Zijn er.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb em ook eindelijk sinds vanmiddag, nu ffe volledig opladen. Zijn er ook al goede hoesjes?
Ik vind het juist wel handig. Laat ik dat ding er een uur aanhangen is ie weer volquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef Skv het volgende:
Ik zal nog wat foto's posten binnekort. Te lui om mn telefoon nu in de USB te klikken
Is dat eigenlijk niet erg slecht? Laadt ie steeds een heel klein beetje op
waar ergens? en hoe ziet zo iets eruit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb er 4,00 euro voor betaald, inclusief verzenden
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel handig. Laat ik dat ding er een uur aanhangen is ie weer vol.
Voor de rest nog steeds erg tevreden met mijn W800i.
Heeft iemand een site waar je foto's kan uploaden?
Ja, zo'n idee maar dan een permanente die je helemaal niet zietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef NehcslowZ het volgende:
hmm tostizon doorzichtig velletje zit er toch al op als je hem koopt?;)
Ik heb er zo'n skin case omgedaan (condoom). Werkt perfect en ziet er nog goed uit ook...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef Roellio het volgende:
Laten we een lijst maken van puike fokkers met deze foon!
Ik heb overigens vanmiddag het eerste miniscule krasje op m'n scherm ontdekt!
Wie weet heeft iemand nog een potje vaseline en dan is de schraalheid zo wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef SocialDisorder het volgende:
idd
een schrale troost.
sterker nog
zo schraal is troost nog nooit geweest.
ik denk dat deze troost een record breekt wat betrefd schraalheid
maar evengoed bedankt. Ik hoop maar dat ik em voor 19-11-2005 binnen heb...
Geen gaten voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe zit het met de kwaliteit van de telefoon, zijn er gaten en kieren tussen de kunststof panelen, kraken de toetsen of zitten ze los? Is het scherm krasgevoelig?
quote:Status Wacht op product
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme em afgelopen donderdag besteld, bevestiging gehad via mail, maar nog steeds geen contract binnen
Omdat KPN/HI kut is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Omdat ik 'm net heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, ik zie nu overal W800i reclame.. waarom nu pas een groot schalige reclame campagne?
Waarom bestel je hem daar? Waarom ga je niet gewoon naar een winkel toe?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Nice Nice ik moet mijn camera ook eens gebruiken. gebruik mijn w800 meer als mp 3 spelerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef Slomy het volgende:
[..]
Thanks
[[url=http://img443.imageshack.us/img443/2015/dsc000664lq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img411.imageshack.us/img411/457/dsc000670ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren hier in de buurt gemaakt. Niks speciaals ingesteld oid, gewoon camera opstarten en foto maken.
ik heb em ook,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef Skv het volgende:
Hier verder.
Timmy, kan jij de vorige OP hier in rammen?
Fok!kers die deze telefoon hebben:
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
_Supreme
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
SonyEricsson W800i #3
Ik heb een goed hoesje in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb em ook eindelijk sinds vanmiddag, nu ffe volledig opladen. Zijn er ook al goede hoesjes?
Hoe duur is dat hoesje nieuw eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef crammetje het volgende:
[..]
Ik heb een goed hoesje in de aanbieding
[afbeelding]
mocht je interesse hebben, mail me dan even
[edit]
ik heb dit hoesje in de aanbieding omdat ik dacht dat ik mijn hoesje was kwijtgeraakt,
toen heb ik dus een nieuwe gekocht, maar hij lag achteraf nog in de bedrijfsauto![]()
een collega heeft 'm teruggevonden.
ik heb de verpakking en het bonnetje nog (ongeveer 1,5 week oud, maar vrijwel niet gebruikt)
[/edit]
quote:Toestel SonyEricsson W800i Status Verzonden
Je krijgt hem geloof ik maandag pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
i feel for you man, i feel for you........
would it make you feel any better if I told you I still have to be w800i-less for 24 hours?
Je kan de tijd waarna de achtergrond verlichting uitgaat inderdaad niet aanpassen. Je kunt wel de klok uitzetten maar dan wordt je scherm gewoon zwart zonder dat je de tijd ziet. Dat kun je uitzetten in "instellingen" en dan tabblad "display" en dan de slaapstandklok uitzetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben wel redelijk tevreden met mijn w800i alleen gaat de achtergrond verlichting veel te snel uit en schakelt hij over naar de klok.
Dat wil ik helemaal niet maar waarom kan ik dat nergens instellen?
Hmm eerste minpuntje van de W800i dus. Maar ja je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef dutchdevil het volgende:
Je kan de tijd waarna de achtergrond verlichting uitgaat inderdaad niet aanpassen. Je kunt wel de klok uitzetten maar dan wordt je scherm gewoon zwart zonder dat je de tijd ziet. Dat kun je uitzetten in "instellingen" en dan tabblad "display" en dan de slaapstandklok uitzetten.
Heb de W800i alweer een paar maandjes. Erg tevreden over. Had hiervoor de S700i (stuk zwaarder) en daarvoor de T610 (ook leuk maar je kan de lens van de camera niet afschermen en hij had geen mp3 speler functie). Binnenkort alleen even de firmware updaten.
WAAAAAAAAAAAT hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je krijgt hem geloof ik maandag pas![]()
Vaak bezorgen ze niet op zaterdag maar krijg je hem gewoon maandag. Maar het kan ook goed vandaag hoorquote:
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:37 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Vaak bezorgen ze niet op zaterdag maar krijg je hem gewoon maandag. Maar het kan ook goed vandaag hoor![]()
Behalve pakketjes die niet door de brievenbus kunnen, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.
Dat hoesje kost nieuw ¤13,95 (waar ik 'm weg heb "Belcompany") elders kan die duurder zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Hoe duur is dat hoesje nieuw eigenlijk?
ik zit in dezelfde situatie, maar wil je nu al die verzekering toe gaan passen (lijkt me verstandiger om daar nog even mee te wachten... toch?)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:53 schreef Roellio het volgende:
Ik heb 'm gistermiddag alweer op straat laten klappen!
Er zit een kleine beschadiging aan de zijnkant, verder heeft 'ie 't overleefd!
Maar goed, ik heb er een goede verzekering op afgesloten!
Heb jem al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.
Ik zat midden in een wijziging van protocol, daarom duurde het denk ik even iets langer.quote:Heb je een toestel met een nieuw contract besteld, dan brengt de koerier het contract mee. Je kunt dat rustig bekijken en ondertekenen.
De koerier heeft een scanner bij zich. Hij zal een scan maken van het door jou ondertekende contract en je legitimatiebewijs.
Dude mooie foto's en ik zie dat je smaak hebt Nice watchquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Net ffe 2 fotos gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zat midden in een wijziging van protocol, daarom duurde het denk ik even iets langer.
maandag
Das balenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!
Jemig wat scherpquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Net ffe 2 fotos gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoor. Ik heb hem op maandag ontvangenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!
hehehequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
zou kunnen, maar we hebben hier geen turken, chinezen, roemenen of vogels.
Noem ze dan eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef Oosthoek het volgende:
Fijn toestel, maar er zitten een hoop ondoordachte dingen aan waar hij niet gebruiksvriendelijker van wordt.
Mwah opzich...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef Oosthoek het volgende:
Fijn toestel, maar er zitten een hoop ondoordachte dingen aan waar hij niet gebruiksvriendelijker van wordt.
Blijf je wel op de C toets drukken, ook al heb je hem net aan je kabel gekoppeld? En die 20 seconden waren er bij mij maar 10 en bij mij lukt het gelukkig in 1 keer. Ook geen rare dingen gehad na het updaten zoals bij mensen op GOT.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik krijg die firmware er niet op. Ik heb alles edaan wat er op het scherm staat; uitschakelen, 20 sec wachten, aansluiten terwijl je op C drukt, maar er gebeurd niets........
"Hoer aan de foon"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:15 schreef Alessandro het volgende:
Wat een hoeren belcompany shop. Had donderdag 6-10 nog een extra w800i besteld en nog steeds niks binnen. Hoer aan de foon,. ''ja we weten niet maar ze zijn niet voorradig''. Bitch zeg dan niet dat ik hem vandaag zou ontvangen. Moet ik dus maandag weer bellen of ze dan al voorradig zijn. Wat een Hoeren service
Kun je vtellen hoe die bvalt als je hem binnen hebt? en picciequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
[[url=http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg]afbeelding][/url]
Inclusief nek -en polskoord.
7,50 inclusief verzenden
Heb em direct maar ff besteld voor uitgaan
heb je dan alleen kort rokje en bikini topje aan ofzo? mis ik iets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Kun je vtellen hoe die bvalt als je hem binnen hebt? en piccieWel handig voor uitgaan idd.
Jammer dat je scherm niet beschermd wordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
[[url=http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg]afbeelding][/url]
Inclusief nek -en polskoord.
7,50 inclusief verzenden
Heb em direct maar ff besteld voor uitgaan
Dit probleem heb ik dus ook. Als ik liedjes via m'n usb kabel op m'n phone wil zetten gaat het niet goed. Met een externe cardreader gelukkig wel. Dus nu maar op die manier liedjes op m'n phone aan het zetten. Hoop dat SE snel met een nieuwe firmware komt die deze bugs verhelpt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb ondertussen m'n update uit kunnen voeren (alle w800-drivers verwijderen, reset, telefoon uitzetten, aansluiten terwijl je C ingedrukt houdt, USB-update drivers installeren, USB signed drivers installeren), maar nu is m'n mem-stick nog steeds fucked up. Of ik nou via windows-verkenner of Disc2Phone muziek op m'n mem-stick flikker, zodra ik m'n telefoon wil gebruiken als walkman, istie leeg!
ik had problemen met de mem-stickvoor de update.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus, heeft iedereen daar nu problemen mee? of zijn der ook lui die geen update en niks hebben toegepast en waarbij de foon uitstekend werkt?
firmware versie nakijken: > * < < * < *quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef crammetje het volgende:
over scherm gesproken, waar kun je die beschermdingetjes bestellen voor je scherm?
en om op een eerdere vraag terug te komen, waar kun je op de SE website zien welke FW versie ze gedumpt hebben?
en hoe kan ik op m'n foon zien welke FW versie er momenteel op draait?
Ik heb nog de oude firmware, ik wacht nog even met firmware updatequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had problemen met de mem-stickvoor de update.
wat betekenen die sterretjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
firmware versie nakijken: > * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je dan alleen kort rokje en bikini topje aan ofzo? mis ik iets?
en je krijgt er een wriststrap en neck-cord bijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, in verband met rondvliegend bier etc.
En dat ie nog wel es wil gaan stuiteren met uitgaan.
Wat dacht je van gewoon een sterretje? Toets helemaal linksonder op je phone.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat betekenen die sterretjes?
meende je toch niet serieus?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat betekenen die sterretjes?
En heb je ook problemen met je MS na het updaten van de firmware?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:16 schreef crammetje het volgende:
ik heb dus ook R1N035
maar waar staat op de SE site nu welke FW versie online is gepleurd?
EN: waar kun je die beschermdingetjes(plakker-tjes/folie-tjes?) bestellen voor op je scherm?
oh ja wat ik ook nog even wou zeggen:
GROOT NADEEL:
het toestel wordt zo godsallemachtig snel smerig....
(gelukkig kun je 't er met een natte vinger en een stukje droge trui makkelijk weer afpoetsen),
maar ik blijf goddorie aan 't poetsen
PLUS:
- 't is gewoon een retemooi toestel,
- vrij makkelijk in bediening (iig beter dan die kloterige samsungs, heb zelf de N620 en de E700 gehad)
- geen klepjes om op te nemen of om je display te zien
- helemaal mooi dat je naast MP3's terwijl je "telefoon-functies" aanstaan ook als normaal MP3 speler kunt gebruiken.
- en nog veel meer PLUS puntjes
Als je gewoon doet wat er staat (dus < is joystick naar links, is joystick naar rechts en * is sterretje) dan kom je vanzelf in het service menu. Je gaat natuurlijk wel eerst naar het menu wat onder de snelkoppeling staat als je je joystick naar rechts of links beweegt maar dat maakt niet uit. Gewoon verder gaan met de "procedure".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef MyFirstSony het volgende:
Met mijn joystick open ik alleen programma's. Moet ik hem op een bepaalde manier gerbuiken? In combinatie met andere toetsen?
sorry hoor, maar 1 dingetje snap ik niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En heb je ook problemen met je MS na het updaten van de firmware?
En beschermfolie kun je krijgen via Ebay. Zag alleen de W800i er niet bij staan maar volgens mij kun je gewoon die voor de K750i bestellen, die is volgens mij hetzelfde.
sorry hoor, dat ik zo blijf doorzeuren, maar waar kun je zien dat de nieuwe FW uit is...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:54 schreef dutchdevil het volgende:
er is weer nieuwe firmware uit: R1NA005. Vanavond m'n W800i even updaten.
Hoe lang wacht jij al dan??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
wegens problemen met het ordersysteem is mn tel NOG niet binnen, alles is verholpen de lever meneer maakt nu een afspraak met me voor aflevering
vandaag 2 weken, hoop dat ik morgen of zaterdag kan ontvangen, maar zal maandag wel wordenquote:
Ik vanaf 6-10 ook twee weken nu. Ik krijg pas maandag te horen of het nog langer gaat durenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
vandaag 2 weken, hoop dat ik morgen of zaterdag kan ontvangen, maar zal maandag wel worden
Met MS bedoel ik memory stick. En wat bedoel je met de SMS service opnieuw instellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef crammetje het volgende:
[..]
sorry hoor, maar 1 dingetje snap ik niet...
MS - wat betekent dat precies?
oh ja trouwens dat schiet me nog te binnen, ik moet vrij regelmatig de sms service opnieuw instellen (dit is in principe niets meer dan een paar keer ok ingeven, maar toch wel erg irritant)
Helaas kun je dat niet zien op de SE site. Ik hou ook een beetje het W800i topic op GOT (Tweakers.net) in de gaten ivm mijn memory stick probleem. En het probleem van vele anderen. In het topic op GOT stond een post van iemand dat hij deze firmware had gedownload. Dus vandaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef crammetje het volgende:
[..]
sorry hoor, dat ik zo blijf doorzeuren, maar waar kun je zien dat de nieuwe FW uit is...
En welke firmware versie heb je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef Tu5 het volgende:
Yes! Gister besloten om hem toch maar te kopen, en vandaag maar gedaan! Wat een relaxed foontje is dit! Alles werkt gewoon goed! Ook geen problemen gehad met de memorystick, dus ben weer een tevreden mens!![]()
R1L002 gebruik ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En welke firmware versie heb je dan?
op www.mobilestunter.com een siliconen hoesje, semi-transparant, voor 7,50 euro incl versturen. ik heb hem ook, en erg blij mee. Het knopje van de lens-cap gaat ook iets moeilijker open.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is precies het nut van een lijst bijhouden van wie er een w800 heeft ?
ik heb nog geen enkel probleem tot nu toe gehad met m'n w800, ben er erg zuinig op. wil ook eigenlijk wel weer een hoesje, 't liefst een transparante
Heb em ook sinds gisteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op www.mobilestunter.com een siliconen hoesje, semi-transparant, voor 7,50 euro incl versturen. ik heb hem ook, en erg blij mee. Het knopje van de lens-cap gaat ook iets moeilijker open.
Koop bij de plaatselijke Ali Illegali een cardreader dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik kan zeggen dat de nieuwe firmware de problemen met de MS niet oplost
is het jou gelukt om die strap aan je telefoon vast te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em ook sinds gisteren.
Telefoon voelt wel een stuk groter en zwaarder aan, maar hij werkt echt prima.
Knoppen zijn makkelijk te bedienen, bescherming is goed
Zo'n hoesje beschermt toch alleen tegen vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em ook sinds gisteren.
Telefoon voelt wel een stuk groter en zwaarder aan, maar hij werkt echt prima.
Knoppen zijn makkelijk te bedienen, bescherming is goed
en deels tegen vocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zo'n hoesje beschermt toch alleen tegen vallen?
Voor zover ik weet niet. Wil wel eens weten waar je dat hebt gelezen/gehoord dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef crammetje het volgende:
even snel een vraagje tussendoor...
de w800i is dat eigenlijk wel een symbian toestel?
SE heeft geadverteerd dat dit wel 't geval zou zijn... zou wel mooi zijn, dan kun je 'm ook als navigatiesysteem gebruiken....
smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee is geen symbian toestel, ik heb die van mij alweer verkocht, de mda compact nu in bezit + gig kaartje en onbeperkt gprs internet, veeeeeeeeel leuker dan die w800i
ligt een beetje aan je provider dacht ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
je kan ermee MSN-en. Je kan een instant messenger client installeren, die ook verbinding met het MSN-netwerk legt.
Hou je wel ff je portemonnee klaar? Chatten is namelijk duurder dan gewoon je telefoon pakken en PRATEN.
open anders een apart topicquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:30 schreef greatgonzo het volgende:
Heeft een I-mode bundel eigenlijk zin als je binnenkort de w800 wil bestellen? Ik wil namelijk deze phone bestellen, ofwel met Hi, ofwel met KPN abbo. Bij de KPN zit i-mode in de bundel, bij Hi niet en betaal je extra.
Dus als je geen gebruik kan maken van i-mode bij de w800, bestel ik net zolief Hi, die zijn wat goedkoper.
Eurootje of 19. En ik kan er ook m'n XD-fotocamera kaart meeuitlezen (wat via de camera gewoon een volle batterij leegzoog bijna), dus ik ben heppie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:32 schreef Skv het volgende:
Hoeveel kost dat?
nee dat kan niet!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag een abo afgesloten met deze foon
Superrelaxed ding!
Kan je dat *SNAP* geluid niet uitzetten bij het maken van een foto?
Loopt die toevallig nog ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:14 schreef Alessandro het volgende:
Duur man. De telfort abbo van 1 jaar zal nooit meer overtroffen worden. 1 jaar telfort 200,.. 26 per maand je krijgt 10 euro,... 10 maanden lang terug. En je betaald voor je toestel 39,95.
Dat kan wel kwaad. Want dan gaat hij er op achteruit. Dus nooit al te leeg laten worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef crammetje het volgende:
Ik moet hier wel bij vermelden dat het GEEN KWAAD kan om je batterij zo af en toe eens volledig te ontladen.
Ah, Merci, de sterretjes toets had ik al gevonden maar snapte het al niet, niet goed op het scherm gekeken dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef crammetje het volgende:
Toetsenblokkering gaat als volgt (zowel uit als aan):
toets * op je display zie je dan Blok. AAN staan druk op de toets hieronder (dus rechtsboven)
om de toetstenblokkering automatisch te zetten:
Menu > Instellingen > Blokkeringen > Autom. blokkering > Aan of Uit kiezen
Linken naar leuke spelletjes en software mag wat mij betreft hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ah, Merci, de sterretjes toets had ik al gevonden maar snapte het al niet, niet goed op het scherm gekeken dus.
Gisteravond nog even Championship Manager der op gezet. GENIAAL.
heb nog meer spelletjes misschien vandaag nog een andere uitproberen, maar volgende week tentamens...
Wat mij betreft ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Linken naar leuke spelletjes en software mag wat mij betreft hoor
Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik haal de kabel eruit en ik zie alles weer staan
Wat een vagiteit zeg....kan het misschien te maken hebben met foongeheugen en die memstick?
Ja, las ik net terug in het topiquequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:18 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.phpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
En ze doen het in 1x!Met mijn computer!![]()
Waar kan ik die ancient empires of andere goeie shit vandaan halen?
Volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
En wie gameboy-spellen op zn W800i wil spelen (iig ik hoop dat het op w800i werkt, k750i werkt het zowiezo wel), download eerst de ROM-emulator en daarna een van de vele games
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er meer mensen die wat problemen hebben met de joystick? die van mij kraakt soms wat vreemd en reageert niet mooi. Ik selecteer dingen als ik wil verschuiven enzo. Zo gevoelig wastie int begin niet.
Geen problemen... tot nu toe iig nietquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef grunge-metal het volgende:
Ik ga de telefoon mischien ook kopen!.
wel al is een beetje last van gehad ja... bij spelletjes soms vervelend maar t valt wel mee vind hm nog steeds;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er meer mensen die wat problemen hebben met de joystick? die van mij kraakt soms wat vreemd en reageert niet mooi. Ik selecteer dingen als ik wil verschuiven enzo. Zo gevoelig wastie int begin niet.
nee nee en jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef CittaR het volgende:
is het mogelijk om de camera tegelijk te laten reageren en dat geluidje van de camera uit te zetten?
en zijn er eigenlijk updates voor de w800i?
Vind ik echt dom, "gewone" camera's maken toch ook geen geluid...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Skv het volgende:
Privacy.
Dat is wel erg omslachtig. Stomme privacyquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Skv het volgende:
Privacy.
Kan wel uit overigens, gewoon ff gratis nummer bellen en dan foto maken, dan is er geen geluid.
Niet alleen in Tailand hoor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
in tailand was een idioot foto's aan het maken met een phone-camera in pashokjes. Sindsdien is dat overgewaaid door de hele wereld....
Nooit gehad, een gameboy. Welke spellen zijn absolute aanraders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
En wie gameboy-spellen op zn W800i wil spelen (iig ik hoop dat het op w800i werkt, k750i werkt het zowiezo wel), download eerst de ROM-emulator en daarna een van de vele games
MeBoy currently does not support sound or Gameboy Color/Advance games, and this willquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:11 schreef Crudus het volgende:
[..]
Nooit gehad, een gameboy. Welke spellen zijn absolute aanraders?
I hear that! Ik moest wel 1 hele week wachten op m'n übergeile w800i. Beste telefoon tot nu toe die ikgehad heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Tja ik heb 'm begin oktober dus besteld bij de vodafone online shop icm met abonnementje uiteraard.
Na 3 weken wachten is het toestel eindelijk weer leverbaar...
Uiterlijk vrijdag a.s. word ze geleverd is me verteld in een e-mail. Ondertussen wacht ik op een e-mail met specifiekere leveringstijden..
..
Ik heb schurft aan wachten.
Het zou eruit zien als je elk jaar weer een slechtere telefoon koopt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I hear that! Ik moest wel 1 hele week wachten op m'n übergeile w800i. Beste telefoon tot nu toe die ikgehad heb.
it's possible. vriend van me kocht een D500, die helemaal niet beviel. Ging van armoe maar weer z'n 6230 gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Het zou eruit zien als je elk jaar weer een slechtere telefoon koopt...![]()
Ik heb ruim 4 weken gewacht op mijn k750i, toen maar afbesteld en na een week een w800i gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Tja ik heb 'm begin oktober dus besteld bij de vodafone online shop icm met abonnementje uiteraard.
Uiterlijk vrijdag a.s. word ze geleverd is me verteld in een e-mail. Ondertussen wacht ik op een e-mail met specifiekere leveringstijden..
..
Uhm ik ken de K740i niet,... maar als jij zegt dat hij geweldig is dan geloof ik jequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt dus wel, heb het net uitgeprobeerd. Had ik al gezegt dat dit een geweldige telefoon is!
K750i bedoel ik, typfout.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm ik ken de K740i niet,... maar als jij zegt dat hij geweldig is dan geloof ik je![]()
Mijn vriendin heeft een k750i met het w800i themaquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt dus wel, heb het net uitgeprobeerd. Had ik al gezegt dat dit een geweldige telefoon is!
YEH! IK OOK!!quote:
tja wie wil hem nu nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Valt op dat die foontjes wel gewild zijn
Als ik dat ding laat zien is ieder altijd vol lof over dat ze die ook willen hebben
Heel fucking belcompany heeft geen w800i meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
..
kwestie van terugeisenvragen en dreigen met orale, vaginale en anale verkrachtingbeloven dat je 2 weken lang de afwas doetquote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Heel fucking belcompany heeft geen w800i meerIk wacht al bijna 4 weken nu en ze zeggen dat ik hem pas in week 46 krijg. Dus dat word dan 7 weken wachten. Aktie van telfort was ik helaas met mijn tweede bestelling iets te laat mee. Had ik mijn eerste w800i maar nooit aan mijn vriendin gegeven
![]()
![]()
Maar voor vodafone zal dat niet werken.. die zijn dat zeer waarschijnlijk al gewend..quote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kwestie van terugeisenvragen en dreigen met orale, vaginale en anale verkrachtingbeloven dat je 2 weken lang de afwas doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |