Welterusten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.

IDD.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Joost is zooooo D '66. Met iedereen een coalitie vormen en net zo snel weer van standpunt veranderen......

lieske is niet saai dat zondagavond met roel was echt leuk om te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef farceman het volgende:
Lies is zoooooo saai en wordt zo mooi genegeerd door Dido

quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Het was gezellig vanavond.

Ik vraag mezelf wel eens af met wie ik regelmatig zou willen/kunnen omgaan.quote:

en die van jou niet minder...GNA GNA is wel een van dé uitspraken van BB5.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leuk![]()

Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.quote:

eensquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn,

Maar o wee als hij morgenochtend bij Linda gaat liggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.

Aaah, dat is aardig van je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.![]()

selectief lezen ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat idee heb ik ook wel eens bij bepaalde users over bepaalde bewoners.
Niet op reageren werkt trouwens perfect

Als ik vraag wie er nog een drankje wil dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen die in dit topic gedag zegt, meldt dat ze gaan eten of welke auto ze hebben accuut slapeloosheid, voedselvergiftiging of een auto-ongeluk krijgen.![]()

Dan is Roel weer onderwerp van gesprek die hele dag.... en maakt ze Naatje nogmaals 25x duidelijk dat ze er hélemaal klaar mee is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar o wee als hij morgenochtend bij Linda gaat liggen![]()
![]()
![]()

Als dit gesprek is afgelopen dan loopt ze snel naar natje om het hele verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.

Goedenacht.quote:

Klopt... Ik kijk tegenwoordig ook eerst naar de naam voor een post. Er zijn er steeds meer die ik steevast oversla.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |