Eerst gaat hij nog even huilen straksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jezus, rob is echt een klootzak die zo snel mogelijk naar huis moet

Denk het niet, omdat hij erbij stond. Dan had ze het vast niet op die manier gezegd. Ik ving laatst wel een keer op dat ze wat moeite met Chantal had, dus hopelijk bedoelde ze haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef avonne het volgende:
Dido gaat Roel nomineren (omdat hij te veel complicaties voor haar oplevert. Zonder hem kan ze eenvoudig op de overwinning concentreren, en met het prijzen geld met hem later de blommetjes buiten zetten)

Ja ik dacht ook gelijk aan Chantalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, Dido wilt dingen graag fair doen en Chantal roddelt bij het leven, dus dan is die keuze snel gemaakt.

Hij denkt dat ie donderdag gewoon blijft en probeert 'de groep' te breken met het oog op de volgende nominatierondes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Rob nu eigenlijk wil bereiken. Hij loopt te roddelen en te schelden over Tanja, Menno en Ingrid. Maar dat voorkomt toch niet meer dat hij op die bank zit en er donderdag (hopelijk) uitgaat?

Ja, die eikel rust niet voordat hij achter bepaalde informatie komt. Wat een loser die man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef arneaux het volgende:
Is Rob nou nog steeds bezig?!!

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, die eikel rust niet voordat hij achter bepaalde informatie komt. Wat een loser die man.

Mooi, dan kunnen ze hem over de schutting flikkeren met z'n gedram.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef style het volgende:
Rob is echt heel makkelijk en heel soepel zegt hij![]()

Nee hoor. Tanja eet nu regelmatig. Je lichaam reageert hier snel op.Tanja is gewoon hoog zwanger maar ik denk nog een week of 2 geloof meer in het tellen van de verloskundige dan van Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:51 schreef Falco het volgende:
Die buik van Tanja is echt enorm geworden. Het wordt tijd dat ze gaat werpen.

Maar, aan haar woorden te horen is ze er echt heeeeeelemaal klaar mee, en heeft ze echt niks meer met hem hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef FuTilE het volgende:
Dido heeft Roel weer in de knip. Insinuaties over haar verassende nominatie met daarachter een suggestief "maar dat kan nog veranderen, hooj". Ook een uitgekookt type...

Het lijkt nu idd wel alsof ze afspraken makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob probeert Roel van zijn stem op joost af te praten, zodat hij op menno blijft stemmen..
en ze mogen niet over nominaties praten voor ze hebben plaatsgevonden of heb ik het mis?

En even weer tegen de foto (lees: tegen de mensen thuis) uitleggen dat hij verschrikkelijk veel van zijn kinderen houdt en ze heeel heeel heeel erg mist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst gaat hij nog even huilen straks![]()
![]()

Idd, wat een slappe motivatie om op iemand te stemmen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
Roel twijfelt of hij op Joost gaat stemmen omdat Joost wel op hem stemde.
Zielig kindje toch![]()

Rob heeft maar 1 been hoor, misschien zijn er mensen die het been-verhaal kennen en het willen uitleggen (ik weet het namelijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef frizti het volgende:
hoe vaak moet de wissel nog fout gaan voor de opdracht mislukt??????
dido had haar voet al buiten de stip op de grond voor rob zijn voet op de stip zette.

Ja dat is onze 26-jarige wereldreiziger, die heel ruimdenkend isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, wat een slappe motivatie om op iemand te stemmen...
[kinderstem] Jij heb op mij gestemt, en daarom stem ik op jouhouwww... [/kinderstem]

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Rob heeft maar 1 been hoor, misschien zijn er mensen die het been-verhaal kennen en het willen uitleggen (ik weet het namelijk niet)

Grappig, iedereen voorspelde hier dat dat heel erg zou gaan botsen, is uiteindelijk amper voorgekomen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Rob & Roel zijn een sterk duo!

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef ruby het volgende:
Gaat Roel nu weer aardig doen tegen Joost?

Hij speelt het spel. Joost gaat hem nomineren en blijft dat misschien wel doen. Dan is het het beste om die persoon eruit proberen te werken. Scheelt je weer nominaties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is onze 26-jarige wereldreiziger, die heel ruimdenkend is![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |