Aan de ene kant mag hij eruit donderdag (ben nog steeds van plan om daar te gaan staan en foto's te maken) maar........... de volgende week zit hij weer op de bank en hij zorgt wel voor wat extra spanningquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En even weer tegen de foto (lees: tegen de mensen thuis) uitleggen dat hij verschrikkelijk veel van zijn kinderen houdt en ze heeel heeel heeel erg mist.
Backgammon is wel een topspelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Weer wat anders dan Trik Trak, wat gewoon Backgammon is.
Een goede voetballer?? Dat wist ik niet! Vertel is, ben echt een voetbalgekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zooo vaak gehoord dat ik het ws letterlijk kan navertellen, maar dat ga ik lekker niet doen. Wist je trouwens ook dat Rob een véélbelovende voetballer is geweest?!![]()
Ik heb het op mijn Palm, maar ik moet de spelregels nog eens een keer downloadenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Backgammon is wel een topspel, heel verslavend
Joost kan moeilijk tegen conflictenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost komt er weer bij en van serieus gesprek is meteen geen sprake meer
We hebben 2 uur gezeik gehad, jezus wilde je nog meer geroddel en gezeur soms?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost komt er weer bij en van serieus gesprek is meteen geen sprake meer
Nee nee. Roel rammen! Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ok Roel, nu koel blijven.
Ik snap er ook de ballen niet vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Palm, maar ik moet de spelregels nog eens een keer downloaden![]()
Alles beter dan dat gestoorde gedrag van Joost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We hebben 2 uur gezeik gehad, jezus wilde je nog meer geroddel en gezeur soms?![]()
Ahhh nou je het zegt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Geluid van 3 en 4 doet het niet hier... Kan dat ook bij jou zijn?![]()
Vrolijk, maar dan wel op een uitermate storende manier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Dido vrolijkt altijd helemaal op als Joost in haar buurt verschijnt.
Jaaa joh, hij kon bij Ajax voetballen! Maar ja, toen kreeg ie dat ongeluk. Hij is wel honderd meter meegesleept!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een goede voetballer?? Dat wist ik niet! Vertel is, ben echt een voetbalgek
Oke dus Rob mag dus blijven Donderdag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gestoorde gedrag van Joost.
Alles, maar dan ook echt ALLES is beter dan dat (soms) zéér slappe en flauwe gelul van Joostquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We hebben 2 uur gezeik gehad, jezus wilde je nog meer geroddel en gezeur soms?![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:
[..]
Donderdagmiddag gaan ze op rantsoenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil weer rantsoen.... PLEASE BB GEEF ZE RANTSOEN...
DIE LOLLIES MOETEN WEG!!!!!!!!!
(sorry, moest even in hoofdletters)
Wat je zegt. Hij gaat nog voor vuur zorgen deze held.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke dus Rob mag dus blijven Donderdag.
Staat genoteerd![]()
Nee lekker naar die ouwe verhalen luisteren dat is lekker zeg, daar ben ik me bed niet vooruit gekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:
[..]
D66quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joost kan moeilijk tegen conflicten
Nee Rob mag eruit donderdag omdat ik graag Linda en Tanja zie blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke dus Rob mag dus blijven Donderdag.
Staat genoteerd![]()
Hij moet gewoon blijven en grijze muis Linda moet gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat je zegt. Hij gaat nog voor vuur zorgen deze held.![]()
In feite vrij simpel....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Palm, maar ik moet de spelregels nog eens een keer downloaden![]()
Kan vaak om de droge grappen van joost lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt ALLES is beter dan dat (soms) zéér slappe en flauwe gelul van Joost
[..]
Welk ongeluk hebben we het dan over? Die met die auto of die met de tractor die over zijn kop is geredenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa joh, hij kon bij Ajax voetballen! Maar ja, toen kreeg ie dat ongeluk. Hij is wel honderd meter meegesleept!!
Voor spanning en sensatie laat je Linda erin. Ze zuipt niet altijd, maar áls ze zuipt...!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon blijven en grijze muis Linda moet gaan.
Ik wil spanning en sensatie de komende weken![]()
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij maakt het Huis zo goed schoon. Daarom moet ie blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef Thelonious het volgende:
Wahaha die Rob
Jij verdient de prijs voor beste bijdrage van de weekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
NO WAY dat Hummie Tanja laat gaan.
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De tractor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Welk ongeluk hebben we het dan over? Die met die auto of die met de tractor die over zijn kop is gereden![]()
Hij zou niet eens opvallen als hij bij Ajax op veld zou staan![]()
Dan komt Lies weer in de picture misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef ruby het volgende:
Lieske en die "zwangere" hoeven er niet op te staan.
Of Chantal.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dan komt Lies weer in de picture misschien
Dat maakt hem dan wel nóg onuitstaanbaarder en irritanter voor andere bewoners..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Niemand wil verder, dus die kans is 0. ALS er iets heftigs gaat gebeuren, zal dat ongetwijfeld van Linda moeten komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.
Nou ja, ik kan me dan wel langer aan hem ergeren. Dat vind ik wel een plus puntjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
ik vind hem leuk, hoor, zoquote:
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef Giggio het volgende:
Rob MOET weg... die herhaalt zich continue, dus die ene of twee fans van Rob: neem hem nu nog even op op de video en speel het bandje af tijdens reclame-blok van BB dan is het of hij er nog is voor jou/jullie![]()
En dat maakt hem nóg irritanter dan dat hij al isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Die heeft hij toch allang!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook al zo koud daarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, hoor, zo
maar jaaaaaaaaa, het is een eenzaam bestaan, als Robmoger
Nee, want LIes heeft niet gehapt. Dido hapte wel een beetje, maar ook niet genoeg. Vandaar dat Linda aan de beurt was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan komt Lies weer in de picture misschien
OOHH vandaar dat rare kapsel van hemquote:
Nee hoor, ben ook een Robmogerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
OOoooh Rob wat laat je je kennen zeg... met je scheldwoorden enzo. Ik hoop dat als ie het huis uitstapt dat andere been er wordt afgereden.
Rob is gewoon een controlefreak die er niet tegen kan als iemand niet zo op hem gesteld is. Treurige dwijl.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef style het volgende:
En daar gaat Rob weer over Menno. Het is echt een obsessie voor hem![]()
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Dat is het inderdaad preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?
Oh my god?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Ja, behoorlijk ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Elke keer brengt hij Menno terug in het gesprek..
Wat een ZIEKE man..
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Geweldig toch.....kan niet vaak genoeg gebeuren........lekkere tv is dit....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Rob Menno nog wel gaat stalken na Big Brother. Mark my words.
Ohh my god!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:16 schreef Showtime het volgende:
Menno is alles dat Rob ooit wilde zijn.
Ik denk dat dat niet weggaan ook niet serieus bedoeld was hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
Ik haat met je meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah ik haat Rob. Wat een klootzak.
Precies, Menno heeft vanmiddag die kubieke meter sinaasappelschillen toch keurig weggegooid?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.
Ja en dan? Alsof Menno iets durft te zeggen.... Ja acher Rob's rug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Daar hebben ze een rooster voor, Rob bedoelt dat ze ook tussendoor dingen schoon moeten maken die ze gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Ik denk dat Rob meer kans had gehad als hij gewoon helemaal zichzelf zou zijn geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
Joost zou Ingrid een beuk hebben gegeven als zij zijn haar zou hebben geschoren.
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
Hij heeft alleen zichzelf ermee. Hij krijgt het vanzelf wel op z'n bordje gepresenteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Wat 'n paupers...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef arneaux het volgende:
Ff serieus. Mensen. Kijk Ton op SBS en BB zal op kwantumfysica zijn.
Me too !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verheug me trouwens op de after uitzending as donderdag,
Ik zie je onderschrift nu pas!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar degen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
dan luister jij niet goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeft
Ik zou systematisch "nee" zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat Rob ook vaak zegt is : "Snap je? " ... "Begrijp je?"
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
Net zo vaak als Dido 'Ik zweeeeeeer het je' zegt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
++quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.![]()
Goed idee... zolang Tanja er deze keer maar uit gaat danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Rob, daarom lijkt het volgende scenario mij wel![]()
Hij mag nog blijven en verliest grandioos de finale![]()
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..
Dat is toch logischequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
En ook tegen Tanjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
Joost wil dat iedereen blijft, Joost is pacifistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Joost lult snel met iemand mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
.
Spijker op zn kop!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Typisch gedrag is dat... als mensen een hekel krijgen aan anderen gaan ze opeens de naam "vergeten".....misselijk gedrag ook bovendien..... rob irriteert me flink en volg wat dat betreft de Roel-doctrine: aslei irritant is, laat ze maar in het huis...Maar in dit geval is het natuurlijk wereldtv als rob als ware hij een standbeeld vanSaddam Hoessein in Bagdad van zijn sokkel wordt getrokken.... Die jongen stort helemaal in hoor.....de goeie sociale rob die als leider van de groep wordt afgezet....dag Rob...jij bent de zwakste schakelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Eerder zei hij al "hoe heet die jongen ook alweer? oh ja Menno"
Die jongen, die zwangere
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
En dat uit jouw toetsenbord!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand een schop geven ze vallen in herhaling
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie je onderschrift nu pas!![]()
Die Ed was ook zo'n eikel, maar dan weer anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Florida countquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Right, hopen op een miraculeuze, nachtelijke aangroei van zijn geamputeerde been is meer hoopvol.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.
iets van zeggen: ja. Iets van zeggen tegen anderen en niet tegen degene die het betreft: nee...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef BBscanner het volgende:
Weet iemand de stip volgorde?
Wacht af tot Ingrid op de stip staat en Rob haar even met zijn Douche been komt af tuigen!![]()
Rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op lettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
quote:
Als t operatief was gebeurd was t misschien wel goed gelukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Dido en Nathalie operatief van elkaar gescheiden ofzo
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op letten![]()
Ik verander het liefst elke dag maar deze moet ik wel tot donderdag laten staan![]()
Ik zal proberen foto's te maken van een Rob met handboeien![]()
Welkom bij de Joosthaters!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een vent he, die joost pffff. Jou zou er moe (en homo) van worden.
Puhlease zeg.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
Die liggen elkaar ook niet echt, Dido en Lieske.... Hoewel ze toch erg op elkaar lijken.
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
Dido vindt Roel stiekem verschrikkelijk leuk. Na al 'die ellende' wijst ze hem niet af, hoe hypocriet!
Joost is zooooo D '66. Met iedereen een coalitie vormen en net zo snel weer van standpunt veranderen......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Joost lult snel met iemand mee.
Haten wil ik het niet noemen. Ik ben hem gewoon zat. Vreselijk.quote:
quote:
Zodra JOost ergens bij komt wordt het voornamelijk meteen heel erg flauw.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een vent he, die joost pffff. Jou zou er moe (en homo) van worden.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Het was gezellig vanavond.
-Liegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.
Ze kan dan
- normaal tegen hem blijven doen,
- zich heel koel en afstandelijk tegen 'm opstellen, óf
- ronduit de chagrijnige takkesnol tegen 'm gaan uithangen.
En nu wordt het nog leuker want jij bent weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Ik geloof er geen fuck van dat Roel psychologie studeert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef ruby het volgende:
Roel als psycholoog in spé zou Rob toch moeten kunnen analyseren?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.quote:
Goh, dat idee heb ik ook wel eens bij bepaalde users over bepaalde bewoners.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
Welke van die drie ze ook had gekozen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat het bij jou hoé dan ook niet in goede aarde was gevallen.
Absoluutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leuk![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.
IDD.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Joost is zooooo D '66. Met iedereen een coalitie vormen en net zo snel weer van standpunt veranderen......
lieske is niet saai dat zondagavond met roel was echt leuk om te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef farceman het volgende:
Lies is zoooooo saai en wordt zo mooi genegeerd door Dido
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Ik vraag mezelf wel eens af met wie ik regelmatig zou willen/kunnen omgaan.quote:
en die van jou niet minder...GNA GNA is wel een van dé uitspraken van BB5.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leuk![]()
Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.quote:
eensquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn,
Maar o wee als hij morgenochtend bij Linda gaat liggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.
Aaah, dat is aardig van je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.![]()
selectief lezen ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat idee heb ik ook wel eens bij bepaalde users over bepaalde bewoners.
Niet op reageren werkt trouwens perfect
Als ik vraag wie er nog een drankje wil dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.![]()
Dan is Roel weer onderwerp van gesprek die hele dag.... en maakt ze Naatje nogmaals 25x duidelijk dat ze er hélemaal klaar mee is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar o wee als hij morgenochtend bij Linda gaat liggen![]()
![]()
![]()
Als dit gesprek is afgelopen dan loopt ze snel naar natje om het hele verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.
Goedenacht.quote:
Klopt... Ik kijk tegenwoordig ook eerst naar de naam voor een post. Er zijn er steeds meer die ik steevast oversla.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
quote:
Doordat ik vanwege een voedselvergiftiging last had van slapeloosheid heb ik een auto-ongeluk gehad met mijn autoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een rokje met stiletto's?
Alcoholvergiftiging!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Als ik vraag wie er nog een drankje wil dan?
Mij ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik kijk tegenwoordig ook eerst naar de naam voor een post. Er zijn er steeds meer die ik steevast oversla.
Ik dacht meer aan een vuilniszak en een paar meters ducktape maar als jij er een rokje en stiletto's onder wil hebben kan dat ook.quote:
er is wel geluid maar het staat heel zachtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef frizti het volgende:
gvd al de hele tijd geen geluid van de huiskamer streams...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doordat ik vanwege een voedselvergiftiging last had van slapeloosheid heb ik een auto-ongeluk gehad met mijn auto![]()
Ben je nu weer blij(en nee zeg niet nog een keer wat voor auto ik rij er is al genoeg om gelachen
![]()
En daarom zal ik de vrouwen nooit begrijpen en geef mijn vrouw meestal maar gelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is Roel weer onderwerp van gesprek die hele dag.... en maakt ze Naatje nogmaals 25x duidelijk dat ze er hélemaal klaar mee is.
Multipla!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
(en nee zeg niet nog een keer wat voor auto ik rij er is al genoeg om gelachen![]()
zo ....voordat ik ga slapen nog effe in mijn Multipla naar de Mc Drive...doeidoei!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
ik ben er helemaal klaar meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef arneaux het volgende:
Dido lult echt veel in haar slaap he?
Ik wil graag een Big Mac menu met dubbele frietsaus en cola light. Dank u.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
zo ....voordat ik ga slapen nog effe naar de Mc Drive...doeidoei!![]()
Zge, jouw avatar, is dat een neger onder een witte laag klei?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
er is wel geluid maar het staat heel zacht
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lees je onderschrift nog eens!'overtellen'
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:45 schreef ruby het volgende:
Ik geef het ook op voor vandaag. Nog ff chillen en weer dan weer lekker maffen.![]()
Welterusten.
Kort maar krachtig!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:45 schreef ruby het volgende:
Ik geef het ook op voor vandaag. Nog ff chillen en weer dan weer lekker maffen.![]()
Welterusten.
Ben ik ff blij dat ik geen windows gebeuren hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
offtopic: Er zijn loeibelangrijke updates voor Windows uitgebracht dus je bent strongly advised om die even te downen
offtopic: ik down niks... windows geeft me vanzelf aan of er updates zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Leuk kapsel heeft die Menno nuIk ben een tijdje weggeweest en blijkbaar heb ik niet al teveel gemist als ik de streamverslagen mag geloven
offtopic: Er zijn loeibelangrijke updates voor Windows uitgebracht dus je bent strongly advised om die even te downen
Pas maar op, APK wenst je al de vinketering als je weggaat, laat staan wat ie doet als je meldt dat je terug komt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Leuk kapsel heeft die Menno nuIk ben een tijdje weggeweest en blijkbaar heb ik niet al teveel gemist als ik de streamverslagen mag geloven
Kan ook, maar dat werkt in de praktijk trager is mijn ervaringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
offtopic: ik down niks... windows geeft me vanzelf aan of er updates zijn
volgens mij bevatten die van sjan kwal morfinequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Wat heeft Dido weer een hoop praatjes met zo'n pleister op haar hol.
Respect voor Roel dat hij het niet roken volhoudt en er nauwelijks over zeikt.
Dido is eigenlijk zoals Tanja, zij krijg ook gewoon van BB gedaan wat ze wil.![]()
quote:
In dit geval zou ik eigenlijk wel even een linkje naar die updates willen hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:47 schreef Maurisico het volgende:
Pas maar op, APK wenst je al de vinketering als je weggaat, laat staan wat ie doet als je meldt dat je terug komt...![]()
Wat ik bedoel is... dat ik updates voor windows alleen vertrouw als MS het zelf heeft aangegeven... en het klopt inderdaad dat dat langer duurt... ik heb nog geen update-melding gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat werkt in de praktijk trager is mijn ervaring
OT: Roel is weer erg aanwezig btw
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:49 schreef Splash het volgende:
[..]
volgens mij bevatten die van sjan kwal morfine
Je klikt op Extra>Windows update en als het goed is (en je geen illegale kopie hebt) heb je toegang en gaat alles automagischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
In dit geval zou ik eigenlijk wel even een linkje naar die updates willen hebben.
Hummie heeft in eerdere BB's ook al Valium uitgedeeld, dus het zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:49 schreef Splash het volgende:
volgens mij bevatten die van sjan kwal morfine
Echt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie heeft in eerdere BB's ook al Valium uitgedeeld, dus het zou mij niet verbazen.
word ze wel lekker rustig en dr stemvolume 20 db lagerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie heeft in eerdere BB's ook al Valium uitgedeeld, dus het zou mij niet verbazen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
zo ....voordat ik ga slapen nog effe in mijn Multipla naar de Mc Drive...doeidoei!![]()
Hmmz, dat wordt dus bidden dat de firewall en de virusscanner afdoende zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Je klikt op Extra>Windows update en als het goed is (en je geen illegale kopie hebt) heb je toegang en gaat alles automagisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |