abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31290586
Ts begint nog niet,..
*lol*

Maar ik ben razend benieuwd naar alle bezopen blunders die je gemaakt hebt, tijdens avondjes stappen, in kontakt met anderen, in woedende buien, in verdriet en ellende, of omdat iemand lullig tegen je deed, bv.
Kom op barst los, en ''bezopen'' geldt idem voor mensen die 'straf' blowen natuurlijk
Dus echt de verhalen die je na jaren nog verteld bij verjaardagsfeestjes etc..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31290647
*chips pakt*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31290682
*Bier pakt*
ik ga even wat bezopen blunders maken
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:29:07 #4
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_31290687
Op de terugweg.

Vriend van me heeft wat ingebeelde problemen met z'n voorwiel, iets dat op zich al hilarisch was, alleen op een gegeven moment besloot hij het probleem al rijdend met een paar fikse trappen te verhelpen. Alleen bij de tweede poging al schiet z'n voet tussen een spaak en de voorvork. Wat een geweldige bijna-salto was dat!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_31290930
We waren een keer dronken op de fiets. Je had toen van die palen naast de weg staan, waardoor je kon zien waar het fietspad was. Dus ik besloot maar tegen een paal aan te trappen. Toen kwam de meesterlijke ontdekking dat die palen buigzaam waren en weer terug schoten naar boven. Langs de hele weg schopte iedereen tegen die palen aan. Een maat van mij was toen aan de beurt, hij ging heel hard versnellen en schopte die paal toen. Bleek die paal vast te zitten, waardoor hij een gigantische smack maakte zoals alleen een acrobaat kon doen
pi_31291303
Gister nog geknuffelt met een fietspad, en even later ondervonden we de hilariteit van het antwoord op de vraag: "Waarom zitten we hier?"
pi_31292004
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
We waren een keer dronken op de fiets. Je had toen van die palen naast de weg staan, waardoor je kon zien waar het fietspad was. Dus ik besloot maar tegen een paal aan te trappen. Toen kwam de meesterlijke ontdekking dat die palen buigzaam waren en weer terug schoten naar boven. Langs de hele weg schopte iedereen tegen die palen aan. Een maat van mij was toen aan de beurt, hij ging heel hard versnellen en schopte die paal toen. Bleek die paal vast te zitten, waardoor hij een gigantische smack maakte zoals alleen een acrobaat kon doen

Ik zie het al helemaal voor me
pi_31292045
Tvp.
pi_31330544
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tvp.
Nu met transparante user-icon!
pi_31330631
Voornamelijk wat valpartijen op weg naar huis. Voor de rest niet veel spannends.
pi_31330662
We fietsten na een aantal biertjes te hebben genuttigd bij een vriend thuis richting het centrum. Toen werden we aangehouden, omdat we geen licht op hadden. Dus die politie vraagt: "Werkt jullie licht niet?" Een vriend van me had zijn dynamo niet op zijn wiel, dus deed hem erop. Toen tilde hij het achterwiel op en ging er aan draaien. Hij zo: "Nee, mijn licht doet het niet". Daarna hebben we een kwartier dubbel gelegen om de reactie van die agent, wat helaas werd verpest door een boete van 15 euro .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31330988
Bij ons in 't dorp gaat de roddel dat de "dorpsagent" een keer enorm zat op een kratje achter een paard is gevonden. Op zich al leuk genoeg..
Nu was een vriend van mij zo zat dat hij besloot dat het tijd was om eens te vragen of dat nu echt gebeurd was. Hij dus naar die agent toe: "Zeg Klaas, is het nu echt waar dat jij een keer een paard hebt geneukt?" Je had het gezicht van die agent moeten zien. Veel verder dan: "Je moet zelf maar weten wat je daarvan gelooft." kwam hij toen niet meer! En echt vriendelijk was hij de weken daarna ook al niet meer...

Vooralsnog gaan we er dus maar gewoon van uit dat het echt gebeurd is!
Uhm...
pi_31330996
Gewoon heel chill en bezopen de sloot in fietsen
pi_31331028
teeveepee!
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:39 #15
85271 Soap
Highly flammable
pi_31332714
Ik fiets samen met een vriend van me naar huis en we rijden op een smal fietspad.
Op een gegeven moment zie ik dat een brommer onze kant op komt rijden en ik raak dus helemaal in paniek en zie m'n leven al aan me voorbij flitsen. Ik reed aan de buitenkant dus ik duw die vriend van me die dus naast me reed de berm in waarna hij dus ontiegelijk hard op z'n muil gaat. Helaas was mijn inschattingsvermogen dusdanig verdwenen dat ik niet had gezien dat de brommer nog 20 meter voor ons rustig naar rechts afslaat.
pi_31333160
Lekker avondje stappen en zuipen in barretjes en discotheken zou het moeten worden...

We waren eerst met de trein naar amsterdam gegaan, en zouden denk ik de taxi terug moeten pakken dan...Afijn, wij lekker zuipen, verschillende toko's binnen gestapt, allemaal lachen enzo, op een gegeven moment gingen we ergens naar binnen, betaalde 5 euro entree, en begonnen te zuipen aan de bar (flugels... , ik weet, Br33z@h...) Hadden we met de uitsmijter afgesproken dat we om het rondje betaalden, en een torentje van bierviltjes en flugels zouden maken. Bij 6 hoog (staand) zou hij een groot rondje geven...Wij moesten dus inene 30 euro gaan betalen, waren we falikant tegen, want zoveel hadden we ten eerste nieteens meer, en ten tweede, hij zou ook betalen! niet dus...kwam er een uitsmijter naar ons toe, die zegt: Jongens, loop ff met mij mee...wij bang dat we helemaal de SH!T in geschopt zouden worden...zet hij ons er uit, niets moeten betalen

Volgende kroeg in! Kwamen vrienden van ons tegen, rond een uurtje of 2, straal bezopen al! afijn, we zijn nog ff verder gegaan, op een gegeven moment mogen we met hun mee naar zaandam rijden, een stuk dichter bij huis...Daar nog eventjes gezopen, rond 5 uur willen wij naar huis gaan...Echter het leuke was...wij dachten dat we met mijn fiets waren...dus ik sleuteltje proberen op fietsen, geen succes, terwijl ik dat probeerde, stond die vriend van me fietsen van de brug af te flikkeren...stuk of 5 keer hoorde ik het water plonzen

eindelijk EEN fiets gevonden, waar het sleuteltje in zat...naar huis "fietsen" zwaar vaak op ons bek gegaan, helemaal open gelegen...ghehe...

Memoriabele nacht...
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:20:28 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_31339753
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.

Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen
Leuke knul: "You wanna go out for some breakfast?"
Ik: "Well, I usually go to bed first"

De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.

Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:41:49 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31340228
Met mijn baas die bij mij achterop de fiets sprong in een plantenbak met stekelstruiken terecht komen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31352533
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef Leandra het volgende:
Woonde in Florida en was samen met een (NL) vriendin een avondje uit in de nachtclub waar we wel vaker kwamen.

Het is tegen sluitingstijd (uur of 5 dus) en we staan met twee leuke jongens te babbelen

De woorden waren amper m'n mond uit en ik realiseerde me direct wat ik zojuist voorgesteld had... dus ik draai me om naar vriendin en zeg "Moon........ raad eens wat ik nou gezegd heb"
Knullemans lag dubbel en begreep gelukkig dat mijn opmerking absoluut niet als uitnodiging bedoeld was.

Dit had me in het Nederlands overigens net zo goed kunnen overkomen, ik maak nou eenmaal zulke opmerkingen...
Uhm...
pi_31352574
quote:

Whehehe
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_31361966
ik viel flauw, plat op mijn buik net voor mijn trap.

mijn WC is beneden en ik was boven. ik was net op tijd bij het toilet of ik had mijn studiootje ondergekotst.

dat zal me leren, 4 pure pisang binnen te kappen.
Werewolf
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:01:39 #22
126917 Slangemans
Créature de cerror
pi_31362343
Na een nacht flink zuipen vond ik het nodig nog een laatste biertje te nemen en effe bij te komen van de hele nacht. Uiteraard viel ik hierbij in slaap op de bank. Ik werd wakker omdat ik moest pissen. Ik stond dus op en liep richting wc met mijn zatte hoofd, maar ipv de deur te nemen liep ik richting de muur. Ik liep tegen iets aan naar wat ik aannam de wc was, en viel al pissend in weer in slaap. Ik werd wakker mer een paar grote knallen en de scherpe geur van verbrande draden in mijn neus. Ik had mijn TV doodgepist.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:20 #23
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_31362677
* Tu5 twee weken geleden met z'n dronken harses een stoeprand over het hoofd gezien heeft...

Zit nu nog steeds meteen gebroken arm en gips tot over me elleboog...

Kon trouwens op de avond zelf nog wel jointjes draaien en bier vasthouden..
Hoogbevaagd
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:02:16 #24
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_31363948
dribbel is een keer al kotsend (nadat ik hem met een schaterlach had verraden ) de uitgang gewezen in snollywood
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_31364111
Ik val nooit van de fiets op de terugweg, de politie brengt me altijd .
Want omdat.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:28:20 #26
97079 Jeff89
Conquer All
pi_31364492
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef sararaats het volgende:

dat zal me leren, 4 pure pisang binnen te kappen.
*ril*

Ik word al misselijk van alleen al het idee... Van die smerige zoete bende, en dan ook nog 4 glazen...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:28:26 #27
128516 Fok_you
pi_31364494
ik heb het wel eens geflikt dat er 2 maatjes kwamen pitten (nee ben geen poot! ) vervolgens viel de wodka in combi met kanon zo kut dat ze me naar bed hebben gestuurd terwijl zij nog niet wisten waar matrassen vandaan moesten komen enzo, hebben op bank geslapen ofzo.... om vervolgens de volgende ochtend te vragen wie er in de wc heeft gekotst..... dat bleek ik dus te zijn geweest, na dat ik bij mijn 4e poging eindelijk de huiskamer uit was gekomen (1e 3x bleken op mijn neus en/of voorhoofd te zijn beland )

okay ik kan niet vertellen, wie schrijft het even beter voor me op, het was echt grappig, serieus (of dat dacht ik in ieder geval na weer wat kanonnetjes )
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:30:06 #28
128516 Fok_you
pi_31364542
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef Slangemans het volgende:

[...]
zie hem nu pas
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:08:35 #29
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_31368423
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef Fok_you het volgende:
dribbel is een keer al kotsend (nadat ik hem met een schaterlach had verraden ) de uitgang gewezen in snollywood
whehehehe
lijer ik wou het posten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:17:48 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31370888
Ik zat een keer op een verjaardag bier te drinken, moest ik ineens een boer laten!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:32:39 #31
125915 Dribbel_
pi_31371416
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BrauN het volgende:
Ik zat een keer op een verjaardag bier te drinken, moest ik ineens een boer laten!
niet
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:32:54 #32
125915 Dribbel_
pi_31371429
Held
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:45:29 #33
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31371911
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Held
Ik zal maar zwijgen over die ene keer dat ik een flesje bier openmaakte en het er bíjna overschuimde!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:04:49 #34
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_31379239
Ik was een keer dronken en toen liet ik een patatje op mn broek vallen!
Mét mayo eraan
Laat die shit een les zijn
pi_31379417
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik zal maar zwijgen over die ene keer dat ik een flesje bier openmaakte en het er bíjna overschuimde!
NEEEE!

Ik heb wel eens een beirtje omver gestoten
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:14:30 #36
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_31379456
ik val best vaak van mijn fietsje als ik zat ben
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:40:35 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31384425
quote:

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:20:15 #38
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_31385332
fietste met 2 kameraden van 1 discotheek naar de ander. 1 v.d. kameraden bedacht dat ie moest pissen en stapte af. Ik en de andere kameraad fietsten verder totdat we op het idee kwamen om te gaan vallen. Ik fiets de berm in en val in de struiken maar de ander valt midden op de weg. Ondertussen was de pisser klaar en besloot flink hard achter ons aan te fietsen omdat ie geen lichten meer zag in de verte. Hij fietst met volle vaart over de fiets die midden op de weg ligt en maakt een sprong van een meter of 2. Resultaat? 1 dubbelgeklapt wiel en 2 bloedende handen vol sneeen en stukjes grind
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:27:37 #39
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31385514
Naast wat gewone valpartijen, rare aanvaringen en een vriend van mij die kroos in een slootje aanzag voor gras was dit wel een erge:

Kampioen geworden die avond, onder de douche aardig wat bier, coebergh, boswandeling genuttigd! Teruggefietst naar eigen sporthal, pitcher bier de man en nog wat boswandeling en een baco! Toen vonden we het een goed idee om nog ff naar een tent te gaan om het daar te vieren! Perfect, ik naar mn fiets, slot eraf en wil erop stappen maar verlies mn evenwicht en val zo met fiets en al om (naar de kant waar ik mijn been opzwiepte om op te stappen, zie je het plaatje??!)
Plat op me bek en zeker een week een schaafwond op mn wang gehad aangezien ik niet in staat was mn val te breken..

mooi topic is het niet tijd dat TS nu ook wat vertelt?!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:29:44 #40
pi_31385559
op de terugweg van de discotheek besluiten dat het leuk is om onder door de droge sloot te fietsen. Ik voorop en 3 anderen achter mij. Tot de sloot ineens ophield en ik eerst een flinke smakkert over m'n stuur maak en er dan ook nog eens 3 mensen over me heen fietsen. Mooie winkelhaak in m'n broek
pi_31386081
Middagje strafwerk voor biologie. Ik en een vriend moesten bij een vogelhut weegbree gaan tellen op een vierkante meter.
Flesje port mee.
Ik kon tekenen, dus ik zou de verschillende soorten weegbree wel eens even schetsen.
Naarmate je verder bladert in ons verslag zie je hoe mijn schetsen steeds kleuterachtiger worden ("weegbree met stekels").
Zelf nog niks door. Op de fiets pas erachter komen dat we allebei in kennelijke staat verkeren. BOTS! Verder moeten op één fiets (volgende ochtend ontdekte ik pas dat de helft van mijn spaken er ook uit hing en er een enorme slag in zat).
Onderweg moest ik nog wel iets verzinnen voor het eten. Ik besloot dat ik de kamer in zou komen, rustig vertellen dat ik al bij de Mac was geweest en nu huiswerk ging maken.
De praktijk: mezelf half vallend door de deur heen wurgen en keihard HALLOOOOO!!! gillen. (Gevolgd door mijn gebruikelijke dronken boodschap "ik wil alleen maar dat jullie gelukkig worden!")
Mn moeder heeft me maar in bed gestopt (was 14 of 15).

Mijn vriend was het nog erger vergaan, echter.
Hij was bij thuiskomst ("Ik ben een beetje ziek") vol op zijn bek gegaan voor het hele gezin aan den dis, door zijn pa onder de douche gezet ("Jij bent helemaal niet ziek, jij bent verdomme dronken!"), zwarte koffie en hij mocht zo door zijn foldertjes gaan lopen, zwalkend en wel.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31386261
2 vrienden van mij kwamen langs om wat te zuipen...1tje had het geweldige idee om naar 1 of ander kutfeest te gaan...prima, beetje alto's uitlachen enzo (Goed vermaak trouwens). 1 van de 2 had Wodka Bitter lemon gehaald, en de andere Graanjenever...met ze 3en de wodka opgezopen, en een beetje stapvoets met graanjenever begonnen (puur..). Slecht idee om daar tussendoor ook nog een stuk of 5 bier te zuipen...

Vrienden van mij komen na een uurtje bij me terug (ik was praten met een wijf). Ze zien dat de graanjenever bijna op is...hun schelden op mij van heb je het laten vallen ofzo?! Neen, opgezupen!!

Afijn, even later moest ik dus kotsen als een idioot, Ik wou over een randje heen kotsen, wat afliep...wat dus resulteerde in kots wat terugliep, op mijn shirt/jas/broek/schoenen....Kan je het voorstellen?

Ik naar huis gaan, ketting er af, toch proberen te fietsen, gaat niet, krijgt geen vaart, continue op me bek...op een gegeven moment lag ik in de kreukels voor een winkel, komt een vent langs en zegt: Ik zou maar eens naar huis gaan! ik zeg (schijnt hoor..) terug: "Dat lijkt me misschien beter jah".

Vanaf die winkel naar huis herinner ik me niet meer...en dat is nog ongeveer 15 minuten fietsen(!!!).
pi_31386889
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Middagje strafwerk voor biologie. Ik en een vriend moesten bij een vogelhut weegbree gaan tellen op een vierkante meter.
Flesje port mee.
Ik kon tekenen, dus ik zou de verschillende soorten weegbree wel eens even schetsen.
Naarmate je verder bladert in ons verslag zie je hoe mijn schetsen steeds kleuterachtiger worden ("weegbree met stekels").
Zelf nog niks door. Op de fiets pas erachter komen dat we allebei in kennelijke staat verkeren. BOTS! Verder moeten op één fiets (volgende ochtend ontdekte ik pas dat de helft van mijn spaken er ook uit hing en er een enorme slag in zat).
Onderweg moest ik nog wel iets verzinnen voor het eten. Ik besloot dat ik de kamer in zou komen, rustig vertellen dat ik al bij de Mac was geweest en nu huiswerk ging maken.
De praktijk: mezelf half vallend door de deur heen wurgen en keihard HALLOOOOO!!! gillen. (Gevolgd door mijn gebruikelijke dronken boodschap "ik wil alleen maar dat jullie gelukkig worden!")
Mn moeder heeft me maar in bed gestopt (was 14 of 15).

Mijn vriend was het nog erger vergaan, echter.
Hij was bij thuiskomst ("Ik ben een beetje ziek") vol op zijn bek gegaan voor het hele gezin aan den dis, door zijn pa onder de douche gezet ("Jij bent helemaal niet ziek, jij bent verdomme dronken!"), zwarte koffie en hij mocht zo door zijn foldertjes gaan lopen, zwalkend en wel.

Een oom van mij was ooit eens na een avondje zuipen zo bezopen dat hij van z'n fiets was gevallen.
De volgende dag bij de dokter kwam hij er achter dat hij allebei z'n polsen had gebroken, waarop hij reageerde: "Ik dacht al, wat zat dat stuur los"

Zelf ooit eens met 2 vrienden van een rotonde gehaald door de politie (en er zonder boete vanaf komen )
pi_31401698
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Sadar het volgende:

[..]

Een oom van mij was ooit eens na een avondje zuipen zo bezopen dat hij van z'n fiets was gevallen.
De volgende dag bij de dokter kwam hij er achter dat hij allebei z'n polsen had gebroken, waarop hij reageerde: "Ik dacht al, wat zat dat stuur los"
quote:
Zelf ooit eens met 2 vrienden van een rotonde gehaald door de politie (en er zonder boete vanaf komen )
Ghehehe, mijn zusje had ook een keer een dergelijke stunt waar je U tegen zegt, alleen werd zij stomdronken door mijn vader van een vierbaans autoweg gehaald waar ze doodleuk voor de stoplichten stond te wachten (en lallen).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:28:59 #45
pi_31402428
collage van me is een keer met 2 auto's naar duitsland gereden om te gaan zwemmen. Besloten ze een rotonde in tegengestelde richting te nemen. Worden ze klemgereden door een politieauto die van de andere kant kwam
bleken ze ook nog eens een te hoog promillage in hun bloed te hebben van de vorige avond
pi_31403991
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Sadar het volgende:

[..]

"Ik dacht al, wat zat dat stuur los"

WHAHAHAHAHAHA, ik schiet hier gewoon hardop in de lach op het werk

donderdag 13 oktober 2005 @ 13:07:36 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_31407553
na een avond stappen en bier zuipen gingen we naar huis toe, zegt een vriendin van me tegen me
"normaal ben ik gevaarlijk op de fiets, maar nu helemaal! want nu heb ik wat op*
fietst 2 meter
gaat keihard onderuit! wij lachen als een gek , en later nog is

mijn persoonlijke, kotsen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:14:02 #48
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_31407723
met me kop vast tussen de bank zitten, toen ik daar was weggetrokken hing ik tegen een gast aan, kwam de pa van 1 van de anderen binnenstuiteren, die was wat nodig ofzo, zegt die gast waar ik tegenaan hang: "Wij zijn geen homovriendjes hoor" Laat het nu zijn dat die pa nogal gristelijk is
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_31407771
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
na een avond stappen en bier zuipen gingen we naar huis toe, zegt een vriendin van me tegen me
"normaal ben ik gevaarlijk op de fiets, maar nu helemaal! want nu heb ik wat op*
fietst 2 meter
gaat keihard onderuit! wij lachen als een gek , en later nog is

mijn persoonlijke, kotsen
Laat me raden...jij bent of onder de 16, of hebt geen uitgaans leven?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:23:04 #50
pi_31407950
een keer in kijkduin heb ik zoveel drank gehad dat ik echt te dronken was. toen ben ik alleen naar ons huisje dat we gehuurd hadden voor de vakantie gelopen en toen heb ik heel het 2 persoonsbed ondergekotst en ben ik d'r in blijven slapen.

heb in zo'n zelfde huisje ook ooit al eens tot 10 cm vanaf m'n vriendin de hele bende onder genekt.
zuipen is verdomde mooi werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')