Liefst goedkoper natuurlijk, maar ik had opgevangen dat die krengen nu eenmaal zo duur zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:36 schreef blieblie het volgende:
Ik wil er CV en warm water uit (badkamer (met bad/douche) & keuken), installatiemogelijkheden zijn behoorlijk beperkt. Heb in het "rommelhok" weinig ruimte.
Iemand uit het appartementencomplex had het over een "Blauwe Engel". Scheen een tof ding te zijn.
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?quote:
Momenteel ben ik gek en dus ziek thuis. Maar het is wel mijn beroep ja, al hou ik het nu bij iets grotere toestellen zoals voor kantoorgebouwen en flats e.d.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?
Vaillant is mijn absolute voorkeur. Enorm degelijk en betrouwbaar. Prijs ligt nog steeds een paar 100 euro lager dan de ATAG.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef blieblie het volgende:
Ik reken op de expert.
Ik ben niet zo merktrouw ofzo.
En Nefit? is dat iets?
Wat is nu eigenlijk een reasonable prijs voor een goeie betrouwbare zuinige CV ketel?
Want ik zit natuurlijk met 2000 euro lekker vet onder de accepteerbare prijs.
Als ik weer werk wel ja, ik heb hier thuis geen installatie gereedschap (al is dat wel te huren voor heel weinig geld).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
Nefit is Nederlands.
Komt uit Almeloooooo geloof ik (Woei, mijn roots![]()
)
Maar je kan wel zoon ding aansluiten dus.
Nee dat is iets andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef blieblie het volgende:
Vaillant.... Is dat niet die LPG inbouwer die in Acht zit?
Of is dat weer wat anders? *Googlen gaat*
Duitse degelijkheid. De Vaillant Solide (dat is een combi HR ketel) die is zo eenvoudig en degelijk in elkaar gezet, daar kan geen enkel ander merk aan tippen. Qua rendement en warm water opwekking is hij ook enorm goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef blieblie het volgende:
Maar waarom Vaillant?
Heej kattenvriend, hoestie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zit jij nog in die biz' tegenwoordig?
gut gutquote:
interesse vanuit een oude studie (HBO Werktuigbouwkunde).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zo goed, maar ach ook dat overleef ik wel. Maar wat weet jij van verwarmingstoestellen?
zijn achternichtje ja. Heb haar inmiddels ook al gesproken..dat ontspoorde zit echt gewoon in die familiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef blieblie het volgende:
Hij lult uit zijn nek![]()
.
Ow ArTiC, mijn buurman en zijn vriendin/ex/nichtje/whatever schijnen een dag later gillend aan de telefoon gehangen te hebben ofzoiets. Ik hoorde zelfs van andere appartementbewoners dat hij familie van iemand ontmoet had op mijn feestje.
Dat is idd een mooi systeem ja. Zou men vaker moeten toepassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
interesse vanuit een oude studie (HBO Werktuigbouwkunde).
Had als project de opdracht om in een huis een duurzaam verwarmingssysteem te ontwerpen.
Ik heb toen ook een dag doorgebracht bij Kuijpers installaties, die hadden toendertijd een leuk (kantoor)systeem waarbij men gebruikt maakt van grondwater om te koelen/verwarmen etc.
Dat systeem had toen een bijzonder lage EPC waarde waardoor men voor 'bijverwarming' genoeg had aan een huis-tuin en keuken ketel
Heb er hier nog een 80 pagina projectverslag van waar dat hele systeem in 10 pagina's ofzo beschreven isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is idd een mooi systeem ja. Zou men vaker moeten toepassen.
Lekker leesvoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb er hier nog een 80 pagina projectverslag van waar dat hele systeem in 10 pagina's ofzo beschreven is
Er waren ook zoveel mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef ArTiC het volgende:
En volgens mij heb ik juist familie van een vriendin van mij ontmoet op jouw feestje bb. Andersom dus.
Ben er ook trots opquote:
Iedereen behalve julliequote:
Kun jij voor BB geen systeem maken voor zijn monitoren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben er ook trots op
Is het enige fatsoenlijke wat ik ooit op de fontys gemaakt heb...ohja ik heb met frezen en slijpen ook nog een pennenhouder gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Juup© het volgende:
Dames ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot later
Ik vond dat AmbilightTM juist wel aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun jij voor BB geen systeem maken voor zijn monitoren?
Oke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
Slaap lekker!!!
En we moeten een keer wat afspreken! Wanneer de poes der is natuurlijk.
uhuh, gelukkig had je hulpquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
Mijn Ambilight onscreen is beetje matig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |