Dit moet wel duidelijk zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
Bekend. Een groep 8-klas wou een afscheidsmusical vieren als eind (in een musicalquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Haha hoe toevallig. Wij hebben ook die musical gespeeld en ik was ook Meneer Takquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef renz0r het volgende:
Ik weet de titel niet meer maar ging over een ziekenhuis ofzo waar allemaal gekke en leuke dingen gebeurde...Heel vaag
Ik speelde meneer tak, een gestressde patient ofzo
En dan werd er door het koor het nr 'gestressed' ingezet en moest tijdens het nr als een debiel rondrennen
'Gestressd, gestressed vreeeeselijke gestressed ik ben zo vrezelijk gestressed vandaag'
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:01 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaa wij hadden ook Windkracht 8
Ook ik had verschillende rolletjes; ik was een van de ouders op de ouderavonden een van de kleuters in de kring. Later met een reunie hebden we hem nog een keer opgevoerd. Als 18-jarigen ofzo
Het liedje "Moeder, wat moet ik aaaaan vanaaaaaavond" zit nog regelmatig in mn hoofd![]()
8 jaren basisschool 8 grote stappenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat heb ik met 'Watervrees' en 'Zij zijn Jut en Jul' en 'Windkracht 8':
Er waait een wind
Er waait een wind
Er waait een wiiiiiiiindkraaaacht 8
Hee, die deden wij ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Zelfde hier, ik weet er ook 0,0 meer vanquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef Operc het volgende:
dat iedereen al die dingen nog weet.. ik weet er bijna nix meer van eigenlijk...
Ik was een of andere agent in precies dezelfde musicalquote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef ThE_ED het volgende:
ik was "Johan Druivesap" in "Vreemde Kuren"
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik was een of andere agent in precies dezelfde musical
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |