quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
We waren een keer dronken op de fiets. Je had toen van die palen naast de weg staan, waardoor je kon zien waar het fietspad was. Dus ik besloot maar tegen een paal aan te trappen. Toen kwam de meesterlijke ontdekking dat die palen buigzaam waren en weer terug schoten naar boven. Langs de hele weg schopte iedereen tegen die palen aan. Een maat van mij was toen aan de beurt, hij ging heel hard versnellen en schopte die paal toen. Bleek die paal vast te zitten, waardoor hij een gigantische smack maakte zoals alleen een acrobaat kon doen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tvp.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef Leandra het volgende:
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.
Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen
Leuke knul: "You wanna go out for some breakfast?"
Ik: "Well, I usually go to bed first"
De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"![]()
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.
Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.
Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen
De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"![]()
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.
Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
*ril*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef sararaats het volgende:
dat zal me leren, 4 pure pisang binnen te kappen.
zie hem nu pasquote:
whehehehequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef Fok_you het volgende:
dribbel is een keer al kotsend (nadat ik hem met een schaterlach had verraden) de uitgang gewezen in snollywood
![]()
nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BrauN het volgende:
Ik zat een keer op een verjaardag bier te drinken, moest ik ineens een boer laten!
Ik zal maar zwijgen over die ene keer dat ik een flesje bier openmaakte en het er bíjna overschuimde!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen over die ene keer dat ik een flesje bier openmaakte en het er bíjna overschuimde!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Middagje strafwerk voor biologie. Ik en een vriend moesten bij een vogelhut weegbree gaan tellen op een vierkante meter.
Flesje port mee.
Ik kon tekenen, dus ik zou de verschillende soorten weegbree wel eens even schetsen.
Naarmate je verder bladert in ons verslag zie je hoe mijn schetsen steeds kleuterachtiger worden ("weegbree met stekels").
Zelf nog niks door. Op de fiets pas erachter komen dat we allebei in kennelijke staat verkeren. BOTS! Verder moeten op één fiets (volgende ochtend ontdekte ik pas dat de helft van mijn spaken er ook uit hing en er een enorme slag in zat).
Onderweg moest ik nog wel iets verzinnen voor het eten. Ik besloot dat ik de kamer in zou komen, rustig vertellen dat ik al bij de Mac was geweest en nu huiswerk ging maken.
De praktijk: mezelf half vallend door de deur heen wurgen en keihard HALLOOOOO!!!![]()
![]()
gillen. (Gevolgd door mijn gebruikelijke dronken boodschap "ik wil alleen maar dat jullie gelukkig worden!")
Mn moeder heeft me maar in bed gestopt (was 14 of 15).
Mijn vriend was het nog erger vergaan, echter.
Hij was bij thuiskomst ("Ik ben een beetje ziek") vol op zijn bek gegaan voor het hele gezin aan den dis, door zijn pa onder de douche gezet ("Jij bent helemaal niet ziek, jij bent verdomme dronken!"), zwarte koffie en hij mocht zo door zijn foldertjes gaan lopen, zwalkend en wel.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Sadar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een oom van mij was ooit eens na een avondje zuipen zo bezopen dat hij van z'n fiets was gevallen.
De volgende dag bij de dokter kwam hij er achter dat hij allebei z'n polsen had gebroken, waarop hij reageerde: "Ik dacht al, wat zat dat stuur los"![]()
Ghehehe, mijn zusje had ook een keer een dergelijke stunt waar je U tegen zegt, alleen werd zij stomdronken door mijn vader van een vierbaans autoweg gehaald waar ze doodleuk voor de stoplichten stond te wachten (en lallen).quote:Zelf ooit eens met 2 vrienden van een rotonde gehaald door de politie (en er zonder boete vanaf komen)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Sadar het volgende:
[..]
"Ik dacht al, wat zat dat stuur los"![]()
Laat me raden...jij bent of onder de 16, of hebt geen uitgaans leven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
na een avond stappen en bier zuipen gingen we naar huis toe, zegt een vriendin van me tegen me
"normaal ben ik gevaarlijk op de fiets, maar nu helemaal! want nu heb ik wat op*
fietst 2 meter
gaat keihard onderuit! wij lachen als een gek, en later nog is
mijn persoonlijke, kotsen
Lekker warm geslapen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:23 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
een keer in kijkduin heb ik zoveel drank gehad dat ik echt te dronken was. toen ben ik alleen naar ons huisje dat we gehuurd hadden voor de vakantie gelopen en toen heb ik heel het 2 persoonsbed ondergekotst en ben ik d'r in blijven slapen.
heb in zo'n zelfde huisje ook ooit al eens tot 10 cm vanaf m'n vriendin de hele bende onder genekt.
zuipen is verdomde mooi werk
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef AnthonyZeus het volgende:
De week erna waren we weer bezig, kwam het hele bureau (dat was dus aan de overkant) eventjes kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |