abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:18:50 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31374184
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_31374218
Wij deden iets met een kuuroord en ik speelde "Johan Druivesap" de puzzelaar.
[KNE]-Mod
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:21:42 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31374238
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:22:45 #4
80791 crew  Paul
pi_31374252
Ik weet het vooral nog goed denk ik omdat ik er een videoband van heb die ik 1x per 5 jaar is bekijk een stukje
pi_31374272
Bij mij was dat de 6e klas nog... en gelukkig geen blijvend bewijsmateriaal of psychische littekens
too much is not enough....
pi_31374279
*google die google*

deze hadden wij ook;

Onze muscial heet : Vreemde Kuren

Het speelt zich af in een kuuroord. Het heeft er van alles te bieden; sauna, massage, zonnestudio en zwembad. Het zwembad staat bij ons op het decor. Er is ook een wensput. Een erg magische wensput.Hij doet het als je het muntje op een speciale manier erin gooit. Het kuuroord heeft ook personeel. Jim(Joey) en Mireille(Angelique). Ze zijn eigenlijk verliefd op elkaar maar dat durven ze niet toe te geven. Ze hebben telkens ruzie over kleine dingen.De directrice is de tweeling Babs. Dan komen er gasten bij zoals: Johan Druivesap, Kolonel Rakelings, een echtpaar met kinderen. Mevrouw Breukeboom met allemaal kwalen. Dan komt er een nieuwe medewerker: JAN, OME JAN VERTROUWENSMAN. Eigenlijk is hij helemaal geen vertrouwensman. Mevrouw Breukeboom heeft een speciale geheim. Er is ook een mevrouw Van der Kien. De spelletjesdame. Zij weet hoe de wensput werkt.

Betul

Hier komen de nieuwe gasten binnen, en ze worden haretelijk ontvangen, iedereen krijgt een roos.de juffrouwen Babs geven nog een toespraakje en daarna nemen Jim en Mireille het over, ze roepen om de beurt de namen op, en als ze hun naam horen moeten ze even naar voren toe komen, de juffen Babs denken wel dat dit een leuke groep zal worden dit jaar, ik wens jullie nog veel plezier met de musical,

groetjes van iris!

we waren het eerste liedje aan het zingen ,het liedje heet kom hier kuren.de meisjes zingen apart en de jongens ook . in het kuuroord.lopen mensen met kwalen rond ,de ene heeft pukkeltjes de andere heeft smetvrees(ik)en de andere heeft roos en een voetbalknie tennis arm te dik blint doof enz het is heel leuk met de gasten en de anderen .dus ik hoop dat je het gezien hebt of op internet de stukjes hebt gelezen

groetjes

+ veel liefs Daisy snoeren

onze musical vreemde kuren.ik (ugur) en arno zijn blinde man.op deze foto draag ik een zonnebril omdat ik blind ben.ik moet in de zaal rond gaan lopen en moet bij de mensen die er zitten gaan vriemelen bij de haaren,tikjes geven enz.aleen bij de eerste lied ga ik dat doen en de rest jaaaaaa........ dat zie je wel als je naar de musical vreemde kuren komt hadoe tot ziens groetjes ugur blinde man.

meneer zaalman was aan het telefooneren. hij wilde naar japan. ze vonden dat 10miljoen niet genoeg was. dus ik kom langs en zet een glaasje bronwater neer. mireille komt langs en zet haar glaasje bronwater neer. jim komt weer langs en zegt: alles naar wens meneer zaalman. meneer zaalman antoord: nee ik heb last van maagzuur brandend maagzuur. jim zegt ik zal het wel even blussen, en gooi een glas water op zijn hoofd.

groetjes joey...........

jim heeft net een glaasje water op het hoofd van zaalman. mireille komt langs en propt een hele hoop koekjes naar binnen. meneer zaalman zegt sakamakasoesoe en spuugt al de koekjes weer uit

groetjes joey..........

De kolonel vertelt iets over de tjaka tjaka eilanden maar een gegeven moment stond er iemand achter de kolonel toen hij het verhaal zat te vertellen dat de mannen van de kolonel tussen de rijstvelden lag en dat hij eten ging zoeken voor hun mannen .En toen de heer Druivensap het woord nasi riep begon hij zich om te draaien met het geweer en jim schrok van het geweer en liet het bord met nasi erop vallen zodat alles op grond viel .

Groetjes Selwyn

Er komt een monster op en pakt mireille.mireille probeert los te komen jim komt langs jim wordt boos en verslaat het monster Nu blijkt dat het monster mevr.v.d.kien is.

Veel liefs Annemiek Voermans

Jim verslaat het monster.Omdat Mireille zegt dat ze van Jim houdt.De jufrouws Babs zijn er heel blij om dat het monster is verslagen.Maar de babsen vragen zich af waar mevrouw van der kien blijft.Maar dat blijkt het monster te zijn.En mevrouw van der kienis haar geheugen kwijtgeraakt.

groetjes Claudia

In de hal moesten we wachten tot we op moesten komen. we moesten goed op leten wanneer je op moest. van sema

Ome Jan is op solicitatiegesprek. Mevrouw van der Kien heeft net gezegd dat er in het kuuroord gebrek is aan zelfvertrouwen, dat er geheimen zijn, dat iedereen geheimzinnig doet.Daarom komt er op een dag een man (Ome Jan dus) die zich aanbied als vertrouwensman.Die dus nu aan het soliciteren is.

Groetjes Mark Snoeren.

Ome jan heeft ook een leidje. Bij dat liedje spellen ook de twee klassen van groep 8 mee (die zie je hier op de foto.) Dat leidje gaat over ome jan. In dat liedje zingt de groepen 8 dat je bij ome jan alles kwijt kan.

groetjes: Roy de Vos

Johan druivensap vertelt een geheim aan ome jan. Maar ome jan gaat hem weer chanteren. Dus Johan Druivensap moet iets aan hem geven want anders weet iedereen dat hij een slechte puzzellaar. Dan geeft hij bijv. geld .

groetjes Ali

Ome jan staat te praten tegen corry en lesly de dochter van corry en hun hebben een geheim en ome jan is een vertrouwensman dus ze vertellen het geheim aan ome jan en ze praten over het geheim van corry en ome jan wil best het geheim bawaren maar ome jan gaat corry en lesly chanteren dus hij pakt die ketting van corry af en corry en zijn dochter die zijn heel boos weg en ome jan bewaart het geheim.

Groetjes, Edwin van hoof.

Jim en mareille zijn stiekem verliefd op elkaar .Een monster verkleed als mevrouw van der kien pakt mareille vast en kan niet meerlos komen ,jim komt snel te hulp hij trekt zijn pak uit en er verschijnt een superman pak mareille zegt ik hou van je maar dat was een grapje maar aan het einde had ome jan hun betrapt helemaal aan het eindewaren ze echt verliefd. Arno
Ome Jan klimt in de put. Hij kijkt eerst of er niemand in de buurt is. Dan klimt ome Jan erin en pakt al het geld. hij vind een papier met erop: BELONING 100.000 euro I. Drijfnat. Hij stopt het in zijn zak en loopt weg. GROETJES KEVIN.
Ome jan is allergisch voor bietjes hij moet al kokhalzen als je het woord bietjeszegt.Veel mensen gebruiken het woord bietjes.Bijv.bietsuiker,regge biet enz. Door oome jans allergiche reacties maakt de musical ook een stuk leuker en spannender.Hij schanteerd je als je misbruikt maakt van het woord biet of bietjes!!!!!! groetjes marloes van dongen.
Er komen veel klachten binnen bij de politie over Ome Jan. Inspecteur Drijfnat gaat undercover het kuuroord in en betrapt Ome Jan. Deze wordt opgepakt en iedereen krijgt zijn geld terug! Alles loopt dus toch nog goed af!
[KNE]-Mod
pi_31374284
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan

//edit: Windkracht 8 heette die !

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluurgh op 12-10-2005 01:32:43 ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:25:09 #8
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374298
Ik heb een potje met vet

Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan

In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...

3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...

Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:25:41 #9
80791 crew  Paul
pi_31374309
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet

Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan

In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...

Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
die musical deed mn zusje
pi_31374326
Ik was een presentatrice weet ik nog.
Het verhaal ben ik inmiddels helemaal kwijt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:26:42 #11
80791 crew  Paul
pi_31374329
pi_31374372
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:07 #13
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374387
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

die musical deed mn zusje
Niet, die deden wij

Ik gokte zo maar al dat er meer deze zouden gedaan hebben. Dit is wel een bekende dus ja
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:36 #14
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374395
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.
Er zat zeker een bom in?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:40 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31374397
Ik was Joop de draaier.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:30:18 #16
80791 crew  Paul
pi_31374409
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Niet, die deden wij

Ik gokte zo maar al dat er meer deze zouden gedaan hebben. Dit is wel een bekende dus ja
je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !

ofzoiets
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:30:45 #17
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374418
Kan je mijn musical ook even zoeken... en als je die van mij niet wilt zoeken, wil je die van je zusje dan even zoeken?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:31:08 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374423
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !

ofzoiets
Dat weet ik niet meer...
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:32:05 #19
80791 crew  Paul
pi_31374441
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef Topmaat het volgende:
Kan je mijn musical ook even zoeken... en als je die van mij niet wilt zoeken, wil je die van je zusje dan even zoeken?
ik vraag morgen wel aan mn zusje hoe die musical heette
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:32:46 #20
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374456
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ik vraag morgen wel aan mn zusje hoe die musical heette
Het spoor van bijster.
Zo niet, dan toch...
  Donald Duck held woensdag 12 oktober 2005 @ 01:33:38 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31374471
quote:
Ik heb een potje met vet

komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:34:34 #22
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374485
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?
JUIST Die detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
En toevallig moest zoon krullenbol 1 van die sheep-detectives spelen. Dus wij hele tijd schaap tegen hem roepen
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:35:12 #23
80791 crew  Paul
pi_31374495
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:

[..]

correct

en zo'n bus die opeens heel erg gaat remmen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:35:50 #24
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374507
Nog een liedje uit die musical: We are the sheep sheep sheep detectives...
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:36:31 #25
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374518
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

correct

en zo'n bus die opeens heel erg gaat remmen
Ja zou goed kunnen ja... zoiets was het toch wel
Zo niet, dan toch...
  Donald Duck held woensdag 12 oktober 2005 @ 01:37:48 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31374537
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:
En toevallig moest zoon krullenbol 1 van die sheep-detectives spelen. Dus wij hele tijd schaap tegen hem roepen
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaan
ah, pure nostalgie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31374555
Dat er een liedje was van backstreet boys. Iets met "get down, get down and move it all around". En dat de hoofdrolspelers conni en fetti heetten.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31374560
Ik speelde de drummer van Kris Kros..
underground forever baby
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:49:44 #29
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31374724
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Laton het volgende:
Ik speelde de drummer van Kris Kros..
Jump?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:01:29 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31375448
Ik weet niet meer hoe die van ons heette...maar het ging over 2 uitgerangeerde loodgieters genaamd Pien, die moesten invallen op een basisschool omdat de meester ziek was.

Ik was één van de Pienen. Weet nog wel wat kleine stukjes en stukjes van liedjes.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31375472
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan

Die deden wij ook!!!
Het ging niet over Jut en Jul, nou ja, niet alleen. Het ging over de herinneringen van groep 1 tot en met groep 8, en elk jaar had zeg maar een stukje. En Jut en Jul was groep 7 ofzo. Bij groep 8 ging het over het eindfeest (ik was de moeder van Julia, het meisje dat niet wist wat ze aan moest) en ergens zat nog iets over watervrees wa wa wa watervrees, en bij de kleuterschooljaren iets met een kringgesprek, en verder weet ik het zo even niet meer Maar dat komt wel weer
  woensdag 12 oktober 2005 @ 07:34:15 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31376139
Wij waren baanbrekend door geen musical te doen, maar een televisieavond er van te maken. We deden wel een klein stukje uit een musical van Bennie Vreden (ach wie niet) Onze Popgroep is oke, maar dan met eigen tekst. Ik weet hem niet meer, maar het was de eerste tekst die ik ooit geschreven heb geloof ik..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31376149
Wij deden iets met een verzorgingstehuis ofzo..... met een grote oude klok op het podium.
Volgens mij had ik een erg klein rolletje als dokter "Krimp" ??

Wel een mooie tijd!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_31376155
Wij deden Flashback, over een klas die een reunie deed op hetzelfde moment als de eindmusical bezig was....
Was wel droog enzo.. Ik speelde de regisseur van de fictieve musical..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:11:11 #35
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_31376361
Pompelmoes! ( In groenten en fruit )
1991, geen idee meer waar het over ging, in ieder geval over een groentenman die de misverstanden in zijn dorpje op aan het lossen was. En daar mijn klas bestond uit maar 10 man, deden we allemaal meerdere rollen
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_31376442
Wij deden iets met een circus. Www. weetwatjewilt .nl heette de musical volgens mij. Ik was acrobate, stelde alleen geen ruk voor . Circusartiest 3 heette ik . En ik had 11 kinderen te onderhouden .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:12:26 #37
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_31377098
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Overlast het volgende:
Dat er een liedje was van backstreet boys. Iets met "get down, get down and move it all around". En dat de hoofdrolspelers conni en fetti heetten.
Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..

[ Bericht 2% gewijzigd door Rosu op 12-10-2005 09:38:19 ]
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:48:33 #38
81237 releaze
best of both worlds
pi_31377726
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.

Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:54:44 #39
45842 cynnie
bedrijfsbunny
pi_31377849
quote:
Ik heb een potje met vet

Ja deze heb ik ook gedaan.. Alleen geen idee meer wie of wat ik gespeeld heb
pi_31377980
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama
Gelukkig voor de mensen in de zaal hoefde ik niet solo te zingen!

Frozen, pompelmoes? Tell me more
pi_31378006
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen . Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
pi_31378083
Onze juf had de musical zelf geschreven. Ging over een klas die op schoolreis was en een groep kabouters die op kamp waren. De kabouters vonden het helemaal niet leuk, want die moesten in de maat lopen enzo. Ze lopen weg en komen een paar kinderen tegen. De kabouters worden uitgenodigd op de bonte avond bij de klas en zo wordt het toch nog gezellig!
De 2 kabouterleiders heten Grom en Brom en aan het eind deden we een liedje over disco op de muziek van Axl F.
Ik was een vd kinderen en we moesten dansjes instuderen. Grom en Brom moesten ook mee dansen, maar 1 vd 2 was een stijve hark en kon helemaal niet dansen, dus dat was altijd lachen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:11:42 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31378175
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.

Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
Die musical hadden wij ook met de sjeik ari sahari en michelle la belle de inspectrice
Dan was jij het dohtertje liesbeth.. die rol had ik ook
tijdens het lan de champagne ineens keihard roepen waaaaaaaaaat is er een bom-melding en zo verbaasd mogelijk kijken en als amerikaanse toerist met je 2 kindjes maar roepen : oooh Jack it's so exciting o.a.
kn me van de liedjes nog weinig herinneren buiten het stukje van het liedje van de sjeik..

het geeft niet hoe je heet marie of mina.. maar ik zag tussen mekka en medina.. nog nooit zo;n beeldschoon meisje ach jij bent vast een prijsje .. jij bent veel te mooi om waar te zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:17:31 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31378276
in groep 8 deden wij de verjaardag van oom kees :

Tante Floor en de kinderen gaan samen op vakantie en oom Kees blijft alleen thuis. Alles gaat prima tot hij op het idee komt om zijn verjaardag te vieren. Maar hij ís helemaal niet jarig! Hij nodigt iedereen uit, maar niemand kan komen. Wel geeft oom Kees al zijn geld uit aan het feestje. Als dat allemaal maar goed komt?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31378458
Volgens mij was onze musical heel ingewikkeld....
Het was iets van een show met een prijsvraag. En de presentatoren gingen zelf met het prijzengeld er steeds van door. En die werden gepakt.
Maar in die show gebeurde ook het e.e.a.
pi_31378474
Die van ons ging over een professor en zijn tijdmachine.
Ik was een holbewoner
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:32:31 #47
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_31378587
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Koningin het volgende:
Die van ons ging over een professor en zijn tijdmachine.
Ik was een holbewoner
Professor Knap toevallig?
pi_31378634
Die ene met dat schoolreisje heeft mijn broertje ook gedaan, hij speelde toen boswachter ofzo.

Zelf heb ik de musical 'Hoe haal je 't in je hoofd?' gedaan over een meisje met een typemachine, alles wat ze typt komt uit. Dat leverde een hele hoop leuke situaties op. Ik was de moeder, een grote rol maar vooral een irritant wijf!
pi_31378691
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:08 schreef Maggie het volgende:

[..]

Die deden wij ook!!!
Het ging niet over Jut en Jul, nou ja, niet alleen. Het ging over de herinneringen van groep 1 tot en met groep 8, en elk jaar had zeg maar een stukje. En Jut en Jul was groep 7 ofzo. Bij groep 8 ging het over het eindfeest (ik was de moeder van Julia, het meisje dat niet wist wat ze aan moest) en ergens zat nog iets over watervrees wa wa wa watervrees, en bij de kleuterschooljaren iets met een kringgesprek, en verder weet ik het zo even niet meer Maar dat komt wel weer
Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwen
Memm-riessss....

[ Bericht 1% gewijzigd door Gripper op 12-10-2005 10:51:16 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_31378708
Wij hadden de musical Bingo

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31379099
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama

Jah! Die hadden wij ook. Alleen hadden wij een relatief kleine klas. En we hadden geen rollen dubbel, de mensen die geen rol kregen hadden gewoon pech.
''Going mental on the Wabbu''
pi_31379128
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:32 schreef Frollo het volgende:

[..]

Professor Knap toevallig?
Dat zou best kunnen, geen idee meer hoe die goeie man heette.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:59:49 #53
81237 releaze
best of both worlds
pi_31379134
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Die musical hadden wij ook met de sjeik ari sahari en michelle la belle de inspectrice
Dan was jij het dohtertje liesbeth.. die rol had ik ook
tijdens het lan de champagne ineens keihard roepen waaaaaaaaaat is er een bom-melding en zo verbaasd mogelijk kijken en als amerikaanse toerist met je 2 kindjes maar roepen : oooh Jack it's so exciting o.a.
kn me van de liedjes nog weinig herinneren buiten het stukje van het liedje van de sjeik..

het geeft niet hoe je heet marie of mina.. maar ik zag tussen mekka en medina.. nog nooit zo;n beeldschoon meisje ach jij bent vast een prijsje .. jij bent veel te mooi om waar te zijn
oh jack its so exciting.. idd, die mn moeder weet meer van de musical af dan ik, tis alweer zo lang geleden

ik kan me nog gedeeltelijk een stukje lied herinneren, "wie doet er met ons mee aan een plan de campagne, hoe komen we aan een idee? het klinkt als een klok en het bruist als champagne hoe komen we aan een idee" oid
dat plan de champagne... dat is iets wat ik op mn sterfbed nog zal herinneren
pi_31379140
Together-Alone,

Aah echt?! Wij deden hem in het eerste jaar dat ie bestond zegmaar, wat speelde je? Ik speelde de sterke kat, Loespoes ofzo/? Ik heette liever Tiger, dus mijn klasgenootje heette dan maar Loespoes, want we waren dus allebei dezelfde.. haha.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:02:08 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31379184
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef releaze het volgende:

[..]

oh jack its so exciting.. idd, die mn moeder weet meer van de musical af dan ik, tis alweer zo lang geleden

ik kan me nog gedeeltelijk een stukje lied herinneren, "wie doet er met ons mee aan een plan de campagne, hoe komen we aan een idee? het klinkt als een klok en het bruist als champagne hoe komen we aan een idee" oid
dat plan de champagne... dat is iets wat ik op mn sterfbed nog zal herinneren
idd intussen alweer een jaar of 16 geleden
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:06:07 #56
81237 releaze
best of both worlds
pi_31379265
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

idd intussen alweer een jaar of 16 geleden
geez, hebben jullie het ook thuis op video?
voor mij nog iets korter, 13 jaar ofzo
wel vervelend hoor, nu heb ik dat liedje in mn hoofd zitten...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:10:35 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31379359
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef releaze het volgende:

[..]

geez, hebben jullie het ook thuis op video?
voor mij nog iets korter, 13 jaar ofzo
wel vervelend hoor, nu heb ik dat liedje in mn hoofd zitten...
ik de hele tijd van marie en mina helaas niet op video.. is toen wel opgenomen.. alleen werd er de dag na de musical ingebroken bij die mensen thuis tv stereo en videocamera e.d. allemaal weg helaas

edit: wel stom als je op die musical googled dan hebben ze het over een soort detective verhaal
pi_31379514
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef Nastybtch het volgende:
Together-Alone,

Aah echt?! Wij deden hem in het eerste jaar dat ie bestond zegmaar, wat speelde je? Ik speelde de sterke kat, Loespoes ofzo/? Ik heette liever Tiger, dus mijn klasgenootje heette dan maar Loespoes, want we waren dus allebei dezelfde.. haha.
Ik was een bodyguard van die rijke vent die dat huis zogenaamd ging kopen ofzo. Twas heel flauw, want ik was/ben heel lang, dus ik heette mevrouw de kleine, en er was nog een minijochie als bodyguard, en die heette meneer de Lange.
''Going mental on the Wabbu''
pi_31379729
Haha, wat funny Wij hadden geen bodyguards geloof ik, wel had die rijke man een of ander zoontje ofzo.. Je zal trouwens wel veel tekst hebben gehad

Welke musical ik trouwens echt het leukst vind: Vlieg-op.

is het niet ro-man-TISCH?!

woensdag 12 oktober 2005 @ 11:30:30 #60
62913 Blik
The one and Only!
pi_31379817
van ons ging over een reclamebureau, ik had de ideale hoofdrol, veel tekst en maar 1 regel om te zingen

"Ik ben Rick, en ik maak de plannen en teksten"

woensdag 12 oktober 2005 @ 11:39:17 #61
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_31380049
wij deden geen musicals in groep 8 maar elk jaar was er een bonte avond waar alle klassen een paar 'stukjes' deden, en daar was dan af en toe zo'n 'grote' musical bij.
die van die tijdmachine herinner ik me volgens mij nog, al deed ik er niet aan mee. Er was een liedje bij
'de professor heeft een tijdmachien, tjonge jonge jonge wat een prachtmachien
en nou weet er niemand goed
wat het is of wat het doet
de professor heeft een tijdmachien, tjonge jonge jonge wat een prachtmachien
straks zullen we merken
of het ook zal werken
ja dat moeten we nog zien!
enz

er was ook een musical over de juf die ziek was
't zijn de amandelen! altijd verkouden. wie ze eruit kan halen, die mag ze houden!

zelf heb ik meegedaan aan 'de geheime piratenzender'. over een groepje mensen met een geheime zender, en die moest natuurlijk geheim blijven.
Ik speelde een van de hoofdrollen, een productieassistente. Maar de musical was te lang en werd dus steeds ingekort. Op het eind had ik niet veel meer tekst dan elke keer aftellen voor uitzending.
10, 9, 8, 7, enz..
So Long and Thanks for All the Fish
pi_31380232
Willem Wilmink schreef onze musical (zaten op de Willem Wilmink school )

Weet alleen bij god niet meer waar het over ging
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:47:53 #63
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_31380240
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:

Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier. Iedereen had wel een kwaaltje, maar waar die musical nou naar toe leidde...? Geen idee. Heb wel het hele kerststuk dat we in groep 8 deden op video

Edit: wat rondgekeken op Google, Pompelmoes ging over een groentenman di per ongeluk voor een dokter aangezien wordt en dus met boerenwijsheden het dorp helpt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frozen op 12-10-2005 11:53:37 ]
pi_31381701
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef ThE_ED het volgende:
*google die google*
Ik ken zelfs nog een gedeelte van een liedje:

"Ik voel dat er geheimen zijn,
Dan voelt u meer dan wij
Dat dingen niet te rijmen zijn
Hoe komt u daar toch bij?
U heeft iets te verbergen" etc etc
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31381799
Frozen:
quote:
Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier.
Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:56:04 #66
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_31381955
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Nastybtch het volgende:
Frozen:
[..]

Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.
*populaire jongen van de klas was*

Gelukkig een kleine klas he, we deden niet aan pesten
pi_31383836
Onze leraren besloten dat we geen musical deden, maar gewoon een zooi circusstukjes aan elkaar geplakt Dus ik was iets van presentatrice, clown, danseres en acrobaat ofzo. Meh!

Maar ik zat ondertussen ook op een amateurmusicalvereniging voor kleine kindertjes en daar deden we ook vaak 'groep 8' musicals.

Zoals deze.....:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:30 schreef Blik het volgende:
van ons ging over een reclamebureau, ik had de ideale hoofdrol, veel tekst en maar 1 regel om te zingen

"Ik ben Rick, en ik maak de plannen en teksten"

"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nog !

En deze:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet meer hoe die van ons heette...maar het ging over 2 uitgerangeerde loodgieters genaamd Pien, die moesten invallen op een basisschool omdat de meester ziek was.

Ik was één van de Pienen. Weet nog wel wat kleine stukjes en stukjes van liedjes.
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes van

En nog een paar anderen.. ben het even kwijt De ergste was trouwens Drama op Diamantplein wat een stomme musical zeg.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31385751
Ik zelf heb Gestrand! gedaan Was de kleine/irritante Joost

En vorig jaar met m'n stageklas heb ik ook een musical gedaan, alleen weet de naam daar niet meer van Was in ieder geval lang niet zo leuk als die ik zelf heb gedaan
pi_31385866
Wij deden 'Het Ruime Sop' geloof ik, en ik wilde de hoofdrol van de kapitette (vrouwelijke kapitein ), maar toen kreeg ik een dom klein rolletje waarin ik één zin mocht zeggen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_31385959
Wij deden "Is poppekast poppenkast?" Geloof ik...

Met jan klaassen en katrijn die uit de poppenkast komen en in de klas mee gaan doen, omdat de poppenkast weg moet ofzo...

Wij waren maar met weinig,e n deze kon tenminste
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31386885
Het ruime sop hebben onze leraren op de basisschool voor ons gedaan, die vond ik minder.. Maar t kan ook door de leraren komen natuurlijk, haha.

Gestrand! Dat is een hele bekende, daar heb ik goeie verhalen over gehoord
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:07:59 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31387055
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:

En deze:
[..]

Jaja! Dat was 'm
Patatje mét, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf
Zwart of wit.
Kauwgom met of zonder suiker
Druiven met of zonder pit
pi_31387256
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."

En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
Mon 'en!
pi_31387299
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jaja! Dat was 'm
Patatje mét, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf
Zwart of wit.
Kauwgom met of zonder suiker
Druiven met of zonder pit
De directeur van onze basisschool
Let ook keurig op z'n centjes
Als een haantje in het kippenhok
Past hij heel goed op het geld
Als er iets moet worden aangepast
Trekt hij eerst een zuinig mondje
En dan zegt hij vaak "Ik heb het niet -
Kan het even uitgesteld?"

Bezuinigen, bezuinigen, trek de broekriem maar weer aan
Grote klassen, grote scholen, met minder zal het ook wel gaan!
Sponsorloopjes, krantenacties, bingo lootsjes, fancy fair
Buitenkansjes om geld te vangen
Extra poen from here and there

En dit was dus tien jaar geleden - ik was 9 - en ik had een minuscule rol
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:19:10 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31387322
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wij deden iets met een kuuroord en ik speelde "Johan Druivesap" de puzzelaar.
!

Die deden wij ook!!! In 1992

Ik was Juffrouw Breukeboom

Ken zelfs het liedje wat ik moest zingen nog voor een deel
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:19:49 #76
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_31387338
Die van ons ging over een stel kinderen die blauw uitsloegen (of groen) en dan gingen uitzoeken waar dat van kwam. Er kwamen ook twee detectives in voor, en een mevrouw Moneypenny (?). Alle a-populaire kinders werden op een hoopje gegooid en mochten als troostprijs een dansje doen onder de naam 'de dansende vlinders.' En raad eens wie er één van was..?!
"wij dansen wij bewegen, zoals paarden in het veld,
niets of niemand houd ons tegen, we raken echt nooit uitgeteld.."
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:23:08 #77
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_31387428
Ik heb begin jaren negentig (ow wat voel ik me oud ) de musical "Jackpot" gedaan.

't Ging over 'n oud vrouwtje dat de jackpot gewonnen had en twee dieven die deze prijs van haar willen ontfutselen. Ik weet nog dat ik één van de dieven mocht spelen, maar eigenlijk is dat ongeveer 't enige dat ik me kan herinneren. En dat ik als incognito-schurk 'n soepjurk aanmoest

Iemand nog meer Jackpot gespeeld?
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_31387527
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."

En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.

Bv.

Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij

Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...

en eh...

Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij

En eh.....

Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan

pi_31387595
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:

[..]

Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.

Bv.

en eh...

En eh.....

JA!!
Dit is wel cool.

We hebben ook ooit (toen ik in groep zeven zat en alleen in het koor mocht) iets met een reisbureau gedaan geloof ik.
Mon 'en!
pi_31387789
Ik weet bij God niet meer hoe ze heetten, maar ik heb wel in elke musical (3 in totaal) de hoofdrol vertolkt .

In 1 van de musical had ik daarnaast zelfs tig verschillende rollen, waaronder;
- een fotograaf
- een kelner
- een inbreker
- een oud vrouwtje
- een fitness instructeur
- een tuinman

Oftewel, ik ben mijn roeping misgelopen, in plaats van nu rijk en beroemd op Broadway te staan, vermaak ik slechts mensen op een virtueel forum .
I was an atheist until I realized I was God
pi_31387837
Ik heb nooit een groep 8 musical gehad Kleine school, heel klein klasje, geen musical
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_31387849
Ik weet niet meer welke eindmusical we in groep 8 hadden gedaan, maar in groep 7 met de kerstmusical weet ik nog wel. Ik moest met nog wat anderen in mn gymkleren op het podium staan en zingen. 't Was iets van:

Ik heb een tien tien tien, een tien voor gymnastiek
Moet je dat zien zien zien, echt reuze fanatiek
We springen in de touwen en we zwaaien aan de brug
Als wij ons dubbelvouwen komen wij niet meer terug

Ik heb wel moeten lachen toen ik de video's een paar jaar later terugzag
pi_31388162
Ohja! In groep acht hadden we één of andere buurt die we speelden. Het enige wat ik er nog van weet is dat mn beste vriendin loodgieter speelde en een ander meisje postbode
pi_31388417
Wij deden 'Inpakken en wegwezen', over twee gezinnen die door een overboeking op de camping een caravan moeten delen.

Aangezien er meer leerlingen dan rollen waren werden er nog een aantal dingen bijverzonnen, zoals een bonte avond op de camping. Uiteindelijk speelde ik toen de dokter in een toneelstukje dat zogenaamd steeds mis ging, op die bonte avond. Leuk detail: in dat stukje zat ook een jongen die een telefoon speelde (inclusief kartonnen bord met draaischijf voor zich) en ik moest hem toen 'opnemen', waarbij zijn hand de telefoonhoorn was.

En voor de rest natuurlijk nog de nodige liedjes en dansjes.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:35:00 #85
3542 Gia
User under construction
pi_31389289
"De allerlaatste nieuwsshow"

Uh, bijna 30 jaar geleden alweer.
Ik was jonkvrouwe Miranda, één van de stripfiguren uit de krant.

Ken, echt waar, nog bijna alle liedjes. Zeker qua melodie en de meesten ook grotendeels de tekst.
pi_31389696
quote:

[..]

Bv.

en eh...

En eh.....

Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van alles , met de steeds terugkerende oneliner: 'Want ik moet nog faxen faxen, kopieen kopieren enne....' *stomme blik* Hulpvaardige medespeler: 'Bellen?' En dan ik weer: 'Bellen! Natuurlijk! Waar zouden we zijn zonder de telefoon!' .
pi_31390027
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:18 schreef -Trinity- het volgende:
Wij deden iets met een circus. Www. weetwatjewilt .nl heette de musical volgens mij. Ik was acrobate, stelde alleen geen ruk voor . Circusartiest 3 heette ik . En ik had 11 kinderen te onderhouden .
Hee die hebben wij ook gedaan .
Ging over een gezin en vader en moeder deden allerlei domme dingen op internet en die kinderen waren slim en die wisten wél hoe je met een computer om moest gaan .
Ik was de moeder.

Ow god volgens mij heb ik hem ook nog op video.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:53:00 #88
81237 releaze
best of both worlds
pi_31391036
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:

is dat zo'n liedje dat begint met "hey hou je zakdoek bij de hand"?

mn vriendin die een klas hoger zat die hadden dat als afsluitliedje .. aan het einde ook het is over dus sluiten maar oid.
Maar die musical was al eerder gespeeld, toen ik in groep 4 zat ook. Toen ging de juf van groep 5 weg en hadden ze het liedje aangepast. Zo absurd, ik heb het maar een keer gehoord maar ik kan de tekst van het refrein nog herinneren (ik was gewoon 8!)

Hey hou je zakdoek bij de hand
juffrouw Brouwer gaat nu weg, de club valt uit elkaar!
Wij zijn bij het einde aanbeland,
tis over! Tis raar maar waar!

De handpop was de laatste opdracht in de les, dat was voor u en ons een grandioos succes
yadayada

anyways.. ik was stikjaloers dat die vriendin van mij WEL die musical had gedaan, en ik niet Dat liedje vond ik te gek
pi_31392189
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Jentin het volgende:

[..]

Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van alles , met de steeds terugkerende oneliner: 'Want ik moet nog faxen faxen, kopieen kopieren enne....' *stomme blik* Hulpvaardige medespeler: 'Bellen?' En dan ik weer: 'Bellen! Natuurlijk! Waar zouden we zijn zonder de telefoon!' .
Ik ook

Wil er iemand nog koffie?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:00:27 #90
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_31392402
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:

Heb ik ook gedaan, in 1989. Ik had maar een heel klein rolletje als taxichauffeuse geloof ik. Ik herinner me nog een liedje, dat heette 'De binnenkant'.
  Moderator woensdag 12 oktober 2005 @ 21:04:51 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31392540
Niet gehad, de aula stond vol met verhuis stuff
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31392564
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:
Onze leraren besloten dat we geen musical deden, maar gewoon een zooi circusstukjes aan elkaar geplakt Dus ik was iets van presentatrice, clown, danseres en acrobaat ofzo. Meh!

Maar ik zat ondertussen ook op een amateurmusicalvereniging voor kleine kindertjes en daar deden we ook vaak 'groep 8' musicals.

Zoals deze.....:
[..]

"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nog !

En deze:
[..]

En nog een paar anderen.. ben het even kwijt De ergste was trouwens Drama op Diamantplein wat een stomme musical zeg.
Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.

Ja, het is al 7 jaar terug ofzo . Ik heb hem nog ergens of video, maar die gaan we niet kijken!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:11:00 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31392732
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef koenimex het volgende:

[..]

Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.

Ja, het is al 7 jaar terug ofzo . Ik heb hem nog ergens of video, maar die gaan we niet kijken!
Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruikt

Ice cream, you scream
Everybody want's ice cream
baby, that's what we want!
Do you like some chocolate
or vanilla? But it's ice cream, that we like best.

Zoiets. Volgens mij op de maat van When the saint go marching in dacht ik.
Die loodgieters waren dus de invallers. Ik was er één van
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:11:59 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31392762
De musical het jaar voor ons ging over een weermachine..
pi_31393482
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruikt

Ice cream, you scream
Everybody want's ice cream
baby, that's what we want!
Do you like some chocolate
or vanilla? But it's ice cream, that we like best.

Zoiets. Volgens mij op de maat van When the saint go marching in dacht ik.
Die loodgieters waren dus de invallers. Ik was er één van
Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:

I scream, you scream
Everybody wants ice cream
Baby, that's what we want
Monday, Tuesday, everyday is ice day
Would you like some chocolate? Or vanilla?
But it's ice cream that we like best
I scream, you scream

Yes, sir, that's my baby,
No, sir, I don't mean maybe
Yes, sir, that's my baby now
Yes, ma'am, we've decided
No ma'am, we won't hide it
Yes, ma'am, you're invited now
Oh by the way, oh by the way
When we reach the preacher, I'll say
No, sir, I don't mean maybe,
Yes, sir, that's my baby now...

Ain't she sweet - See her walking down the street
Now I ask you very confidentially, ain't she sweet?
Ain't she nice - Look her over once or twice
Now I ask you very confidentially, ain't she nice?
Just cast an eye in her direction
Oh me oh my, ain't that perfection?
I repeat don't you think that's kind of neat?
Yes I ask you very confidentially, ain't she sweet?

All of me, why not take all of me?
Can't you see I'm no good without you?
Take my lips, I never use them
Take my arms, I'd rather lose them
Your goodbye left me with eyes that cry
How can I go on here without you
You took the part that once was my heart
So why not take all of me

Oh when the saints go marching in
Oh Lord I want to be in that number

Ja, ik heb een tikkeltje raar ontwikkeld geheugen voor liedjes.
pi_31393674
Ik ben een beetje op dreef geloof ik
Dit nummer komt voor in de walgelijke musical "Drama op Diamantplein", en ik kreeg de 'eer' dat te zingen met een zo mogelijk nog walgelijkere jongen
Het gaat over een zwerver en een rijkeluismeisje die een relatie krijgen.

Jongen:
Roos, (.....?)
Roos, het spijt me echt van wat ik daarnet zei
Geloof me, ik vind je leuk, en ik wil je vaker zien
Toe zeg me, vind jij mij ook lief misschien?

Refrein: Koor:
Zeg kijk nou eens naar Roos en Peer
Zie eens hoe verliefd ze daar nu staan
Ze hebben vast geen ruzie meer,
Zullen wel weer samen verder gaan...
Het is weer aan.

Meisje:
Peer, mijn ouders willen niet dat ik jou zie maar Peer,
Ik vind jou tof en zeg het hen mooi niet
Vergeef me van mijn domheid,
Dat ik zo onaardig deed
Peer weet je, ik denk niet dat ik je ooit vergeet

En dan nog een zooi niet boeiende tekst, met als hoogtepunt iemand die zingt

"Misschien in ruil voor een fles drank biedt hij mij zijn Rosalinde aan...."

Gatver zeg, dat is toch geen groep 8 musical?!
pi_31393763
mijne heette: Happy Landings
Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
pi_31393780
Big Boat 1999-2000!

Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten.

Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht.
“BIIIG BOAOAOAT” roept hij verbaasd uit en... het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisieprogramma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door camera ’s worden bespied...?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31393972
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Magic75 het volgende:
mijne heette: Happy Landings
dat was overigens in 1998
Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:56:55 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31393985
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:

I scream, you scream
I scream, you scream

Ja, ik heb een tikkeltje raar ontwikkeld geheugen voor liedjes.
Zwijmel
Alleen het dikgedrukte weet ik het muziekje niet meer. De tekst komt weer helemaal duidelijk over
Waar heb je die gevonden? Ik kende je die gewoon nog?
pi_31394324
Ik was Inspecteur" Hoezo?"

En ik moest de tuinman arresteren die de vorst had vermoord samen met mijn collega...maar hij bleek later toch onschuldig te zijn!!! (spoilerzzz!)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:09:10 #102
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31394333
Tja...het rotte was, onze school bestond zoveel jaar en daarom wilden ze een soortt ''jubileummusical'' doen. Dus in plaats van een stoer verhaal (er waren al wat geruchten) moesten we uiteindelijk allemaal stukjes doen van de afgelopen zoveel jaar

Dus scenes uit allerlei oude musicals (spoor van Bijster zat er ook in geloof ik)
Ik was een vader die in een restaurant met zijn vrouw en kind en een butler zit en moest steeds de kelner in de war brengen en mijn ''zoon'' slaan. (the fun part! Laat het nou zo zijn dat dat ventje mij een hoop ergernis had bezorgd in de jaren daar en ik heb mij eens goed uitgeleefd met de krant)

En ik speelde met Sosja

Maar goed, het was over het algemeen wel okee enzo.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31394730
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef innepin het volgende:
I scream, you scream
I scream, you scream

* koenimex zingt uit volle borst .
pi_31395472
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zwijmel
Alleen het dikgedrukte weet ik het muziekje niet meer. De tekst komt weer helemaal duidelijk over
Waar heb je die gevonden? Ik kende je die gewoon nog?
"All of me" zit er echt in hoor. Een stuk sneller dan de doorsnee jazz versie, maar download de Beatles versie maar es, misschien dat er een lichtje gaat branden
En ja ik kende het gewoon nog Erg he. Even denken of ik nog meer liedjes uit die musical weet. Als je me een zinnetje geeft weet ik misschien nog wel meer van andere nummers
pi_31395594
Uit Alles Kidts:

Ik heb geen zin om op te staan
Ik heb geen zin, ik heb geen zin, om naar m'n school te gaan

Ik ben ik ben zo moe
Ben aan vakantie toe
Als ik op school ben wil ik er vandoor
Die kinderen zijn lui
Zo onvoorstelbaar lui
Van alles willen maar ze doen er niks voor

Wat is er? Wat is er? Wat is er aan de hand?
Doe niet zo sloom en kleed je nou eens aan!
Vertel het, vertel het, wat is er misgegaan?
Wat is er zo vervelend aan die baan?

Ik heb geen zin om op te staan
Ik heb geen zin, ik heb geen zin, om naar m'n school te gaan

En dan die directeur
Die vreselijke zeur
Die altijd loopt te mieren over geld
Hij wil een afscheidsshow
Een supermooie show
En als dat lukt dan is hij weer de held
En ben ik zeven weken uitgeteld

Wat is er? etc....

Hij heeft geen zin om op te staan
Hij heeft geen zin, hij heeft geen zin, om naar z'n school te gaan

Volgens mij zit er nog een couplet in, maar dan ben ik die even kwijt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:48:57 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31395624
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef innepin het volgende:

[..]

"All of me" zit er echt in hoor. Een stuk sneller dan de doorsnee jazz versie, maar download de Beatles versie maar es, misschien dat er een lichtje gaat branden
En ja ik kende het gewoon nog Erg he. Even denken of ik nog meer liedjes uit die musical weet. Als je me een zinnetje geeft weet ik misschien nog wel meer van andere nummers
Ja, de tekst kende ik nog wel. Maar het melodietje niet

Ik heb het boekje jaren lang bewaard maar ben het kwijt. Weet niet echt liedjes meer. Kon ook niets vinden in Google
pi_31395992
Ik weet weer wat het eerste couplet was van dat 'ik heb geen zin....' lied!!

"Het zwabbert in mijn hoofd
Mijn benen lijjken pudding
Ik heb geen millimeter energie meer
Ik baal als een banaan
Dit is een hondenbaan
Oh hemeltje, wat doet m'n arme hoofd zeer"

pi_31396064
Patatje met, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf, zwart of wit?
Een dikke of een hele dunne
Wilt u met of zonder pit?
Waat gaan we heen met de vakantie?
Texel, Spanje, Almelo?
De een zegt, geef het mij maar zus
De ander wil het per se zo

Kiezen, kiezen, altijd maar weer kiezen.... je wordt er tureluurs van..

pi_31396134
ik was de intro act ofzo heel eng met zwarte cape en hoed enzo.

En dan moest ik heel eng zeggen: "Wat kan wel en wat kan niet, is het waar wat je hier ziet" en nog 10 van die onzin zinnetjes die ik ben vergeten

en verder speelde ik ook holbewoner met knuppel

ja fantastisch was het
pi_31396186
het enige wat ik nog echt goed weet was dat dat de 1e keer was dat ik een (echt) meisje haar borsten zag dat waren ook niet van die platte dingetjes, maar een stel dat er al echt mocht wezen

voor de rest weet ik het niet meer.. hoe het heet al sla je me dood van mn rol weet ik eigenlijk ook nog maar heel weinig

pi_31396209
Ik zal even ophouden met het topic volspammen
Iig is hier een leuke link voor de Alles Kidts- mensen: klik Zijn korte fragmenten van de liedjes.

Sowieso staan hier wel een paar clips van een zooi musicals die hier al voorbij zijn gekomen .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:06:48 #112
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31396257
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef innepin het volgende:
Patatje met, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf, zwart of wit?
Een dikke of een hele dunne
Wilt u met of zonder pit?
Waat gaan we heen met de vakantie?
Texel, Spanje, Almelo?
De een zegt, geef het mij maar zus
De ander wil het per se zo

Kiezen, kiezen, altijd maar weer kiezen.... je wordt er tureluurs van..

Zat ik er niet ver naast met mijn vrije interpretatie
En dat "je wordt er tureluurs van" dreunt nog door mijn hoofd
pi_31396349
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zat ik er niet ver naast met mijn vrije interpretatie
En dat "je wordt er tureluurs van" dreunt nog door mijn hoofd
Dat 'kauwgom met of zonder suiker' komt in een volgend couplet. En dingen als 'patatje ..., patatje oorlog.' De rest weet ik niet meer Maar 't is dan ook al tien jaar geleden en ik had een hele kleine rol (Roodkapje )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:11:16 #114
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31396406
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef innepin het volgende:
Iig is hier een leuke link voor de Alles Kidts- mensen: klik Zijn korte fragmenten van de liedjes.

Sowieso staan hier wel een paar clips van een zooi musicals die hier al voorbij zijn gekomen .
Shit hey...nostalgiek
pi_31396443
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

!

Die deden wij ook!!! In 1992

Ik was Juffrouw Breukeboom

Ken zelfs het liedje wat ik moest zingen nog voor een deel
Ik was ff bang dat je Repelsteeltje had gedaan in groep 8 die deden wij
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31396825
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef releaze het volgende:

[..]

is dat zo'n liedje dat begint met "hey hou je zakdoek bij de hand"?

mn vriendin die een klas hoger zat die hadden dat als afsluitliedje .. aan het einde ook het is over dus sluiten maar oid.
Maar die musical was al eerder gespeeld, toen ik in groep 4 zat ook. Toen ging de juf van groep 5 weg en hadden ze het liedje aangepast. Zo absurd, ik heb het maar een keer gehoord maar ik kan de tekst van het refrein nog herinneren (ik was gewoon 8!)

Hey hou je zakdoek bij de hand
juffrouw Brouwer gaat nu weg, de club valt uit elkaar!
Wij zijn bij het einde aanbeland,
tis over! Tis raar maar waar!

De handpop was de laatste opdracht in de les, dat was voor u en ons een grandioos succes
yadayada

anyways.. ik was stikjaloers dat die vriendin van mij WEL die musical had gedaan, en ik niet Dat liedje vond ik te gek
Oh man, ik heb zo hard gehuild bij dat eindliedje. Vreselijk
Mon 'en!
pi_31398080
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik ook

Wil er iemand nog koffie?
Juist .

'Het is woensdag! Woensdag! En wat is het woensdag? Gla-gla-glazenwassersdaaaaag! '
En dat hele zielige sololiedje als de glazenwasser is opgepakt:

Zij droomde over samen achter een kinderwagen lopen...
Die droom is nu aan duigen, is finiiiiiiiiito, afgelooopen .

'Dat is Lingo, wij zijn Bingo. Kun je dat onthouden, slimbo?' .
pi_31398113
Ik had altijd de kleinste rol, omdat ik toen al vervelend en bovenal recalcitrant was.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31398180
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef Jentin het volgende:

[..]

Juist .

'Het is woensdag! Woensdag! En wat is het woensdag? Gla-gla-glazenwassersdaaaaag! '
En dat hele zielige sololiedje als de glazenwasser is opgepakt:

Zij droomde over samen achter een kinderwagen lopen...
Die droom is nu aan duigen, is finiiiiiiiiito, afgelooopen .

'Dat is Lingo, wij zijn Bingo. Kun je dat onthouden, slimbo?' .
Zij zag zichzelf al bijna voor het altaar staan
Zij had in haar gedachten al een trouwjurk aan
Zij hoopte op een honeymoon naar Londen of Parijs
Of dichterbij, naar Twente, want het ging niet om de prijs
Zij droomde over samen met een kinderwagen lopen
Die droom is nu aan duigen, is finito, afgelopen

Het duurt niet lang dan doet hij een bekentenis
-En ik weet zeker dat hij niet de dader is
Hij is een zware jongen en een waardeloze vent
- Zo lief, zo .....?

Verder weet ik het niet meer en ik heb 'm nog wel zelf moeten zingen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:21:58 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31398185
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik had altijd de kleinste rol, omdat ik toen al vervelend en bovenal recalcitrant was.
Wij hadden een figuur dat uiteindelijk gewoon niet mee mocht doen. Ja, hij mocht de casetterecorder aanzetten
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:23:01 #121
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31398207
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:21 schreef innepin het volgende:
Verder weet ik het niet meer en ik heb 'm nog wel zelf moeten zingen
Hoeveel musicals heb jij gehad dan? Of was het voor je studie?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:31:17 #122
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_31401611
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:37 schreef Impry het volgende:
Ik zelf heb Gestrand! gedaan Was de kleine/irritante Joost

En vorig jaar met m'n stageklas heb ik ook een musical gedaan, alleen weet de naam daar niet meer van Was in ieder geval lang niet zo leuk als die ik zelf heb gedaan
Gestrand:

Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!

Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons

Wij willen barbecue, wij willen barbecue, wij willen barbecue!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_31403320
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hoeveel musicals heb jij gehad dan? Of was het voor je studie?
Ik heb een tijdje op een amateurkindermusicalvereniging (mooi woord he ) gezeten, en bij gebrek aan geld en leuke musicals deden we meestal 'groep 8 musicals'. Ik heb Drama Op Diamantplein, Alles Kidts, Bingo, en nog eentje waarvan ik de naam kwijt ben gedaan. De laatste ging over een schat ofzo.
pi_31403672
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Iemand nog meer Jackpot gespeeld?
Hier nog een jackpotter.. '92 volgens mij, in Bunnik iig. Ik was cameraman met precies 1 regeltje tekst
pi_31403677
Nog even over Bingo. Ik speelde een mevrouw (Annie of iets dergelijks) die met haar aso echtgenoot & moeder langskwam met een klacht. En die klacht had iets met bonnen te maken.

De klasgenoot die mijn man moest spelen was drie koppen groter dan ik (terwijl ik al 't langste meisje uit de klas was) en mijn 'moeder' zag er jonger uit dan ik Verder heel geloofwaardig allemaal.
Mon 'en!
pi_31403713
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef innepin het volgende:

wat leuk zeg.!
(Ook) Windkracht 8
Ik kan ze bijna allemaal nog meezingen.!
pi_31407521
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef bloempjuh het volgende:
Nog even over Bingo. Ik speelde een mevrouw (Annie of iets dergelijks) die met haar aso echtgenoot & moeder langskwam met een klacht. En die klacht had iets met bonnen te maken.

De klasgenoot die mijn man moest spelen was drie koppen groter dan ik (terwijl ik al 't langste meisje uit de klas was) en mijn 'moeder' zag er jonger uit dan ik Verder heel geloofwaardig allemaal.
Heette jouw 'man' dan niet Henk, en jij Corrie? En jullie hadden bonnen gespaard (of jouw moeder dan) waarmee je een gratis.. weetikveel kreeg.

Volgens mij ging het verder over kattenbrokjes. 'Corrie Brokken' enzo, leuke woordspeling . En er werd zo'n spotje opgenomen met drie supermodellen (Naomi, Linda en nog eentje, geloof ik). En dan ergens tijdens dat spotje komt het actiecomite 'Stop de Spot' in beeld, die dan in debat gaan met een of ander pro-reclamegroepje.

@Innepin: dat liedje idd! Wat weet jij nog veel tekst. Ik heb het originele boekje nog ergens. Half vergaan natuurlijk .
Het was volgens mij trouwens: Zo zacht, zo fijngevoelig, zo verlegen en attent. Ik weet nog dat m'n stem bij 'zacht' redelijk eh.. trommelvliespijnigend oversloeg .
pi_31408534
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Gestrand:
oe die heb ik ook gedaan

had meerdere kleine rolletjes
was 1 van de fans van dat groepje, een hoela girl en mensje wat af en toe aan de bar moest zitten enzo
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_31415718
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef Jentin het volgende:

[..]

Heette jouw 'man' dan niet Henk, en jij Corrie? En jullie hadden bonnen gespaard (of jouw moeder dan) waarmee je een gratis.. weetikveel kreeg.

Volgens mij ging het verder over kattenbrokjes. 'Corrie Brokken' enzo, leuke woordspeling . En er werd zo'n spotje opgenomen met drie supermodellen (Naomi, Linda en nog eentje, geloof ik). En dan ergens tijdens dat spotje komt het actiecomite 'Stop de Spot' in beeld, die dan in debat gaan met een of ander pro-reclamegroepje.
Ja, Corrie en Henk idd. Dat reclamespotje sloeg echt helemaal nergens op vond ik toen al... zooo random.
quote:
@Innepin: dat liedje idd! Wat weet jij nog veel tekst. Ik heb het originele boekje nog ergens. Half vergaan natuurlijk .
Het was volgens mij trouwens: Zo zacht, zo fijngevoelig, zo verlegen en attent. Ik weet nog dat m'n stem bij 'zacht' redelijk eh.. trommelvliespijnigend oversloeg .
Ja erg he Ik kan het ook niet helpen, ik onthou altijd de teksten van liedjes Ik heb de boekjes helaas niet meer
Die tekst klopt inderdaad, ja. dat ik dat was vergeten! foei! en bij mij klonk het hele lied ook nergens naar, vooral dat finiiiiiiiito was echt een ramp. Maar goed, het 'liefdeslied' dat meneer de glazenwasser moest zingen kwam er al helemaal niet uit (meneer had plankenkoorts)
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:41:51 #130
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31417113
quote:
Was je character zeker van Arabische afkomst?
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:45:43 #131
125126 Mr-Coffee
pi_31417207
Ik weet nog wel de kerstmusical van groep 8.

Ik was kerstboom (jippie, m,n 15 minutes of fame als een decorstuk doorgebracht. ), en ik moest 2 liedjes gillen, en mar liefst 4 zinnen opzeggen.
Het ergste is dat die debiel van een concierge bij ons het toneel zo had opgebouwd, dat ik de hele avond een felle lamp in m,n giechel scheen.
Set Sail, For Fail.
pi_31421446
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:42 schreef innepin het volgende:
Maar goed, het 'liefdeslied' dat meneer de glazenwasser moest zingen kwam er al helemaal niet uit (meneer had plankenkoorts)
Mijn glazenwasser was bij het door het raam klimmen (we hadden een decor met een echt raam) keihard op het 'kozijn' geknald. Alles in het decor was van karton en soortgelijke prut, maar het kozijn was massief hout: hij moest er tenslotte overheen klimmen. Hij viel met z'n benen allebei aan een andere kant van het kozijn. Mijn stoere glazenwasser was daarna alleen nog maar een blauw aangelopen piepend sopraantje .
pi_31424577
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef Jentin het volgende:

[..]

Ja, dankjewel! Je bent geweldig! Ik was Corrie
Mon 'en!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:32:34 #134
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31424874
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Was je character zeker van Arabische afkomst?
Hij speelde Yildiz
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:33:09 #135
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31424895
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik weet nog wel de kerstmusical van groep 8.

Ik was kerstboom (jippie, m,n 15 minutes of fame als een decorstuk doorgebracht. ), en ik moest 2 liedjes gillen, en mar liefst 4 zinnen opzeggen.
Het ergste is dat die debiel van een concierge bij ons het toneel zo had opgebouwd, dat ik de hele avond een felle lamp in m,n giechel scheen.
Decorstuk lijkt me echt suf
Nooit decorstuk geweest. Altijd hoofdrollen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:40:13 #136
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31425162
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen . Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Wij deden ook Mirakel

Ik was ook 1 van die kinderen in de hoofdrol Was wel een leuke musical maar ik weet er niet veel meer van. Alleen nog het liedje van de Batavieren (We gaan naar Zandvoort.. al aan de zeeeee) en Marilyn Monroe en de Beatles.

Dat filmpje Gaaf!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:48:00 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31425431
quote:
Het Koffertje van Meneer van Dalen?

Die deed mn zus, ik weet hem nog beter dan mn eigen musical.

Het koffertje, het zwartje koffertje van van Daleeeeeen
Het koffertje, het zwarte koffertje, wat zit daarin?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31426574
Iets met pillen ofzo, en er was een oma bij, en ik was de inspecteur

Weet nog wel dat ik op de grond moest vallen

Beetje vaag, maar wie weet hoe deze musical heette?
pi_31431329
Ik deed de Doem van Gunder ofzo, en ik was een kraker .
pi_31431626
Wij deden iets met een vliegtuigmaatschappij, weet vrijwel niets meer. Er waren o.a. 2 piloten, en ik was een zwerver die heel de musical in een hoekje zat en af en toe wat zei
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_31432461
Oeh, wat een nostalgie!
Bos van Bijster hier. In 1993 heb ik mij opgeworpen als 'Johan' .
Het tekstboekje heb ik nog steeds, inclusief aantekeningen en krabbels.

De drie detectives waren volgens mij Seep 1 t/m 3, niet Sheep.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:09:00 #142
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31432765
Wij hadden een musical die over een reisbureau, dat moet in, even denken, 1995 zijn geweest. Volgens mij heette de musical "Vlieg Op!" en ik speelde een dievegge
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_31433665
Wij deden Help!

Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar,
met rolstoel en brancard!

You gotta learn to live
and live and learn
pi_31436804
Wij deden een toneelstuk over Grutte Pier (Grote Pier) Volksheld en vrijheidsstrijder nummer 1 van Friesland. Grutte Pier een tegenstander van de Hollanders die zijn land wilde inpikken, maar ivm politieke correctheid werden de Hollanders bij ons vervangen door Spanjaarden (?). Ik speelde de aanvoerder van de Spanjaarden (en dus de opper-slechterik), en kwam op een vreselijke manier aan mijn einde doordat Grutte Pier mij ergens vanaf gooide.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:08:08 #145
125126 Mr-Coffee
pi_31437065
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Decorstuk lijkt me echt suf
Nooit decorstuk geweest. Altijd hoofdrollen
Ja is het ook, en afgezien van die paar regeltjes en kutliedjes moest ik dus anderhaf uur lang de blije hippie kut boom uithangen.
Set Sail, For Fail.
pi_31463275
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wij deden ook Mirakel

Ik was ook 1 van die kinderen in de hoofdrol Was wel een leuke musical maar ik weet er niet veel meer van. Alleen nog het liedje van de Batavieren (We gaan naar Zandvoort.. al aan de zeeeee) en Marilyn Monroe en de Beatles.

Dat filmpje Gaaf!
whehe

ik was dus die intro act

Mirakel heette die dus
pi_31463324
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Ghosty het volgende:

whehe

ik was dus die intro act

Mirakel heette die dus
niet van dat filmpje overigens, maar van de musical toen ik m deed
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:53:52 #148
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31463519
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.

Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
pi_31464039
Ik heb de musical Auditie gedaan... Had meerdere rollen omdat we met een hele kleine klas waren...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_31464208
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!

Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar

Jaa! Die heb ik ook gedaan... Ik was zuster Tina, met die koekjes!
Eigenlijk best ziek.. een stel van die kleine meisjes in verpleegstersuniformpjes...
quote:
6 uur in de morgende dag begint
2 zieken 3 gewonden een dokter die verbind
de operatiezusters staan al klaar met naald en draad
het medisch team is wéér paraat!!

H E L P
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar
met rolstoel en brancard
help help wat een job yeah
het helpt je er bovenop!!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:34:13 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31464329
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:

Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
"Hai Anoeska uit de poesta, is een echt zigeunerkind"
pi_31464434
Geen idee meer hoe onze musical heette (was in 1993).

Wel weet ik dat we aan de hand van een liedje en eventueel een korte omschrijving van de scenes zelf de teksten mochten bedenken.

De scene waarin ik zat ging over verstandig snoepen, of zo. Ik speelde 1 van de kinderen in een gezin en moest samen met mijn broer en zus voor het avond eten zorgen. In plaats van vlees, groente etc. kwamen we thuis met alleen maar snoep.

Er is nog wel een videoband van, maar die heb ik al lang niet meer teruggezien en eigenlijk heb ik daar ook niet echt behoefte aan. Maar toch was het wel leuk om die musical te maken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31465346
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984
Maar ook een liedje als...

Hee vogels, maffe vogels, word wakker alles staat op z'n kop

Of het uit dezelfde musical komt geen idee.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:19:15 #154
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31465369
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:

[..]

Wij hadden wel een liedje over vreemde vogels, maar of dit zinnetje daar in zat
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_31465516
quote:

Die hadden wij ook!!

Oh ben die liedjes ff aan het luisteren. Heb al zo'n emo dag zit bijna te janken hier!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_31465776
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wij deden ook Mirakel

Dat filmpje Gaaf!
Ook Mirakel ipv de beatles De Stones paint it black, en wat napoleon in zijn binnenzak had vanwege de hand en iets met Neill Armstrong. Marilyn weet ik ook niet wat zei wilde, en de de batavieren waar ze ons land binnen kwamen via de rijn bij lobith. Weet nog aardig wat na 16 jaar
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_31465976
Wij deden "De scholengeest", en speciaal wegens mijn zang- en acteertalent werd mijn rol van 100 tot 2 regels tekst teruggebracht.
Mijn arme kinderziel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31468891
Die site die hier eerder genoemd is is echt geniaal! Ik zit hier nu dat fragment te luisteren, ik vind het echt te gek! WIj deden ´Feestlift´ en ik had daar twee rollen. De rol van Eline die een spreekbeurt over olifanten moet houden, en nog een vaag rolletje waarin ik moest zeggen dat m´n ouders vreselijk zijn
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_31468974
Heb trouwens ook nog Windkracht 8, MIrakel, Jackpot en het spoor van bijster gezien. Denk dat die laatste toch wel het leukste was..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:21:40 #160
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_31470149
Acht jaren basisschool ... Acht grote stappen op de lange ladder van de maatschappij.

Ik heb ook Windkracht 8 gespeeld. Ik was een jongetje in het kringgesprek in groep 1, de oudere versie van Gerrit-Jan in groep 2 (heel snel omkleden zodra ik het podium afwas om daarna gelijk weer op te komen), en een van de "ogen" in het liedje van groep 6.

Ik weet nog wel dat net het optreden wat gefilmd werd, we deden er twee een voor de kinderen en een voor de ouders, ik een keer mijn tekst vergat. Gelukkig zat de juf vooraan om me even weer opweg te helpen .
Ik heb het boekje en een bandje met de liedjes hier nog steeds liggen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:23:33 #161
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_31470204
Het spoor van bijster heeft mijn zus trouwens nog gespeeld
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:08:05 #162
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31471535
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
En ik speelde met Sosja

Maar goed, het was over het algemeen wel okee enzo.
Oh ken jij die ook?

Op welke school heb je gezeten?
pi_31473977
Ik was in windkracht 8 onder andere de juf van groep 1!! Ik vind het echt heel zonde dat ik geen band heb waar dat opstaat!!

Weet dat er in dat liedje nog een stukje was met: 2 vingers naar omhoog. Ofzo iets was het!! Is er niet ergens een site waar alle liedjes helemaal opstaan!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:21:21 #164
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31474054
We moesten allemaal witte poeder of een of ander wit smeersel op ander konden ze onze gezichten niet zo door het felle licht ik leek net een lijk.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:26:34 #165
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_31476158
quote:
Kauwgum gangsters?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 16 oktober 2005 @ 03:16:08 #166
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_31481650
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef MeNicole het volgende:
Ik was in windkracht 8 onder andere de juf van groep 1!! Ik vind het echt heel zonde dat ik geen band heb waar dat opstaat!!

Weet dat er in dat liedje nog een stukje was met: 2 vingers naar omhoog. Ofzo iets was het!! Is er niet ergens een site waar alle liedjes helemaal opstaan!!
Ik heb geen site voor je kunnen vinden maar heb wel even de moeite genomen om het nummer van de juf voor je over te typen uit mijn oefenboekje.
quote:
Juf: Eén voor één niet door elkaar.
Heb je iets af dan roep je ‘klaar’!
Als je moet plassen, twee vingers naar omhoog.
Want anders blijft je broek niet droog.

Refrein:
Allen: Regels, regels, in het gareel.
Afleren, aanleren oh zo veels.
Juf: Luister wat ik zeg, doe wat ik wil!
Als ik ‘sssst’ zeg ben je stil.
Allen: Luister wat u zegt, doe wat u wilt.
Als u ‘sssst’ zegt zijn wij stil.

Juf: Keurig lopen in de rij.
Met z’n tweetjes zij aan zij.
Niet met je natte laarzen in de klas.
Hang aan de kapstok netjes je jas.

Refrein:

Juf: Na het spelen ruim je op.
Lief doen, wees geen kattekop.
Als je naar huis gaat zeg je ‘dààg’!
Doe altijd alles met een lach.
Neil Degrasse Tyson
pi_31484725
quote:

Waaatervrees, wa wa watervrees

normaal ben ik geen zenuwpees

Maar als ik water zie,

dan zit ik 1 2 3,

Met mn kleren aan,

Het liefste boven op de maan!
pi_31484768
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef Gripper het volgende:

[..]

Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwen
Memm-riessss....
Dat was ik dus

Maar wel een vrouwelijke badmeesteres
pi_31484884
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Acht jaren basisschool ... Acht grote stappen op de lange ladder van de maatschappij.

Ik heb ook Windkracht 8 gespeeld. Ik was een jongetje in het kringgesprek in groep 1, de oudere versie van Gerrit-Jan in groep 2 (heel snel omkleden zodra ik het podium afwas om daarna gelijk weer op te komen), en een van de "ogen" in het liedje van groep 6.

Ik weet nog wel dat net het optreden wat gefilmd werd, we deden er twee een voor de kinderen en een voor de ouders, ik een keer mijn tekst vergat. Gelukkig zat de juf vooraan om me even weer opweg te helpen .
Ik heb het boekje en een bandje met de liedjes hier nog steeds liggen
Boekje heb ik ook nog in mijn bezit

Om een of andere reden weet ik de liedjes dus nog....

tof topic dit

Er waait een wind door onze school er waait een wind door onze school er waait een windkracht 8!
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:31:14 #170
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_31485724
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ah, pure nostalgie.
There's no point in living if you can't feel alive
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:32:36 #171
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_31485745
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ah, pure nostalgie.
JAAH!! Die heb ik ook gedaan..

Het sppor van Bisjter heette die...

Op een gegeven moment werd de juffrouw ontvoerd, maar de ontvoerders moesten eigenlijk de juffrouw uit de tent dragen, maar de juffrouw was iets te zwaar. Toen hebbenwe het script maar aangepast....

Ik speelde 1 van de Detectives.

Oh ja, toen onze school 25 jaar bestond, toen heb ik miezert muis gespeeld. Ik was de boswachte...
There's no point in living if you can't feel alive
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:14:08 #172
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_31493678
Wij deden de musical 'Bosolei' in 1999. Dat was een camping in Frankrijk waar een gezin naartoe ging. Het was best een leuke musical met grappige rollen, alleen had ik zelf niet echt een rol gekregen Ik deed alleen met een paar klasgenoten een dansje op de varieteshow van de camping.
Er zaten wel leuke liedjes in, die heb ik net ff gedownload, leuk om dat weer te horen
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_31494089
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Die site die hier eerder genoemd is is echt geniaal! Ik zit hier nu dat fragment te luisteren, ik vind het echt te gek! WIj deden ´Feestlift´ en ik had daar twee rollen. De rol van Eline die een spreekbeurt over olifanten moet houden, en nog een vaag rolletje waarin ik moest zeggen dat m´n ouders vreselijk zijn
Wij deden ook Feestlift.. lache was dat, die groep 8 musical. Ik speelde een van die rollen in de klas/op het schoolplein.. alleen geen idee meer hoe m'n personage heette
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:36:05 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31494125
ik weet er serieus geen hol meer van, behalve dat het iets met schapen en bomen was
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31495698
Ik heb ook in de musical "Bingo" gespeeld... ik was Claudia Schipper... "En ik maak ook nog cryptogrammen!"

Was echt suf, moesten ik en 2 andere meiden een kattenmaskertje voor want wij speelden in de Corry Brokken reclamespot!!!

Wij mochten ook zelf reclamespotjes bedenken, en in die tijd had je 'Alles smaakt lekker met Betuwejam!' en 'Croma!' vaak op tv.
Was 1 gast helemaal in een pak van rode ballonnen verkleed en zei met een hoog stemmetje "Alles smaakt lekker met betuwejam!" en hij kwakte dan jam op een baksteen.
De Croma reclame was zo'n reclame van 'Waar bakt u mee? met Blue Band? jamaar Croma is veel beter bla bla bla' en dan kwam er zo'n Croma fles uit de schappen en werd er geroepen 'croma!' en dan de anderen, 'Nee joh, Blue Band!' en die smeten dan die BB flessen naar die gast zn hoofd....

Herinneringen, herinneringen... was dat ene anti reclame liedje niet iets van:
Irritatie, irritatie
Al die onzin die ik op mijn apparaat zie
Irritatie, irritatie,
Hou toch op met die reclame
ga je schamen
tis gewoon indoctrinatie! (??)
Oh ik word niet goed!
IRRITATIE!

Tralalalaaa
pi_31496388
wij deden de spettershow man man, wat een feest!
allemaal stukjes tussendoor, en wij deden one day fly.....
toch maar eens kijken deze vakantie, als er niemand in de verre omtrek aanwezig is...
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:43:27 #177
34891 melonovy
La Kutschie
pi_31496924
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 07:36 schreef UFOtje het volgende:
Wij deden iets met een verzorgingstehuis ofzo..... met een grote oude klok op het podium.
Volgens mij had ik een erg klein rolletje als dokter "Krimp" ??

Wel een mooie tijd!
Ha, die hadden wij ook!
Mevrouw Knoop de directirce meldt zich
Goede morgen allen te saam, was mijn eerste zin. Ik heb de sterren van de hemel gespeeld. Sindsdien altijd nog de kriebels gehad om toneelspeler te worden, misschien dat het er ooit nog eens van komt.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:07:43 #178
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31497500
onze musical ging over een musical waar we dan auditie voor moesten doen
ik heb in een korte broek met tutu rondgerend en erg veel lol gehad moet eigenlijk eens rondvragen of iemand hem nog op video heeft ofzo, lijkt me heel tof om terug te zien
an urge to help mankind overcomes me
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 23:02:03 #179
88815 The_Emotion
98.3
pi_31499067
Mijn musical ging over diamantensmokkel in een stukje zeep op een cruise-schip.

Ik speelde de rol van de zee-god Neptunus, die eigenlijk het grote brein was achter de diamantensmokkel. Helaas viel de diamantensmokkel in het water, omdat het zeepje waar de diamanten in zaten in het verkeerde kamertje was terecht gekomen (de welbekende 9 die los zit en een 6 wordt)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_31499748
Mijne hete Spooky. Ging over een spookhotel. Ik deed het geluid. Wat me echt is bijgebleven dat tijdens een voorstelling een leraar of ik op de verlengkabel ging staan en al het licht en geluid uitging
pi_31500922
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Herinneringen, herinneringen... was dat ene anti reclame liedje niet iets van:
Irritatie, irritatie
Al die onzin die ik op mijn apparaat zie
Irritatie, irritatie,
Hou toch op met die reclame
ga je schamen
tis gewoon indoctrinatie! (??)
Oh ik word niet goed!
IRRITATIE!

Irritatie, irritatie
Van reclame krijg ik hyperventilatie

Nog zo'n prachtstukje .

Ik vond de slotzin van de musical zo belachelijk: 'And forget your tandenborstel not' .
pi_31501103
Oh god, nu je het zegt... Dat was echt suf.
Tralalalaaa
pi_31501191
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
moest je zingen "ik ben piere en maak die fílms en die foto's..
..hij is een Fransman dus vandaar dat accent..."?
pi_31501225
Wij deden btw een musical over een Warenhuis, 'Harrods' die was wel grappig =]
pi_31503403
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef Parvus het volgende:

[..]

moest je zingen "ik ben piere en maak die fílms en die foto's..
..hij is een Fransman dus vandaar dat accent..."?
Het moest natuurlijk wel zijn: Iek ben Pierre, iek maak die fielms en die fotoooo's

Ging het verder niet zoiets als:
Hij is stapelgek van vrouwen en auto's (ooooto's, uiteraard )
bladiyadiweetiknietmeer.. talent.

En dan het refrein:
Oja, wij werken hier zo hard
Nee je gelooft het haast niet
Het is abnormaal
Het is gewoon niet meer gewoon
Als je binnenkomt bij ons
Weet je niet wat je ziet
En dan gaat de hele dag die telefoon...

En dan was het eerst 'Bingo, hallo met Cindy..', na het tweede refrein 'Allo, avec Pierre' enz.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:33:22 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31517787
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:

[..]

Ja

Nu heb ik gewoon zin die video weer te gaan zoeken ervan
Ziggy played guitar
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:35:54 #187
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31517852
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ook Mirakel ipv de beatles De Stones paint it black, en wat napoleon in zijn binnenzak had vanwege de hand en iets met Neill Armstrong. Marilyn weet ik ook niet wat zei wilde, en de de batavieren waar ze ons land binnen kwamen via de rijn bij lobith. Weet nog aardig wat na 16 jaar
Wij wel de Beatles, dropjes en op de maan ja. Marilyn zong:

Honey, honey
Oh I love you honey, honey
But gimme, gimme
A little bit of your money, money..

Onze Batavieren hadden een tasje van de Bata (schoenenzaak) bij zich
Ziggy played guitar
pi_31521998
Ik weet niet meer welke musical wij hadden.
Maar ik hoefde redelijk weinig te zeggen, misschien een paar keer hetzelfde zinnetje herhalen.
Wat ook best saai was.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:20:44 #189
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31522493
Die van ons heette Soap. Ik was de regisseur (van die soap dus, waar de musical over ging)..
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31522914
whehehe overal die gezichtjes
Tralalalaaa
pi_31526719
Wij deden Jackpot ofzo. Ik werkte bij een hotel en er kwam een oud wijf dat de jackpot won ofzoiets
pi_31527421
Wij deden "De Doem van Gunder"

Wat een musical zeg... ik speelde een punker
Oké doei.
pi_31528079
quote:
"Het koffertje van mijnheer van Dalen"

Ging over een land waar alles uit de spuitbus kwam en de kroonprins een actiegroep leidde.
Mijnheer van Dalen had een koffer, en iedereen wilde weten wat er nou eigenlijk inzat.
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Die deed mn zus, ik weet hem nog beter dan mn eigen musical.

Ik heb die musical ook gedaan in 1979 (ja zo oud ben ik alweer).
Twee weken geleden heb ik het boekje nog in handen gehad.
Mijn rol was bescheiden (volk), maar ik was daarnaast ook reserve voor alle andere rollen

[ Bericht 17% gewijzigd door ABC-tje op 18-10-2005 10:18:06 ]
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_31528379
Heh ik had ook windkracht 8 gedaan (1999-2000) (wat origineel:P) als de moeder van Julia. Toevallig hebben we 2 dagen geleden met een paar oud-klasgenootjes naar die band gekeken..vreselijk!! maar wel grappig
pi_31536826
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef T_E_O het volgende:

[..]

Hier nog een jackpotter.. '92 volgens mij, in Bunnik iig. Ik was cameraman met precies 1 regeltje tekst
Hier ook iemand die Jackpot gedaan heeft
pi_31539172
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik deed de Doem van Gunder ofzo, en ik was een kraker .
Wij ook! De Doem van Gunder, zo heette die ja!

Groep 8 ging op een meerdaagse schoolreis naar "Gunderstein"
Er was een enge butler, een giechelig keukenmeisje en spookachtig schilderij.
Er was een vloek uit gesproken, dan begon het spook om 12 uur midden in de nacht te spoken. Groep 8 wou weg en gingen naar het reisbureau. Daar ontmoette ze ook Pietje de dorpsgek.
En toen gebeurde het nog een keer, gunder begon weer te spoken, alleen dit keer waren de krakers erbij. Toen wilde groep 8 er iets tegen doen. Er kwam ook een persploeg die alles op schreef en filmde.
De doem was pas afgelopen als Melanie hem bevrijd. Met Melanie der hulp werd de doem-vloek verjaagd over Gunder.
Dat deed ze door een liefdeslied te zingen en het was gelukt, iedereen was blij.

Ik was geloof ik een spook en een leerling uit groep 8 Ohja Gusta.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuna op 18-10-2005 18:13:21 ]
pi_31541828
quote:
Wij deden Help!

Help, help, reken maar

gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, hij loopt met zeven knopen in zn maag

met wiebelige benen, een koortsige kop, het klappertanden houdt niet ooooppppp!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd , wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!.

dat liefdesliedje tussen die dokter en die zuster ( zo was het toch ? ) was leuk.. heette die niet dokter de leeuw ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_31542015
over help
quote:
Deze musical biedt heel veel ruimte voor improvisatie en heeft meer liedjes dan u van ons gewend bent. Het speelt zich af op de eerste hulp afdeling van een ziekenhuis. Alles wat ziek en zielig is wordt er verpleegd. Van een gebroken been tot een gebroken hart. Verplegend personeel, doktoren en patienten spelen een hoofdrol in deze swingende musical. We zien o.a. Zuster Tina, zij troost iedereen met een koekje, Pam gaat over de formulieren en Hansje denkt alles met rollen verband en pleisters op te lossen. Dokter Flink wil uitsluitend interessante gevallen, dokter Vlug is nogal verstrooid en geneesheer-directeur De Leeuw is bijzonder geïnteresseerd in mooie, vrouwelijke patiënten met (vooral veel) geld. Wat therapeute Martha precies doet weet niemand, maar zij heeft voor iedere kwaal een zweverige therapie. Een telkens aangekondigde, mysterieuze patiënt, zorgt voor de nodige hilariteit!
wel dokter de leeuw dus ik was trouwens zuster Hansje, ik moest overal pleisters op plakken.

weet ook nog dat ik moest zeggen mervrouw battes ( onze juf) zit vast vast in de file, VAST VAST!!!! whahahahahaha

maja laat een kind van 11 maar eens overtuigend lachen op n podium
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:54:06 #199
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_31543579
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:18:48 #200
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_31553337
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:34 schreef Christine het volgende:

[..]

"Hai Anoeska uit de poesta, is een echt zigeunerkind"
Ik herinner me nog dat er bij ons op de Grote Avond door een hogere klas een musical gedaan werd, met het zinnetje

haaaaatsjoea! klinkt het op de poesta
hatsja hatsja hoeste proeste
hatsja ha ha ha

komt dat misschien ook uit die musical? Ik kan me verder helemaal niks meer van die musical herinneren, alleen is om een of andere reden dit stukje blijven hangen.
Volgens mij zat ik nog op de kleuterschool of in groep 3
So Long and Thanks for All the Fish
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:08:17 #201
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_31554247
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:12 schreef Rosu het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..
Die deden wij ook . Stukjes die ik me nog kan herinneren:

- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.

Het was erg leuk in ieder geval
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_31566770
Wij deden ook Bingo, erg leuk
Ik was Steve de glazenwasser, dat decor was bij ons ook het probleem. Ik moet er met een emmer door heen en mijn emmer bleef haken en viel half van het trapje af enzo
Heb hem nog helemaal op cd-rom laatst nog eens gekeken hoe ik dat liedje deed echt ik hoop dat nooit meer iemand dat te zien krijgt
pi_31567186
Ha! Dan was jij m'n geliefde . Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard .
pi_31567278
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:59 schreef Jentin het volgende:
Ha! Dan was jij m'n geliefde . Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard .
Gelukkig kon ik het uitleggen, en toch met jou trouwen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:42:40 #205
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_31681905
Ik was net wat opruimwerk aan het doen, laat ik nou de scipts van mijn afscheidsmusical ( Hier is pompelmoes, in groenten en fruit ) én mijn kerstmusical ( Een kerstrapport voor iedereen ) vinden!

Ik zit ze even door te lezen, ik ben gelijk weer 11 jaar oud
pi_31682160
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef FREAKY_ME het volgende:

[..]

Die deden wij ook . Stukjes die ik me nog kan herinneren:

- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.

Het was erg leuk in ieder geval
Wij deden die ook ! Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
pi_31683451
Wij deden ook het spoor van bijster
Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' Dus toen deed iedereen deze maar.

Ik was Rob.

En een van de liedjes was 'Een bord en een lepel en een vork en een mes' en dat dan 10 keer

Al met al wel geinige musical, maar echt tof was het nou ook weer niet.
pi_31696488
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:09 schreef melismay het volgende:
Wij hadden een musical die over een reisbureau, dat moet in, even denken, 1995 zijn geweest. Volgens mij heette de musical "Vlieg Op!" en ik speelde een dievegge
Die hadden wij ook! Ook 1995, en ik was Simone
En jij was dan Cathy, Cindy of iemand anders waar ik even de naam niet van weet
pi_31697801
wij deden "de verkiezing"

"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."
pi_31753022
Ik had feestlift (oid), en ik was een duitse professor
En ik wist totaal niet hoe ik een duits accent moest nadoen
pi_31753442
Wij deden 'Hoera! We zijn gestrand!'
quote:
Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Wij deden met 2 klassen 1 musical, dus er werden meer dan 20 rollen bij verzonnen
Ik was een hysterische journaliste die om de 5 minuten het podium op kwam stormen om Sunset te stalken, badgasten te interviewen en complottheorien zat te verzinnen.
En ik mocht de musical openen en sluiten
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_31754341
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
Wij hadden in plaats van een musical een bonte avond... Ik playbackte samen met een groep 5,6,7,8 van Steps ofzo .
Verder was ik hond bij het een of ander toneelstukje.
pi_31815220
wij deden 1 of ander middeleeuws gedoe. Ik was ridder, moest met enkele klasgenoten ff vechten (simpel houten zwaardje) en dood/gewond neervallen. moest ik wegesleept worden. 1 minuut op het podium ofzo, vond ik wel genoeg.(eigelijk nog teveel).
pi_31815759
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:
Wij deden ook het spoor van bijster
die heeft mijn broer gedaan
quote:
Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' :'
die heb ik gedaan, die is leuk
  woensdag 7 december 2005 @ 17:17:19 #215
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_32895795
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
Oh ken jij die ook?

Op welke school heb je gezeten?
Hoezo, jij ook?

Ik zat op OBS De Brink en jij?
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_32896120
Wij deden ook Bingo in 1996...

Ik wilde graag Nico de Nieuwe zijn, maar mijn (toen) beste vriend kreeg die rol, en ik moest in de actiegroep "Stop de Spot" plaatsnemen...

Man man, de memories....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  zondag 9 april 2006 @ 17:16:35 #217
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_36796977
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).

Iemand interesse?
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_36797053
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef dalet het volgende:
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).

Iemand interesse?
Ja leuk!
Kun je ze online zetten?
  zondag 9 april 2006 @ 17:23:43 #219
56875 dalet
pi_36797195
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:18 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja leuk!
Kun je ze online zetten?
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....
pi_36797331
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Agiath het volgende:
Ik was Inspecteur" Hoezo?"

En ik moest de tuinman arresteren die de vorst had vermoord samen met mijn collega...maar hij bleek later toch onschuldig te zijn!!! (spoilerzzz!)
Niemand kent deze musical... Hij heette "Game Over"..
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36797422
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef dalet het volgende:

[..]

Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....
Ja dat zou idd nog wel eens kunnen
  zondag 9 april 2006 @ 17:33:10 #222
56875 dalet
pi_36797547
Wil je alleen de gezongen versies en / of ook de instrumentale?
pi_36797608
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
  zondag 9 april 2006 @ 17:39:30 #224
56875 dalet
pi_36797734
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Remzz het volgende:
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
OK. Straks post ik ze.
pi_36797791
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef dalet het volgende:

[..]

OK. Straks post ik ze.
Okee alvast bedankt !
  zondag 9 april 2006 @ 19:23:08 #226
56875 dalet
pi_36800694
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
pi_36801525
Het enige wat mij ervan is bijgebleven is op een markt en zonnebrillen en een liedje met daarin: Ha een zonnebril, ja een zonnebril.
woef
pi_36801655
quote:
Die hebben wij ook gedaan in groep 8 (1990) Ik had ook 1 (van de 8) hoofdrollen... (Els geloof ik).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36801687
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef dalet het volgende:
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
Bedankt
pi_36803239
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:24 schreef ninni het volgende:
wij deden "de verkiezing"

"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."

Die deden wij ook! Ik speelde Marius, m'n eerste (en enige!) grote rol ooit bij schooltoneel. M'n goede vriendin Simone speelde Annelies en m'n grote liefde (toendertijd) Cynthia speelde de koning. Kwam laatst het boekje nog tegen, leuk om weer te lezen!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 10 april 2006 @ 11:13:06 #231
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_36816145
Pfff, dat is een tijd terug hej

Ik deed geloof ik Multatuli oid. Ik speelde toen ober. Mijn tekst was iets met "Ok, dan worden het 8 Superdeluxe magnum ijs met nootjes en slagroom"

Ik weet er voor de rest niet zoveel meer van, alleen dat mijn pa toen de muziek verzorgde en dat er een meisje was die voor de musical op vakantie ging en toen ruzie had met de hele klas. Mja.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 10 april 2006 @ 11:56:43 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36817444
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:

Ik was Kruidendokter Kwikzilver (beroemd in het binnenland, in het buitenland en in eh... Ameland) in die musical

helaas kon ik werkelijk voor geen meter zingen, dus besloot meneer Waltmans dat mijn liedjes maar door het koor gezongen moesten worden

edit: dat was dus in groep 6 valt me nu in.. In groep 7 zou ik een of andere professor spelen (iets met een tijdmachine) maar vlak voor de premiere werd ik in het ziekenhuis opgenomen
Groep 8 hebben we alleen een bonte avond gedaan tijdens het afsluitende schoolkamp geloof ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 10 april 2006 @ 12:00:26 #233
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36817562
wij hadden geen musical, we hadden zelf een televisieprogramma in elkaar gedraaid, inclusief reclameblokken.. datw as toch een stuk leuker dan een voorgekauwde musical.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36826224
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
pi_36880770
Ik heb de liedjes van Help!, als iemand ze wil

dalet: Zou jij voor mij ook de instrumentale versies van Bingo online kunnen zetten? Zal mijn broer leuk vinden (en ik vond Bingo ook leuk )

[ Bericht 50% gewijzigd door PJH op 12-04-2006 13:21:11 ]
pi_36881021
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:

Die deden wij ook!
Ik weet nog dat ik timmerman (geloof ik) was, en een redelijk lange monoloog had. Verder weet ik er weinig meer van. (zo lang geleden....)
pi_36881829
wij deden iets met een slot, dat we met de klas naar een kasteel gingen, en dat daar dan iets aan de hand was. herkenbaar voor iemand?
  woensdag 12 april 2006 @ 14:22:50 #238
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36886751
Wij deden Adieu Paris in groep 8. Die ben ik nog niet tegengekomen in dit topic. Ik was Clochard, een zwerver.
pi_36887147
quote:

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Bekende Musical. Ik deed mee toen ik in groep 7 zat ..
Ik zat een beetje in het koortje liedjes me te bleren :p
pi_36887165
Ik deed Jackpot! in groep 8.

Ik was ober en zei" stukkie appeltaart?", "Slagroom erbij", en voor de rest stond ik te lanterfanteren .
pi_36887231
quote:

[..]

Bv.

en eh...

En eh.....

En da ngaat de hele dag de telefoon....
pi_36889688
Wij hadden ook die musical over Conni & Fetti. Ik was geluidsman Kan me er niks van herinneren, alleen dat we een Liefde op het Eerste Gezicht segment hadden met leraren als kandidaten ofzo.

Het jaar vóór ons hadden ze iets over een wassenbeeldenmuseum met een tekst "Mademoiselle, vous et tres belle" in een van de liedjes.
Nee.
pi_36890103
Onze stomme school had geen musicals!!
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  woensdag 12 april 2006 @ 16:00:58 #244
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36890217
Ik ben alles vergeten . Behalve mijn tekst . Wel 2 woorden .

Wàt... Melk???

Ik heb het zo leuk gehad op de lagere school .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_36890827
Onze school flanste geloof ik elk jaar zelf een musical in elkaar.

De mijne in '90 heette geloof ik "Een verrassend afscheid". Kut-klas, kut-musical, en mn karakter had niet eens een naam. .

Kan me er gelukkig nog maar weinig van herinneren
  woensdag 12 april 2006 @ 16:27:12 #246
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36891135
Klote herrineringen

Wij deden Wizard of Oz(kent iedereen wel). Ik deed auditie voor die blikken/ijzeren man en iedereen vond mij geweldig Kreeg de rol ook.

Daarna lag ik een week in het ziekenhuis door een ongelukje met voetbal. Toen ik terugkwam bleek dat ik mijn rol verloren had aan het zoontje van de moeder die de leiding had en hij was ook nog is slecht

Dus ik was me rol kwijt en mocht ik nog Smakker zijn. Oftewel ik stond 2 minuten op het toneel zonder enige tekst
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36896934
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
pi_36897141
mijn musical was leuk!
Ik had de hoofdrol en was juf bloemkol ofzo..

Ik weet niet meer hoe die heten ging over een juf en een klas die mee gingen doen met ene spelshow ofzo
Voices tell me I'm the shit.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 april 2006 @ 20:09:43 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_36897864
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Grooviee17 het volgende:
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
Ik heb die musical ook gedaan ja. Al zat ik toen in groep 7. Vooral het kussengevecht was leuk
Verder kan ik me er ook niets meer van herinneren. Is ook al 12 jaar geleden ofzo.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 12 april 2006 @ 21:39:33 #251
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36901667
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef GSMboy het volgende:
Wie is Smakker?
Zo heete die kleine snoep gastjes ofzo waar Dorothy aan het begin terechtkomt. Die gaan dan zingen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36902357
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Operc het volgende:
wij deden de spettershow man man, wat een feest!
allemaal stukjes tussendoor, en wij deden one day fly.....
toch maar eens kijken deze vakantie, als er niemand in de verre omtrek aanwezig is...
Nu weet ik het weer. Zit dit hele topic door te lezen en kon niet meer op de naam komen, maar dit is 'm! Heb 'm in '86 gedaan. Had iets van 5 rollen, o.a. mw. Van Dam.
pi_36902577
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:

[..]

Bedankt
Kan iemand op een GOEDE plek die MP3's van Bingo zetten gezipt? Deze plek zuigt, is te langzaam, en als je halverwege stopt kappen je ze download af voor een ruim uur. Paupoer
* GSMboy gaat ze mailen

Maar kan iemand ze uppen?

Gelukt

[ Bericht 3% gewijzigd door GSMboy op 12-04-2006 23:40:15 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2006 @ 22:20:05 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36903919
big boat hadden wij gedaan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36907091
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef Aventura het volgende:
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
Misschien is hier al lang antwoord op gegeven (Sorry, heb niet het hele topic doorgenomen...).
Maar deze musical heette "De weermachine". Deze hebben wij in groep 6 gedaan samen met groep 5. Helemaal geweldig. En dat Arabische dansje kwam voor in "Nieuws gaat als een lopend vuur, vliegens vlug de wereld rond". Goeie herinnering.

In groep 8 deden wij de musical "De Reünie". Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen waar die over ging..... Heb er nog een videoband van.

Offtopic: toen ik in groep 2 zat, deden we een musical met de gehele school over een ziekenhuis. Enige tekst die ik had was: "U bent ziek, u ligt op zaal 5..." Whaha.
Nummer over "Wij komen op bezoek wij zijn je neven"..
Ook een nummer: "IJs ijs wie lust er ijs, mokka ijs, vanille ijs, ijs ijs wie lust er ijs? Er is ijs voor iedereen". Iemand enig idee hoe deze musical heette?

[ Bericht 9% gewijzigd door Typmuts op 13-04-2006 14:10:04 ]
pi_36907106
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Parvus het volgende:
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
Warenhuis Harrords

In het warenhuis
Is het net zo leuk als thuis
Het is eigenlijk een soort van grote woning
woor de service telt
waar u waar krijgt voor u geld
niet goedl, geld terug
ja bij ons geld..
De klant, de klant is koning Oh yeah

1e etage.... bla bla bla..

pi_36907197
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
pi_36919724
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
pi_36919883
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical ( ) de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.

We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol .

Van vader.
pi_36919958
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Noorman het volgende:
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical ( ) de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.

We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol .

Van vader.
wat een lol
  donderdag 13 april 2006 @ 14:47:35 #261
75556 erkel
back from Dagestan
pi_36921925
quote:

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Ha ik was ook Pierre en ik stal de show, door een niet ingeplande stunt: Bij die donkere scene viel ik namelijk door het decor naast het podium Dat heb ik nog lang moeten horen na de tijd

Ook nog een zinnetje solo zingen: 'Iek ben Pierre, iek maak die films en die foto's'
Weisst
pi_36922682
Tsjong, wij hadden een musical over een arm gezin (vader van gezin was antiekhandelaar) dat een typmachine aanschafte die wensen uit liet komen. Een meisje (de dochter van die antiekhandelaar) ging dan allerlei wensen of verhaaltjes tikken en die kwamen dan uit. Zo wenste ze een reis en een leuke brugklas (het meisje uit de musical zat ook in groep 8). Ik weet nog dat ik een van de brugklassers speelden en allerlei kunstjes moest doen (flikflak etc.). Ik kan me de liedjes allemaal nog herinneren.
'Antiek heeft de toekomst, oude spullen zijn uniek
wat vroeger werd weggegooid, staat nu juist chique'
Iedereen is uniek, behalve ik.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:29:10 #263
140978 twilightk
You are in my Twilight Zone:P
pi_36923126
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Gestrand:

Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons

Wij willen barbecue, wij willen barbecue, wij willen barbecue!
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh

met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
pi_36936893
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Gatalin het volgende:
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
Reklame Bingo...Muziek ervan staat in dit topique
  donderdag 13 april 2006 @ 22:14:08 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36936933
pfff dat is lang geleden, wij hadden een stuk dat hete *de reunie*
ik speelde een gast genaamd Kareltje/Karel.
en het meisje waar ik toen verliefd op was speelde in dat stuk mijn moeder <3
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36937645
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Amira-chan het volgende:
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
Geldkoooooorts, allemaal besmet met geldkoooooorts .

Welkom, welkom, welkom allemaal, de koffie staat klaar, de koekjes zijn gaar.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  donderdag 13 april 2006 @ 22:39:13 #267
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36937793
Ik was "Rik" in "Een speeltuin... het einde!", was een van de grootste rollen.
Kort verhaal; ik was de 'bendeleider' en wilde op een stukje grond in de stad een speeltuin, maaaaar er waren gemene mensen die geen speeltuin daar wilde bouwen, maar een garage, en iemand anders vele hotels!

Het ging lekker die avond en dus word je wat losser. De tekst "we willen hier geen hotels, we willen een speeltuin, kom op jongens..." heb ik dan ook legendarisch verbasterd tot "we willen hier geen speeltuin! we willen een snelweg! kom op jongens..." Had een shirt aan met "foutje! bedankt" en ik heb het nog heeeel lang moeten aanhoren
pi_36944586
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, hij loopt met zeven knopen in zn maag

met wiebelige benen, een koortsige kop, het klappertanden houdt niet ooooppppp!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd , wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!.

dat liefdesliedje tussen die dokter en die zuster ( zo was het toch ? ) was leuk.. heette die niet dokter de leeuw ofzo
ik was dokter de leeuw

of in ieder geval, die dokter love (ofzo)
pi_36950510
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef StevenX het volgende:

[..]

Wij deden die ook ! Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
Dan waren wij getrouwd Ik was Sophie Konkel, met de krulspelden en het irritante zoontje!
pi_36951021
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
Big Boat 1999-2000!

[afbeelding]
Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten.

Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht.
“BIIIG BOAOAOAT” roept hij verbaasd uit en... het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisieprogramma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door camera ’s worden bespied...?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek.
Haha, die hadden wij dus ook!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:59:43 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_36951144
29 jaar geleden alweer.

Ik was koningin in het Koffertje van van Dalen.
Goeie herinnering aan. Gedurende de hele tijd was er geroezemoes in de zaal, tot ik ging zingen, dat was echt een kick.

Ook het loopje, na de uitvoering, van school naar huis kan ik me goed herinneren. Ik had nog nooit zoveel complimentjes gekregen, en mijn ouders en ik zweefden zo ongeveer naar huis van trots

Later dat gevoel nog wel vaker meegemaakt, maar die eerste keer he.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_36951358
Wij deden confetti waarin ik de boer was en een stoere jongen... Laatst toevallig foto's en een casettebandje gevonden
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37059957
quote:

Windkracht 8 ken ik nog
pi_37059995
quote:
Ik heb een potje met vet

Die ken ik ook.. Dat was de eerste musical die ik zag. Ik was met m'n tante wezen kijken. Volgensmij was ik toen echt 4 ofzo
pi_37060123
Wij hadden de musical Feest Lift. Ik weet niet meer echt waar ie over ging.

Ik speelde Marco, een ondeugende guit. En een gymnastiekdude bij het TV programma Jacky Muscles. En ik mocht artiesten aenkondighen

had iemand ook Feest LifT?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:56 #276
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37060343
Musical...

ik weet alleen nog dat er een hardrocker inzat (en ik was het niet) de rest ben ik vergeten
Echt, geen idee wat we deden of welke liedjes!
Omfg, dat is eik best wel triest
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_37090278
Wij hadden Spoken op Griezensteyn

Het ging over twee groepen. Goep 6a en 6b, geloof ik, die een verhaal hadden gehoord van een spookhuis en op avontuur gingen om het te checken.

Ik zat zo'n beetje elke weekend op school te helpen met de opbouw van het hele gebeuren en een week voor de musical moest ik met mijn ouders mee op vakantie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37096389
Wij hadden alleen kerstmusical Was echt leuk 2x in de week oefenen, liedjes oefenen Groep 7 deden we kinderen van de kerstman, en ik was 1 van die kids En in groep 8, een rapport voor iedereen Was ik die moeder
Was gewoon leuk
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  woensdag 19 april 2006 @ 16:07:43 #279
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37098103
Wij deden ook de musical over de Beau Solei.

Ik moest zorgen dat het decor bleef staan, en rondlopen met een groot 'applaus' bord.

..

De eiffeltoren is in totaal 6 keer gevallen, waardoor ik telkens stresserig het podium op kwam rennen, en in al die paniek vergat ik daarna compleet om met dat hele debiele bord rond te gaan sjouwen.

Heerlijke periode, de basisschool, echt goede herinneringen aan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:10:32 #280
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_37100436
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_37100715
Help! Help! Wat een .... Het medisch team staat klaar met rolstoel en brandcard! Dat is het enigste wat ik nog herriner. Ik speelde Bob en ik had een botje ingeslikt
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_37105244
Wij deden voor de verandering geen musical, dat overigens normaal gesproken ook op mijn basisschool vaste prik was (en, inmiddels zeventien jaar verder , nog steeds is). Wel een soort van modeshow met zelfgemaakte kleding, en daarnaast zetten we de ouders/verzorgers allerlei zelfbereide hapjes uit allerlei landen voor. Wellicht was onze klas te klein (slechts zestien leerlingen) voor een musical.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_37105497
! Windkracht 8 ! Hier ook ja !

Ik speelde het slissende kind dat een gedichtje moet zeggen over een lieveheersbeestje uit een appelboom ofzo.
pi_37107209
Ik heb ook Jackpot gedaan (1993)!! Echt grappig was dat.

Speelde Petra (in het boekje stond Peter, maar aangezien ik een meisje ben...), dochter van een of ander stel. En ik werkte in een kapsalon.
pi_37107847
quote:
Jullie zongen toch ook: "Oliedom, oliegek, oliejas, olievlek... ALLES IN DE OOOLIEE!! Alles in de ooliiee!"
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef twilightk het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh

met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
Volgens mij ging er ook een stukje zo:
"Hoera, we zijn gestraahaaand, dus gooi de boel maar open.
Hoera we zijn gestrahaand... <verder ken ik hem niet meer>"

Ik was Joost Zo heet ik in het echt ook, dus dat hebben we toen maar veranderd naar Fredje (indertijd was het die reclame: Eey Fred, flapdrol! Hier je buurvrouw)
Wel geinig, niet al te groot, rolletje.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:31:48 #286
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37108928
Jaaa wij deden Het Spoor van Bijster en ik was 1 van de detectives: Seep 2.
Eigenlijk waren dat rollen voor broers maar wij hadden veel meiden in de klas dus wij waren 3 'zusjes'.

I am Seep, I am Seep, I am Seep
We are Seep, Seep, Seep detectives
We are sisters as you see, heep heep
We ars Seep, Seep, Seep detectives....

Hadden we alledrie zwarte kleding aan en allemaal een gleufhoed die ik heel stoer heel ver naar voren (over m'n) ogen opzette. Als ik nu de foto's zie ziet het er echt niet uit, die hoed valt bijna naar voren van m'n hoofd!
klerkje
  woensdag 19 april 2006 @ 21:50:53 #287
145173 Paulster
Ik was hier
pi_37109737
quote:

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Muwhaha, wij ook!!
Ik ben daar
  woensdag 19 april 2006 @ 22:19:44 #288
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_37110808
Ik heb er 2 gedaan Wij mochten in groep 7 namelijk ook al mee doen. Toen speelden wij het stuk "De doem van Gunder" oid. In groep 8 had ik de hoofdrol in "Alles Kits"
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 20 april 2006 @ 09:24:32 #289
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37118922
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Gluttony het volgende:
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
En terrecht, musical is voor meisjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_37142783
Een vraag.
Een vriend van mij gaat binnenkort trouwen en nu willen we het liedje opsporen dat hij in zijn groep 8 musical heeft gezongen. Geen idee hoe de musical heet, maar de uitvoering was halverwege de jaren 80 en zijn liedje ging volgens zijn moeder over een opera zangeres die blauwe aderen had van het inspannen en iets met Andre van Duin.
Ik kan er helemaal niets mee, iemand die het herkent per ongeluk?
pi_37152941
quote:
Wij deden Help!

Help, help, reken maar

Wij ook! Al weer 8 jaar geleden, jezus

Help, help, wat een job
Yeah Help helpt je er bovenop

Ik was zuster Hansje, die plakte overal pleisters bovenop.
Overigens hadden we 50% erbij geschreven, omdat anders niet iedereen aan bod kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Syytön op 21-04-2006 18:39:10 ]
pi_37163000
Mijn klas deed de musical 'Ingeblikt'.

Het ging over een band, die nog niet zoveel succes had. Ze oefenden in een hondenbrokken fabriek. Maar wat bleek

De baas van de hondebrokkenfabriek had nog een andere handel! Meneer handelde in illegale cd's! En dat moest natuurlijk besproken worden in het populaire tv-programma 'Blikflits'. In dit programma maakte de baas nu net kans om de titel zakenman van het jaar binnen te slepen, maar op het laatste moment wordt daar dus een stokje voor gestoken. Ondertussen krijgt de band succes!

Ik zat in de band, als een opmaaktrutje genaamd Gea

Wat een tijden
Een signature is spang man.
pi_37163158
Wij hadden de musical "Weermachine" ik was de bad guy Dhr. Van Dale
ik was the mafia die de weermachine moest stelen dat was erug gaaf hahaha

ik had vroeger een tape daarvan...let's hope i still have it...want ik vond het toch een gaaf musical met goeie herrineringen.
Always Head North
pi_37163266
quote:
Wij ook wat grappig!
Ik was de verteller in het begin

"Wat kan wel en wat kan niet, is het waar wat u nu ziet? Is zwart zwart en is wit wit, weet u wel zeker dat u hier zit"..

En dat terwijl ik EIGENLIJK in het achtegrondkoortje bij Marilyn Monroe had gewild, maar ik was niet blond en de meester wou daar drie blonde meisjes voor hebben .
pi_37163324
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was .

Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
pi_37166948
Ik maakte deel uit van een rock-band. Ik had mijn toen superlange haar in allemaal verschillende kleuren gespoten en ik speelde saxofoon. We moesten ook spelen dat we continue dronken waren.
pi_37166978
Het heette Hotel de Glimlach.

En ik mocht de poster maken.
Want ik kon het beste tekenen. Superstoer.
pi_37167328
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was .

Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
Oh, die heeft mijn zusje twee jaar geleden gedaan, dacht ik. Was dat ook iets met um... een klas, dat ze dan stukjes uit groep 2, 3, 4, 5 etc laten zien? En er staat em nog iets bij van een meisje die naar een schoolfeest ging ofzo.. dan kijkt ze in haar kledingkast voor allerlei kleren. En een punk/rockband die speelt, daar zat m'n zusje in
pi_37167365
Heeft er iemand trouwens nog een enkele foto om te laten zien, of mag dat niet in dit sub-forum?
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:45:57 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37167547
Wij hadden een musical over hoge flatgebouwen en dat je daar als kind niet lekker kon wonen.

Toen de allereerste mensen gingen wonen in hun hol
Was er plek voor al hun koters
Zo gauw is een grot niet vol
En de oude Batavieren hadden voor hun kleine grut...
rest weet ik even niet

Refrein:
Een flat
Is pet
Op een flat zijn alle plekken al bezet
Een flat
Is pet
Vier stenen muren ... op de vloer parket.

(Bekijk 't maar, 1981)

Waar is Arie
Z'n kanarie
Arme Arie z'n kanariepiet
Waar is Arie z'n kanarie
Arme Arie
Die heeft zo'n verdriet.

(Bekijk 't maar, 1981)

[ Bericht 31% gewijzigd door Sanne op 21-04-2006 18:52:08 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 april 2006 @ 02:13:52 #301
80791 crew  Paul
pi_37177602
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')