Lekker avondje stappen en zuipen in barretjes en discotheken zou het moeten worden...
We waren eerst met de trein naar amsterdam gegaan, en zouden denk ik de taxi terug moeten pakken dan...Afijn, wij lekker zuipen, verschillende toko's binnen gestapt, allemaal lachen enzo, op een gegeven moment gingen we ergens naar binnen, betaalde 5 euro entree, en begonnen te zuipen aan de bar (flugels...
![]()
, ik weet, Br33z@h...) Hadden we met de uitsmijter afgesproken dat we om het rondje betaalden, en een torentje van bierviltjes en flugels zouden maken. Bij 6 hoog (staand) zou hij een groot rondje geven...Wij moesten dus inene 30 euro gaan betalen, waren we falikant tegen, want zoveel hadden we ten eerste nieteens meer, en ten tweede, hij zou ook betalen! niet dus...kwam er een uitsmijter naar ons toe, die zegt: Jongens, loop ff met mij mee...wij bang dat we helemaal de SH!T in geschopt zouden worden...zet hij ons er uit, niets moeten betalen
Volgende kroeg in! Kwamen vrienden van ons tegen, rond een uurtje of 2, straal bezopen al! afijn, we zijn nog ff verder gegaan, op een gegeven moment mogen we met hun mee naar zaandam rijden, een stuk dichter bij huis...Daar nog eventjes gezopen, rond 5 uur willen wij naar huis gaan...Echter het leuke was...wij dachten dat we met mijn fiets waren...dus ik sleuteltje proberen op fietsen, geen succes, terwijl ik dat probeerde, stond die vriend van me fietsen van de brug af te flikkeren...stuk of 5 keer hoorde ik het water plonzen
![]()
eindelijk
EEN fiets gevonden, waar het sleuteltje in zat...naar huis "fietsen" zwaar vaak op ons bek gegaan, helemaal open gelegen...ghehe...
Memoriabele nacht...