Dat is het inderdaad preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?
Oh my god?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Ja, behoorlijk ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Elke keer brengt hij Menno terug in het gesprek..
Wat een ZIEKE man..
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Geweldig toch.....kan niet vaak genoeg gebeuren........lekkere tv is dit....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Rob Menno nog wel gaat stalken na Big Brother. Mark my words.
Ohh my god!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:16 schreef Showtime het volgende:
Menno is alles dat Rob ooit wilde zijn.
Ik denk dat dat niet weggaan ook niet serieus bedoeld was hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
Ik haat met je meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah ik haat Rob. Wat een klootzak.
Precies, Menno heeft vanmiddag die kubieke meter sinaasappelschillen toch keurig weggegooid?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.
Ja en dan? Alsof Menno iets durft te zeggen.... Ja acher Rob's rug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Daar hebben ze een rooster voor, Rob bedoelt dat ze ook tussendoor dingen schoon moeten maken die ze gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Ik denk dat Rob meer kans had gehad als hij gewoon helemaal zichzelf zou zijn geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, hoor, zo
maar jaaaaaaaaa, het is een eenzaam bestaan, als Robmoger
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
Joost zou Ingrid een beuk hebben gegeven als zij zijn haar zou hebben geschoren.
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
Hij heeft alleen zichzelf ermee. Hij krijgt het vanzelf wel op z'n bordje gepresenteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Wat 'n paupers...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef arneaux het volgende:
Ff serieus. Mensen. Kijk Ton op SBS en BB zal op kwantumfysica zijn.
Me too !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verheug me trouwens op de after uitzending as donderdag,
Ik zie je onderschrift nu pas!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar degen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
dan luister jij niet goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeft
Ik zou systematisch "nee" zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat Rob ook vaak zegt is : "Snap je? " ... "Begrijp je?"
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
Net zo vaak als Dido 'Ik zweeeeeeer het je' zegt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
++quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.![]()
Goed idee... zolang Tanja er deze keer maar uit gaat danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Rob, daarom lijkt het volgende scenario mij wel![]()
Hij mag nog blijven en verliest grandioos de finale![]()
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..
Dat is toch logischequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al daarvan zou ik spontaan braakneigingen krijgen.
En ook tegen Tanjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)
Ik hoop zo dat hij er niet uit wil dan hebben we hier ook weer wat te zien![]()
Joost wil dat iedereen blijft, Joost is pacifistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Joost hoopt dus dat Rob erin blijft. Ik geloof hem eigenlijk totaal niet. Zoiets had hij geloof ik ook tegen Linda gezegd
.
Joost lult snel met iemand mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
.
Spijker op zn kop!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob had Ingrid voor zichzelf willen hebben
Typisch gedrag is dat... als mensen een hekel krijgen aan anderen gaan ze opeens de naam "vergeten".....misselijk gedrag ook bovendien..... rob irriteert me flink en volg wat dat betreft de Roel-doctrine: aslei irritant is, laat ze maar in het huis...Maar in dit geval is het natuurlijk wereldtv als rob als ware hij een standbeeld vanSaddam Hoessein in Bagdad van zijn sokkel wordt getrokken.... Die jongen stort helemaal in hoor.....de goeie sociale rob die als leider van de groep wordt afgezet....dag Rob...jij bent de zwakste schakelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Eerder zei hij al "hoe heet die jongen ook alweer? oh ja Menno"
Die jongen, die zwangere
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
En dat uit jouw toetsenbord!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand een schop geven ze vallen in herhaling
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie je onderschrift nu pas!![]()
Die Ed was ook zo'n eikel, maar dan weer anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Florida countquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vanaf donderdagavond (dacht ik) en later hoorde ik dat ene Ed het al een keer had gepresteerd om 2 dagen langer te blijvenHet is dus niet nieuw als hij het zou doen
![]()
Right, hopen op een miraculeuze, nachtelijke aangroei van zijn geamputeerde been is meer hoopvol.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.
iets van zeggen: ja. Iets van zeggen tegen anderen en niet tegen degene die het betreft: nee...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef BBscanner het volgende:
Weet iemand de stip volgorde?
Wacht af tot Ingrid op de stip staat en Rob haar even met zijn Douche been komt af tuigen!![]()
Rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op lettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Hahaha Ik lees hem nu pas
Hij is goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |