Hij maakt het Huis zo goed schoon. Daarom moet ie blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef Thelonious het volgende:
Wahaha die Rob
Jij verdient de prijs voor beste bijdrage van de weekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
NO WAY dat Hummie Tanja laat gaan.
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon blijven en grijze muis Linda moet gaan.
Ik wil spanning en sensatie de komende weken![]()
De tractor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Welk ongeluk hebben we het dan over? Die met die auto of die met de tractor die over zijn kop is gereden![]()
Hij zou niet eens opvallen als hij bij Ajax op veld zou staan![]()
Dan komt Lies weer in de picture misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef ruby het volgende:
Lieske en die "zwangere" hoeven er niet op te staan.
Of Chantal.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dan komt Lies weer in de picture misschien
Dat maakt hem dan wel nóg onuitstaanbaarder en irritanter voor andere bewoners..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Niemand wil verder, dus die kans is 0. ALS er iets heftigs gaat gebeuren, zal dat ongetwijfeld van Linda moeten komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Linda hebben we idd niet nodig. Als zij weg is, neemt Roel wel weer een ander.
Nou ja, ik kan me dan wel langer aan hem ergeren. Dat vind ik wel een plus puntjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
ik vind hem leuk, hoor, zoquote:
Welke variatie heeft Linda, naast zuipen, slettengedrag, zuipen, slettengedrag?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef Giggio het volgende:
Rob MOET weg... die herhaalt zich continue, dus die ene of twee fans van Rob: neem hem nu nog even op op de video en speel het bandje af tijdens reclame-blok van BB dan is het of hij er nog is voor jou/jullie![]()
En dat maakt hem nóg irritanter dan dat hij al isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder Linda zijn de feestjes ook al niet leuk meer. Rob moet echt weg morgen. Als hij mag blijven, krijgt hij nog waanideeen ook (dat hij populair is enzo...)
Die heeft hij toch allang!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook al zo koud daarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, hoor, zo
maar jaaaaaaaaa, het is een eenzaam bestaan, als Robmoger
Nee, want LIes heeft niet gehapt. Dido hapte wel een beetje, maar ook niet genoeg. Vandaar dat Linda aan de beurt was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan komt Lies weer in de picture misschien
OOHH vandaar dat rare kapsel van hemquote:
Nee hoor, ben ook een Robmogerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, hoor, zo
maar jaaaaaaaaa, het is een eenzaam bestaan, als Robmoger
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
OOoooh Rob wat laat je je kennen zeg... met je scheldwoorden enzo. Ik hoop dat als ie het huis uitstapt dat andere been er wordt afgereden.
Rob is gewoon een controlefreak die er niet tegen kan als iemand niet zo op hem gesteld is. Treurige dwijl.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef style het volgende:
En daar gaat Rob weer over Menno. Het is echt een obsessie voor hem![]()
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Rob heeft wel gelijk hoor, je kunt toch gewoon iets opruimen en schoonmaken.
Ik zou er ook iets van zeggen, anders wordt het echt een bende.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |