Ah ... dus toch het 'koude-start' verhaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:46 schreef r8ality het volgende:
Nee, ben ik achter gekomen, dat lag daar niet aan. Als het apparaatje lang niet aanstaat, "verliest" ie de posities van de satellieten en moet ie dus ff zoeken. En zeker met bewolkt weer gaat dat niet makkelijk. Als ik em de dag erop aanzet heeft ie binnen 10 seconden 5 satellieten te pakken.
Ik geen vakantie maar wel thuis werken komende week, dus betaald vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef daNpy het volgende:
Ook geen vakantie hier
Mex_, ik vind je site wel handig, maar best druk en moeilijk. En je forum is erg groot.
Aangezien ik geen websitemaak/design held ben:quote:
Niet BT GPS muis rond de 60 iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef daNpy het volgende:
Ook geen vakantie hier
Mex_, ik vind je site wel handig, maar best druk en moeilijk. En je forum is erg groot.
Hebben jullie het trouwens over de AD500 of de AD300?
89,- vind ik nogal veel geld voor een GPS muis, dacht dat ze rond de 60,- waren. Of vergis me ik zo sterk hierin?
Jong-Eindhoven.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef r8ality het volgende:
Nou dan mag je wel spreken over een -40 koude start.
O even niet vergeten:
[afbeelding]
Gosshie schat, had dan gezegd dat je een spartamet (hoe heet zo'n ding) bedoelde....quote:
Ik ook hoop ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef daNpy het volgende:
Ik zal er eens naar speuren. Ik krijg hem toch pas over ~3 weken
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gosshie schat, had dan gezegd dat je een spartamet (hoe heet zo'n ding) bedoelde....
Die mag je wel hoor...
Heb helaas niet zoveel keuze: iets van VAG, dus Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Ford, Jaguar, Volvo en Renault. De cash is geen optiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef daNpy het volgende:
Seat of de Ford, liefst eigenlijk een heel andere auto of de cash
Audi's en VW's zijn niet te betalen, ofja een Polotje wel uiteraard, maar goed, van de Leon zijn de leaseprijzen nog niet bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
Audi wellicht? Toch liever Seat ei'k
Waar ging je nu werken? CMG?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb helaas niet zoveel keuze: iets van VAG, dus Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Ford, Jaguar, Volvo en Renault. De cash is geen optie![]()
En ga je je nog om kletsen tot straatverkoper? Of blijf je bij je principes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef Inu het volgende:
Sow, hadden jullie niks te doen vandaag ofzo??
Heb vandaag Prodentjes uitgedeeld in Nijmegen en een doosje mee naar huis genomenHeb genoeg tandpasta voor een jaar nu
Ik blijf bij mijn principes natuurlijk, je kent me toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
En ga je je nog om kletsen tot straatverkoper? Of blijf je bij je principes?![]()
Atos Origin, met als functie, SAP Application Developer, maar voor ik zover ben zijn we een jaar verder denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ging je nu werken? CMG?
En wat ga je der doen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin, met als functie, SAP Application Developer, maar voor ik zover ben zijn we een jaar verder denk ikIk ben nu bezig met SAP XI, wat staat voor Exchange Infrastructure. Je kan er koppelingen mee maken tussen SAP en 'andere systemen'
Leg jij het verschil bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zeg Audi A3, Focus ST, Clio RS, Polo GTI ... in die volgorde
Als jij een betaalbaar, Japans alternatief geeft (met rwd uiteraard) dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou die wijvencabrio meteen de deur uit doen en een echte auto kopen, maar dat is mijn mening
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:07 schreef daNpy het volgende:
Omdat japanners betrouwbaar en aardig snel zijn misschien?
Honda NSX, Honda S2000, Mazda MX-5, RX 7, RX-8 en de Toyota MR2's zijn RWD, zo snel schieten me er niet meer te binnen.
Ja maar middenmotor, meest optimale enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.
Technisch gezien een van de betere ontwerpen (voor de achteras), maar op het circuit wil hij nog eens veraderlijk zijn met het kontje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarvan is er maar 1 betaalbaar, een MR2 ook wel uiteraard, alleen ligt daar het blok niet echt handig in.
Qua gewichtsverdeling wel, al is die bij de MX5 ook 50:50. Het is alleen niet zo handig als er ooit wat stuk gaat aan een MR2.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar middenmotor, meest optimale enzo
Zo'n 200¤ voor de schraalste 1.9TDIquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, hoeveel moet je bijbetalen voor die A3 (zie boven) ?
MX5 is geschorst nu, tot april ofzo, heb ik mooi de tijd om te sparen voor een Greddy kitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
En áls je een MR2 neemt wil je natuurlijk een Amerikaanse of Japanse turbo uitvoering
Die zijn rond de 30.000 Euro.quote:
Die berekeningen kun je zo helaas niet maken, het verschilt namelijk nogal per merk. Ford en Renault zijn veruit het goedkoopste, alles van VAG is zo'n 50¤-100¤ in de maand duurder voor autos met dezelfde catalogus waarde. Er wordt verder gegeken naar leasetermijn en km's per jaar. Bij mij 54 maandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die zijn rond de 30.000 Euro.
Dus eentje van 42.000 Euro kost 12.000 meer. Dat is 500 per maand extra over 24 maanden. Of hoe berekenen ze zoiets eigenlijk?
Ik was trouwens de 3.2 Quattro even vergeten. Die is "ietsje" sneller.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |