Op een soort open dag van een dansschool, gingen ik, me ex en een vriend van me maar es kijken
een collega van ons kreeg daar lessen en het leek ons wel vermakelijk dat een keer te zien..
de baco's waren heel erg goedkoop, maar erg slap.. dus vroegen we op een gegeven moment maar om dubbele bacardi met een pislaagje cola, zodat er tenminste een flinke kick in zit...
na een paar van die krengen gedronken te hebben moest ik een boer laten..
ik voelde me niet misselijk ofzo en was vrolijk aan het kletsen met een (erg leuk) meisje totdat het gebeurd..
dat kleine onschuldige beetje luchtvrijlating (boertje) ontaarde in een ware nachtmerrie die de hele tafel bedekte met meurende kots..
ik schaamde me dood natuurlijk en was em maar snel gesmeerd en me ex (toen al) ging maar vlug mee op de brommer naar huis..
het enige probleem was dat het een beetje geregend had en me achterband van mijn (reeds overleden) cita nogal zacht was... dus door elke bocht of rotonde die ik nam, begon dat hysterische wijf achterop te gillen alsof ik niet kon rijden..
2 a 3 meter voor mijn huis zit een drempel en zij was ervan overtuigd dat ik veel te hard erop afreed en dat we zeker zouden vallen,,,..
het moment dat we de drempel opgaan springt ze eraf waardoor me brommertje bijna verticaal stond.. ik wist hem nog te houden, maar toen mijn voorwiel weer naar beneden kwam, landde die volop een heel klein spekglad putje,.. *slip****KNAL!*
vol met mijn bakkes over de grond,.. stuur verbogen, een snee in mijn wenkbrauw (nog litteken
![]()
) een schaafwond over mijn hele linkerkant van mijn gezicht.. ( *au* )
----
een andere keer.. ik en een vriend komen uit een kroeg na gezellig gedronken te hebben..
terwijl ik onderweg een tippie voor ons jointje aan het draaien bent, laat ik hem ineens vallen.
dus rustig buk ik voorover om hem op te pakken en dan gebeurd het....
Ik was het biertje vergeten die ik in mijn binnenzak had gestopt 'voor onderweg'
![]()
volgende dag maar mijn jas in de was gedaan om van die vreselijke bierlucht af te komen...