Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."
En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
JA!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.
Bv.
Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...
en eh...
Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij
En eh.....
Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan
Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van allesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.
Bv.
Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...
en eh...
Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij
En eh.....
Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan
Hee die hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:18 schreef -Trinity- het volgende:
Wij deden iets met een circus. Www. weetwatjewilt .nl heette de musical volgens mij. Ik was acrobate, stelde alleen geen ruk voor. Circusartiest 3 heette ik
. En ik had 11 kinderen te onderhouden
.
is dat zo'n liedje dat begint met "hey hou je zakdoek bij de hand"?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wij hebben ook Bingo (da's toch over dat reclamebureau?) gedaan. Ik was een mevrouw die iets met bonnen kwam doen. En een liedje "'t is ooooover, 't is oooover, 't is ooover, dus sluiten maar.."
En we hebben ooit A Christmas Carol gedaan, dat was echt geweldig. Die eindejaarsdinges was niks.
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Jentin het volgende:
[..]
Jaaaa, deze heb ik ook gedaan! Ik was Cindy, manusje van alles, met de steeds terugkerende oneliner: 'Want ik moet nog faxen faxen, kopieen kopieren enne....' *stomme blik* Hulpvaardige medespeler: 'Bellen?' En dan ik weer: 'Bellen! Natuurlijk! Waar zouden we zijn zonder de telefoon!'
.
Heb ik ook gedaan, in 1989. Ik had maar een heel klein rolletje als taxichauffeuse geloof ik. Ik herinner me nog een liedje, dat heette 'De binnenkant'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.
Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef innepin het volgende:
Onze leraren besloten dat we geen musical deden, maar gewoon een zooi circusstukjes aan elkaar geplaktDus ik was iets van presentatrice, clown, danseres en acrobaat ofzo. Meh!
Maar ik zat ondertussen ook op een amateurmusicalvereniging voor kleine kindertjes en daar deden we ook vaak 'groep 8' musicals.
Zoals deze.....:
[..]
"Bingo". Ik was daarin Cindy. Ken alle liedjes nog!
En deze:
[..]
Volgens mij heette die Alles Kidts. Ken er ook nog veel liedjes van
En nog een paar anderen.. ben het even kwijtDe ergste was trouwens
Drama op Diamantplein
wat een stomme musical zeg.
Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ja, idd, Alles Kits, over die meester die geen zin heeft om op te staan (liedje: hij heeft geen zin... om op te staan), en dan iets met die loodgieters, en ik moest iets zeggen als 'en een rondje BigMacs zeker?' ofzo. Maar dat kon er ook door mijn leraar bij zijn verzonnen. Ook zat er een liedje met Ice Cream in enzo, en iets met ´you took the part, that once was my heart, so why not take all of meeeee´.
Ja, het is al 7 jaar terug ofzo. Ik heb hem nog ergens of video, maar die gaan we niet kijken!
Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin...om op te staan. Op de wijze van een oude liedje dat ook ooit bij een Vespa reclame is gebruikt![]()
Ice cream, you scream
Everybody want's ice cream
baby, that's what we want!
Do you like some chocolate
or vanilla? But it's ice cream, that we like best.
Zoiets. Volgens mij op de maat van When the saint go marching in dacht ik.
Die loodgieters waren dus de invallers. Ik was er één van![]()
Zwijmelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Het was een mix van verschillende nummers. De volgorde weet ik niet meer helemaal zeker, maar het was zoiets:
I scream, you scream
Everybody wants ice cream
Baby, that's what we want
Monday, Tuesday, everyday is ice day
Would you like some chocolate? Or vanilla?
But it's ice cream that we like best
I scream, you scream
Everybody wants ice cream
Yes, sir, that's my baby,
No, sir, I don't mean maybe
Yes, sir, that's my baby now
Yes, ma'am, we've decided
No ma'am, we won't hide it
Yes, ma'am, you're invited now
Oh by the way, oh by the way
Oh by the way, oh by the way
When we reach the preacher, I'll say
Yes, sir, that's my baby,
No, sir, I don't mean maybe,
Yes, sir, that's my baby now...
Ain't she sweet - See her walking down the street
Now I ask you very confidentially, ain't she sweet?
Ain't she nice - Look her over once or twice
Now I ask you very confidentially, ain't she nice?
Just cast an eye in her direction
Oh me oh my, ain't that perfection?
I repeat don't you think that's kind of neat?
Yes I ask you very confidentially, ain't she sweet?
All of me, why not take all of me?
Can't you see I'm no good without you?
Take my lips, I never use them
Take my arms, I'd rather lose them
Your goodbye left me with eyes that cry
How can I go on here without you
You took the part that once was my heart
So why not take all of me
Oh when the saints go marching in
Oh when the saints go marching in
Oh Lord I want to be in that number
Oh when the saints go marching inJa, ik heb een tikkeltje raar ontwikkeld geheugen voor liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |