Ik zie je onderschrift nu pas!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar degen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
dan luister jij niet goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeft
Ik zou systematisch "nee" zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat Rob ook vaak zegt is : "Snap je? " ... "Begrijp je?"
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
Net zo vaak als Dido 'Ik zweeeeeeer het je' zegt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
++quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.![]()
Goed idee... zolang Tanja er deze keer maar uit gaat danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Rob, daarom lijkt het volgende scenario mij wel![]()
Hij mag nog blijven en verliest grandioos de finale![]()
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..
Dat is toch logischequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
En ook tegen Tanjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
Joost wil dat iedereen blijft, Joost is pacifistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Joost lult snel met iemand mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
.
Spijker op zn kop!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Typisch gedrag is dat... als mensen een hekel krijgen aan anderen gaan ze opeens de naam "vergeten".....misselijk gedrag ook bovendien..... rob irriteert me flink en volg wat dat betreft de Roel-doctrine: aslei irritant is, laat ze maar in het huis...Maar in dit geval is het natuurlijk wereldtv als rob als ware hij een standbeeld vanSaddam Hoessein in Bagdad van zijn sokkel wordt getrokken.... Die jongen stort helemaal in hoor.....de goeie sociale rob die als leider van de groep wordt afgezet....dag Rob...jij bent de zwakste schakelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Eerder zei hij al "hoe heet die jongen ook alweer? oh ja Menno"
Die jongen, die zwangere
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
En dat uit jouw toetsenbord!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand een schop geven ze vallen in herhaling
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie je onderschrift nu pas!![]()
Die Ed was ook zo'n eikel, maar dan weer anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Florida countquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Right, hopen op een miraculeuze, nachtelijke aangroei van zijn geamputeerde been is meer hoopvol.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.
iets van zeggen: ja. Iets van zeggen tegen anderen en niet tegen degene die het betreft: nee...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef BBscanner het volgende:
Weet iemand de stip volgorde?
Wacht af tot Ingrid op de stip staat en Rob haar even met zijn Douche been komt af tuigen!![]()
Rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op lettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |