quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet![]()
Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan![]()
In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...
3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...
Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Niet, die deden wijquote:
Er zat zeker een bom in?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.![]()
je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Niet, die deden wij![]()
Ik gokte zo maar al dat er meer deze zouden gedaan hebben. Dit is wel een bekende dus ja
Dat weet ik niet meer...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !
ofzoiets
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef Topmaat het volgende:
Kan je mijn musical ook even zoeken... en als je die van mij niet wilt zoeken, wil je die van je zusje dan even zoeken?
Het spoor van bijster.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik vraag morgen wel aan mn zusje hoe die musical heette
komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan![]()
In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...
Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
JUISTquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?
correctquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:
[..]
JUISTDie detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
Ja zou goed kunnen ja... zoiets was het toch welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
correct
en zo'n bus die opeens heel erg gaat remmen
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:
JUISTDie detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
En toevallig moest zoon krullenbol 1 van die sheep-detectives spelen. Dus wij hele tijd schaap tegen hem roepen
Jump?quote:
Die deden wij ook!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
//edit: Windkracht 8 heette die !
Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Overlast het volgende:
Dat er een liedje was van backstreet boys. Iets met "get down, get down and move it all around". En dat de hoofdrolspelers conni en fetti heetten.
Ja deze heb ik ook gedaan.. Alleen geen idee meer wie of wat ik gespeeld hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Die musical hadden wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.
Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
Professor Knap toevallig?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Koningin het volgende:
Die van ons ging over een professor en zijn tijdmachine.
Ik was een holbewoner![]()
Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Die deden wij ook!!!
Het ging niet over Jut en Jul, nou ja, niet alleen. Het ging over de herinneringen van groep 1 tot en met groep 8, en elk jaar had zeg maar een stukje. En Jut en Jul was groep 7 ofzo. Bij groep 8 ging het over het eindfeest (ik was de moeder van Julia, het meisje dat niet wist wat ze aan moest) en ergens zat nog iets over watervrees wa wa wa watervrees, en bij de kleuterschooljaren iets met een kringgesprek, en verder weet ik het zo even niet meerMaar dat komt wel weer
Jah! Die hadden wij ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama
Gelukkig voor de mensen in de zaal hoefde ik niet solo te zingen!
Frozen, pompelmoes? Tell me more
oh jack its so exciting.. idd, diequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Die musical hadden wij ookmet de sjeik ari sahari en michelle la belle de inspectrice
![]()
Dan was jij het dohtertje liesbeth.. die rol had ik ook![]()
tijdens het lan de champagne ineens keihard roepen waaaaaaaaaat is er een bom-melding en zo verbaasd mogelijk kijkenen als amerikaanse toerist met je 2 kindjes maar roepen : oooh Jack it's so exciting
o.a.
kn me van de liedjes nog weinig herinneren buiten het stukje van het liedje van de sjeik..
het geeft niet hoe je heet marie of mina.. maar ik zag tussen mekka en medina.. nog nooit zo;n beeldschoon meisje ach jij bent vast een prijsje .. jij bent veel te mooi om waar te zijn![]()
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef releaze het volgende:
[..]
oh jack its so exciting.. idd, diemn moeder weet meer van de musical af dan ik, tis alweer zo lang geleden
ik kan me nog gedeeltelijk een stukje lied herinneren, "wie doet er met ons mee aan een plan de campagne, hoe komen we aan een idee? het klinkt als een klok en het bruist als champagne hoe komen we aan een idee" oid
dat plan de champagne... dat is iets wat ik op mn sterfbed nog zal herinneren
geez, hebben jullie het ook thuis op video?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
idd![]()
intussen alweer een jaar of 16 geleden
![]()
ik de hele tijd van marie en minaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef releaze het volgende:
[..]
geez, hebben jullie het ook thuis op video?
voor mij nog iets korter, 13 jaar ofzo
wel vervelend hoor, nu heb ik dat liedje in mn hoofd zitten...
Ik was een bodyguard van die rijke vent die dat huis zogenaamd ging kopen ofzo. Twas heel flauw, want ik was/ben heel lang, dus ik heette mevrouw de kleine, en er was nog een minijochie als bodyguard, en die heette meneer de Lange.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef Nastybtch het volgende:
Together-Alone,
Aah echt?! Wij deden hem in het eerste jaar dat ie bestond zegmaar, wat speelde je? Ik speelde de sterke kat, Loespoes ofzo/? Ik heette liever Tiger, dus mijn klasgenootje heette dan maar Loespoes, want we waren dus allebei dezelfde.. haha.
Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier. Iedereen had wel een kwaaltje, maar waar die musical nou naar toe leidde...? Geen idee. Heb wel het hele kerststuk dat we in groep 8 deden op videoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama
Gelukkig voor de mensen in de zaal hoefde ik niet solo te zingen!
Frozen, pompelmoes? Tell me more
Ik ken zelfs nog een gedeelte van een liedje:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef ThE_ED het volgende:
*google die google*
Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.quote:Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier.
*populaire jongen van de klas was*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Nastybtch het volgende:
Frozen:
[..]
Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.![]()
"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:30 schreef Blik het volgende:
van ons ging over een reclamebureau, ik had de ideale hoofdrol, veel tekst en maar 1 regel om te zingen
"Ik ben Rick, en ik maak de plannen en teksten"
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet meer hoe die van ons heette...maar het ging over 2 uitgerangeerde loodgieters genaamd Pien, die moesten invallen op een basisschool omdat de meester ziek was.
Ik was één van de Pienen. Weet nog wel wat kleine stukjes en stukjes van liedjes.
Jaja! Dat was 'mquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:
En deze:
[..]
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes van
De directeur van onze basisschoolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja! Dat was 'm![]()
Patatje mét, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf
Zwart of wit.
Kauwgom met of zonder suiker
Druiven met of zonder pit![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wij deden iets met een kuuroord en ik speelde "Johan Druivesap" de puzzelaar.
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."
En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
JA!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.
Bv.
Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...
en eh...
Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij
En eh.....
Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan
Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van allesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.
Bv.
en eh...
En eh.....
Hee die hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:18 schreef -Trinity- het volgende:
Wij deden iets met een circus. Www. weetwatjewilt .nl heette de musical volgens mij. Ik was acrobate, stelde alleen geen ruk voor. Circusartiest 3 heette ik
. En ik had 11 kinderen te onderhouden
.
is dat zo'n liedje dat begint met "hey hou je zakdoek bij de hand"?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."
En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Jentin het volgende:
[..]
Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van alles, met de steeds terugkerende oneliner: 'Want ik moet nog faxen faxen, kopieen kopieren enne....' *stomme blik* Hulpvaardige medespeler: 'Bellen?' En dan ik weer: 'Bellen! Natuurlijk! Waar zouden we zijn zonder de telefoon!'
.
Heb ik ook gedaan, in 1989. Ik had maar een heel klein rolletje als taxichauffeuse geloof ik. Ik herinner me nog een liedje, dat heette 'De binnenkant'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.
Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:
Onze leraren besloten dat we geen musical deden, maar gewoon een zooi circusstukjes aan elkaar geplaktDus ik was iets van presentatrice, clown, danseres en acrobaat ofzo. Meh!
Maar ik zat ondertussen ook op een amateurmusicalvereniging voor kleine kindertjes en daar deden we ook vaak 'groep 8' musicals.
Zoals deze.....:
[..]
"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nog!
En deze:
[..]
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes van
En nog een paar anderen.. ben het even kwijtDe ergste was trouwens
Drama op Diamantplein
wat een stomme musical zeg.
Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.
Ja, het is al 7 jaar terug ofzo. Ik heb hem nog ergens of video, maar die gaan we niet kijken!
Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruikt![]()
Ice cream, you scream
Everybody want's ice cream
baby, that's what we want!
Do you like some chocolate
or vanilla? But it's ice cream, that we like best.
Zoiets. Volgens mij op de maat van When the saint go marching in dacht ik.
Die loodgieters waren dus de invallers. Ik was er één van![]()
Zwijmelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:
I scream, you scream
Everybody wants ice cream
Baby, that's what we want
Monday, Tuesday, everyday is ice day
Would you like some chocolate? Or vanilla?
But it's ice cream that we like best
I scream, you scream
Yes, sir, that's my baby,
No, sir, I don't mean maybe
Yes, sir, that's my baby now
Yes, ma'am, we've decided
No ma'am, we won't hide it
Yes, ma'am, you're invited now
Oh by the way, oh by the way
When we reach the preacher, I'll say
No, sir, I don't mean maybe,
Yes, sir, that's my baby now...
Ain't she sweet - See her walking down the street
Now I ask you very confidentially, ain't she sweet?
Ain't she nice - Look her over once or twice
Now I ask you very confidentially, ain't she nice?
Just cast an eye in her direction
Oh me oh my, ain't that perfection?
I repeat don't you think that's kind of neat?
Yes I ask you very confidentially, ain't she sweet?
All of me, why not take all of me?
Can't you see I'm no good without you?
Take my lips, I never use them
Take my arms, I'd rather lose them
Your goodbye left me with eyes that cry
How can I go on here without you
You took the part that once was my heart
So why not take all of me
Oh when the saints go marching in
Oh Lord I want to be in that number
Oh when the saints go marching inJa, ik heb een tikkeltje raar ontwikkeld geheugen voor liedjes.
* koenimex zingt uit volle borstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef innepin het volgende:
I scream, you scream
Monday, Tuesday, everyday is ice day
Would you like some chocolate? Or vanilla?
But it's ice cream that we like best
I scream, you scream
No, sir, I don't mean maybe
Yes, sir, that's my baby now
Yes, ma'am, we've decided
No ma'am, we won't hide it
Yes, ma'am, you're invited now
When we reach the preacher, I'll say
No, sir, I don't mean maybe,
Yes, sir, that's my baby now...
Ain't she sweet - See her walking down the street
Now I ask you very confidentially, ain't she sweet?
Ain't she nice - Look her over once or twice
Now I ask you very confidentially, ain't she nice?
Just cast an eye in her direction
Oh me oh my, ain't that perfection?
I repeat don't you think that's kind of neat?
Yes I ask you very confidentially, ain't she sweet?
All of me, why not take all of me?
Can't you see I'm no good without you?
Take my lips, I never use them
Take my arms, I'd rather lose them
Your goodbye left me with eyes that cry
How can I go on here without you
You took the part that once was my heart
So why not take all of me
Oh Lord I want to be in that number
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zwijmel![]()
Alleen het dikgedrukte weet ik het muziekje niet meer. De tekst komt weer helemaal duidelijk over
Waar heb je die gevonden? Ik kende je die gewoon nog?
Ja, de tekst kende ik nog wel. Maar het melodietje nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
[..]"All of me" zit er echt in hoor. Een stuk sneller dan de doorsnee jazz versie, maar download de Beatles versie maar es, misschien dat er een lichtje gaat branden
En ja ik kende het gewoon nogErg he. Even denken of ik nog meer liedjes uit die musical weet. Als je me een zinnetje geeft weet ik misschien nog wel meer van andere nummers
Zat ik er niet ver naast met mijn vrije interpretatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef innepin het volgende:
Patatje met, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf, zwart of wit?
Een dikke of een hele dunne
Wilt u met of zonder pit?
Waat gaan we heen met de vakantie?
Texel, Spanje, Almelo?
De een zegt, geef het mij maar zus
De ander wil het per se zo
Kiezen, kiezen, altijd maar weer kiezen.... je wordt er tureluurs van..
Dat 'kauwgom met of zonder suiker' komt in een volgend couplet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zat ik er niet ver naast met mijn vrije interpretatie
En dat "je wordt er tureluurs van" dreunt nog door mijn hoofd![]()
Shit hey...nostalgiekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef innepin het volgende:
Ik zal even ophouden met het topic volspammen![]()
Iig is hier een leuke link voor de Alles Kidts- mensen: klikZijn korte fragmenten van de liedjes.
Sowieso staan hier wel een paar clips van een zooi musicals die hier al voorbij zijn gekomen.
Ik was ff bang dat je Repelsteeltje had gedaan in groep 8quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Die deden wij ook!!! In 1992
Ik was Juffrouw Breukeboom![]()
Ken zelfs het liedje wat ik moest zingen nog voor een deel
Oh man, ik heb zo hard gehuild bij dat eindliedje. Vreselijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef releaze het volgende:
[..]
is dat zo'n liedje dat begint met "hey hou je zakdoek bij de hand"?
mn vriendin die een klas hoger zat die hadden dat als afsluitliedje .. aan het einde ook het is over dus sluiten maar oid.
Maar die musical was al eerder gespeeld, toen ik in groep 4 zat ook. Toen ging de juf van groep 5 weg en hadden ze het liedje aangepast. Zo absurd, ik heb het maar een keer gehoord maar ik kan de tekst van het refrein nog herinneren (ik was gewoon 8!)
Hey hou je zakdoek bij de hand
juffrouw Brouwer gaat nu weg, de club valt uit elkaar!
Wij zijn bij het einde aanbeland,
tis over! Tis raar maar waar!
De handpop was de laatste opdracht in de les, dat was voor u en ons een grandioos succes
yadayada
anyways.. ik was stikjaloers dat die vriendin van mij WEL die musical had gedaan, en ik nietDat liedje vond ik te gek
Juistquote:
Zij zag zichzelf al bijna voor het altaar staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef Jentin het volgende:
[..]
Juist.
'Het is woensdag! Woensdag! En wat is het woensdag? Gla-gla-glazenwassersdaaaaag!'
En dat hele zielige sololiedje als de glazenwasser is opgepakt:
Zij droomde over samen achter een kinderwagen lopen...
Die droom is nu aan duigen, is finiiiiiiiiito, afgelooopen.
'Dat is Lingo, wij zijn Bingo. Kun je dat onthouden, slimbo?'.
Wij hadden een figuur dat uiteindelijk gewoon niet mee mocht doen. Ja, hij mocht de casetterecorder aanzettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik had altijd de kleinste rol, omdat ik toen al vervelend en bovenal recalcitrant was.
Hoeveel musicals heb jij gehad dan? Of was het voor je studie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:21 schreef innepin het volgende:
Verder weet ik het niet meeren ik heb 'm nog wel zelf moeten zingen
Gestrand:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:37 schreef Impry het volgende:
Ik zelf heb Gestrand! gedaanWas de kleine/irritante Joost
En vorig jaar met m'n stageklas heb ik ook een musical gedaan, alleen weet de naam daar niet meer vanWas in ieder geval lang niet zo leuk als die ik zelf heb gedaan
Ik heb een tijdje op een amateurkindermusicalvereniging (mooi woord hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel musicals heb jij gehad dan? Of was het voor je studie?
Hier nog een jackpotter.. '92 volgens mij, in Bunnik iig. Ik was cameraman met precies 1 regeltje tekstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Iemand nog meer Jackpot gespeeld?
wat leuk zeg.!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef innepin het volgende:
Ik zal even ophouden met het topic volspammen![]()
Iig is hier een leuke link voor de Alles Kidts- mensen: klikZijn korte fragmenten van de liedjes.
Sowieso staan hier wel een paar clips van een zooi musicals die hier al voorbij zijn gekomen.
Heette jouw 'man' dan niet Henk, en jij Corrie? En jullie hadden bonnen gespaard (of jouw moeder dan) waarmee je een gratis.. weetikveel kreeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef bloempjuh het volgende:
Nog even over Bingo. Ik speelde een mevrouw (Annie of iets dergelijks) die met haar aso echtgenoot & moeder langskwam met een klacht. En die klacht had iets met bonnen te maken.
De klasgenoot die mijn man moest spelen was drie koppen groter dan ik (terwijl ik al 't langste meisje uit de klas was) en mijn 'moeder' zag er jonger uit dan ikVerder heel geloofwaardig allemaal.
oe die heb ik ook gedaanquote:
Ja, Corrie en Henk idd. Dat reclamespotje sloeg echt helemaal nergens op vond ik toen al... zooo random.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef Jentin het volgende:
[..]
Heette jouw 'man' dan niet Henk, en jij Corrie? En jullie hadden bonnen gespaard (of jouw moeder dan) waarmee je een gratis.. weetikveel kreeg.
Volgens mij ging het verder over kattenbrokjes. 'Corrie Brokken' enzo, leuke woordspeling. En er werd zo'n spotje opgenomen met drie supermodellen (Naomi, Linda en nog eentje, geloof ik). En dan ergens tijdens dat spotje komt het actiecomite 'Stop de Spot' in beeld, die dan in debat gaan met een of ander pro-reclamegroepje.
Ja erg hequote:@Innepin: dat liedje idd! Wat weet jij nog veel tekst. Ik heb het originele boekje nog ergens. Half vergaan natuurlijk.
Het was volgens mij trouwens: Zo zacht, zo fijngevoelig, zo verlegen en attent. Ik weet nog dat m'n stem bij 'zacht' redelijk eh.. trommelvliespijnigend oversloeg.
Was je character zeker van Arabische afkomst?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.![]()
Mijn glazenwasser was bij het door het raam klimmen (we hadden een decor met een echt raam) keihard op het 'kozijn' geknald. Alles in het decor was van karton en soortgelijke prut, maar het kozijn was massief hout: hij moest er tenslotte overheen klimmen. Hij viel met z'n benen allebei aan een andere kant van het kozijn. Mijn stoere glazenwasser was daarna alleen nog maar een blauw aangelopen piepend sopraantjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:42 schreef innepin het volgende:
Maar goed, het 'liefdeslied' dat meneer de glazenwasser moest zingen kwam er al helemaal niet uit (meneer had plankenkoorts)![]()
![]()
Ja, dankjewel! Je bent geweldig! Ik was Corriequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef Jentin het volgende:
[..]
Heette jouw 'man' dan niet Henk, en jij Corrie? En jullie hadden bonnen gespaard (of jouw moeder dan) waarmee je een gratis.. weetikveel kreeg.
Volgens mij ging het verder over kattenbrokjes. 'Corrie Brokken' enzo, leuke woordspeling. En er werd zo'n spotje opgenomen met drie supermodellen (Naomi, Linda en nog eentje, geloof ik). En dan ergens tijdens dat spotje komt het actiecomite 'Stop de Spot' in beeld, die dan in debat gaan met een of ander pro-reclamegroepje.
@Innepin: dat liedje idd! Wat weet jij nog veel tekst. Ik heb het originele boekje nog ergens. Half vergaan natuurlijk.
Het was volgens mij trouwens: Zo zacht, zo fijngevoelig, zo verlegen en attent. Ik weet nog dat m'n stem bij 'zacht' redelijk eh.. trommelvliespijnigend oversloeg.
Hij speelde Yildizquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Was je character zeker van Arabische afkomst?
Decorstuk lijkt me echt sufquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik weet nog wel de kerstmusical van groep 8.
Ik was kerstboom (jippie, m,n 15 minutes of fame als een decorstuk doorgebracht.), en ik moest 2 liedjes gillen, en mar liefst 4 zinnen opzeggen.
Het ergste is dat die debiel van een concierge bij ons het toneel zo had opgebouwd, dat ik de hele avond een felle lamp in m,n giechel scheen.![]()
Wij deden ook Mirakelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen. Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Het Koffertje van Meneer van Dalen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja is het ook, en afgezien van die paar regeltjes en kutliedjes moest ik dus anderhaf uur lang de blije hippie kut boom uithangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Decorstuk lijkt me echt suf
Nooit decorstuk geweest. Altijd hoofdrollen![]()
whehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij deden ook Mirakel
Ik was ook 1 van die kinderen in de hoofdrolWas wel een leuke musical maar ik weet er niet veel meer van. Alleen nog het liedje van de Batavieren (We gaan naar Zandvoort.. al aan de zeeeee) en Marilyn Monroe en de Beatles.
Dat filmpjeGaaf!
niet van dat filmpje overigens, maar van de musical toen ik m deedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Ghosty het volgende:
whehe
ik was dus die intro act![]()
Mirakel heette die dus
Jaa! Die heb ik ook gedaan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!
Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar,
met rolstoel en brancard!
![]()
quote:6 uur in de morgende dag begint
2 zieken 3 gewonden een dokter die verbind
de operatiezusters staan al klaar met naald en draad
het medisch team is wéér paraat!!
H E L P
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar
met rolstoel en brancard
help help wat een job yeah
het helpt je er bovenop!!
"Hai Anoeska uit de poesta, is een echt zigeunerkind"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.
Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het Koffertje van Meneer van Dalen?
Het koffertje, het zwartje koffertje van van Daleeeeeen
Het koffertje, het zwarte koffertje, wat zit daarin?
Wij hadden wel een liedje over vreemde vogels, maar of dit zinnetje daar in zatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:
[..]
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984![]()
Maar ook een liedje als...
Hee vogels, maffe vogels, word wakker alles staat op z'n kop
Of het uit dezelfde musical komt geen idee.
Die hadden wij ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
Ook Mirakel ipv de beatles De Stones paint it black, en wat napoleon in zijn binnenzak had vanwege de hand en iets met Neill Armstrong. Marilyn weet ik ook niet wat zei wilde, en de de batavieren waar ze ons land binnen kwamen via de rijn bij lobith. Weet nog aardig wat na 16 jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij deden ook Mirakel
Ik was ook 1 van die kinderen in de hoofdrolWas wel een leuke musical maar ik weet er niet veel meer van. Alleen nog het liedje van de Batavieren (We gaan naar Zandvoort.. al aan de zeeeee) en Marilyn Monroe en de Beatles.
Dat filmpjeGaaf!
Oh ken jij die ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
En ik speelde met Sosja![]()
Maar goed, het was over het algemeen wel okee enzo.
Kauwgum gangsters?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen site voor je kunnen vinden maar heb wel even de moeite genomen om het nummer van de juf voor je over te typen uit mijn oefenboekje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef MeNicole het volgende:
Ik was in windkracht 8 onder andere de juf van groep 1!! Ik vind het echt heel zonde dat ik geen band heb waar dat opstaat!!
Weet dat er in dat liedje nog een stukje was met: 2 vingers naar omhoog. Ofzo iets was het!! Is er niet ergens een site waar alle liedjes helemaal opstaan!!
quote:Juf: Eén voor één niet door elkaar.
Heb je iets af dan roep je ‘klaar’!
Als je moet plassen, twee vingers naar omhoog.
Want anders blijft je broek niet droog.
Refrein:
Allen: Regels, regels, in het gareel.
Afleren, aanleren oh zo veels.
Juf: Luister wat ik zeg, doe wat ik wil!
Als ik ‘sssst’ zeg ben je stil.
Allen: Luister wat u zegt, doe wat u wilt.
Als u ‘sssst’ zegt zijn wij stil.
Juf: Keurig lopen in de rij.
Met z’n tweetjes zij aan zij.
Niet met je natte laarzen in de klas.
Hang aan de kapstok netjes je jas.
Refrein:
Juf: Na het spelen ruim je op.
Lief doen, wees geen kattekop.
Als je naar huis gaat zeg je ‘dààg’!
Doe altijd alles met een lach.
Waaatervrees, wa wa watervreesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
Dat was ik dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwen![]()
Memm-riessss....
Boekje heb ik ook nog in mijn bezitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Acht jaren basisschool ... Acht grote stappen op de lange ladder van de maatschappij.
Ik heb ook Windkracht 8 gespeeld. Ik was een jongetje in het kringgesprek in groep 1, de oudere versie van Gerrit-Jan in groep 2 (heel snel omkleden zodra ik het podium afwas om daarna gelijk weer op te komen), en een van de "ogen" in het liedje van groep 6.
Ik weet nog wel dat net het optreden wat gefilmd werd, we deden er twee een voor de kinderen en een voor de ouders, ik een keer mijn tekst vergat. Gelukkig zat de juf vooraan om me even weer opweg te helpen.
Ik heb het boekje en een bandje met de liedjes hier nog steeds liggen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaan
ah, pure nostalgie.
JAAH!! Die heb ik ook gedaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaan
ah, pure nostalgie.
Wij deden ook Feestlift.. lache was dat, die groep 8 musical. Ik speelde een van die rollen in de klas/op het schoolplein.. alleen geen idee meer hoe m'n personage heettequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Die site die hier eerder genoemd is is echt geniaal! Ik zit hier nu dat fragment te luisteren, ik vind het echt te gek! WIj deden ´Feestlift´ en ik had daar twee rollen. De rol van Eline die een spreekbeurt over olifanten moet houden, en nog een vaag rolletje waarin ik moest zeggen dat m´n ouders vreselijk zijn![]()
Ha, die hadden wij ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:36 schreef UFOtje het volgende:
Wij deden iets met een verzorgingstehuis ofzo..... met een grote oude klok op het podium.
Volgens mij had ik een erg klein rolletje als dokter "Krimp" ??
Wel een mooie tijd!
Irritatie, irritatiequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Herinneringen, herinneringen... was dat ene anti reclame liedje niet iets van:
Irritatie, irritatie
Al die onzin die ik op mijn apparaat zie
Irritatie, irritatie,
Hou toch op met die reclame
ga je schamen
tis gewoon indoctrinatie! (??)
Oh ik word niet goed!
IRRITATIE!
![]()
moest je zingen "ik ben piere en maak die fílms en die foto's..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal![]()
![]()
Het moest natuurlijk wel zijn: Iek ben Pierre, iek maak die fielms en die fotoooo'squote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef Parvus het volgende:
[..]
moest je zingen "ik ben piere en maak die fílms en die foto's..
..hij is een Fransman dus vandaar dat accent..."?
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:
[..]
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984![]()
Maar ook een liedje als...
Hee vogels, maffe vogels, word wakker alles staat op z'n kop
Of het uit dezelfde musical komt geen idee.
Wij wel de Beatles, dropjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ook Mirakel ipv de beatles De Stones paint it black, en wat napoleon in zijn binnenzak had vanwege de hand en iets met Neill Armstrong. Marilyn weet ik ook niet wat zei wilde, en de de batavieren waar ze ons land binnen kwamen via de rijn bij lobith. Weet nog aardig wat na 16 jaar
"Het koffertje van mijnheer van Dalen"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb die musical ook gedaan in 1979 (ja zo oud ben ik alweer).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het Koffertje van Meneer van Dalen?
Die deed mn zus, ik weet hem nog beter dan mn eigen musical.
Het koffertje, het zwartje koffertje van van Daleeeeeen
Het koffertje, het zwarte koffertje, wat zit daarin?
Hier ook iemand die Jackpot gedaan heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Hier nog een jackpotter.. '92 volgens mij, in Bunnik iig. Ik was cameraman met precies 1 regeltje tekst![]()
Wij ook! De Doem van Gunder, zo heette die ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik deed de Doem van Gunder ofzo, en ik was een kraker.
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!
Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
![]()
wel dokter de leeuw dusquote:Deze musical biedt heel veel ruimte voor improvisatie en heeft meer liedjes dan u van ons gewend bent. Het speelt zich af op de eerste hulp afdeling van een ziekenhuis. Alles wat ziek en zielig is wordt er verpleegd. Van een gebroken been tot een gebroken hart. Verplegend personeel, doktoren en patienten spelen een hoofdrol in deze swingende musical. We zien o.a. Zuster Tina, zij troost iedereen met een koekje, Pam gaat over de formulieren en Hansje denkt alles met rollen verband en pleisters op te lossen. Dokter Flink wil uitsluitend interessante gevallen, dokter Vlug is nogal verstrooid en geneesheer-directeur De Leeuw is bijzonder geïnteresseerd in mooie, vrouwelijke patiënten met (vooral veel) geld. Wat therapeute Martha precies doet weet niemand, maar zij heeft voor iedere kwaal een zweverige therapie. Een telkens aangekondigde, mysterieuze patiënt, zorgt voor de nodige hilariteit!
Ik herinner me nog dat er bij ons op de Grote Avond door een hogere klas een musical gedaan werd, met het zinnetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
[..]
"Hai Anoeska uit de poesta, is een echt zigeunerkind"
Die deden wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:12 schreef Rosu het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..
Gelukkig kon ik het uitleggen, en toch met jou trouwenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:59 schreef Jentin het volgende:
Ha! Dan was jij m'n geliefde. Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard
.
Wij deden die ook !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Die deden wij ook. Stukjes die ik me nog kan herinneren:
- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.
Het was erg leuk in ieder geval![]()
Die hadden wij ook! Ook 1995, en ik was Simonequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:09 schreef melismay het volgende:
Wij hadden een musical die over een reisbureau, dat moet in, even denken, 1995 zijn geweest. Volgens mij heette de musical "Vlieg Op!" en ik speelde een dievegge
Wij deden met 2 klassen 1 musical, dus er werden meer dan 20 rollen bij verzonnenquote:Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Wij hadden in plaats van een musical een bonte avond... Ik playbackte samen met een groep 5,6,7,8 van Steps ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
die heeft mijn broer gedaanquote:
die heb ik gedaan, die is leukquote:Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' :'
Hoezo, jij ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
Oh ken jij die ook?![]()
Op welke school heb je gezeten?
Ja leuk!quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef dalet het volgende:
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).
Iemand interesse?
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....quote:
Niemand kent deze musical... Hij heette "Game Over"..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Agiath het volgende:
Ik was Inspecteur" Hoezo?"
En ik moest de tuinman arresteren die de vorst had vermoord samen met mijn collega...maar hij bleek later toch onschuldig te zijn!!! (spoilerzzz!)
Ja dat zou idd nog wel eens kunnenquote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef dalet het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....![]()
OK. Straks post ik ze.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Remzz het volgende:
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
Die hebben wij ook gedaan in groep 8 (1990)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen. Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Topquote:Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef dalet het volgende:
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:24 schreef ninni het volgende:
wij deden "de verkiezing"
"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."
Ik was Kruidendokter Kwikzilver (beroemd in het binnenland, in het buitenland en in eh... Ameland) in die musicalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.
Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
Bekende Musical. Ik deed mee toen ik in groep 7 zatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
![]()
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Bv.
en eh...
En eh.....
Ik heb die musical ook gedaan ja. Al zat ik toen in groep 7. Vooral het kussengevecht was leukquote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Grooviee17 het volgende:
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
Zo heete die kleine snoep gastjes ofzo waar Dorothy aan het begin terechtkomt. Die gaan dan zingenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef GSMboy het volgende:
Wie is Smakker?
Nu weet ik het weer. Zit dit hele topic door te lezen en kon niet meer op de naam komen, maar dit is 'm! Heb 'm in '86 gedaan. Had iets van 5 rollen, o.a. mw. Van Dam.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Operc het volgende:
wij deden de spettershowman man, wat een feest!
![]()
allemaal stukjes tussendoor, en wij deden one day fly.....
toch maar eens kijken deze vakantie, als er niemand in de verre omtrek aanwezig is...
Kan iemand op een GOEDE plek die MP3's van Bingo zetten gezipt? Deze plek zuigt, is te langzaam, en als je halverwege stopt kappen je ze download af voor een ruim uur. Paupoerquote:
Misschien is hier al lang antwoord op gegeven (Sorry, heb niet het hele topic doorgenomen...).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef Aventura het volgende:
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
Warenhuis Harrordsquote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Parvus het volgende:
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
wat een lolquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Noorman het volgende:
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical () de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.
We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol.
Van vader.![]()
Ha ik was ook Pierre en ik stal de show, door een niet ingeplande stunt: Bij die donkere scene viel ik namelijk door het decor naast het podiumquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
![]()
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Gestrand:
Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Ik was dus een van die stoere mannen![]()
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons![]()
Wij willen barbecue, wij willen barbecue, wij willen barbecue!![]()
Reklame Bingo...Muziek ervan staat in dit topiquequote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Gatalin het volgende:
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
Geldkoooooorts, allemaal besmet met geldkoooooortsquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Amira-chan het volgende:
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
ik was dokter de leeuwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, hij loopt met zeven knopen in zn maag![]()
met wiebelige benen, een koortsige kop, het klappertanden houdt niet ooooppppp!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd , wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!.
dat liefdesliedje tussen die dokter en die zuster ( zo was het toch ? ) was leuk.. heette die niet dokter de leeuw ofzo![]()
Dan waren wij getrouwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef StevenX het volgende:
[..]
Wij deden die ook !Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
Haha, die hadden wij dus ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
Big Boat 1999-2000!
[afbeelding]
Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten.
Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht.
“BIIIG BOAOAOAT” roept hij verbaasd uit en... het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisieprogramma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door camera ’s worden bespied...?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek.
Windkracht 8 ken ik nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
Die ken ik ook.. Dat was de eerste musical die ik zag. Ik was met m'n tante wezen kijken. Volgensmij was ik toen echt 4 ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Jullie zongen toch ook: "Oliedom, oliegek, oliejas, olievlek... ALLES IN DE OOOLIEE!! Alles in de ooliiee!"quote:Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons
Volgens mij ging er ook een stukje zo:quote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef twilightk het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh
met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
Muwhaha, wij ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
![]()
En terrecht, musical is voor meisjesquote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Gluttony het volgende:
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
Wij ook! Al weer 8 jaar geleden, jezusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!
Help, help, reken maar
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Oh, die heeft mijn zusje twee jaar geleden gedaan, dacht ik. Was dat ook iets met um... een klas, dat ze dan stukjes uit groep 2, 3, 4, 5 etc laten zien? En er staat em nog iets bij van een meisje die naar een schoolfeest ging ofzo.. dan kijkt ze in haar kledingkast voor allerlei kleren. En een punk/rockband die speelt, daar zat m'n zusje inquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was.
Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |