quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
En dat uit jouw toetsenbord!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand een schop geven ze vallen in herhaling
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie je onderschrift nu pas!![]()
Die Ed was ook zo'n eikel, maar dan weer anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Florida countquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Right, hopen op een miraculeuze, nachtelijke aangroei van zijn geamputeerde been is meer hoopvol.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.
iets van zeggen: ja. Iets van zeggen tegen anderen en niet tegen degene die het betreft: nee...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef BBscanner het volgende:
Weet iemand de stip volgorde?
Wacht af tot Ingrid op de stip staat en Rob haar even met zijn Douche been komt af tuigen!![]()
Rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op lettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |