Niemand wil verder, dus die kans is 0. ALS er iets heftigs gaat gebeuren, zal dat ongetwijfeld van Linda moeten komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.
Nou ja, ik kan me dan wel langer aan hem ergeren. Dat vind ik wel een plus puntjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
ik vind hem leuk, hoor, zoquote:
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef Giggio het volgende:
Rob MOET weg... die herhaalt zich continue, dus die ene of twee fans van Rob: neem hem nu nog even op op de video en speel het bandje af tijdens reclame-blok van BB dan is het of hij er nog is voor jou/jullie![]()
En dat maakt hem nóg irritanter dan dat hij al isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Die heeft hij toch allang!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Ik vind het ook al zo koud daarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, hoor, zo
maar jaaaaaaaaa, het is een eenzaam bestaan, als Robmoger
Nee, want LIes heeft niet gehapt. Dido hapte wel een beetje, maar ook niet genoeg. Vandaar dat Linda aan de beurt was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan komt Lies weer in de picture misschien
OOHH vandaar dat rare kapsel van hemquote:
Nee hoor, ben ook een Robmogerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
OOoooh Rob wat laat je je kennen zeg... met je scheldwoorden enzo. Ik hoop dat als ie het huis uitstapt dat andere been er wordt afgereden.
Rob is gewoon een controlefreak die er niet tegen kan als iemand niet zo op hem gesteld is. Treurige dwijl.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef style het volgende:
En daar gaat Rob weer over Menno. Het is echt een obsessie voor hem![]()
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
Dat is het inderdaad preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?
Oh my god?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Ja, behoorlijk ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Elke keer brengt hij Menno terug in het gesprek..
Wat een ZIEKE man..
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Geweldig toch.....kan niet vaak genoeg gebeuren........lekkere tv is dit....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Rob Menno nog wel gaat stalken na Big Brother. Mark my words.
Ohh my god!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Wat betekend OMG ookalweer?
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:16 schreef Showtime het volgende:
Menno is alles dat Rob ooit wilde zijn.
Ik denk dat dat niet weggaan ook niet serieus bedoeld was hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
Ik haat met je meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah ik haat Rob. Wat een klootzak.
Precies, Menno heeft vanmiddag die kubieke meter sinaasappelschillen toch keurig weggegooid?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Dat is gewoon een leugen dat Menno geen flikker heeft gedaan in het Huis.
Ja en Menno staat bekend als de sportman.. een titel waar Rob alles voor zou doen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Menno is Rob met twee benen. Hij wil wraak nemen op zichzelf, de psychopaat.
Ja en dan? Alsof Menno iets durft te zeggen.... Ja acher Rob's rug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Ik geloof hem (vandaar mijn onderschrift wat er al een paar dagen staat)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof helemaal niks van Robs gelul. Als puntje bij paaltje komt, gaat ie wéér gewoon met Ruud de Wild mee. "Tja dat is het spel hè", zoiets zei hij toen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Daar hebben ze een rooster voor, Rob bedoelt dat ze ook tussendoor dingen schoon moeten maken die ze gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel vertelt niet dat hij met menno vanvond de afwas heeft gedaan..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als de dochter van Rob wat gaat beginnen met Menno.. want jah, ze is helemaal verliefd geworden op Menno![]()
Ik denk dat Rob meer kans had gehad als hij gewoon helemaal zichzelf zou zijn geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Yeah right, hij had 'r gewoon met z'n handtasje geslagen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
Joost zou Ingrid een beuk hebben gegeven als zij zijn haar zou hebben geschoren.
Hij heeft nog geen ene keer Menno gezegd, hij omschrijft Menno zodat iedereen begrijpt dat ie het over Menno heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk ziek.
Hoe vaak heeft ie zijn naam al genoemd?
Hij heeft alleen zichzelf ermee. Hij krijgt het vanzelf wel op z'n bordje gepresenteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Jeeeezus nog steeds dat Mennogebash. Menno zou eens moeten horen wat er allemaal nu verteld is!
Wat 'n paupers...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef arneaux het volgende:
Ff serieus. Mensen. Kijk Ton op SBS en BB zal op kwantumfysica zijn.
Me too !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verheug me trouwens op de after uitzending as donderdag,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |