Jah! Die hadden wij ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama
Gelukkig voor de mensen in de zaal hoefde ik niet solo te zingen!
Frozen, pompelmoes? Tell me more
oh jack its so exciting.. idd, diequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Die musical hadden wij ookmet de sjeik ari sahari en michelle la belle de inspectrice
![]()
Dan was jij het dohtertje liesbeth.. die rol had ik ook![]()
tijdens het lan de champagne ineens keihard roepen waaaaaaaaaat is er een bom-melding en zo verbaasd mogelijk kijkenen als amerikaanse toerist met je 2 kindjes maar roepen : oooh Jack it's so exciting
o.a.
kn me van de liedjes nog weinig herinneren buiten het stukje van het liedje van de sjeik..
het geeft niet hoe je heet marie of mina.. maar ik zag tussen mekka en medina.. nog nooit zo;n beeldschoon meisje ach jij bent vast een prijsje .. jij bent veel te mooi om waar te zijn![]()
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef releaze het volgende:
[..]
oh jack its so exciting.. idd, diemn moeder weet meer van de musical af dan ik, tis alweer zo lang geleden
ik kan me nog gedeeltelijk een stukje lied herinneren, "wie doet er met ons mee aan een plan de campagne, hoe komen we aan een idee? het klinkt als een klok en het bruist als champagne hoe komen we aan een idee" oid
dat plan de champagne... dat is iets wat ik op mn sterfbed nog zal herinneren
geez, hebben jullie het ook thuis op video?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
idd![]()
intussen alweer een jaar of 16 geleden
![]()
ik de hele tijd van marie en minaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef releaze het volgende:
[..]
geez, hebben jullie het ook thuis op video?
voor mij nog iets korter, 13 jaar ofzo
wel vervelend hoor, nu heb ik dat liedje in mn hoofd zitten...
Ik was een bodyguard van die rijke vent die dat huis zogenaamd ging kopen ofzo. Twas heel flauw, want ik was/ben heel lang, dus ik heette mevrouw de kleine, en er was nog een minijochie als bodyguard, en die heette meneer de Lange.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef Nastybtch het volgende:
Together-Alone,
Aah echt?! Wij deden hem in het eerste jaar dat ie bestond zegmaar, wat speelde je? Ik speelde de sterke kat, Loespoes ofzo/? Ik heette liever Tiger, dus mijn klasgenootje heette dan maar Loespoes, want we waren dus allebei dezelfde.. haha.
Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier. Iedereen had wel een kwaaltje, maar waar die musical nou naar toe leidde...? Geen idee. Heb wel het hele kerststuk dat we in groep 8 deden op videoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik ken de bovenstaande allemaal niet volgens mij! Wij deden Villa Kattenstein, echt vreselijk, iedereen speelde zowat een kat maar onze klas was zo groot dat sommige kattentypes wel 3 keer voor kwamen dus die moesten de tekst dan nog weer verdelen, het was echt een drama
Gelukkig voor de mensen in de zaal hoefde ik niet solo te zingen!
Frozen, pompelmoes? Tell me more
Ik ken zelfs nog een gedeelte van een liedje:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef ThE_ED het volgende:
*google die google*
Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.quote:Eh, veel meer weet ik eigenlijk niet. Ik speelde een man met slechte adem, en dat verhelpte pompelmoes op de een of andere manier.
*populaire jongen van de klas was*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Nastybtch het volgende:
Frozen:
[..]
Haha,wat zal jij gepest zijn dan dat jaar.![]()
"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:30 schreef Blik het volgende:
van ons ging over een reclamebureau, ik had de ideale hoofdrol, veel tekst en maar 1 regel om te zingen
"Ik ben Rick, en ik maak de plannen en teksten"
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet meer hoe die van ons heette...maar het ging over 2 uitgerangeerde loodgieters genaamd Pien, die moesten invallen op een basisschool omdat de meester ziek was.
Ik was één van de Pienen. Weet nog wel wat kleine stukjes en stukjes van liedjes.
Jaja! Dat was 'mquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:
En deze:
[..]
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes van
De directeur van onze basisschoolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja! Dat was 'm![]()
Patatje mét, patatje zonder
Linksaf, rechtsaf
Zwart of wit.
Kauwgom met of zonder suiker
Druiven met of zonder pit![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wij deden iets met een kuuroord en ik speelde "Johan Druivesap" de puzzelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |