nee sorry, ik ben niet helemaal gek op het symbian os.quote:
Ik weet het nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en wat vraag je voor dit toestel?
bedankt voor je bod maar ik kan hem niet echt serieus nemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:32 schreef DuckyV het volgende:
125euri
Sorry, deze hardwerkende 15 jarige heeft niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
bedankt voor je bod maar ik kan hem niet echt serieus nemen
sorryquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Sorry, deze hardwerkende 15 jarige heeft niet meer.....
Simlock zit er niet opquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
alleen ik begrijp goed dat omdat het een spv is dat die een orange simlock enz heeft?
Inderdaad een klein orange logotje rechtsboven. Is wel te verwijderen met een pen-gum. Maar geen orange software hoor:) Je kan er zelf ook Mobile 2005 opzetten, mocht het dus het geval zijn dat er orange software op stond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
orange software en dergelijke, orange sticker....
maar ik denk dat ik toch voor de mda mobile ga aangezien het formaat mij wat meer aanspreekt. Na wat reviews gelezen te hebben is wifi ook het enigste echte voordeel wat deze pda/telefoon meer heeft dan een mda compact....
maar bedankt voor het aanbod
haha oke, nou suc6 met de verkoopquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:11 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Inderdaad een klein orange logotje rechtsboven. Is wel te verwijderen met een pen-gum. Maar geen orange software hoor:) Je kan er zelf ook Mobile 2005 opzetten, mocht het dus het geval zijn dat er orange software op stond.
Maar inderdaad, ik ben het er met je over eens dat die MDA wat handiger is als een mobiele teleoonHet is maar waar je naar opzoek bent
(even voor de duidelijkheid, ik wil die spv niet ruilen tegen een w800i) Mail gehad van 2 mensen die dit dus aanboden aan me hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |