abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31290586
Ts begint nog niet,..
*lol*

Maar ik ben razend benieuwd naar alle bezopen blunders die je gemaakt hebt, tijdens avondjes stappen, in kontakt met anderen, in woedende buien, in verdriet en ellende, of omdat iemand lullig tegen je deed, bv.
Kom op barst los, en ''bezopen'' geldt idem voor mensen die 'straf' blowen natuurlijk
Dus echt de verhalen die je na jaren nog verteld bij verjaardagsfeestjes etc..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31290647
*chips pakt*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31290682
*Bier pakt*
ik ga even wat bezopen blunders maken
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:29:07 #4
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_31290687
Op de terugweg.

Vriend van me heeft wat ingebeelde problemen met z'n voorwiel, iets dat op zich al hilarisch was, alleen op een gegeven moment besloot hij het probleem al rijdend met een paar fikse trappen te verhelpen. Alleen bij de tweede poging al schiet z'n voet tussen een spaak en de voorvork. Wat een geweldige bijna-salto was dat!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_31290930
We waren een keer dronken op de fiets. Je had toen van die palen naast de weg staan, waardoor je kon zien waar het fietspad was. Dus ik besloot maar tegen een paal aan te trappen. Toen kwam de meesterlijke ontdekking dat die palen buigzaam waren en weer terug schoten naar boven. Langs de hele weg schopte iedereen tegen die palen aan. Een maat van mij was toen aan de beurt, hij ging heel hard versnellen en schopte die paal toen. Bleek die paal vast te zitten, waardoor hij een gigantische smack maakte zoals alleen een acrobaat kon doen
pi_31291303
Gister nog geknuffelt met een fietspad, en even later ondervonden we de hilariteit van het antwoord op de vraag: "Waarom zitten we hier?"
pi_31292004
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
We waren een keer dronken op de fiets. Je had toen van die palen naast de weg staan, waardoor je kon zien waar het fietspad was. Dus ik besloot maar tegen een paal aan te trappen. Toen kwam de meesterlijke ontdekking dat die palen buigzaam waren en weer terug schoten naar boven. Langs de hele weg schopte iedereen tegen die palen aan. Een maat van mij was toen aan de beurt, hij ging heel hard versnellen en schopte die paal toen. Bleek die paal vast te zitten, waardoor hij een gigantische smack maakte zoals alleen een acrobaat kon doen

Ik zie het al helemaal voor me
pi_31292045
Tvp.
pi_31330544
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tvp.
Nu met transparante user-icon!
pi_31330631
Voornamelijk wat valpartijen op weg naar huis. Voor de rest niet veel spannends.
pi_31330662
We fietsten na een aantal biertjes te hebben genuttigd bij een vriend thuis richting het centrum. Toen werden we aangehouden, omdat we geen licht op hadden. Dus die politie vraagt: "Werkt jullie licht niet?" Een vriend van me had zijn dynamo niet op zijn wiel, dus deed hem erop. Toen tilde hij het achterwiel op en ging er aan draaien. Hij zo: "Nee, mijn licht doet het niet". Daarna hebben we een kwartier dubbel gelegen om de reactie van die agent, wat helaas werd verpest door een boete van 15 euro .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31330988
Bij ons in 't dorp gaat de roddel dat de "dorpsagent" een keer enorm zat op een kratje achter een paard is gevonden. Op zich al leuk genoeg..
Nu was een vriend van mij zo zat dat hij besloot dat het tijd was om eens te vragen of dat nu echt gebeurd was. Hij dus naar die agent toe: "Zeg Klaas, is het nu echt waar dat jij een keer een paard hebt geneukt?" Je had het gezicht van die agent moeten zien. Veel verder dan: "Je moet zelf maar weten wat je daarvan gelooft." kwam hij toen niet meer! En echt vriendelijk was hij de weken daarna ook al niet meer...

Vooralsnog gaan we er dus maar gewoon van uit dat het echt gebeurd is!
Uhm...
pi_31330996
Gewoon heel chill en bezopen de sloot in fietsen
pi_31331028
teeveepee!
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:39 #15
85271 Soap
Highly flammable
pi_31332714
Ik fiets samen met een vriend van me naar huis en we rijden op een smal fietspad.
Op een gegeven moment zie ik dat een brommer onze kant op komt rijden en ik raak dus helemaal in paniek en zie m'n leven al aan me voorbij flitsen. Ik reed aan de buitenkant dus ik duw die vriend van me die dus naast me reed de berm in waarna hij dus ontiegelijk hard op z'n muil gaat. Helaas was mijn inschattingsvermogen dusdanig verdwenen dat ik niet had gezien dat de brommer nog 20 meter voor ons rustig naar rechts afslaat.
pi_31333160
Lekker avondje stappen en zuipen in barretjes en discotheken zou het moeten worden...

We waren eerst met de trein naar amsterdam gegaan, en zouden denk ik de taxi terug moeten pakken dan...Afijn, wij lekker zuipen, verschillende toko's binnen gestapt, allemaal lachen enzo, op een gegeven moment gingen we ergens naar binnen, betaalde 5 euro entree, en begonnen te zuipen aan de bar (flugels... , ik weet, Br33z@h...) Hadden we met de uitsmijter afgesproken dat we om het rondje betaalden, en een torentje van bierviltjes en flugels zouden maken. Bij 6 hoog (staand) zou hij een groot rondje geven...Wij moesten dus inene 30 euro gaan betalen, waren we falikant tegen, want zoveel hadden we ten eerste nieteens meer, en ten tweede, hij zou ook betalen! niet dus...kwam er een uitsmijter naar ons toe, die zegt: Jongens, loop ff met mij mee...wij bang dat we helemaal de SH!T in geschopt zouden worden...zet hij ons er uit, niets moeten betalen

Volgende kroeg in! Kwamen vrienden van ons tegen, rond een uurtje of 2, straal bezopen al! afijn, we zijn nog ff verder gegaan, op een gegeven moment mogen we met hun mee naar zaandam rijden, een stuk dichter bij huis...Daar nog eventjes gezopen, rond 5 uur willen wij naar huis gaan...Echter het leuke was...wij dachten dat we met mijn fiets waren...dus ik sleuteltje proberen op fietsen, geen succes, terwijl ik dat probeerde, stond die vriend van me fietsen van de brug af te flikkeren...stuk of 5 keer hoorde ik het water plonzen

eindelijk EEN fiets gevonden, waar het sleuteltje in zat...naar huis "fietsen" zwaar vaak op ons bek gegaan, helemaal open gelegen...ghehe...

Memoriabele nacht...
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:20:28 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_31339753
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.

Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen
Leuke knul: "You wanna go out for some breakfast?"
Ik: "Well, I usually go to bed first"

De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.

Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:41:49 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31340228
Met mijn baas die bij mij achterop de fiets sprong in een plantenbak met stekelstruiken terecht komen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31352533
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef Leandra het volgende:
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.

Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen

De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.

Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
Uhm...
pi_31352574
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef Leandra het volgende:

Whehehe
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_31361966
ik viel flauw, plat op mijn buik net voor mijn trap.

mijn WC is beneden en ik was boven. ik was net op tijd bij het toilet of ik had mijn studiootje ondergekotst.

dat zal me leren, 4 pure pisang binnen te kappen.
Werewolf
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:01:39 #22
126917 Slangemans
Créature de cerror
pi_31362343
Na een nacht flink zuipen vond ik het nodig nog een laatste biertje te nemen en effe bij te komen van de hele nacht. Uiteraard viel ik hierbij in slaap op de bank. Ik werd wakker omdat ik moest pissen. Ik stond dus op en liep richting wc met mijn zatte hoofd, maar ipv de deur te nemen liep ik richting de muur. Ik liep tegen iets aan naar wat ik aannam de wc was, en viel al pissend in weer in slaap. Ik werd wakker mer een paar grote knallen en de scherpe geur van verbrande draden in mijn neus. Ik had mijn TV doodgepist.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:20 #23
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_31362677
* Tu5 twee weken geleden met z'n dronken harses een stoeprand over het hoofd gezien heeft...

Zit nu nog steeds meteen gebroken arm en gips tot over me elleboog...

Kon trouwens op de avond zelf nog wel jointjes draaien en bier vasthouden..
Hoogbevaagd
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:02:16 #24
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_31363948
dribbel is een keer al kotsend (nadat ik hem met een schaterlach had verraden ) de uitgang gewezen in snollywood
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_31364111
Ik val nooit van de fiets op de terugweg, de politie brengt me altijd .
Want omdat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')