quote:
Als t operatief was gebeurd was t misschien wel goed gelukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Dido en Nathalie operatief van elkaar gescheiden ofzo
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staan hele leuke onderschriften bij sommige FOKkers, meer op letten![]()
Ik verander het liefst elke dag maar deze moet ik wel tot donderdag laten staan![]()
Ik zal proberen foto's te maken van een Rob met handboeien![]()
Welkom bij de Joosthaters!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een vent he, die joost pffff. Jou zou er moe (en homo) van worden.
Puhlease zeg.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
Die liggen elkaar ook niet echt, Dido en Lieske.... Hoewel ze toch erg op elkaar lijken.
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
Dido vindt Roel stiekem verschrikkelijk leuk. Na al 'die ellende' wijst ze hem niet af, hoe hypocriet!
Joost is zooooo D '66. Met iedereen een coalitie vormen en net zo snel weer van standpunt veranderen......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Joost lult snel met iemand mee.
Haten wil ik het niet noemen. Ik ben hem gewoon zat. Vreselijk.quote:
quote:
Zodra JOost ergens bij komt wordt het voornamelijk meteen heel erg flauw.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een vent he, die joost pffff. Jou zou er moe (en homo) van worden.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Het was gezellig vanavond.
-Liegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
Ze heeft een uurtje geleden nogmaals tegen Roel gezegd dat hij niets meer hoeft te verwachten.
Ze kan dan
- normaal tegen hem blijven doen,
- zich heel koel en afstandelijk tegen 'm opstellen, óf
- ronduit de chagrijnige takkesnol tegen 'm gaan uithangen.
En nu wordt het nog leuker want jij bent weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Ik geloof er geen fuck van dat Roel psychologie studeert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:24 schreef ruby het volgende:
Roel als psycholoog in spé zou Rob toch moeten kunnen analyseren?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Truste![]()
Dido heeft vanavond absoluut bewezen OK te zijn, en met die wetenschap zoek ik mijn bedje op.quote:
Goh, dat idee heb ik ook wel eens bij bepaalde users over bepaalde bewoners.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
Welke van die drie ze ook had gekozen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat het bij jou hoé dan ook niet in goede aarde was gevallen.
Absoluutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu je het zegt die van Maurisico is ook leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |