abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 april 2006 @ 02:12:52 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37177591
OP deel 1
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring
Dit moet wel duidelijk zijn , game on
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:20:27 #2
142113 UncleJB
Screw you guys
pi_37177676
Musical "Het Ruime Sop". Ik was een van die chinezen. Ik moest elke keer beginnen met zingen omdat die flapdrol naast mij anders niks deed. De lul.
Geef me es een hint... Nee, geen stille...
Lid van de bond tegen jongeren
HOEREN!
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:54:18 #3
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37181495
Oef, hoe heette de musical die wij in groep 8 deden ook nog maar... Denk denk...
Het ging iig over een bejaarden/verzorgingstehuis dat in de verkoop stond. Er kwamen allemaal mensen kijken of ze er wilden wonen en de bejaarden wilden natuurlijk niet weg. Er was ook nog iets met een grote oude klok.. staat me bij.
Ik was iig één van de drie Chinezen die kwamen kijken of het een geschikte locatie voor een restaurant was. Had ook nog tekst. 't Was niet veel, maar ik weet 't ook niet meer
(Un)masking for the greater good.
pi_37184190
dat iedereen al die dingen nog weet.. ik weet er bijna nix meer van eigenlijk...
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:00:02 #5
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_37184310
Ik geloof dat ik een lamme bouwvakker was ofzo. Weet er verder ook weinig meer van. Ik had ook niet meer dan een regel text dacht ik.
  Redactie Games zaterdag 22 april 2006 @ 15:04:28 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37185682
Wij deden ''Pudding Tarzan'' .
Over een slap jongetje dat werd gepest en toen zag hij een heks waar die een wens voor mocht doen, dat hij voor 1 dag de beste overal in was.
Ik was toen voetballer weet ik nog, paar zinnen + beetje ballen.
.....Kennedy
pi_37187282
Wij hadden een zelfgeschreven musical, tevens de stageopdracht van onze stagiairejuffrouw.
Het ging over kinderen die teruggingen in de tijd met een tijdmachine die ze gevonden hadden terwijl ze weggelopen waren.
Ik was een holbewoner.
Hele originele musical, allemaal zelfgeschreven nummers (ik ken ze nog allemaal, het waren nummers op de melodie van Britney Spears enzo ). Alleen jammer dat ik maar 3 zinnen mocht zeggen..
  Redactie Games zaterdag 22 april 2006 @ 16:23:57 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37187314
Oja, wij wilde allemaal Grease gaan doen. (geen idee waarom)
Totdat ons werd gezegt dat de scené's zoals die op het strand ook moest worden uitgebeeld paste wij .
.....Kennedy
pi_37187397
Ik weet de titel niet meer maar ging over een ziekenhuis ofzo waar allemaal gekke en leuke dingen gebeurde...Heel vaag
Ik speelde meneer tak, een gestressde patient ofzo

En dan werd er door het koor het nr 'gestressed' ingezet en moest tijdens het nr als een debiel rondrennen

'Gestressd, gestressed vreeeeselijke gestressed ik ben zo vrezelijk gestressed vandaag'
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:30:17 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_37187439
Hadden de musical: 'Strandpaviljoen de lange pier' ofzo, Ik was Kees-Jan, de hoofdrolspeler die dan weer verliefd moest worden En zingen natuurlijk, en nog hoog ook!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:06:21 #11
56819 Kimske
Juf in wording
pi_37195301
wij hadden 'niet goed geld terug' over een warenhuis. Mijn volledige tekst was: 'eerste verdiepining camping,keuken,video'

mja..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:08:55 #12
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_37195368
"Goudkoorts" heette de onze. Ging over... Haha dat weet ik niet eens meer. Ik was de floormanager, en doordat een meisje iets was vergeten werd mijn belangrijkste stuk overgeslagen.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_37196033
Even denken...volgens mij heette onze musical Bingo ofzo..iets met glazenwassers en een reclamebureau...kan me eigenlijk totaal het verhaal niet meer herinneren waar het nou precies over ging. Had wel geteld 1 zin die ik moest zeggen. Toen de meester zei: dit is de kleinste rol die er is, wist ik dat ik die rol moest hebben

Echt geheugen van niets...waar ging dat verhaal nou over...mss kan ik het googlen :p
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:44:18 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37196330
Ben afgelopen week naar de opera "Die Zauberflote" geweest van Mozart. En dat eigenlijk alleen omdat het me zo deed denken aan jaaaaaaren geleden........ In groep 8 gingen we met heel de klas naar deze opera, en onze leraren hebben de opera omgetoverd tot een prachtige musical. Ik denk er nog met een smile op mijn gezicht aan terug!!

Ik was trouwens de verteller..........babbelde dus alle scenes aan elkaar. Veel tekst! (al die matrixprinterpapiertjes..)

Ik kon dus vandeweek wel eventjes alles meezingen en vond het verhaal nog even mooi. Dank aan mijn basisschool dat je zoiets weet te waarderen, iets wat ik anders niet zomaar had gedaan.
pi_37196501
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_38031461
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Bekend. Een groep 8-klas wou een afscheidsmusical vieren als eind (in een musical )..
En tja... lekker boeiend....
Totaal verhaalloos.....:P
  zondag 18 juni 2006 @ 20:01:16 #17
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_38979692
Ik heb 2 musicals gedaan. Ik heb Bingo gedaan en Raadsels rond en ruime sop en ze waren allebei ontzettend leuk!!

Van Bingo kan ik me nog herinneren dat ik een van de Stop de spot leden was:
Stop de spot! (en dan die anderen) Leve de reclame!
Stop de spot! Reclame is te gek!
Stop de spot! Leve de commercials!
Stop de spot! Hou toch eens je (..)

Zooo gaaf! Daar hadden we ook zo'n dansje op gedaan!

Van Raadsel rond het ruime sop kan ik me nog herinneren dat ik Nel was, de tweelingzus van Bep. Dat was ook wel heel erg leuk en het volgende liedje kan ik nog zoo meezingen! :

Tai tai tikke tikke toe
Hassie kwa jiding hiedoe
Foejong hai niego
Huilend naar zn moessie toe

Spionazie ramas dan
ramas dan asoooja
Ajamajamajamadan
Moetie maar niet kloooien

Hahahaha echt vet! Ik wil zooo graag die liedjes nog eens een keer horen. Ik kan ze op google niet vinden en ook niet op Kazaa of Limewire Iemand tips???
pi_60772761
Bingo heb ik hier nog op MP3 (wel; een kut kick, maar goed. misschien staat het in Jorie d'r bookmarks of ActiveTOpics lijst ofzo )..
Sterker nog.. Jorie is helemaal niet meer aktief
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:51:56 #19
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_60786131
Iki heb er 2 gedaan, 1 toen ik in groep 6 zat omdat onze school 25 jaar bestond. Miezert muis heette die..

In groep 8 deden we 'het spoor van bijster'. Over eeen groep8 klas die gaat kamperen, maar dan wordt de juf ontvoerd...

was wel grappig, in het script stond dat de juffrouw uit haar tent werd getild in haar slaap, maar de ontvoerders ( 2 sterke jongens) lukten dat niet toen hebben we het script maar aangepast...

Ik weet alle liedjes nog... 'waar is onze juffrouw heen, wat een rotstreek, wat gemeen. Wie o wie heeft dit gedaan, b-b-bijster we komen eraan!

Ik was een detective... Mr.Seep...
There's no point in living if you can't feel alive
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:16:25 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60788251
Schopje naar MLN
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:29:53 #21
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_61273855
Wij deden Radaio flierefluiter of zoiets, ik heb er nog 1 foto van, maar hoe het verhaal ging, geen idee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_61294279
Bingo heb ik ook gedaan ja, was de glazenwasser
  maandag 1 september 2008 @ 16:20:29 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61294876
Hee ik heb hier vroegah ooknog in gepost
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 1 september 2008 @ 16:44:36 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61295591
"de verjaardag van ome kees"
how kansloos can you get!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 1 september 2008 @ 16:46:29 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61295652
Wij hadden de musical Windkracht 8. Ik had verschillende rolletjes. Grootste rol was die van een juf op een ouderavond. Wat ik me nog goed herinner, was dat er een liedje was met het zinnetje 'ik voel me zo verdomd alleen'. Ik zat op een chr school, dus dat werd veranderd in: 'ik voel me helemaal alleen' . Heb er nog een VHS van, dus dat is wel tof .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')